דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות קייטרינג = גיוון וטעם
קייטרינג = גיוון וטעם
הכותב 27/06/10 |  צפיות: 3764



אילו המלצות נוכל לתת לכם בנושא קיטרינג לאירועים?

גם אם תשקיעו את הלב והנשמה באירוע שלכם - תביאו אלף מוזמנים לגן מפואר, תשכרו תקליטן מבוקש, שימו עשרות אלפי שקלים על העיצוב ותנו לאורחים שלכם ריגוש אחרי ריגוש - המדד הכי חשוב בעיני המוזמנים הוא מדד האוכל. הצבא הוא לא היחיד הצועד על קיבתו, כי אם גם המוזמנים באירוע, זאת הסיבה שבגללה כאשר בוחרים שירותי קייטרינג, לא רק טעם האוכל הוא חשוב - יש עוד מספר דברים שעליהם יש לחשוב.

מבחר עשיר של מנות: לפי עקרון השווארמה נטען שלא על החומוס-צ''יפס-סלט לבדם ניצור את המנה, כי אם הדבר המשפיע זה שילוב הרטבים והסלטים. ישראלים אוהבים כמה שיותר מנות ותוספות שמהן ניתן לקחת ולהעמיס את הצלחת שוב ושוב, לפיכך, בכדי שכולם יהיו מרוצים, מומלץ מאוד לשכור שירות קייטרינג שמציע מספר רב של אפשרויות.

הגשה: זהו שיקול חשוב, האם לקחת הגשה עצמית שחוסך בהוצאות ומציע לאורחים שלכם מגוון ענק של מנות שמהן ניתן לטעום, או מלצרים שמגישים לשולחן, שיטה שהוכיחה את עצמה כנוחה לאורחים. ברוב המקרים, מרבית המבוגרים מעדיפים את האפשרות השנייה, אולם אם עיקר האורחים צעירים, בופה היא הדרך הנכונה.

הקינוח: כולנו אוהבים קינוחים. בשלב הזה עדיף לקחת דווקא קינוחים פשוטים האהובים על כולם, העשויים שוקולד ופירות.

הדבר שהכי קשה להחליט הוא אם ללכת על קייטרינג כשר, במקרה הזה מי שהכי משפיע על ההחלטה הם המוזמנים. במקרה שמרבית המוזמנים שלכם מעדיפים כשר אזי יש להתחשב בצרכיהם, רגשותיהם ואמונותיהם - משום שהם אלה שבסופו של דבר ייהנו מהארוחה.

ככל הנראה בחירת חברת קייטרינג והרכבתה תפריט לערב יהיו הקביעות עם ההשפעה הגדולה ביותר על האירוע הגדול שלכם, לכן כדאי להפעיל שיקול דעת - כי לא משנה מה יאמרו לכם, ההשקעה הכי חשובה באירוע היא באוכל באירוע.

אם אתם מעוניינים לקרוא מאמרים נוספים על קייטרינג אסאדו, קייטרינג בשרי או על קייטרינג לאירועים, שובו בקרוב לקרוא את הטקסטים הבאים ב-http://www.c-raul.co.il/. שבוע טוב!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הכותב

כתיבת תוכן שיווקי איכותי וקולע, לכל מטרה.
ניתן להתרשם מדוגמאות בקישורים הבאים:

רפואה אסתטית
צילום אירועים
עיסוי טנטרי

אופניים חשמליות
כיסוי ניילון למושבים



 


מאמרים נוספים מאת הכותב
 
שירותי דפוס מקוונים - הכל בקליק
מי לא הצטרך בעבר שירותי דפוס, בין אם כצרכנים פרטיים ובין אם לעניינים עסקיים. ועל אף שכתבו שוב ושוב שענף הפרינט לא יתקיים בעתיד, מתגלה כי ככל שעובר הזמן אנו נעזרים בשירות זה מעט יותר מפעם

אימון לזוגיות טובה
כל כך הרבה סיבות יכולות לגרום בקעים ביחסים הזוגיים, החל בבעיות בתפקוד המיני ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אך פירוק החבילה אינו הפתרון היחיד.

אולמות לאירועים ענקיים
בשלבי חיפוש של גן אירועים או אולם? על איזה דברים קיים צורך לברר ולאילו עניינים הכרחי להתייחס בכובד ראש כשתבחרו מיקום לאירוע הגדול שלכם?

גן אירועים לחתונתכם
אנחנו תמיד חולמים שכאשר נתכנן את האירוע שלנו, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או בת מצווה, הכל יעבור חלק וכולם יהנו. ואחד הדברים שקובעים בדיוק את זה הוא בחירת המקום הנכון לערוך בו את האירוע שלנו.

קייטרינג בשרי - הבחירה הטבעית
ישראלים אוהבים לאכול טוב, במיוחד כאשר מדובר באירועים מיוחדים. לאילו דברים חשוב לשים לב כאשר מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע גדול?

שירות מקררים - מי צריך את זה?!
כל אחד יכול להרוויח מהיכרות טובה עם המקרר הביתי - בואו אתם להתוודע למכשיר הזה שנמצא בכל בית במאמר הבא.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

עיצוב אולמות וגני אירועים
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

קייטרינג = גיוון וטעם
27/06/10 | חתונות
אילו המלצות נוכל לתת לכם בנושא קיטרינג לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI