דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Nyxoah : אסיפות החברה יתקיימו ביום 12 ביוני 2024
Nyxoah : אסיפות החברה יתקיימו ביום 12 ביוני 2024
חיים נוי 10/05/24 |  צפיות: 146

Nyxoah : אסיפות החברה יתקיימו ביום 12 ביוני 2024

מידע מוסדר
מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 10 במאי 2024, (GLOBE NEWSWIRE) :

NYXOAH SA
(יורונקסט בריסל: NYXH)
Rue Edouard Belin 12, 1435 Mont-Saint-Guibert, Belgium
(להלן: "החברה")

הזמנה להשתתף באסיפות בעלי המניות השנתיות והחריגות של החברה
שיתקיימו ביום 12 ביוני 2024

דירקטוריון החברה מתכבד להזמין את מחזיקי ניירות הערך להשתתף באסיפת בעלי המניות השנתית של החברה, שתתקיים ביום רביעי, 12 ביוני 2024 בשעה 14:00 CET במושב החברה, או במקום אחר כפי שיצוין לפני מועד זה. אסיפת בעלי המניות השנתית תלווה מיד באסיפת בעלי מניות שלא מן המניין.

כמו כן, החברה תקיים שיחת וידאו שתאפשר לבעלי ניירות ערך של החברה שנרשמו כדין לאסיפות השנתיות והבלתי רגילות של בעלי המניות לעקוב אחר האסיפות מרחוק ולשאול שאלות, לפי העניין בכתב, במהלך הפגישות. דרכי ההשתתפות בפגישות באמצעות מפגש וידאו יועברו למחזיקי ניירות הערך הרלוונטיים במועד. ועידת הווידאו לא תיחשב ככלי תקשורת אלקטרוני להשתתפות והצבעה באסיפות בעלי המניות כנזכר בסעיף 7:137 של קוד החברות והאיגודים הבלגי, אך תהווה מתקן נוסף לבעלי ניירות ערך לעקוב אחר אסיפות בעלי המניות. מחזיקי ניירות ערך המעוניינים להשתתף באסיפות באמצעות מפגש וידאו וכן להצביע כדין על הסעיפים שעל סדר היום, מוזמנים לממש את זכויות ההצבעה שלהם לפני אסיפות בעלי המניות על ידי קיום הכללים המפורטים בהודעת כינוס זו, בין באמצעות הצבעה מרחוק בדואר, ובין באמצעות מתן מיופה כוח לנציג החברה.

על מנת להקל על שמירת רשימת הנוכחות ביום האסיפות השנתיות ואסיפות בעלי המניות שלא מן המניין, מוזמנים מחזיקי ניירות הערך המונפקים על ידי החברה ונציגיהם להירשם החל מהשעה 13:30 CET.

סדר היום של אסיפת בעלי המניות השנתית

1. הכרה ודיון על:

א. החשבונות השנתיים הסטטוטוריים לשנת הכספים שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2023;

ב. הדו"חות הכספיים המאוחדים לשנת הכספים שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2023;

ג. הדו"ח השנתי של הדירקטוריון על החשבונות השנתיים הסטטוטוריים לשנת הכספים שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2023;

ד. הדו"ח השנתי של הדירקטוריון על הדו"חות הכספיים המאוחדים לשנת הכספים שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2023;

ה. דו"ח המבקר הסטטוטורי על החשבונות השנתיים הסטטוטוריים לשנת הכספים שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2023; ו

ו. דו"ח רואה החשבון המבקר הסטטוטורי על הדוחות הכספיים המאוחדים לשנת הכספים שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2023.

ז. אישור החשבונות השנתיים הסטטוטוריים לשנת הכספים שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2023 והקצאת התוצאה המוצעת

החלטה מוצעת: אסיפת בעלי המניות מחליטה לאשר את החשבונות השנתיים לשנת הכספים שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2023 ואת הקצאת התוצאה כפי שהציע הדירקטוריון.

