דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר תזונה סינית לאירועים
תזונה סינית לאירועים
Maxim Nagorsky 12/08/10 |  צפיות: 2695

שף פרטי לאירועים

מה יוצר אווירה? השילוב המנצח כאשר כל החושים מתלכדים לכדי אחד. זאת בדיוק המומחיות תזונה סינית. הוא זה שיוצר את האווירה מאחר והכל מתחיל ונגמר באוכל במיוחד אצל הקהל הישראלי אשר ידוע באנינות הטעם שלו. לא קרה לכם שהייתם באירוע והאוכל לא קלע לטעמכם? המטבח היה טפל מידי, ובסיום הערב יצאתם רעבים ולא מרוצים? שף פרטי לאירועים אותו אתם בוחרים יקלע בדיוק לטעמכם ולא יאפשר לערב שלכם לההרס. האוכל בשילוב עם המוזיקה, התפאורה, והאנשים יקנו לערב שלכם אווירה בלתי נשכחת מה שיבטיח את הצלחת הערב וישאיר לאורחים שלכם טעם של עוד.

 

אז מה זה בעצם מגשי אירוח לאירועים? בין אם יש לכם אירוע עסקי או פרטי יש מי שיכין את האוכל בעבורכם, השף הפרטי לאירועים יתאים את האוכל בעבורכם, לטעמכם, תוך כדי הקפדה על הפרטים הכי קטנים, תוך כדי מסירות ולויאליות לתפריט שבחרתם. האוכל בתפריט מובטח להיות משביע, מגוון וטעים ככה שגם אתם וגם האורחים שלכם יצאו מרוצים מהתוצאה. בחירת השף עצמה זה תהליך לא מסובך אז רצוי לעשות אותו לא ברגע האחרון על מנת שיהיה לכם זמן לבחון את האפשרויות שלכם.

רוצים להכין אוכל טעים לחג שלכם? לדוגמה לחג חנוכה 2013 - תתקשר לשף פרטי הטוב ביותר!

איך בוחרים? מתייעצים עם חברים, מכרים , כאלו שכבר שכבר השתמשו בשירותים שלו בעבר. בודקים המלצות באתרי אינטרנט נכנסים לאתרי השפים עצמם. אחרי שביצעתם סקר שוק, מומלץ גם לבדוק מי יהיה צוות המלצרים שלו באירוע אחרי הכל השירות כן קובע. כל מה שנשאר לכם לעשות עכשיו זה רק להרכיב את התפריט ביחד עם השף והלתענג מהערב שהפקתם.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Maxim Nagorsky


 


מאמרים נוספים מאת Maxim Nagorsky
 
הכרויות במרכז | משרדי שידוכים בצפון | ייעוץ זוגי בתל אביב
תל אביב, היא לא ספק הכרך הסואן ב - הא הידיעה של מדינת ישראל, עד כי יש כאלה אשר מכנים אותה בשם : מדינת תל אביב. העיר הססגונית הזו מלאה בצעירים, ים, רוח חופשית ותרבות.

תביעה נגד מט"ח 24
חברת מט"ח 24 הינה חברה העוסקת במסחר בבורסות העולם השונות בתחומים שונים. בין התחומים שמט"ח 24 מתמחה בהם ניתן למנות מסחר במדדים, מסחר בסחורות ( חוזים עתידיים ) מסחר במדדים, מסחר במט"ח ובאופציות שונות כאלה ואחרות.

תביעה ייצוגית נגד מט"ח 24
חברת מט"ח 24 מאמינה כי הדבר החשוב ביותר שיש לה הם לקוחותיה. אין זו סתם סיסמא שיווקית, אלא ממש האמת לאמיתה שדרכה פועל צוות החברה. נכון שכל חברה המכבדת את עצמה מצהירה כי לקוחותיה חשובים לה.

אמבטיית ג'קוזי למרכז ספא | התקנת ושיפוץ ג'קוזי
18/11/12 | ספא
כיום, על מנת להפעיל מרכז ספא יוקרתי במיוחד, יש כמה דברים אשר בלעדיהם הוא פשוט לא יהיה מושלם. אחרי הכל, חישבו למה אנשים באים למרכז הספא שלכם - הם מחפשים דרך מיוחדת להירגע ולהתפנק מבחינה פיזית ונפשית. הם לא רוצים לעבור רק עיסויים.

מכבסות מקצועיות | מכבסה | ניקוי בגדים | שירותי כביסה
השנים האחרונות, ללא כל צל של ספק, מבטלות את האמירה של " עשה זאת בעצמך ". אם פעם נהגתם להגיע הביתה לאחר יום עבודה מפרך ולגלות כי הכביסה לא תעשה מעצמה, שהרי היום, השתנו פני הדברים ואתם בהחלט יכולים לפתוח את דלת הארון ולגלות את הכבסים הנקיים מחכים רק לכם. רוצים לדעת איך ? באמצעות משלוחי כביסה ושירותי מכבסה איכותית, השמיים הם הגבול , ואתם יכולים להגיע הביתה ולהתפנק מכביסה ריחנית ביותר, אשר נשלחה אליכם ממכבסה איכותית .

מנגל גחלים | מנגלים פחמים | גרילים
אחת המשימות שלכם בתור בעלים של צימר היא לספק לאורחים שלכם את הדגשים של האיכות שהם לא ימצאו במקומות האחרים. מכיוון שרוב הישראלים אוהבים לעשות בשר על האש, המשימה הזאת יכולה להיות הרבה יותר פשוטה מכפי שחשבתם.

לימודי כלכלה | תואר ראשון בכלכלה | לימודים
כלכלה הוא תחום העתיד והוא לא יפסיק להיות רלוונטי ככל הנראה כל עוד קיימת החברה האנושית. לימודי כלכלה מעניקים לכל מי שבוחר להצטרף למסלול הלימודים הזה ידע רב בתחומים שונים אשר קשורים למדעי החברה והם נכללים ברשימת התארים המבוקשים ביותר בישראל כיום.

לימודי ניהול ושיווק | תואר ראשון ניהול השווק
ניהול שיווק הוא מקצוע מאוד עכשווי, מכיוון שבכל תחום דרושה היום התמקצעות בתחום השיווק על מנת להצליח בספרה העסקית. כל חברה אשר מייצרת מוצר או מציעה שירותים חייבת מנהל שיווק על מנת לקדם את תחום השיווק והמכירות שלה, שבלעדיהם היא לא תהיה קיימת כלל וכלל.

איפור לאירועים במרכז | מאפרת כלות מקצועית
21/10/12 | נשים - אחר
מחפשת מאפרת כלות ? יש לך אירוע חשוב ואת רוצה מאפרת מקצועית ? עשית החלטה נכונה, איפור מקצועי הוא בדיוק הטאצ' שאת צריכה כדי לוודא שהמראה שלך ייראה אכן מושלם.

אתרי הכרויות לנכים | משרד שידוכים | יחד הכרויות
17/10/12 | הכרויות
כאשר אומרים נכים, הכוונה הינה לאנשים אשר סובלים מחוסר יכולת תפקוד כלשהי או חוסר תפקוד מלא כתוצאה מפגיעה גופנית, שכלית או נפשית כלשהי. עכשיו, כתוצאה מן העובדה, כי האוכלוסייה בישראל מונה מעל מיליון נכים ( ! ) בדרגת נכות כזו או אחרת לפי הביטוח הלאומי, רבים מהם מתקשים לא רק להשתלב מחדש בחברה הישראלית, אלא גם מתקשים בתהליכי הכרויות פשוטים ובסיסיים – וזהו בדיוק התפקיד של שירותי הכרויות לנכים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI