דף הבית אינטרנט והחיים ברשת משחקי אונליין משחקים ברשת
משחקים ברשת
avivmanor8 20/08/10 |  צפיות: 4330

משחקים ברשת - לא חינוכי?

למרות שמיליוני אנשים בטוחים ואפילו ילדים במשחקים באותם משחקים ברשת בעצמם שהם לא הולכים לעשות שום שטות ביגלל משחק רשת ולא הולכים לתת לאותם משחקים להשפיע על עצמם, זה בסופו של דבר קורה.
במידה ואין השגחה וילדים קטנים מידי ללא שום שיקול דעת מחליטים לשחק משחקים שאובחנו שלא מתאים לצעירים מתחת לגיל מסויים באמת מסוגלים לגרום למעשים שאף אחד לא רוצה שהבן או הבת שלו יגיעו אליהם.
כמובן שזה לא רק באלימות. משחקים ברשת הם לא משחקים שכולם מרכיבים מאלימות, אך רוב משחקים ברשת שעוסקים בתחומים של יריות ופעולה ושם הז'אנר משחק פעולה הוא רק דרך לעדן את המהות האמיתית של המשחק.
חוץ ממשחקים ברשת שמשפיעים מבחינת אלימות ישנם משחקים שפשוט מחנכים לרעה מבחינה פשוטה, גורמים לך לעשות מעשים טיפשיים ובידיוק כמו תוכניות טלוויזיה לא חינוכיות גורמות לך להבין דרך חיים שהיא ממש לא חיובית כמו שהיא מוצגת.
כמעט כל אחד שמע על הפרשה שבעקבות זה שמשחקים ברשת מאפשרים לך לנסוע במכוניות בחופשיות ולנהוג כאילו תחום הנהיגה הוא פשוט וקל ילד קטן ששיחק משחקים ברשת מסוג סימולטור של נהיגה החליט לוותר על האוטובוס להיום.
אותו ילד שהושפע מאותם המשחקים החליט שאין צורך לנסוע באוטובוס כמו כולם והוא פשוט יתעקב. כניראה שהאמא שהשאירה את מפתח המכונית בבית ועזבה מוקדם בבוקר לא ציפתה שבנה הצעיר יחליט לנהוג לבית ספר לבדו.
בנוסף לכל לא פעם תמצאו בבתי ספר תוצאה נוראית של ילדים שצופים בתוכניות האבקות ואלימות או מעבירים את הזמן באמצעות משחקים ברשת שנותנים אפשרות להתאבק ולריב עם דמויות שונות, מגיעים למצבים של הדמיית המשחק בחיים האמייתים.
המון הורים פועלים נגד פעילות זאת, חבל שכל המשחקים ברשת צריכים לסבול ביגלל הז'אנרים הפחות ידידותיים.

משחקים חדשים - פעילים גם במסך הגדול

בטח תהיתם פעם מהו מקור ההשראה העיקרי ליצירת משחקי רשת, המקור העיקרי הוא לא אחר מעולם הסרטים והטלוויזיה. בעצם שחושבים על הנושא כל עולם הטלוויזיה הסרטים והמשחקים הוא גלגל אחד גדול.
הכל מתחיל בסדרת טלוויזיה יום יומית שהכל תלוי בהצלחה שלה כדי להמשיך הלאה. במידה והייתה הצלחה ממשיכים היישר למסך הגדול ומהמסך הגדול ישירות למסך הקטן והעולמי האינטרנט.
רוב המשחקים ברשת השראתם באה מעולם הטלוויזיה והסרטים, לכן אם אי פעם תמצא איזה משחק שעניין אותך אולי תוכל לצפות בו במסך הגדול ולהנות אף יותר.

http://www.bilozone.co.il/


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 avivmanor8


 


מאמרים נוספים מאת avivmanor8
 
שער הדולר
שער הדולר הוא מדד יעיל לבדיקה של הדולר היציג, בישראל יש מאות אתרים שניתן לבדוק בהם

הורדת שירים מיוטיוב
הורדת שירים מיוטיוב

משחקים ברשת
למרות שמיליוני אנשים בטוחים ואפילו ילדים במשחקים באותם משחקים ברשת בעצמם שהם לא הולכים לעשות שום שטות ביגלל משחק רשת ולא הולכים לתת לאותם משחקים להשפיע על עצמם, זה בסופו של דבר קורה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI