דף הבית אימון אישי אימון לאיכות חיים ובחרת בחיים
ובחרת בחיים
אסיה 15/07/10 |  צפיות: 4487

הטלפון צלצל ומעבר לקו נשמע קול חרישי משהו. "התקשרתי כי אין לי עם מי לדבר" אמרה בייאוש. "אני חייבת לדבר עם מישהו לפני שאני…" כן אמרתי, לפני שמה?!… אני כאן שבילך, הרגישי בנוח לומר את אשר על ליבך. אני מקשיבה וכל אשר תאמרי יישאר בינינו, וללא שפיטה, ציינתי למען תדע כי כל הנאמר הינו דיסקרטי ולא עובר הלאה. "תראי אני… נמאס לי ואני לא רוצה להמשיך יותר, אין בשביל מה. רע לי ולא טוב לי, כולם מנצלים אותי ו…"

יפעת (שם בדוי) הייתה בת 27 סולנית להקת רוק ישראלית. הייתה מופיעה במועדונים והצליחה יפה. כסף לא חסר וגם לא חברים. בדיעבד היא הבינה שחבריה היו חברים לכספה וליכולתה לבזבז עליהם. היא הייתה תחת השפעת אלכוהול וסמים, חברים "טובים" היו לה, איתם עשתה חיים כדבריה עד שהכסף אזל, כי הופעות כבר לא היו בשל התמכרותה לסמים, וכמו הכסף התאדו גם החברים.

יפעת מאסה בחייה, היא חשה מלוכלכת ונבזית. היא רצתה אחרת, אך הכול יצא משליטה. היא החליטה לשים קץ לחייה, אך רצתה לדבר, לשתף מישהו לפני ולכן התקשרה אלי. לאחר שיחה בת שעה וחצי, היא הודתה וניתקה. לאחר כרבע שעה נשמע צלצול טלפון. הלו אמרתי, ומעבר לקו הייתה זו יפעת. אותה בחורה שרצתה להתאבד. "אסיה…" אמרה. כן יפעת השבתי. "רציתי לומר לך תודה. השיחה איתך נתנה לי כוח. פתחת לי את העיניים, והבנתי שהחיים שלי יכולים להשתנות אם אני רוצה, ואני רוצה. התקשרתי אלייך כי רציתי לדבר עם מישהו לפני שאני בולעת כדורים ולהיפתר מהכול. אבל את עודדת אותי והטון דיבור שלך היה נעים, עשה לי משהו. השיחה איתך הרגיעה אותי, את הקשבת לי וכיבדת אותי. כולם ניצלו אותי ונתנו לי להבין שאני אפס, ולא שווה כלום. אבל השיחה איתך עשתה לי טוב, וכן אני רוצה שתעזרי לי להשתנות ולהפסיק להרגיש מלוכלכת."

אותה שיחה גררה לפגישה בה הכרתי את יפעת יותר לעומק, ולמדתי שהיא בחורה מדהימה וכישרונית מאוד. היא ניגנה על גיטרה מלבד היותה זמרת. היא הביעה רצון להיגמל מהסמים, אך יחד עם זאת רצתה להרגיש "בהיי". אמרתי לה שהיא יכולה להיות בהיי גם ללא סמים והצעתי לה פתרון טבעי, ולאחר שניסתה אותו היא הבינה את ההבדל. היא אמרה שזה בהחלט פתרון טוב, ושהיא בהיי וגם הרגישה שהגוף מגיב אחרת, ללא תופעות הלוואי של קריז. במקביל לטיפול הגמילה הטבעי והאימון האישי להעצמתה, יעצתי לה לפתח את כישוריה והיא פנתה ללימודי גרפיקה ממוחשבת.

הבטתי בה בעיניי התכלת, היא חייכה ואמרה בהתרגשות "תודה לך. תודה לך על ההזדמנות להיות בת אדם עם כבוד." יפעת, אמרתי. איך שתכבדי עצמך ואיך שתתנהגי כך גם הסובבים יכבדו ויתנהגו בהתאם. את זו שמחליטה אם ינצלו אותך ויזלזלו בך או יכבדו ויעריכו אותך. נפרדנו בחיבוק ידידותי וניצוץ של חיים בעיניה.

לאחר כשנה התבשרתי על ידה, שהיא סיימה לימודי גרפיקה ממוחשבת והיא עובדת במקום קבוע ומסודר, והיא מרוצה ומאושרת. היא הודתה שוב ושוב על אותה שיחה ראשונה ואמרתי לה, יפעת התודה היא לך. אילו לא רצית בשינוי ובחיים חדשים לא היית מתקשרת, וכפי שאומר הכתוב: "ובחרת בחיים" וזה מה שאת עשית יקירתי, בחרת בחיים. תודה לך על ההזדמנות והזכות להכיר בחורה מיוחדת, מאחלת לך חיי שפע והצלחה.

כל הזכויות שמורות לאסיה  ©


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסיה

אסיה בוגרת המרכז הישראלי לחקר האנרגיה האוניברסאלית והאנושית ולימודי רפואה קבלית. אימון תודעתי והעצמה אישית.



 


מאמרים נוספים מאת אסיה
 
החיים הם סרט
סרטי אהבה, חיבוק, נשיקה רומנטיקה יפה, מוסיקת רקע מרגשת ונופים עוצרי נשימה, ואיך שנגמר הסרט "נוחתים" למציאות, לשגרה המונוטונית ומתרפקים על תמונות מהסרט שעוד נשארו בראש עם צביטה בלב, למה?!

קוד החיים
מי אנחנו באמת ולאן אנו הולכים? עידן אחר חוקי המשחק משתנים, קרחונים נמסים, ערים נמחקות יש לזה הסבר או סתם ביש מזל?

גמדים ופיות? כן!!!
גם היום בני האדם כאלה, ועוד הפכנו את זה למשהו מסתורי וקסום. מה קרה לנו? שמא משהו ישתנה במצב הקיים? . . .

ב ד י ד ו ת
אלה הם רגעי קסם עמוקים במהותם, במחול השדים המטורף הזה כמו בתפקיד דרמטי נוגע, מרגיש וחש אותה וכל גופו רוטט . . .

ובחרת בחיים
אותה שיחה גררה לפגישה בה הכרתי את יפעת יותר לעומק, ולמדתי שהיא בחורה מדהימה וכישרונית מאוד. היא חייכה ואמרה בהתרגשות "תודה לך. תודה לך על ההזדמנות להיות בת אדם עם כבוד." נפרדנו בחיבוק ידידותי וניצוץ של חיים בעיניה.

הדליקו לי את האור – הפייה הטובה
דייייייייייי! שקט, קצת שקט והבוקר עוד לא התחיל, מה יהיה בהמשך היום? וזה באמת יום בהיר ועוד עם שמש מדהימה, רק שהייתי עסוקה בלחץ עם הטון וחצי על הראש.

"האחד"
כל אשר קרה, קורה ויקרה יש לו תקדים כך או אחרת, ולא תמיד "נופל האסימון" ומבינים את זה באותו רגע, באותו מצב נתון, תמיד חכמים אחרי. כשאדם מחליט לצאת לטיול, הוא מצטייד במפת דרכים אשר בה הוא נעזר לאתר ולמצוא את מקום אליו חפץ להגיע.

משחק החיים
מביטה מהצד על חיי מוצפת ברגשות אהבה ועיניי רטובות בדמעות של אושר.
גם אותם רגעים קשים וכואבים והיו כאלה לא מעט.
החיים הם סרט קולנוע ואני השחקנית הראשית בתפקיד חיי.
הקהל מריע בכפיים סוערות ואני מודה ומכירה באהבה . . .


לדאוג = פתרון או אסון?
הדאגה הי כמו חום בגוף שמדליק נורה אדומה, ויש לעצור ולבדוק את המצב.
אם ידאג האדם, האם באמת זה ישרת אותו?!
האם באמת זה ישנה את המצב הקיים או את המציאות כולה?!
זה יעשה שינוי אחד בלבד במצב הבריאותי של הדואג.
האם יש עדיין מי מבניכם שחושב שדאגה זה דבר טוב? . . .


האור והחושך ומה שבניהם
"אני צריכה את עזרתך, נקלעתי למשהו רציני ואני פוחדת שיקרה לי ממשהו, תגידי לי בבקשה מה לעשות . . ." אני מתחילה לראות את התמונה ולקבל כמה דברים, האם מדובר ב . . . מה שהדליק לי נורה אדומה בסיפור ואם כי הזוי המקרה והוא שימוש ב . . .
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI