מדיטציה, ויפאסנה, מנטרה, שינון מנטרות, סדנת שתיקה, העדר שכל, להשתגע מרצון, ללכת עד הסוף, להשתחרר מהשכל, אין שכל
נכתב על ידי: אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
תאריך: 25/11/14

מדיטציה,ויפאסנה, מנטרה, שינון מנטרות, סדנת שתיקה, העדר שכל, להשתגע מרצון, ללכת עד הסוף,להשתחרר מהשכל, אין שכל

אני אענה לךכן מה השאלה דבר.

ש: מדיטציה מהקורה עם העניין של זה, מה זה נותן?

אליעד: מה אתהחושב שזה נותן?

ש: זה נותן ליאת היכולת להסתכל על עצמי.

אליעד: תראהיש הרבה סוגים של מדיטציות.

ש: עזוב כאילואת הזה אני מדבר לא זה שאתה כאילו אומר את זה עם מחרוזת.

אליעד: אז אתהצריך להסביר.

ש: את זה שאתהמתבונן בעצמך לא שאתה.

אליעד: באנעשה הפוך, מה נותן לך מדיטציה שבה אתה חוזר על "מנטרה", בסדר בא נעשה הפוך, כשאתהמתבונן בעצמך זה ברור מה זה נותן לך.

ש: לא מנטרהאתה שם המשכים על עצמך זה כמו שאתה כאילו.

אליעד: לא אזמנטרה נותן לך טוב.

ש: זה כאילומרגיע אותך זה איזשהו דגר שאתה חוזר עליו.

אליעד: באנראה בא נמשיך עם השאלה שלך, מה השאלה שלך.

ש: לא אבל אתזה אני לא רוצה לשאול כאילו את השאלה שאמרת זה לא מעניין, אני רוצה לשאול את זהשאתה מתבונן בעצמך במה שיש.

אליעד: אז מההשאלה?

ש: כאילו מהזה נותן לך?

אליעד: שאתהמבין טוב יותר מי אתה מבין טוב יותר וככה עד כשתבין שזה אחד אבל זה לא שאלהמעניינת, אנחנו נשאל מה שמעניין זה מה שלא רצית לשאול, עכשיו תסביר לי מה טוב בזהשבן אדם חוזר על מנטרה.

ש: הוא יוצאמהשכל שלו.

אליעד: כי הואחווה פחות את השכל.

ש: כן אבל אזהוא נתקע אין לו שכל אמיתי.

אליעד: זהנכון אבל זה מביא אותך קצת לחוויה של "האין".

ש: בסדר אבלאם אתה מסתכל על זה.

אליעד: רגעולמה זה טוב בא נסביר גם למה זה טוב, עכשיו זה טוב ואני אסביר למה זה טוב אבל ישמשהו יותר טוב שהוא להבין אבל בעיקרון מה טוב בזה שאם אתה נגיד חוזר על איזה מילהאתה בעצם דופק לעצמך איכשהו קצת את המוח ואז מה שקורה שאחר כך כשאתה משתמש בשכל אתהלא נעול על כך שהשכל צודק כי אתה כאילו אומר "רגע אבל יש גם אפשרות לחשוב עליובצורה שדומה לחוויה שהייתה לי כששיננתי איזה מנטרה", כאילו אסוציאטיבית אתה אומר"רגע אבל פעם חוויתי חוויה של אין הבדל, כשחזרתי על המנטרה אוקי, רגע אבל לא ידעתיאז מי אמר שזה שונה" כאילו זה נותן לך עוד פרספקטיבה על השכל, זה כאילו עושה לך זהנותן לך נקודת יחוס.

ש: אבלבאיזשהו מקום אתה מקבל משהו מזויף זה לא משהו בדיוק אמיתי אבל אם אתה מסתכל על האמתכמו שהיא, אתה מסתכל בלי כאילו מנטרה.

אליעד: זה לאנכון אני אסביר לך למה, אם אתה מתבונן ולא עד הסוף אתה מקבל משהו מזויף וגם אם אתהמשנן מנטרה ולא עד הסוף אתה גם מקבל משהו מזויף, זאת אומרת אם תצליח לחזור על אותוצליל עד כדי כך שתחשוב רק עליו הגעת לסוף, נכון אתה נעלם אבל גם אם תבין עד הסוףשאתה נעלם, זאת אומרת שניהם טובים השאלה אם הלכת עד הסוף כי אם אתה מפעיל את השכלאתה גם מבלבל לעצמך את המוח, אתה גם דופק לעצמך את המוח תבין מה אתה אומר אתה אומר"אם אני משנן מנטרה אני סתם דופק לעצמי את המוח, אני משקר את עצמי בורח מעצמי".

ש: לא אתהכאילו עושה, בורח לאיזשהו מקום נעים.

אליעד: אבל גםכשאתה שואל שאלות מה אתה עושה בעצם אתה משקר את עצמך כי כל השאלות זה שקר, כלהשאלות והתשובות שלך זה שקרים עוד שקרים זה הכל שקרים, זאת אומרת שניהם אתה משקר אתעצמך השאלה זה האם תלך עד הסוף כי אם תלך עד הסוף בשניהם תגיע להבנה של האחד של הלאיודע.

ש: זאת אומרתגם בדרך הזאת של שינוי מנטרות אתה יכול להגיע לאותה חוויה שאתה מגיע בדרך שלהבנה.

אליעד: תשובהכן השאלה אם אתה הולך עד הסוף, זה לא משנה איפה אתה הולך אתה יכול ללכת לפה או לשםאם תלכי עד הסוף תגיעי החוצה.

ש: כן אבל אזאתה תלוי כל הזמן בפעולה הזאת של המנטרה כדי לחוות את זה.

אליעד: תקשיביאת שאלת קודם כל שאלת שאלה מאוד ספציפית "האם אפשר לצאת החוצה מהלופ", לא זה לאנכון כי אם אתה תצליח לעשות את זה עד הסוף זה כבר כל כך יחלחל בתוכך שאתה כבר לאתלוי בזה, אתה תוכל לעשות פעולות ותוך כדי זה המוח שלך יהיה כבוי. זה לא משנה מהשבאתי להגיד הקטע זה עד הסוף אני חושב שיותר קל זה להבין למה כי יותר קל להבין עדהסוף מאשר לנסות לשגע את עצמך כי כשאתה קם מהכיסא אתה כבר חוזר לשכל, נגיד שאתהעושה מנטרה "אוו" קמת חזרת לשכל מה עשינו אתה תמיד תהיה על הקונפליקט כי אתה צריךעד הסוף לעשות "אוו" עד שלא תדע שאתה קיים ותכבה זה מה שיקרה לך אבל אני מציע פתרוןאחר, אני אומר תנסה להבין ואז אתה תוכל להמשיך לחיות פה ואתה עדיין בהבנה שזהאחד.

ש: סתם לחזקאת מה שהוא אמר יש שמונים וארבע אלף דרכים להגיע להארה, לא זה לא משנה איזה דרך רקתלך איתה עד הסוף.

אליעד:נניח.

ש: לא המהותהיא שזה אמת.

אליעד: אמרואבל מה הבעיה כי אמרו נניח נו בסדר הבנו, מה אתה אומר?

ש: אני רוצהלהגיד לגבי זה כאילו יש ערך נוסף לדעתי כן, יש ערך נוסף לדעתי בקונספט שלך כיבקונספט שלך נכון אתה יכול לעשות משהו עם זה ולהגיע לזה אבל יש פה עניין שלשכל.

אליעד: איןערך נוסף בקונספט שלי זה היה ברור שנגיד את זה, רגע איך ערך נוסף בקונספט שלי כיהקונספט שלי לא סותר שום קונספט.

ש: אני לאאמרתי שזה סותר.

אליעד: לא מהזה הקונספט שלי מבחינתי תמשיך בשלך רק אני אומר לך תלך יותר מהר קדימה.

ש: אני לאמדבר על הקונספט שלך אני מדבר על ההבנה כשאתה מבין אתה מפתח את השכל שלך ויש לך עודערך נוסף.

אליעד: ואזאתה סובל יותר.

ש: זה גםאופציה אבל אם אתה מגיע לסוף.

אליעד: יש גםערך נוסף שאתה אפילו ממית את השכל.

ש: נכון אבלעדיין אני חושב שהשכל שלך זה גם אמרת את זה.

אליעד: ועדייןאני חושב שגם האין שכל שלך כן מה איתו?

ש: לא אנימדבר על השכל עצמו אתה גם מפתח את השכל זה לא רק.

אליעד: נכוןאבל זה גם טוב לכבות את השכל.

ש: לא אבל אנירגע, נגיד לא את התוצאה אני מדבר השאלה זה עם איזה שכל, אתה יכול להגיע עם שכל קטןאתה יכול להגיע עם שכל גדול, אני מדבר כאילו בנפרדות על השימוש בשכל.

אליעד: אבל מהנותן לך שכל גדול עד שלא הגעת לסוף אם יש לך יותר שכל או יש לך פחות שכל זה טובבאותה מידה.

ש: נכון בהנחהשמגיעים לאותה נקודה עם שכל, בן אדם עם שכל גדול.

אליעד: אםהגעת לאותה נקודה תאמין לי שמצבך אותו דבר.

ש: ומה לגביהשכל עצמו הגודל של השכל?

אליעד: השאלהלי איפה קל להגיע יותר לאותה נקודה.

ש: אבל זה כבראינדיבידואלי אני חושב כי יש אחד שכאילו, אני חושב לא אמרתי שאני יודע.

אליעד: ברמההלוגית אתה צריך לנסות לדפוק לעצמך את המוח לגמרי בקטע של המנטרות כדי להגיע למהשאנחנו מדברים, אתה כאילו צריך לאשפז את עצמך בכפייה אבל לצאת מהשכל שלך לגמרי זאתאומרת שאתה כאילו לא תדע שאתה קיים, עכשיו אין משוגע שלא יודע שהוא קיים אתה צריךלהיות יותר משוגע מכל המשוגעים בעולם, אתה צריך כל כך לדפוק את המוח שאפילו לא תדעשאתה קיים.

ש: תגיד לישניה וויפאסנה לעומת זאת זה לא מנטרה זה שאתה כאילו אתה מסתכל על הגוף שלך אתה יורדלנקודה.

אליעד: אתהיודע מה זה ויפאסנה, ויפאסנה זה שאתה שותק יש ויפאסנה שאתה חושב על הגוף וישויפאסנה שאתה לא חושב על הגוף במקרה איפה שאתה ישבת אמרו לך "אל תשתוק סתם, תשתוקותחשוב על הגוף", לא אבל זה לא קשור לויפאסנה לא ויפאסנה זה לשתוק השאלה מה אתהעושה שם, אתה איפה שישבת אמרו לך תעשה ככה יש מישהו אחר שעושה ויפאסנה ועושהאחרת.

ש: בסדר.

אליעד: לא אזאל תשאל על הויפאסנה, לא תשאל על מה שעשית שם.

ש: מה שעשיתישם פשוט מאוד זה התבוננות, אני מתבונן מלמעלה עד למטה.

אליעד: ומה זהנתן שהרגשת את כל הכאבים.

ש: הרגשתיכאבים הרגשתי טוב צמרמורת.

אליעד: נו אזמה זה נתן לך?

ש: נתן לישבוא נגיד שיש לי מרווח שכל פעם שאני כועס, באמת אם לדוגמא יש מישהו שבא והרגיזאותי אז יש לי כאילו איזושהי איך...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | אימון עסקי,קאוצינג, מאמן אישי מומלץ, מאמן עסקי

הכנס לאתרותהנה מעוד קואצינג, קואצ'ר מומלץ, להשתגע מרצון, תת מודע,העדר שכל, שכל, אימון אישי, יעוץ נפשי, מנטרה, לקוחות ועוד ...


 
אודות המחבר

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...

המאמר הודפס מאתר portal-asakim.com - אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
http://www.portal-asakim.com/Articles/Article44665.aspx