דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Arqit מזהירה מנהלי אבטחת מידע מדוע עליהם לפעול כעת כדי לאבטח את הנתונים שלהם מוכנים לעולם הפוסט-קוונטי
Arqit מזהירה מנהלי אבטחת מידע מדוע עליהם לפעול כעת כדי לאבטח את הנתונים שלהם מוכנים לעולם הפוסט-קוונטי
חיים נוי 09/05/24 |  צפיות: 148

Arqit מזהירה מנהלי אבטחת מידע מדוע עליהם לפעול כעת כדי לאבטח את הנתונים שלהם מוכנים לעולם הפוסט-קוונטי

לונדון, 9 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, קוראת היום למנהלי אבטחת מידע ולצוותי אבטחה לטפל בדחיפות באסטרטגיות הטכנולוגיה הפוסט-קוונטית שלהם, כאשר המחשוב הקוונטי מתקדם במהירות. הסיכון של התקפות אחסנו עכשיו, פענחו מאוחר יותר - Store Now, Decrypt Later (SNDL) מדגיש כי האיום הקוונטי אינו חשש רחוק אלא אתגר אבטחה מיידי הדורש תשומת לב כיום.

הגישה הייחודית של Arqit מתייחסת לעלות ולמורכבות הכרוכות באסטרטגיות הגירה בטוחות קוונטיות באמצעות פלטפורמת הסכם המפתח הסימטרי (SKA Platform™) פורצת הדרך שלה. הפחתת הסיכונים הנשקפים מהתקפות SNDL היא בעלת חשיבות עליונה לשמירה על נתונים יקרי ערך לטווח ארוך. אי ביצוע פעולה זו עלול לגרום להפרה קטסטרופלית של פרטיות הנתונים, המאיימת על סודיות המידע הרגיש והמסווג.

פרטים נוספים ניתן למצוא במצגת האנליסטים של IDC: "אבטחת נתונים בעלי ערך ועמידות בעולם פוסט-קוונטי", בחסות Arqit

אבטחת נתונים יקרי ערך ועמידים בעולם פוסט-קוונטי (arqit.uk)

דיוויד ויליאמס (David Williams), יו"ר ומנכ"ל Arqit Limited אמר: "הפתרון מבוסס הענן שלנו מיועד לסביבות הרשת המודרניות והמתפתחות של ימינו. הגנה על העברת נתונים בין קישורי תקשורת וסוגי התקנים מגוונים מחייבת אבטחה הניתנת לפריסה בקלות, ניתנת להרחבה ומשתלבת בצורה חלקה בתשתיות קיימות ללא צורך בחומרה נוספת. על ידי שימוש בטכניקות הצפנה מבוססות היטב המבוססות על שיטות הצפנה סימטריות עמידות קוונטית, Arqit מציעה לארגונים מסלול ברור למעבר חלק לעידן הפוסט-קוונטי".

הערות לעורכים

נציגי Arqit משתתפים ב-RSA (6-9 במאי 2024) ויהיו זמינים לראיונות. www.rsaconference.com/usa.

למידע נוסף על Arqit בקרו באתר האינטרנט של Arqit

תקציר אנליסטים של IDC: "אבטחת נתונים יקרי ערך ועמידים בעולם פוסט-קוונטי", פורסם במאי 2024, מספר מסמך IDC #EUR252099724

International Data Corporation (IDC) היא הספקית הגלובלית המובילה של מודיעין שוק, שירותי ייעוץ ואירועים עבור שוקי טכנולוגיית המידע, הטלקומוניקציה והטכנולוגיה הצרכנית. IDC מסייעת למומחי IT, מנהלים עסקיים וקהילת ההשקעות לקבל החלטות מבוססות עובדות על רכישות טכנולוגיה ואסטרטגיה עסקית. למידע נוסף על המרכז הבינתחומי, אנא בקרו באתר https://www.idc.com.

אודות Arqit

Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מספקת שירות ייחודי של תוכנת הצפנה שהופכת את קישורי התקשורת של כל מכשיר רשת, מכונת ענן או נתונים מאוחסנים למאובטחים מפני צורות תקיפה נוכחיות ועתידיות של הצפנה - אפילו באמצעות מחשב קוונטי. Symmetric Key Agreement Platform של Arqit מציעה תאימות ל-NSA CSfC Components ועומד בדרישות של NSA CSfC Symmetric Key Management Requirements Annexe 1.2 ו-RFC 8784, והיא משתמשת באשף תוכנה קל משקל המאפשר למכשירי נקודת קצה ליצור מפתחות הצפנה באופן מקומי בשיתוף עם כל מספר של מכשירים אחרים. המפתחות מאובטחים מבחינה חישובית ומאפשרים גישה לרשת בשיטת אפס אמון. זה מאפשר יצירת מספר כמעט בלתי מוגבל של מפתחות עם כל גודל קבוצה וקצב ריענון ויכול לווסת את הכניסה והיציאה המאובטחת של מכשיר בקבוצה. האשף קל משקל ולכן יפעל במכשירי נקודת הקצה הקטנים ביותר. המוצר נמצא בתוך פורטפוליו הולך וגדל של פטנטים שכבר הוענקו. זה גם עובד באופן שתואם לתקנים כך שאינו מחייב את הלקוחות לבצע לשבש את העבודה להחליף את הטכנולוגיה שלהם. Arqit זכתה בשני פרסי GSMA Global Mobile Awards, פתרון האבטחה הנייד הטוב ביותר ופרס בחירת ה-CTO לטכנולוגיה ניידת מצטיינת, בכנס Mobile World Congress 2024, זכתה בהכרה על חדשנות פורצת דרך בפרסי המכון להנדסה וטכנולוגיה לשנת 2023 וזוכת פרס החדשנות בסייבר של פרסי הסייבר הלאומיים ופרס חברת תוכנת אבטחת הסייבר של השנה בפרסי אבטחת סייבר. Arqit מוסמכת לתקן ISO 27001. למידע נוסף www.arqit.uk

למידע נוסף:

מדיה

:Media relations enquiries
Arqit[email protected]

משקיעים

:Investor relations enquiries
Arqit[email protected]
Gateway[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד רושמת שיא רבעוני של תזרימי מזומנים חופשיים; מועצת המנהלים מאשרת 75 מיליון דולר נוספים עבור תוכנית לרכישה חוזרת של מניות
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה על התוצאות הפיננסיות עבור שלושת החודשים אשר הסתיימו ב-31 במרץ 2024.

פתרון ה-Total IP של של מצלמת MIPI מבית ARASAN עם CSI ו- PHY-C משיג הסמכה לתקן ISO26262
Arasan מכריזה על תקן ההסמכה הפונקציונאלי ISO26262של פתרון הTotal IP- של מצלמת MIPI שלה כשילוב משולב של ה- MIPI CSI-2 Tx/Rx ו- C-PHY IP

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI