דף הבית תחבורה ורכב רכב רכבים במקום רגליים
רכבים במקום רגליים
קידום אתרים - SEO Israel 12/08/10 |  צפיות: 2517
רכבים במקום רגליים

אנחנו חיים במדינת ישראל, בעולם המערבי ולשמחתנו כבר אין צורך לרכוב על חמור, לדהור על סוס ולגמוע מרחקים ברגל. ב-200 שנים האחרונות חלה התפתחות מרשימה בכלי הרכב, מכרכרות ממונעות ועד רכבים בהם אנחנו נוסעים היום.

היסטורית הרכבים

פיתוח כלי רכב שייקח אותנו ממקום למקום מהתגליות החשובות של העולם משחר ההיסטוריה. יש שגורסים שהמצאת הגלגל חיוורת לעומת המצאת המכונית. ייצור המוני של כלי רכב החל בשנת 1908 ע"י הנרי פורד וכבר אז הם היו ממונעים באמצעות בנזין.

חומר בעירה בהם משתמשים רכבים

רכבת, המוגדרת גם היא ככלי רכב כמובן, תודלקה בשעתו בפחם שייצר קיטור, מה שגרם לה לנוע ליעדה. כיום, במרבית המכוניות משתמשים בבנזין כחומר בעירה, אותו חומר שאנחנו נוהגים למלא בו את מיכל הדלק בתחנות השונות.

סוגים נוספים של אנרגיה המשמשים רכבים כיום הם גז, שמהווה תחליף זול יותר ומזהם פחות, דיזל, שהצריכה שלו לליטר היא נמוכה יותר וחשמל, שכרגע נמצא בתהליכי פיתוח בעולם. ובעתיד, כלי הרכב אולי יוכלו לרחף, בעזרת דלק מטוסים.

צריכת דלק בסוגי רכבים שונים

השימוש בדלק לרכב משתנה בין מכונית למכונית. לפני שרוכשים רכב חדש כדאי שתעשו השוואת רכבים מבחינת תצרוכת הדלק. מכוניות שצורכות הרבה דלק הן לרוב מכוניות גדולות וג'יפים. צריכת דלק ממוצעת של מכונית כמו פיאט פונטו האיטלקית הקטנה, נמוכה הרבה יותר מביואיק האמריקנית, לצורך העניין.

מה גורם לרכבים לצרוך דלק?

בדקתם לוח רכבים באינטרנט וערכתם השוואת רכבים בין כמה מכוניות שמצאו חן בעינכם. לבסוף החלטתם לקנות רכב משפחתי סטנדרטי שצריכת הדלק הממוצעת שלו היא 1:11. נסעתם, חישבתם את הצריכה בעצמכם והסקתם שהוא צורך הרבה יותר ממה שרשום במפרט שלו. מה הסיבה? כנראה שהאוטו קצת ישן, אולי הצמיגים לא היו מלאים באוויר, או שהיו איתכם עוד אנשים שהביאו למשקל עודף.

חישוב צריכת דלק ברכבים

עברתם על לוח רכבים והתלבטתם מה לקנות? מלבד מד אוץ ושלדה, הסבו את תשומת ליבכם גם לצריכת הדלק הממוצעת שלו. היבואן בודק את הרכב בתנאי מעבדה ומפרסם חישוב רשמי. לחישוב הזה הוסיפו את המזגן, שיעלה את תצרוכת הדלק, המשקל שהאוטו סוחב ותפקודו הטכני. בדרך כלל התוצאה תהיה גבוהה יותר ממה שהיבואן הגדיר.

באילו רכבים לבחור?

אתה סוכן מכירות שעובר מעיר לעיר ואתה רוצה לחסוך כסף? תתחיל לחפש רכבים שצורכים דיזל. הדיזל כשלעצמו הוא מאוד חסכוני וישנן הרבה מכוניות מסוג זה שמציגות ביצועים שאינם נופלים מרכבי בנזין. מנגד, אם את אימא עם ילד אחד שעובדת בעיר, רכשי מכונית קטנה ונוחה, בעלת צריכת דלק נמוכה יחסית והכי חשוב - שתהיה בטיחותית.

לוח רכבים לבחינת נושא הצריכה

פעם, על מנת לדעת כמה האוטו צורך, הייתם מסתמכים על המפרט הטכני. היום אתם יכולים לעיין באתרי מכוניות ובפורומים שמתמחים בכך. אתר טוב הוא KML , בו מפורסמים נתוני צריכת דלק של מגוון רכבים. פורום מומלץ הוא carsforum, בו אפשר להתייעץ עם אנשים שמבינים עניין ובנוסף אתרי היבואנים. הקישו את המילה בגוגל ותגיעו לאתר בקלות.

רכבים עתידים

לעולם יש מודעות גדולה לאיכות הסביבה ומטרת הממשלות בעולם המערבי היא לסיים לחלוטין את התלות בנפט ולעבור לחומרי בעירה חסכוניים יותר כמו כלי רכב עם מנועי חשמל. כבר היום ישנם רכבים חשמליים, שתצרוכת הדלק שלהם נמוכה ביותר. ובעתיד זה רק ישתפר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI