דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הקטנת שדיים
הקטנת שדיים
מור ידעי - Mor Yadai 07/06/10 |  צפיות: 2390

נשים לא מעטות פונות לכירורג כדי שיקטין את שדיהן. ניתוח הקטנת שדיים הפך פופולארי בשנים האחרונות לא רק מסיבות אסתטיות אלה גם ולעיתים בעיקר מסיבות בריאותיות?

תארו לעצמכן נערה צעירה ורזה בת 18,19 בעל חזה גדול (DD) הרבה מעבר לפרופורציות גופה. במקרים כאלה וגם בגילאים מאוחרים יותר, לא מדובר רק בעניין אסתטי אלא גם בעניין בריאותי גרידא. נשים רבות מדווחות כי ניתוח הקטנת שדיים שיפר את היציבה שלהן, הפסיק את כאבי הגב והצוואר שלהן וגרם לכך שמצבו של עמוד השדרה שלהן יישאר ישר.

בנוסף, נשים רבות מדווחות כי אחרי שעברו ניתוח הקטנת שדיים, הופסקו ההערות המעליבות שהוטחו כלפיהן, וכך גם ההטרדות המיניות, והמבטים החודרים, גם מצד נשים. כך שגם מבחינה פסיכולוגית, נהנו נשים אלה משיפור עצום בהרגשתן. שוב, לא כל בעלת חזה גדול צריכה ללכת לעבור ניתוח. מדובר במקרים של חריגה אמיתית מהפרופורציות.

ניתוח הקטנת שדיים כמו ניתוח הגדלת חזה ניתן לבצע אחרי שהשד סיים להתפתח. הגיל המינימאלי האפשרי בדרך כלל הוא גיל 18.

גם נשים שמעולם לא הייתה להן בעיה עם החזה המפואר שלהן, מגיעות לניתוח הקטנת שדיים. עם השנים, החזה שהיה זקוף ויפה החל לצנוח ולהכביד. חוסר הנוחות, האסתטיקה שנפגמה, פצעי הזעה שנוצרים באזורי הקפלים והסיבות הרפואיות האחרות עליהן דנו לעיל, מובילות אותן לבצע את השינוי המיוחל.

הקטנת שדיים : איך עושים את זה ?

בניתוח הקטנת שדיים מקטינים את נפח השד מבפנים ומבחוץ (המעטפת החיצונית של העור). בניתוח מוציאים רקמת שד ועור, כשהחתכים מתבצעים באזור העטרה, קפל השד התחתון והקו המחבר שביניהם. לא ניתן להתחמק מצלקת המזכירה עוגן, אבל בשיטוח הקיימות היום, יודעים הרופאים להסוותן כמה שיותר. קיימות היום שיטות ניתוחיות המותירות צלקת אחת בלבד, האורכית בלבד. שיטות הניתוח הן רבות ותלויות במבנה השד ודרישת המנותחת. הרופאים ממליצים ללבוש אחרי הניתוח למשך תקופה ארוכה חזיית ספורט טובה שתגרום ללחץ מסוים על השד כדי למנוע התפתחות הצלקת.

הפטמות

כיוון שבתהליך הקטנת שדיים, משתנה גודלו של השד, יש לוודא כי מיקום הפטמה משתנה בהתאם כדי ליצור מראה אסתטי ובעל פרופורציה. חשוב שתדעי, לפני שאת הולכת על ניתוח, כי במקרים רבים מועברת הפטמה למקום אחר, אך זה גורם לניתוקה מכלי הדם וצינורות החלב לעיתים. אם את מעוניינת לשמר את התחושה בפטמה וגם לשמור על היכולת להניק, ניתן לעשות וגם עושים זאת בהצלחה, אם כי קיים סיכון לאובדן תחושה בפטמה ויצירת כמות חלב בכמות מוגבלת ולא מספקת.

ניתוח הקטנת שדיים ארוך יותר מניתוח הגדלת שדיים, באמצעות סיליקון ובשונה ממנו, הוא נערך בהרדמה כללית ונמשך 3 שעות לפחות, בסיומן תישארי לאשפוז במשך 24 שעות.

בשבועות שאחרי הניתוח אומנם תוכלי לשוב לעבוד, אך לא להתאמץ בפעילות פיזית או לעשות תנועות חדות מדי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מור ידעי - Mor Yadai


 


מאמרים נוספים מאת מור ידעי - Mor Yadai
 
הקטנת שדיים
במאמר הקטנת שדיים תוכלו למצוא מידע רב אודות תהליך ניתוח הקטנת שדיים והשוני בינו לבים ניתוח הקטנת שדיים.

הגדלת חזה בהזרקה
במאמר זה תוכלו למצוא מידע רב אודות הגדלת חזה בהזרקה. בנוסף, בגוף המאמר מופיעים קישורים דרכם ניתן להכנס לאתר "פורטל חזה" בו מידע מקיף בכל הקשור לניתוחי חזה ואפשרות לביצוע השוואת מחירים.

מחירי ביטוח רכב
10/03/10 | ביטוח רכב
במאמר זה תוכלו למצוא מידע רב אודות מחירי ביטוח רכב, השוואת מחירי ביטוח רכב ועוד... בנוסף, תוכלו לגשת אל אתרי ביטוח רכב השוואת מחירים דרך הקישורים המופיעים בגוף המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI