דף הבית בניין ואחזקה ריהוט דלתות מעוצבות
דלתות מעוצבות
אופן גלרי 03/06/10 |  צפיות: 2349

האומנות המודרנית פתחה לנו פתח של רעיונות ויצירתיות שלא ניתן למנות בין כפות הידיים על כמויותיה ועל היכולות החבויים בה ובכל אחד מן התוצרים הנעשים בעולם זה. דלתות מעוצבות היא נישה אחידה של עולם העיצוב המודרני בו כל אחת מן הדלתות הפשוטות המוכרות לנו מכניסות הבתים של אחרים, אלו האוהבים להשקיע בפרט בכל אחד מפרטי הבית וכן בדלתות הכניסה לבית המהוות אמירה חזקה. חלק מן החידושים החמים המשולבים בין דלתות הכניסה בעיקר הם החומרים השונים, על בסיס של פלסטיק, מתכת, מעט מן העץ, האלומיניום והברזל, בצורות שונות של קווים, עיגולים, ריבועים ומעין קונחיות ובין לבין שילובים של פרטים מדוייקים יותר ומעט זכוכיות שקופות וכן אבנים צבעוניות או חרוזים גדולים של עץ וטבעות בשילוב של אבנים, של חימר ושל דס בהיר. בחנויות השונות בהן מוצעות דלתות אלו למכירה או לעיצוב נפרד ניתן להזמין באופן מיוחד את שילוב החומרים, העיצוב המתאים ושילוב כל אחד מהם בבית.

מן הטרנדים החמים ביותר בחנויות השונות בהם מוצעות דלתות מעוצבות למכירה הוא שילוב של דלתות ממתכת עם זכוכית משולבת במעין ויטראז' אומנותי מיוחד, כאשר כל האומנות והעיצוב הייחודי של הדלת עומד בקווים סימטריים לאורכה או לרוחבה של הדלת בקו נקי ויפה התואם לכל אחד מן הפרטים הקטנים המתווספים לדלת עם הצירים, הידיות או העינית. חוץ מאלו, דלתות עץ מעוצבות במיני סוגים של עץ וצבעי חום כהה ואדום מתקתק בשילוב קווי תבנית מלבנית של הדלת הם שילוב מנצח של יופי,חידוש ועוצמה בפיהם של מעצבים מן השורה הראשונה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופן גלרי


 


מאמרים נוספים מאת אופן גלרי
 
דלתות עץ
03/06/10 | ריהוט
האומנות המודרנית מפליאה לעשות במיני חיקויים של פלסטיק או פח רק בעץ בצורת גילוף פשוטה ועבודת חיתוך יפה יוכל כל אחד מאיתנו היום למצוא את המוצר המושלם העשוי עץ טבעי, לכל אחת מן המטרות והנאות השימוש בעץ.

דלתות מעוצבות
03/06/10 | ריהוט
האומנות המודרנית פתחה לנו פתח של רעיונות ויצירתיות שלא ניתן למנות בין כפות הידיים על כמויותיה ועל היכולות החבויים בה ובכל אחד מן התוצרים הנעשים בעולם זה

דלתות כניסה
03/06/10 | בית חכם
אדריכלים ומעצבי פנים במאמריהם השונים מדגישים את זיו פניו החיצוני של הבית הנבנה או זה המשופץ על קודקודו ובמספר טיפים קטנים שיוכלו להפוך את הפשוט והקיים למפואר וגדול כמרחיב אופקים.

דלתות ביטחון
03/06/10 | ריהוט
חוסר ביטחון הוא אחד המניעים החזקים שלנו להיות נשמרים ולשמור על סביבתינו, פסיכולוגים רבים נותנים דוגמאות ופרשנויות שונות לדרכים בהם אנו עדיין מזיקים לעצמנו ומערערים את אשר עלינו לתקן ולחזק על מנת לא לשלול מילדינו את הביטחון הניתן להם מלידה.

דלתות
03/06/10 | בית חכם
רבים מאיתנו נותנים פרשנויות שונות לפתחו של הבית, למקומה של הדלת או של כל אחת מדלתות הבית. כפתחו של עולם, של שלום, של ברכה ואור, אם במשמעות קבלית יהדותית ואם במשמעות מבנית אסוציאטיבית, אדריכלית ועיצובית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI