דף הבית חוק ומשפט חקירות כיצד יש לבחור משרד חקירות
כיצד יש לבחור משרד חקירות
רונן דוד 06/08/10 |  צפיות: 2899

לא פעם מוצאים אנו את עצמנו במצב שבו אנו זקוקים לשירות של משרד חקירות, זה יכול לקרות לכל אחד – לבעלי עסקים שחושדים בעובדים שלהם, לזוכים בתיקים משפטיים המעוניינים למצוא חייבים, לאנשים נשואים שחושבים שבוגדים בהם וכדומה.

 

יש הרבה משרדי חקירות בארץ וכשמגיע הרג,ע קשה מאוד לבחור ביניהם ולכן ננסה לתת כאן כמה טיפים לבחירה מושכלת של משרד חקירות :

בראש ובראשונה – אמינות ! חשוב לבדוק שבעל משרד החקירות הפרטי אותו בחרתם הוא אמין, זוהי אולי התכונה החשובה ביותר בתחום החקירות הפרטיות משום שמדובר בנושאים רגישים הנתרים לרוב מן העין. איך עושים זאת ? מבקשים המלצות כמו בכל תחום אחר ומוודאים כי לקוחות העבר שלו הם לקוחות מרוצים.

חשוב לבדוק את המוניטין של החוקר הפרטי או של משרד החקירות, באמצעות חיפוש מהיר בגוגל אפשר למצוא מידע רב על משרדי חקירות פרטיות.

עוד נושא חשוב לא פחות מאמינות החוקר הפרטי הוא רישיונו, זהו הנושא הראשון שיש לבדוק בעת בחירת משרד חקירות. יש לציין כי קיים הבדל בין רישיונותיהם של משרד חקירות וחוקר פרטי, משרד חקירות מפעיל חוקרים פרטיים מנוהל על ידי חוקר פרטי לו יש רישיון חוקר פרטי ורישיון לניהול משרד חקירות פרטיות, חוקר פרטי חייב להיות בעל רישיון חוקר פרטי בלבד מטעם משרד המשפטים.

עניין הרישיון הינו חשוב במיוחד, זאת לאור העובדה שבבית המשפט, דו"ח חקירה שנעשה על ידי חוקר פרטי, אשר אין לו רישיון משרד חקירות פרטי בתוקף, הינו לא קביל.

קשריו של משרד החקירות הפרטי הינם חשובים גם כן, עליו להיות בעל קשרים עם עורכי דין ועם רשויות החוק כדי להגיע לרמות ביצוע גבוהות, כמו כן קשריו עם משרדי חקירות פרטיים בישראל ובעולם, תסייע רבות להבאת פתרון מקצועי ומהיר על ידי משרד החקירות הפרטי.

מיומנות בעל משרד החקירות הפרטיות והחוקרים הפרטיים העובדים תחתיו, הינה אולי הכלי החזק ביותר שיש בעבודה מסוג זה, עליו להיות בעל כישורים ותכונות כגון דיסקרטיות, כושר אלתור, יצירתיות ורוחב אופקים כדי לעשות את עבודתו נאמנה. אך כיצד תוכלו לדעת האם לבעל משרד החקירות הפרטי יש תכונות אלו ? חשוב לשים לב מה התחושה שלכם לגבי החוקר הפרטי, האם הוא מקרין לכם ביטחון, האם אתם חשים שאתם יכולים לסמוך עליו ולהכניס אותו לחייכם ? חשוב להבין כי האינטואיציה שלכם היא חלק בלתי נפרד מהכלים בהם אתם יכולים להשתמש בבחירת משרד חקירות פרטי.

חושן חקירות ייעוץ ומידע בהנהלת רונן דוד

חדשנות, שינוי, נועזות.

www.choshen-inv.co.il

[email protected]

טיפול מקצועי,דיסקרטי וזמינות 24 שעות

052-3898920


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן דוד

חושן חקירות ייעוץ ומידע בהנהלת רונן דוד

חדשנות, שינוי, נועזות

www.choshen-inv.co.il

[email protected]

טיפול מקצועי, דיסקרטי וזמינות 24 שעות

052-3898920



 


מאמרים נוספים מאת רונן דוד
 
כיצד יש לבחור משרד חקירות
06/08/10 | חקירות
לא פעם אנשים מוצאים עצמם זקוקים לשירות של משרד חקירות, זה יכול לקרות לכל אחד – לבעלי עסקים שחושדים בעובדים שלהם, לזוכים בתיקים משפטיים המעוניינים למצוא חייבים, לאנשים נשואים שחושבים שבוגדים בהם וכדומה.

מי מפחד ממשרד חקירות
06/08/10 | חקירות
בדמיוני ראיתי משרד קטן ואפלולי, עשן סיגר מסתלסל ובלש פרטי קשוח, עם משקפי שמש כהות. כן, סביר להניח שאת תיאוריי המפוארים שאבתי מאותו ספר בלשים סטייל שנות ה60, אבל עדיין, המונח משרד חקירות פשוט לא הסתדר לי. היה בצירוף המילים הזה משהו מאיים, כאילו הכנסתי אדם זר אל מיטתנו.

משרד חקירות
06/08/10 | חקירות
בארץ ובעולם פועלים הרבה משרדי חקירות אשר מספקים שירותי חקירות מגוונים ומכל סוג, בעיקר חקירות פרטיות, לכל אדם מכל אוכלוסייה שהיא. משרדי החקירות הללו עובדים באישור משרד המשפטים ועליהם להיות בעלי רישיון משרד חקירות פרטי המעוגן בחוק. משרדים טובים ואמינים מחזיקים ברישיון זה ומנוהלים ע"י חוקרים פרטיים, מנוסים, מומחים וותיקים.

בדיקת פוליגרף כחלק מחקירה עסקית
08/07/10 | חקירות
האם אתה מנהל בכיר, מנכ"ל, בעל עסק? האם קרה כי חשדת באחד או יותר מעובדיך, כי הם גונבים או מועלים? אם כן, האם דרשת לעשות לעובדים בדיקת פוליגרף כחלק מחקירה עסקית. מתי וכיצד מתבצעת בדיקת פוליגרף כחלק מחקירה עסקית?

בדיקות פוליגרף למגזר העסקי
08/07/10 | חקירות
בדיקות פוליגרף במגזר העסקי נועדו, בין השאר, לתת מענה בתחום בחירת עובדים למשרות זמניות ולמשרות רגישות, הנקודה הרגישה בתחום שכירת עובדים למשרות אלו נעוצה בשאלה האם מועמד פוטנציאלי כזה או אחר, אכן מתאים לתפקיד, מעל הכול נשאלת השאלה האם רמת אמינותו גבוהה.

בדיקת פוליגרף
08/07/10 | חקירות
בדיקת פוליגרף היא בדיקה במכונת אמת אשר הינה קבילה בבימ"ש רק אם הוסכם על כך בכתב בין שני הצדדים המתדיינים. במידה ואין הסכמה כזו, תוצאותיה משמשות רק לתמיכה באימות או הפרכת גרסת הנבדק. לא ניתן לכפות בדיקת פוליגרף על הנבדק והיא תתבצע אך ורק בהסכמתו.
בדיקת פוליגרף מתבצעת ע"י בודק פוליגרף מוסמך במכון עצמו , ומידה הצורך מבוצעת הבדיקה במקום בו יבחר הלקוח ע"י מכשיר פוליגרף נייד


סוגי מעקבים ומטרתם
13/06/10 | חקירות
הינכם זקוקים למעקבים מכל סיבה שהיא ומעוניינים לדעת יותר על הנעשה בגורם המעניין אתכם ?

אלה הם סוגי המעקבים בהם חוקרים משתמשים : מעקבים נייחים, מעקבים רגליים, מעקבים רכובים ומעקבים טכניים, ננסה להסביר כאן בצורה מפורטת על כל אחד מהם.


מעקבים
13/06/10 | חקירות
חושדים כי בן זוגכם בוגד בכם? אולי נהג המשאית שלך הוא זה שגונב ממך סחורה?
ואולי בכלל אתה מרגיש כי עוקבים אחריך לכל מקום?

דעו כי בכל יום מתבצעים בישראל עשרות מעקבים פרטיים, משטרתיים וביטחוניים אחר מטרות שונות. האם הינכם חושדים במישהו? רוצים לדעת מה הוא עושה? צמאים להוכחות? פנו עוד היום למשרד חקירות פרטי המתמחה במעקבים והשיגו הוכחות חותכות!!!


גילוי מעקבים – מי זקוק לו, מתי ולמה ?
13/06/10 | חקירות
מי לא מכיר את התחושה שמישהו מסתכל עליו ? יש מקרים בהם עולה בנו החשש כי מישהו עוקב אחרינו, במרבית הפעמים אף אחד אינו עוקב אחרינו אבל ישנם פעמים שהתחושה אינה עוזבת אנשים ויש לברר האם יש לתחושה זו ביסוס.

בדיקת עיקוב היא שירות שניתן להזמין מחוקר פרטי, המטרה שלה היא גילוי מעקב אם ישנו על הלקוח. חשוב לציין שאנשים החשים כי עוקבים אחריהם בגלל תחושת רדיפה אינם האנשים המתאימים לגילוי מעקבים, הם סובלים בסך הכול מבלבול בין המציאות לדמיון.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI