דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר דרושים - היכן ניתן למצוא מודעות דרושים
דרושים - היכן ניתן למצוא מודעות דרושים
אופיר ענבר 12/07/10 |  צפיות: 4139

דרושים. זוהי מילה אשר הפכה למושג בקרב קהל מחפשי העבודה והמעסיקים.

המושג החל להיות פופולארי כאשר מעסיקים החלו לפרסם מודעות של משרות אשר החלו במילה 'דרושים'.

במהלך השנים עיתונים ואתרי אינטרנט רבים החלו לפרסם משרות תחת קטגוריה הנקראת: 'דרושים'.

דרושים - מגוון אפשרויות למציאת משרות

כיום, אם אתם מובטלים או מעוניינים להחליף מקום עבודה, קיימות מגוון אפשרויות אליהן תוכלו לפנות:

  • עיתונים- אם אתם מעוניינים לצפות במודעות דרושים בעיתונים היומיים, דעו כי רוב העיתונים מפרסמים מודעות דרושים פעמיים בשבוע.

מוספי דרושים בעיתונים מחולקים למגוון תחומי משרות וכך אתם יכולים למצוא על פי סדר האלפבית את קטגוריית דרושים המתאימה לכם במהירות וביעילות.

  • אינטרנט- העולם מונע כיום על "גלגלי האינטרנט".

אם בעבר, אנשים התבססו על עיתונים וחומרים כתובים כמקור בלעדי למציאת משרות דרושים חדשות ואינפורמציה בדבר הדרך היעילה ביותר למצוא עבודה, כיום מרבית דורשי העבודה והמעסיקים פונים ישירות לאתרי אינטרנט או למנועי חיפוש על מנת למצוא משרות דרושים חדשות.

היתרון כאן הוא שהאינטרנט זמין במשך כל שעות היממה ומתעדכן באופן שוטף במשרות דרושים חדשות המוצעות לציבור הרחב ע"י מעסיקים פוטנציאליים.

כיום גם ניתן למצוא אתרי אינטרנט בתחום דרושים המחולקים על פי תחומי עניין, דהיינו, אתר אינטרנט המאגד בתוכו משרות דרושים בתחום ההיי טק, אתרי דרושים הפונים לקהל דורשי העבודה בתחום המשרדי מנהלתי ועוד.

  • חברות כוח אדם- חברות אלו הוקמו במטרה לקשר בין מחפשי העבודה למעסיקים.

חברות בהן דרושים עובדים פונות לחברות אלו בבקשה לפרסם משרות דרושים או שאנשי משרד כוח האדם פונים לחברות שונות על מנת לברר האם נפתחה בחברתם משרה זו או אחרת והאם החברה מעוניינת  לאייש את אותה משרה בעובדים חיצוניים מקצועיים, או חסרי ניסיון, ולפרסם מודעת דרושים אצלם. חברת כוח האדם מאגדת את כל משרות הדרושים של אותן החברות ומפרסמת אותן כמודעות דרושים באתר האינטרנט שלהם.

על מנת לזכות בשירותיהם של חברות כוח האדם, תצטרכו להגיע למשרד כדי למלא טפסים בהם אתם מצהירים כי הנכם מעוניינים שיציעו לכם משרות דרושים הקשורות לתחום זה או אחר שבו אתם מעוניינים.

כיום, ניתן לבצע פרוצדורה זו גם באתרי האינטרנט של חברות כוח האדם ולרוב, דורש העבודה מגיע לראיון מקדים רק כאשר נמצאת לו משרת דרושים העונה על דרישותיו והוא עונה על דרישותיה.

ברגע בו משרד כוח האדם ימצא לכם עבודה, אתם תשתייכו לעובדי אותה חברת כוח אדם, דהיינו, המשכורת והתנאים יסופקו לכם על ידי חברת כוח האדם ולא על ידי החברה בה אתם עובדים.

  • חברות השמה- חברות אלו מטרתן לקשר בנכם לבין מעסיקים שונים המחפשים כוח אדם מקצועי לאיוש משרת דרושים זו או אחרת.

חברת ההשמה דואגת לתווך בנכם לבין אותה חברה, להכשרה ולכלים נוספים אשר יקלו עליכם להתקבל לאותה משרת דרושים.

דרושים- אתרי דרושים באינטרנט

אתרי דרושים באינטרנט הם המקום אליו פונים רוב דורשי העבודה והמעסיקים המעוניינים לאייש משרות אלו ואחרות. הסיבה העיקרית להצלחתם של אתרי האינטרנט ברורה: האתרים מתעדכנים באופן יומיומי ושוטף במודעות דרושים, הגישה אליהם פשוטה וכל תהליך מציאת העבודה נעשה בצורה מהירה.

כיום, כאשר קיימת כמות כה גדולה של אתרי אינטרנט בתחום דרושים, השאלה הרלוונטית ביותר היא: באיזה אתר לבחור.

התשובה לשאלה זו פשוטה: בחרו באתר אינטרנט בתחום הדרושים בעל ממשק ידידותי למשתמש, בעל מאגר גדול של מודעות דרושים המתעדכנות באופן יומיומי ושוטף.

דרושים- כי אתם נדרשים לעבודה איכותית שתביא לכם פרנסה וקידום

אודות

Jobsindex הוא פורטל הדרושים של ישראל שבו תוכלו למצוא מנגנון הפצת קורות חיים אמין ומדויק, כלי חיפוש עבודה, מנוע חיפוש משרות ייחודי, פורום דרושים וכן קישורים לאתרי הדרושים המובילים בישראל ומידע נוסף, רב ערך.

www.jobsindex.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופיר ענבר

jobsindex פורטל הדרושים של ישראל שבו תוכלו למצוא מנגנון הפצת קורות חיים אמין ומדויק, לוח דרושים ענקי, מנוע חיפוש משרות ייחודי, פורום דרושים וכן קישורים ומידע לאתרי הדרושים המובילים בישראל.

www.jobsindex.co.il



 


מאמרים נוספים מאת אופיר ענבר
 
פורטל הדרושים של ישראל - jobsindex
Jobsindex הוא פורטל הדרושים של ישראל שבו תוכלו למצוא מנגנון הפצת קורות חיים אמין ומדויק, כלי חיפוש עבודה, מנוע חיפוש משרות ייחודי, פורום דרושים וכן קישורים ומידע לאתרי הדרושים המובילים בישראל.

חיפוש עבודה בצורה מהירה ברשת האינטרנט – כיצד והיכן
במאמר זה נדריך אתכם כיצד לחפש עבודה בצורה יעילה. נפרוש בפניכם מהן האפשרויות השונות העומדות בפניכם בעת תהליך חיפוש העבודה ונפרט מהם החסרונות והיתרונות של כל שיטה.

חיפוש עבודה באמצעות לוח דרושים באינטרנט - כי הטכנולוגיה היא כאן ועכשיו
לוחות דרושים הם כיום הכלי העיקרי בעזרתו המעסיקים מאיישים את המשרות המבוקשות.
במאמר זה נעמוד על יתרונותיו של לוח הדרושים האינטרנטי ההולך ותופס את מקומם של הלוחות הלא מקוונים ביחס למנגנוני חיפוש עבודה אחרים.


דרושים - כתיבת קורות חיים, הפצת קורות חיים
כיצד תגדילו את הסיכוי להיות מוזמנים לראיון עבודה ? השקיעו בכתיבת קורות החיים והפיצו אותם בצורה נכונה. כתיבה נכונה משפיעה מאד על הסיכויים לזימונכם לראיון. הפצת קורות חיים באינטרנט היא הדרך היעילה ביותר להגיע לכמות גדולה של מעסיקים, חברות כוח אדם וחברות השמה.

הפצת קורות חיים באינטרנט – איך לעשות זאת
הפצת קורות חיים באינטרנט היא הדרך היעילה ביותר להגיע לכמות גדולה של מעסיקים, חברות כוח אדם וחברות השמה. כיום, ניתן להפיץ את קורות החיים שלכם על ידי מנגנוני הפצה אוטומטים באינטרנט או על ידי שליחה של קורות החיים לכל משרה בנפרד על ידי אתרי דרושים.

דרושים עובדים – כיצד למצוא עבודה ברשת האינטרנט ובמקומות נוספים
שילוב המילים 'דרושים עובדים' מוכר לכל אדם שחיפש או מחפש משרה חדשה. במאמר זה נשטח בפניכם היכן תוכלו למצוא מאגר של מודעות דרושים, מהי למעשה קטגוריה זו באתרי הדרושים באינטרנט ומהי הדרך הכי קלה למצוא מודעות דרושים עובדים בתחום בו אתם מתעניינים.

לוח דרושים – כיצד זה עובד ברשת
לוח דרושים הינו לוח מודעות שבו מפורסמות משרות מתחומים שונים. המשרות מתפרסמות על ידי חברות שונות, חברות כוח אדם וחברות השמה. בימים אלו לוחות הדרושים המופיעים באתרי אינטרנט הם הלוחות הפופולאריים ביותר בקרב מחפשי העבודה.

עבודה וחשיבותה בחיים – חיפוש עבודה, ראיונות עבודה ועוד
לא סתם נאמר שהעבודה היא חיינו: העבודה מביאה לנו פרנסה, מספקת לנו קשרים וכישורים חברתיים, מכשירה אותנו מבחינת היבטים מקצועיים וכמובן תופסת את מרבית שעות היום שלנו. הכל על חיפוש עבודה במאמר זה.

דרושים - מדוע ראיון עבודה כל כך חשוב בתהליך חיפוש עבודה
ראיון העבודה הוא החלק החשוב ביותר בתהליך חיפוש עבודה. כיצד יש להתכונן לראיון ? היכן ניתן לאסוף מידע על החברה ? כיצד להגיע לראיון ? כיצד להתנהג בראיון ? מהם שלבי הראיון ? מהן השאלות הקשות הנשאלות במהלך הראיון ? מהן השאלות שמחפש העבודה יכול לשאול במהלך הראיון ? על כל אלה – במאמר הבא.

דרושים - היכן ניתן למצוא מודעות דרושים
מדורי דרושים בעיתונים, אתרי אינטרנט וחברות שונות הם דבר מוכר לכל מחפש עבודה.
כיום, כל תהליך חיפוש העבודה הפך להיות פשוט יותר מבעבר, בעקבות קטגוריית דרושים המרכזת את כל המשרות באתר אינטרנט אחד.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI