1518פסטיבל פלמנקו-אדוארדו גררו-ספרד-סוזן דלל
נכתב על ידי: ELYBIKORET
תאריך: 27/08/16

1518פלמנקו-אדוארדו גררו-ספרד-סוזן דללגררו הנו רקדן של מחול קלאסי,עכשוי וכן ספרדי ופלמנקו.הערב ראינו אותו בערב שלמחול הפלמנקו.יש לו סיגנון אישי ,מאוד מיוחד המבדיל אותו מרקדני הפלמנקוהאחרים. הוא לא רק רוקד אלא הנו גם הכוריאוגרף לכל הריקודים שלו.לאורך כל הערב ראינואותו רוקד ריקודי סולו ומקסימום בלוי המוזיקאים שלו שכללו שני נגני גיטרה,מתופףושני זמרים ששימשו גם כנותני קצב במחיאות הכפיים שלהם.הערב התחיל כאשר גררו עמד בפינת הבמה על פודיום קטן לבוש בבגד גוף תחתוןבלבד.הוא לא זז ממקומו על הפודיום הקטן ועשה תנועות בידיים ובגוף. הופעתו הקצרה הזו היתה מרשימה והבטיחה רבות להמשך הערב שלא איכזב כללוכלל.אדוארדו גררו משלב בריקודו קצב מהיר של רקיעת רגליים ותנועות ידיים וגוףאיטיות מסוגננות ביותר. הריקוד שלו יוצר אצל הצופה מתח ודריכות.הריקוד מלא תנועות, כולם מחושבותומוקפדות בתאום מלא בין המוסיקה ותנועות הידיים והגוף.התנועות מיוחדות ומענינות ולמרות שחוזרות על עצמן בכל אחד מהריקודיםשביצע. אפשר לראות את כל הריקודים שלו כיצירה אחת עם וריאציות מקסימות שונות . איןלראות בזאת מגרעת אלא לשבח כי אתה רואה ביצוע מעולה ומקסים תנועות מיוחדות מרשימותובכל וריאציה אלמנטים חדשים .גררו הקפיד להחליף בכל ריקוד בגד מחוייט היטב בדרך כללצבעוני וכל פעם בצבע שולט אחר.על ההלבשה היה אחראי אנטוניו ואזקז.שני הזמרים שליוו חלק מהריקודים וגם שרו כסולנים היו טובים מאוד בקולות כמעטזהים אך שירתם נשמעה מונוטונית לאוזן שלא רגילה לסוג זה של שירה. כתב את המוסיקה המקורית חביאר איבאנס. על הגיטרות ניגנו פפה דה פורה ואמיליו פלורידו.כלי ההקשה-ישראל קטומבה. המוסיקאים היו פרציסקי חבייאר לבנז קוראלאס ,אמיליו פלורידו סנצז וחוסה לואיזדה לה קרוז פלורס.היה שם התכנית שראינו.the sins of passaga/ המופע מאוד יחודי.התרשמות הקהל ממנו היתה עצומה.היה בו עוצמה גדולה,כח,הרבהקטעי רגש, תשוקה חושניות ופיתוי. .אין לי ספק שגררו בעל סיגנון אישי מובהק המבטא את עצמו בצורה מרשימה וביצועמעולה.לראות או לא לראות;ריקוד פלמנקו מעולה  בביצוע מרשים חזק וכוחנינכתב על ידי elybikoret-אלי ליאון ,19/8/2016 11:09.

 
אודות המחבר

אלי ליאון-ELYBIKORET

המאמר הודפס מאתר portal-asakim.com - אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
http://www.portal-asakim.com/Articles/Article49641.aspx