2. פיטורי דירקטורים

החלטה מוצעת: אסיפת בעלי המניות מחליטה להעניק פטור לכל אחד מהדירקטורים שכיהנו בתפקיד בשנת הכספים שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2023 לצורך ביצוע המנדט שלהם באותה שנת כספים.

3. שחרור רואה החשבון המבקר הסטטוטורי

החלטה מוצעת: אסיפת בעלי המניות מחליטה להעניק פטור לרואה החשבון המבקר הסטטוטורי שכיהן בתפקידו בשנת הכספים שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2023 לצורך ביצוע המנדט שלו באותה שנת כספים.

4. אישור ואישור דוח התגמול

הצעת החלטה: אסיפת בעלי המניות מחליטה לאשר את דוח התגמול.

1. הכרה ואישור של מדיניות התגמול המתוקנת כך שתאפשר תגמול מבוסס מניות לדירקטורים שאינם מנהלים

על פי המלצת ועדת התגמול, הדירקטוריון מציע לתקן את מדיניות התגמול של החברה כך שתאפשר מתן מה שמכונה "יחידות מניות מוגבלות" או "RSUs" לדירקטורים שאינם מנהלים. רכיב תגמול RSU זה מחליף את התגמול מבוסס המניות הקיים בצורה של הענקת כתבי אופציה לדירקטורים שאינם מנהלים כפי שאושר באסיפת בעלי המניות השנתית מיום 8 ביוני 2022. המאפיינים המוצעים של RSUs מסוכמים במדיניות התגמול המתוקנת המוצעת.

החלטה מוצעת: אסיפת בעלי המניות מחליטה לאשר (א) את מדיניות התגמול המתוקנת, (ב) הענקת "יחידות מניות מוגבלות" או "RSUs" לדירקטורים שאינם מנהלים כמפורט במדיניות התגמול המתוקנת, לפיה ה-RSUs יוענקו לראשונה החל ממועד אסיפת בעלי מניות זו, ו-(ג) ביטול נכון למועד אסיפת בעלי מניות זו של רכיב כתבי האופציה הנוכחי של הדירקטורים שאינם מנהלים התגמול כפי שאושר באסיפת בעלי המניות השנתית מיום 8 ביוני 2022.

1. מינוי Robelga SRL (המיוצגת באופן קבוע על ידי רוברט טאוב) כדירקטורית

הצעת החלטה: אסיפת בעלי המניות החליטה למנות את Robelga SRL, המיוצגת דרך קבע על ידי רוברט טאוב, כדירקטורית בחברה עד לאסיפת בעלי המניות השנתית שתתקיים בשנת 2025. המנדט של Robelga SRL יתוגמל כפי שנקבע לחברי הדירקטוריון שאינם מנהלים במדיניות התגמול של החברה כפי שאומצה על ידי אסיפת בעלי המניות וככל שהדבר נוגע לגמול במזומן, כפי שהוחלט באסיפת בעלי המניות השנתית מיום 8 ביוני 2022.

1. מינוי מחדש של יורגן המברכט כדירקטור בלתי תלוי

הצעת החלטה: אסיפת בעלי המניות מחליטה למנות מחדש את יורגן המברכט כדירקטור בלתי תלוי בחברה כמשמעותו בסעיף 7:87 של CCA והוראה 3.5 של קוד הממשל התאגידי הבלגי 2020, עד לאסיפת בעלי המניות השנתית שתתקיים בשנת 2025. המנדט של יורגן המברכט יתוגמל כפי שנקבע לחברי הדירקטוריון שאינם מנהלים במדיניות התגמול של החברה כפי שאומצה על ידי אסיפת בעלי המניות וככל שהדבר נוגע לגמול במזומן, כפי שהוחלט באסיפת בעלי המניות השנתית מיום 8 ביוני 2022.

2. מינוי מחדש של קווין ראקין כדירקטור בלתי תלוי

הצעת החלטה: אסיפת בעלי המניות מחליטה למנות מחדש את קווין ראקין כדירקטור בלתי תלוי בחברה כמשמעותו בסעיף 7:87 של CCA והוראה 3.5 של קוד הממשל התאגידי הבלגי 2020, עד לאסיפת בעלי המניות השנתית שתתקיים בשנת 2025. המנדט של קווין ראקין יתוגמל כפי שנקבע לחברי הדירקטוריון שאינם מנהלים במדיניות התגמול של החברה כפי שאומצה על ידי אסיפת בעלי המניות וככל שהדבר נוגע לגמול במזומן, כפי שהוחלט באסיפת בעלי המניות השנתית מיום 8 ביוני 2022.

3. מינוי מחדש של ריטה ג'ונסון-מילס כדירקטורית בלתי תלויה

הצעת החלטה: אסיפת בעלי המניות מחליטה למנות מחדש את ריטה ג'ונסון-מילס כדירקטורית בלתי תלויה בחברה כמשמעותה בסעיף 7:87 של CCA והוראה 3.5 של קוד הממשל התאגידי הבלגי 2020, עד לאסיפת בעלי המניות השנתית שתתקיים בשנת 2025. המנדט של ריטה ג'ונסון-מילס יתוגמל כפי שנקבע לחברי הדירקטוריון שאינם מנהלים במדיניות התגמול של החברה כפי שאומצה על ידי אסיפת בעלי המניות וככל שהדבר נוגע לגמול במזומן, כפי שהוחלט באסיפת בעלי המניות השנתית מיום 8 ביוני 2022.

4. מינוי מחדש של וירג'יניה קירבי כדירקטורית עצמאית

הצעת החלטה: אסיפת בעלי המניות מחליטה למנות מחדש את וירג'יניה קירבי כדירקטורית בלתי תלויה בחברה כמשמעותה בסעיף 7:87 של CCA והוראה 3.5 של קוד הממשל התאגידי הבלגי 2020, עד לאסיפת בעלי המניות השנתית שתתקיים בשנת 2025. המנדט של וירג'יניה קירבי יתוגמל כפי שנקבע לחברי הדירקטוריון שאינם מנהלים במדיניות התגמול של החברה כפי שאומצה על ידי אסיפת בעלי המניות, וככל שהדבר נוגע לגמול במזומן, כפי שהוחלט באסיפת בעלי המניות השנתית מיום 8 ביוני 2022.

5. מינוי מחדש של Wildman Ventures LLC (המיוצגת לצמיתות על ידי דניאל וילדמן) כדירקטור בלתי תלוי

החלטה מוצעת: אסיפת בעלי המניות מחליטה למנות מחדש את Wildman Ventures LLC, המיוצגת לצמיתות על ידי דניאל וילדמן, כדירקטורית בלתי תלויה בחברה כמשמעותה בסעיף 7:87 של CCA והוראה 3.5 של קוד הממשל התאגידי הבלגי לשנת 2020, עד לאסיפת בעלי המניות השנתית שתתקיים בשנת 2025. המנדט של Wildman Ventures LLC יתוגמל כפי שנקבע לחברי דירקטוריון שאינם מנהלים במדיניות התגמול של החברה כפי שאומצה על ידי אסיפת בעלי המניות, וככל שהדבר נוגע לתגמול במזומן, כפי שהוחלט באסיפת בעלי המניות השנתית מיום 8 ביוני 2022.

6. מינוי מחדש של פייר ג'יאנלו לדירקטור

הצעת החלטה: אסיפת בעלי המניות מחליטה למנות מחדש את פייר ג'יאנלו כדירקטור בחברה עד לאסיפת בעלי המניות השנתית שתתקיים בשנת 2025. המנדט של פייר ג'יאנלו יתוגמל כפי שנקבע לחברי הדירקטוריון שאינם מנהלים במדיניות התגמול של החברה כפי שאומצה על ידי אסיפת בעלי המניות וככל שהדבר נוגע לגמול במזומן, כפי שהוחלט באסיפת בעלי המניות השנתית מיום 8 ביוני 2022.

7. מינוי מחדש של אוליבייה טלמן לדירקטור

הצעת החלטה: אסיפת בעלי המניות מחליטה למנות מחדש את אוליבייה טלמן כדירקטור בחברה עד לאסיפת בעלי המניות השנתית שתתקיים בשנת 2025. המנדט של אוליבייה טלמן לא יתוגמל.

סדר היום של אסיפת בעלי המניות שלא מן המניין

1. הכרה ודיון בדו"ח המיוחד של הדירקטוריון שהוכן בהתאם לסעיף 7:199 של קוד החברות והאיגודים הבלגי הנוגע להצעה לחידוש ההון הרשום

8. חידוש ההרשאה לדירקטוריון להגדיל את הון המניות במסגרת ההון הרשום

החלטה מוצעת: אסיפת בעלי המניות מחליטה לחדש את ההרשאה לדירקטוריון להגדיל את הון המניות פעם אחת או מספר פעמים, במהלך תקופה של חמש (5) שנים מהפרסום בנספחים לרשומות הבלגיות של אישור זה, בסכום כולל השווה ל- 3,436,000 אירו, וזאת בהתאם לתנאים המפורטים בדוח המיוחד של הדירקטוריון הוכן בהתאם לסעיף 7:199 של קוד החברות והאיגודים הבלגי, כפי שהוא מוזכר בסעיף 1 בסדר היום של אסיפת בעלי מניות יוצאת דופן זו.

לפיכך, אסיפת בעלי המניות מחליטה למחוק לחלוטין את הפסקה הראשונה והשנייה של סעיף 7 ("ההון הרשום") של תקנון החברה ולהחליף את הפסקה הראשונה והשנייה של סעיף 7 בהתאמה בנוסח הבא (לפיו (i) התאריך הנזכר בין הסוגריים בפסקה השנייה יהיה מועד אסיפת בעלי המניות המאשרת את ההון הרשום המחודש, (ii) ההוראות האחרות של סעיף 7 נשארות במקומן ומאושרות מחדש):

א) נוסח הפסקה הראשונה: "הדירקטוריון רשאי להגדיל את הון החברה בהזדמנות אחת או במספר פעמים בהתאם לקוד החברות והעמותות בסכום מצטבר מרבי של 3,436,000 אירו".

ב) נוסח הפסקה השנייה: "אישור זה תקף לתקופה של חמש שנים החל ממועד פרסומו בנספחים לרשומות המדינה הבלגית תמצית פרוטוקול אסיפת בעלי המניות שלא מן המניין של החברה מיום [מועד אסיפת בעלי המניות המאשרת את ההון הרשום המחודש]".

5. ייפוי כוח לנוטריון

הצעת החלטה: אסיפת בעלי המניות מחליטה להעניק לנוטריון בפועל, ולכל נוטריון אחר של " Berquin Notarissen", את כל הסמכויות לערוך ולחתום על נוסח מחודש של תקנון החברה ולהגישם במאגר המידע המתאים בהתאם לחוק החל.

פורמליות קבלה והשתתפות באסיפות בעלי המניות

על מנת להשתתף באסיפות בעלי המניות ביום 12 ביוני 2024, בעלי המניות וזכויות המנוי מתבקשים לעמוד בסעיפים 26 ו-27 לתקנון החברה ובכללים הבאים.

אם מניין הנוכחות הנדרש על פי סעיף 7:153 לקוד החברות והאיגודים הבלגי לא יתקיים באסיפת בעלי המניות שלא מן המניין מיום 12 ביוני 2024, תתכנס אסיפת בעלי מניות יוצאת דופן שנייה ביום שני, 1 ביולי 2024 בשעה 14:00 CET, כדי לדון ולהחליט על סדר היום של אסיפת בעלי המניות שלא מן המניין ללא קשר להון המניות הנוכחי או המיוצג על ידי בעלי המניות.

בעלי זכויות המנוי שהונפקו על ידי החברה יכולים, בהתאם לסעיף 7:135 של קוד החברות והאיגודים הבלגי להשתתף באסיפות בעלי המניות רק בהצבעה מייעצת.

על מנת שיוכל להשתתף באסיפות בעלי המניות השנתיות והבלתי רגילות, על מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה לעמוד בשני תנאים: (א) להירשם כמחזיק בניירות ערך כאמור במועד הרישום ו-(ב) להודיע על כך לחברה, כמפורט להלן.

תאריך הרשמה

תאריך ההרשמה הוא 29 במאי 2024 בחצות (שעון בלגיה). רק אנשים הרשומים כמחזיקי ניירות ערך באותו מועד ושעה יהיו רשאים להשתתף ולהצביע באסיפות (אם הם בעלי מניות). מספר ניירות הערך שבידי בעל ניירות הערך ביום האסיפות לא יובא בחשבון.

*בעלי מניות רשומות או זכויות מנוי חייבים להירשם במרשם המניות של החברה או במרשם זכויות המנוי, לפי העניין, עד חצות (שעון בלגיה) ביום 29 במאי 2024.

*מחזיקי מניות לא מהותיות חייבים למסור, או מסרו, לחברה, לכל המאוחר ביום 6 ביוני 2024 בחצות (שעון בלגיה), אישור שהונפק על ידי בעל החשבון המורשה או על ידי מוסד ההסדר המאשר את מספר המניות הלא ממומשות הרשומות על שם בעל המניות בחשבונותיו במועד הרישום, אשר בעל המניות הצהיר על כוונתו להשתתף באסיפות. אישור זה יש לשלוח לחברה בדואר אלקטרוני אל [email protected].

כוונה להשתתף במפגשים

על מחזיקי ניירות הערך להודיע לדירקטוריון החברה בדואר אלקטרוני [email protected] לא יאוחר מיום 6 ביוני 2024 על כוונתם להשתתף באסיפות, לציין את מספר ניירות הערך שלגביהם בכוונתם להצביע, ולבעלי מניות לא ממומשות, להציג הוכחות לרישומם כבעלי מניות במועד הרישום.

על מנת להשתתף באסיפות, על מחזיקי ניירות הערך ומיופה הכוח להוכיח את זהותם ועל נציגי ישויות משפטיות להגיש מסמכים המבססים את זהותם ואת כוח ייצוגם, לכל המאוחר בסמוך לתחילת הפגישות.

הצבעה באמצעות פרוקסי או בדואר

בעלי המניות יכולים לממש את זכויות ההצבעה שלהם לפני האסיפות (i) על ידי הצבעה בדואר או (ii) על ידי מתן מיופה כוח לנציג החברה.

אם בעלי המניות יצביעו באמצעות מיופה כוח, בעל הפרוקסי יהיה נציג החברה. מיופה כוח זה רשאי לממש את זכות ההצבעה רק בהתאם להוראות ההצבעה הכלולות במיופה הכוח.

לצורך כך יש להשתמש בטופס ההצבעה באמצעות מיופה כוח ובטופס ההצבעה בדואר שאושר על ידי החברה. טפסים אלו ניתנים להורדה מאתר האינטרנט של החברה (https://investors.nyxoah.com/shareholder-information > אסיפות בעלי מניות).

אם בעלי המניות מצביעים באמצעות מיופה כוח או בדואר, הם חייבים, בנוסף לפורמליות לעיל, לשלוח בדואר אלקטרוני [email protected] טופס הצבעה או טופס הצבעה מלא וחתום כדין להצבעה בדואר. מסמכים אלה חייבים להגיע לחברה לא יאוחר מיום 6 ביוני 2024.

שים לב כי ניתן לחתום על טפסי ההצבעה באמצעות הצבעה באמצעות דואר באמצעות חתימה אלקטרונית כאמור בסעיף 7:143 § 2של קוד החברות והאיגודים הבלגי.

השתתפות באסיפות בעלי המניות הווירטואליות

מחזיקי ניירות ערך המעוניינים להשתתף מרחוק, וירטואלית ובזמן אמת, באסיפות בעלי המניות השנתיות והחריגות של החברה, נדרשים לאשר את השתתפותם ולמסור את כתובת הדואר האלקטרוני שלהם לחברה עד ליום 6 ביוני 2024 לכל המאוחר באמצעות דואר אלקטרוני [email protected].

מספר ימים לפני אסיפות בעלי המניות, בעלי ניירות ערך שהשלימו הליך זה יקבלו בדואר אלקטרוני (בכתובת שמסרו לחברה) קישור, ולפי העניין שם משתמש וסיסמה, המאפשרים להם לעקוב ולהשתתף באסיפות בעלי המניות באמצעות המחשב, הטאבלט או הטלפון החכם שברשותם.

רגע לפני תחילת אסיפות בעלי המניות, יהיה על מחזיקי ניירות הערך ללחוץ על הקישור שהועבר אליהם בעבר בדואר אלקטרוני, ולפי העניין להזין את שם המשתמש והסיסמה שלהם, על מנת להצטרף לאסיפות בעלי המניות הווירטואליות.

לבעלי ניירות ערך המשתתפים באסיפות בעלי המניות הווירטואליות תהיה אפשרות לצפות בשידור החי של האסיפות בזמן אמת ולשאול שאלות את הדירקטורים, לפי העניין בכתב, במהלך הישיבות בנוגע לסעיפים שעל סדר היום.

סעיפים חדשים בסדר היום, הצעות החלטה וזכות לשאול שאלות

בעלי מניות המחזיקים לפחות 3% מההון המעוניינים לבקש הכללת נושאים חדשים בסדר היום או להגיש הצעות להחלטה, חייבים, בנוסף לפורמליות הנ"ל, לקבוע במועד בקשתם הוכחת בעלות על ההשתתפות הנדרשת בהון ולשלוח את נוסח סעיפי סדר היום וההחלטות המוצעות בדואר אלקטרוני [email protected] לא יאוחר מיום 21 במאי, 2024. בבקשה יש לציין גם את כתובת הדואר האלקטרוני אליה תשלח החברה את אישור קבלת הבקשה.

לפי העניין, סדר היום המתוקן יפורסם לא יאוחר מיום 28 במאי 2024.

בעלי מניות המעוניינים בכך רשאים לשלוח כל שאלה שיש להם לחברה, הנוגעת אך ורק לסדר היום של אסיפות בעלי המניות השנתיות והבלתי רגילות, באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת [email protected], לא יאוחר מיום 6 ביוני 2024. התשובות לשאלות אלה יינתנו במהלך האסיפות השנתיות ואסיפות בעלי המניות שלא מן המניין בהתאם לחוק.

תיעוד

כל המסמכים הנוגעים לאסיפות בעלי המניות השנתיות והבלתי רגילות הנדרשות על פי חוק להיות זמינות, כמו גם המספר הכולל של המניות וזכויות ההצבעה שטרם נפרעו, זמינים באתר האינטרנט של החברה בכתובת: https://investors.nyxoah.com/shareholder-information. המסמכים זמינים גם במושב החברה וניתן לעיין בהם רק בתיאום מראש שנקבע בדואר אלקטרוני ([email protected]). בעלי המניות יכולים גם לקבל עותק קשיח של מסמכים אלה ללא תשלום על ידי שליחת דואר אלקטרוני [email protected].

יש להקפיד על הפורמליות הנ"ל, כמו גם על ההוראות באתר האינטרנט של החברה ועל טפסי ההצבעה וטפסי ההצבעה בדואר.

מגוון

מניין חוקי: אין דרישת מניין חוקי מיוחד לדיון ולהצבעה של ההחלטות המוצעות בסדר היום של אסיפת בעלי המניות השנתית.

בהתאם לסעיף 7:153 של קוד החברות והאיגודים הבלגי, לפחות 50% מהון המניות חייב להיות נוכח או מיוצג לדיון ולהצבעה על ההחלטות המוצעות בסעיף 2 בסדר היום של אסיפת בעלי המניות שלא מן המניין.

הצבעה: כל מניה מזכה את המחזיק בהצבעה אחת.

רוב: בהתאם לחוק החל, ההחלטות המוצעות בסדר היום של אסיפת בעלי המניות השנתית וההחלטות המוצעות בסדר היום של אסיפת בעלי המניות שלא מן המניין, למעט סעיף 2 לסדר היום, יתקבלו אם יאושרו ברוב פשוט של קולות בעלי המניות הנוכחים או המיוצגים באסיפת בעלי המניות הרלוונטית. בהתאם לסעיף 7:153 של קוד החברות וההתאחדויות הבלגי, ההחלטות המוצעות בסעיף 2 בסדר היום של אסיפת בעלי המניות יוצאת הדופן יאומצו אם יאושרו על ידי 75% מהקולות שהצביעו כדין בעלי המניות הנוכחים או המיוצגים. הצבעות ריקות ונמנעים אינם נלקחים בחשבון.

נתונים אישיים: החברה אחראית לעיבוד נתונים אישיים שהיא מקבלת או אוספת ממחזיקי ניירות ערך שהונפקו על ידי החברה וסוכנים בקשר לאסיפות בעלי המניות של החברה.

עיבוד הנתונים כאמור ייעשה לצורך ארגון וקיום אסיפת בעלי המניות הרלוונטית, לרבות כינוס, רישום, נוכחות והצבעה, וכן ניהול רשימות או רישומים של מחזיקי ניירות ערך ולצורך ניתוח בסיס מחזיקי ניירות הערך של החברה.

הנתונים כוללים, אך אינם מוגבלים לדברים הבאים: נתוני זיהוי, מספר ואופי ניירות הערך של המחזיק המונפקים על ידי החברה, פרוקסי והוראות הצבעה. מידע זה עשוי להיות מועבר גם לצדדים שלישיים לצורך סיוע או שירות לחברה בקשר עם האמור לעיל.

עיבוד הנתונים כאמור יתבצע, בשינויים המחויבים, בהתאם להודעת הפרטיות של החברה הזמינה באתר החברה: https://www.nyxoah.com/privacy-notice-nyxoah.

החברה מפנה את תשומת לבם של מחזיקי ניירות הערך המונפקים על ידי החברה והסוכנים לתיאור הזכויות שעשויות להיות להם כמושאי מידע, כגון, בין היתר, זכות הבדיקה, הזכות לתיקון והזכות להתנגד לעיבוד, המפורטות בסעיף שכותרתו "אילו זכויות ניתן לממש?" של הודעת הפרטיות הנ"ל.

כל זאת מבלי לפגוע בכללים החלים על רישום, שימוש במידע והשתתפות באסיפות בעלי מניות על מנת לממש את זכויותיך כנושא נתונים. לכל מידע אחר הנוגע לעיבוד נתונים אישיים על ידי החברה או מטעמה, ניתן ליצור קשר עם החברה באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת [email protected].

הדירקטוריון

קובץ מצורף

Nyxoah - ASM ESM 2024 הודעת כינוס - יחסי ציבור (ENG)

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
דאק קריק טכנולוגיות ממנה מנהלת שיווק חדשה
בינדו קרנדל, מנהלת שיווק וטכנולוגיה מנוסה תצטרף לדאק קריק טכנולוגיות

ריסקיפייד רושמת שיא רבעוני של תזרימי מזומנים חופשיים; מועצת המנהלים מאשרת 75 מיליון דולר נוספים עבור תוכנית לרכישה חוזרת של מניות
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה על התוצאות הפיננסיות עבור שלושת החודשים אשר הסתיימו ב-31 במרץ 2024.

פתרון ה-Total IP של של מצלמת MIPI מבית ARASAN עם CSI ו- PHY-C משיג הסמכה לתקן ISO26262
Arasan מכריזה על תקן ההסמכה הפונקציונאלי ISO26262של פתרון הTotal IP- של מצלמת MIPI שלה כשילוב משולב של ה- MIPI CSI-2 Tx/Rx ו- C-PHY IP

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI