דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות צילום אירועים - שאלות ותשובות
צילום אירועים - שאלות ותשובות
הכותב 28/06/10 |  צפיות: 3831


יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום. כשמתכננים חתונה, צילום אירועים מקצועי הוא אחד מן השרותים הכי חשובים. לאחר שבועות רבים של התרוצצויות ותכנונים, לבסוף הגעתם לערב החתונה. הכלה מבלה בשעות שעד הערב יחד עם אמא והחברות הטובות, בדילוגים בין המאפרת למעצבת השיער. חתן השמחה, באותו הזמן, מעביר את שעות הרווקות האחרונות בנסיון להעביר את כאב הראש המצלצל מכל הצ''ייסרים של אתמול ובשתיית קפה קדחתנית.

כאשר הערב מגיע, כולם מתחבקים, מתרגשים ובעיקר שותים המון יין. בחלוף שבוע קשה לזכור מה היה בכלל בחתונה. ואין משהו שמשמר את הזכרונות מיום החתונה טוב יותר מסרט חתונה יפהפה ואלבום מעוצב.

צילום אירועים לא כולל רק סרטון שצולם במצלמה אחת וערימה של תמונות שאתם אלה שצריכים לסדר את כולן באלבום; שירות צילום אירועים מטעם סטודיו מקצועי ברוב המקרים מציע צוות צילום מלא לתיעוד הארוע, שירות עריכת וידאו ממוחשב ושירות עיצוב אלבום, כך שזמן לא רב לאחר הארוע יהיה בידיכם DVD איכותי ואלבום מקסים בהם תוכלו להסתכל בכל פעם שתרצו להיזכר מחדש בערב החשוב בחייכם.

בעת הפגישה הראשונה עם הצלם, הקפידו לבקש ממנו שיראה לכם תיק עבודות סטילס ווידאו מארועים אחרים בהם עבד וראו אם סגנון הצילום הוא לטעמכם. כמו כן, חשוב לוודא ולשאול האם מתלווה אל הזוג צלם ביום החתונה שמתעד את החתן והכלה ברגעים לפני החופה. כמו כן, בקשו שתינתן לכם האופציה להחליט אילו מהתמונות ייכנסו לאלבום החתונה, בכדי שלא כל דבר יהיה נתון להחלטת הסטודיו. ודבר אחרון, לבסוף, בקשו לקבל גם דיסק עם התמונות וכמובן מספר העתקים מה-DVD, רק ליתר ביטחון. ואחרי כל זה, הכי חשוב, תהנו מכל רגע!

רוצים למצוא צילום אירועים? חזרו בקרוב ובדקו את הטקסטים בנושאים:

צלם אירועים - צלם חתונות - http://www.tipatipa.co.il/. באיחולי מזל טוב!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הכותב

כתיבת תוכן שיווקי איכותי וקולע, לכל מטרה.
ניתן להתרשם מדוגמאות בקישורים הבאים:

רפואה אסתטית
צילום אירועים
עיסוי טנטרי

אופניים חשמליות
כיסוי ניילון למושבים



 


מאמרים נוספים מאת הכותב
 
שירותי דפוס מקוונים - הכל בקליק
מי לא הצטרך בעבר שירותי דפוס, בין אם כצרכנים פרטיים ובין אם לעניינים עסקיים. ועל אף שכתבו שוב ושוב שענף הפרינט לא יתקיים בעתיד, מתגלה כי ככל שעובר הזמן אנו נעזרים בשירות זה מעט יותר מפעם

אימון לזוגיות טובה
כל כך הרבה סיבות יכולות לגרום בקעים ביחסים הזוגיים, החל בבעיות בתפקוד המיני ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אך פירוק החבילה אינו הפתרון היחיד.

אולמות לאירועים ענקיים
בשלבי חיפוש של גן אירועים או אולם? על איזה דברים קיים צורך לברר ולאילו עניינים הכרחי להתייחס בכובד ראש כשתבחרו מיקום לאירוע הגדול שלכם?

גן אירועים לחתונתכם
אנחנו תמיד חולמים שכאשר נתכנן את האירוע שלנו, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או בת מצווה, הכל יעבור חלק וכולם יהנו. ואחד הדברים שקובעים בדיוק את זה הוא בחירת המקום הנכון לערוך בו את האירוע שלנו.

קייטרינג בשרי - הבחירה הטבעית
ישראלים אוהבים לאכול טוב, במיוחד כאשר מדובר באירועים מיוחדים. לאילו דברים חשוב לשים לב כאשר מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע גדול?

שירות מקררים - מי צריך את זה?!
כל אחד יכול להרוויח מהיכרות טובה עם המקרר הביתי - בואו אתם להתוודע למכשיר הזה שנמצא בכל בית במאמר הבא.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

עיצוב אולמות וגני אירועים
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

קייטרינג = גיוון וטעם
27/06/10 | חתונות
אילו המלצות נוכל לתת לכם בנושא קיטרינג לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI