דף הבית מתכונים ואוכל מתכוני קינוחים כדורי שוקולד עם הילדים
כדורי שוקולד עם הילדים
קידום אתרים - SEO Israel 29/11/09 |  צפיות: 4025

מעוניינים להכין כדורי שוקולד לילדים או לאורחים שעומדים להגיע כל רגע, הגעתם למקום הנכון, כדורי שוקולד זה אחד הקינוחים הקלים ביותר להכנה בגלל שאופן ההכנה הוא ממש פשוט וקל,וגם בגלל שאין צורך בהמון מצרכים.

מתכון כדורי שוקולד לילדים:

המצרכים:

  • 1/2 כוס אבקת קקאו
  • 200 גרם סוכר
  • 100 גרם חמאה
  • 500 גרם ביסקוויטים של פתי בר
  • 1/2 כוס מים
הכנת כדורי שוקולד מבוצעת באופן הבא:

שופכים את המים, סוכר ואת הקקאו אל סיר שמונח על אש נמוכה, מערבבים עד שמקבלים תערובת אחידה ללא גושים של קקאו, לאחר מכן מסירים מן האש את הסיר, ומוסיפים את החמאה אל התערובת,מערבבים עד שהחמאה נמסה, ומוסיפים את הביסקוויטים ומערבבים, ניתן להוסיף מעט מים במידה והתערובת יבשה, עכשיו ניתן להוסיף את הביסקוויטים המרוסקים אל התערובת ומערבבים, ניתן להוסיף מעט מים במידה והתערובת יבשה מדי, עכשיו אפשר להתחיל ליצור כדורי שוקולד, ניתן כמובן להוסיף קוקוס כציפוי.

הכנת כדורי שוקולד עם הילדים:

מפני שילדים אוהבים כל כך כדורי שוקולד, אפשר להציע לילדים שיעזרו לך בתהליך ההכנה של כדורי השוקולד, הילדים מאוד ישמחו לעזור לך והם גם יעריכו יותר את האוכל שיוגש להם בעתיד, הם יבינו שצריך לעבוד בשביל האוכל, ושזה לא בא בקלות כל כך, כתוצאה מכך הילדים מרוויחים גם כדורי שוקולד וגם פעילות יצירתית, צריך לתת להם יד חופשית ולא להגביל אותם כאשר יוצרים את כדורי השוקולד, הם לא חייבים להיות כדורים אפשר גם שהם יהיו בצורות אחרות.

סוגים שונים של כדורי שוקולד:

אפשר להכין תערובות שונות שמהן יוצרו כדורי השוקולד, אפשר לרסק עוגיות טחינה, עוגיות מרוקאיות, עוגיות שוקולד במקום ביסקוויטים, או לקחת שאריות של עוגה שנשארה לכם, יש אנשים שאוהבים לשלב קורנפלקס ובפסח במקום ביסקוויטים ניתן להוסיף מצות, או כל עוגיות שיש לכם בבית, הכול תלוי בדמיון שלכם, אין סוף לתערובות שאפשר להכין. ישנם המון ציפויים לכדורי שוקולד, יש שאוהבים להוסיף קוקוס, סוכריות צבעוניות, או אגוזים, פיסטוקים, גם אם אתם מעוניינים לשדרג את כדורי השוקולד שלכם אתם יכולים להוסיף שמנת מתוקה במקום החלב, ובמקום הקקאו אפשר להשתמש בשוקולד, או בממרח שוקולד. הרבה מבוגרים אומרים שזה היה המתכון הראשון שהם הכינו עם ההורים כשהם היו קטנים, אז למה לא להמשיך את המסורת עם הילדים שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI