דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר מה יותר פשוט מגיוס עובדים בעזרת לוח דרושים?
מה יותר פשוט מגיוס עובדים בעזרת לוח דרושים?
קידום אתרים - SEO Israel 19/08/10 |  צפיות: 2571

לא פשוט לחפש עובדים. ממש לא פשוט. גם בימינו, בעידן הטכנולוגי והאינטרנטי, אין למעסיק חיים קלים כשהוא מבצע גיוס עובדים. נכון, אפשר לאתר אינסוף מועמדים, אבל מבחינת האיכות? זו כבר אופרה אחרת. כדי למצוא את העובד המתאים ביותר לתפקיד שדורש איוש – ולא משנה איזה תפקיד זה – צריך לדעת לסנן כמו שצריך.

קצת על גיוס עובדים

תהליך גיוס עובדים הוא שם נרדף לאיתור של עובדים למשרה או משרות מסוימות. חברות רבות, גדולות כקטנות, עושות הכל כדי לקבל לעבודה שלהן אדם אחראי, אמין, מקצועי ואיכותי ובנוסף לכל אלו – גם אחד שיידע להסתדר עם עמיתיו לעבודה. וכשיש כל כך הרבה קריטריונים, ברור מדוע החיפוש התמים והטריוויאלי הופך לגיוס, מבצע צבאי של ממש.

גיוס עובדים הוא תפקיד בפני עצמו

לא מומלץ לבצע את גיוס העובדים במקביל לתפקיד אחר שאתם עושים. במיוחד אם מדובר במספר משרות פנויות במקביל או במשרות המיועדות לחברות גדולות ודורשות השקעה, פעולות איתור רבות ועבודה מסביב לשעון. תהליך גיוס עובדים הוא משרה מלאה לכל דבר – אין לעשותו כלאחר יד.

מה יותר פשוט מגיוס עובדים בעזרת לוח דרושים?

נכון, אין יותר פשוט מזה. מפרסמים באמצעות לוח דרושים את המשרה המבוקשת ונותנים לה לעשות עבורכם את העבודה: למשוך מועמדים ולגרום להם להתקשר אליכם. כשמדובר בלוח דרושים באינטרנט, זה אפילו יותר פשוט. אבל זו רק ההתחלה.

גיוס עובדים לא מסתיים במציאת מועמדים

שורה של אנשים עומדת לפניכם. במי תבחרו? מי לדעתכם הוא המתאים ביותר למשרה המבוקשת? איך תדעו שדווקא פלוני מתאים לתפקיד ולא האלמוני שלידו? זה ממש לא קל לבחור ולכן, פרסום מודעת דרושים באמצעות לוח דרושים היא רק תחילת העבודה. אתם צריכים כלי סינון יעילים כדי לאתר את המועמד הטוב ביותר.

מה הם אותם כלי סינון?
  • ראיונות עבודה (אפילו כמה לכל מועמד)
  • בחינות מקצועיות
  • מרכזי הערכה (ניתן להיעזר בשירותי חברות השמה)
  • בדיקות גרפולוגיות
גם רשתות חברתיות הן אמצעי סינון

כיום, כשברשתות חברתיות נמצאים עשרות ואפילו מאות מיליונים של משתמשים, זהו אחד הכלים היעילים והנוחים ביותר עבור גיוס עובדים. שם אפשר להבין מהם הכישורים ותחומי העניין של אותו אדם, האם הוא רציני ומתעסק בדברים הנכונים ובאופן כללי – להיחשף אל החיים האמיתיים שלו. למי שלא יודע, חברות רבות משתמשות בכלי הזה היום.

חברות השמה יבצעו פעולות גיוס עובדים בשבילכם

זה התפקיד העיקרי למעשה של חברות השמה: גיוס עובדים עבור חברות אחרות. חברות ההשמה מאתרות מועמדים פוטנציאליים לפי הקריטריונים שתקבעו להם ו'ישלפו' אותם לראיון עבודה, מתוך מאגר אדיר של דורשי עבודה בו הן מחזיקות.

חברות ההשמה יכולות גם לבצע עבורכם מבחני הערכה או פעולות נוספות שלכם אין זמן להתעסק בהן. בשורה התחתונה, חברות כאלו יחסכו לכם זמן ואמצעים רבים שהייתם צריכים להשקיע בעצמכם – ויעשו הכל ברמה גבוהה, בשל הניסיון הרב שצברו בתחום.

גיוס עובדים – המהלך שיקבע את זהות החברה שלכם

אכן כך. הרי העובדים הם שקובעים איך החברה תיראה, מה יהיה המוטו שלה ובאיזה כיוון תלך. לכן, אתם צריכים לדעת לגייס את האנשים המתאימים ביותר לכל תפקיד ולא להתפשר אף פעם. רק גיוס עובדים מושקע יביא אתכם אל המקום שבו אתם שואפים להיות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI