דף הבית רוחניות רוחניות - אחר לחוות את הדברים מנקודת מבט חדשה
לחוות את הדברים מנקודת מבט חדשה
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 24/08/10 |  צפיות: 2534
לחוות את הדברים מנקודת מבט חדשה

סיפור: כאשר הייתי ילד, דמיינתי לעצמי דרך, דרך שכייף לצעוד בה ללא סוף, עם נופים מדבריים, שדה אינסופי שאפשר לטייל בו, בור גדול שאפשר להיכנס אליו ולצלול לתוכו ללא פחד, היישר למעמקים ולגלות בו דברים, מים עם אדווה גדולה ונופים מסביב ושמיים. לאחר מכן, המשכתי לדמיין איך אני נהנה מדבר עד הסוף, ללא הפסקה, בלי להגיד לא רציתי את זה וכך וכך.

עם הזמן התחלתי לחפש דרך כזו, אבל היה קונפליקט גדול בדרך, כי היו כל מיני מחשבות שאין דרך כזאת והיא רק דמיונית, אבל המשכתי לחפש אותה כל הזמן, גם בתוך תוכי. כל הזמן חיפשתי את הדרך, דרך כזאת שלא יהיו לי שגיאות, דרך שאדע דבר מה ב - 100% דרך שיהיה לי תמיד חידושים בה ולא משעמם אבל שאדע את הדברים בשלמות.

הדברים בהמשך גרמו להפרכת התפיסה הישנה מהעבר, בעצם הדרך שעברתי בחיים, לימדה אותי פעם אחרי פעם שאין דבר כזה להתקדם בלי לטעות, ומאחר שלא אהבתי שיש בעולם טעויות, לא ממש הבנתי את המשמעות האמיתית של הטעויות עבורי הן היוו את מקור הצרות.

ובהמשך, הטעיות מלמדות את האדם, אבל לעתים האדם במצבי לחץ והוא לא ממש שם לב מה הוא עושה וזה היה עבורי בלבול גדול לא לעשות את הדבר שאני יודע לעשות רק בגלל בלבול. עם הזמן, הדבר גורם לכעס מצטבר, כאשר אדם מבולבל למה דבר מה לא מסתדר הוא כועס על עצמו ומתחיל לחיות באשליה כאילו הוא יכל למנוע משהו מלקרות.

תפיסה שנראית טוב, נראית אחר כך כטעות, ואין שקט, מחפש תפיסה יציבה, אבל התפיסה הזו לא בנמצא מאחר ולהקשיב לאנשים ולראות אותם כסוף פסוק ממש לא מביא את הפתרון הזה, ההיפך הוא רק מרחיק אותי מחשיבה עצמאית וגורם להיתלות בתיאוריות שלא בהכרח רצו להיות אמיתיות או לא יכלו להיות אמיתיות.

במרק הגדול של הדעות, יש דעות שהן רק סברות, יש אמיתות, יש חצאי אמיתות שגרועות מהשקר. ועדיין חיפשתי את החוויה של אני יודע את זה, למה אף אחד לא מביא לי את הדעה? אולי אי אפשר לדעת? השאלות לא מצאו בזמנו תשובה, אבל המשכתי להמתין אבל הפסקתי לחפש.

והיו לי תהיות, על דת, חילוניות, אתאיזם, דאיזם, אגנוסציזם, אקוסמיזם, פלאטוניזם ושאר ירקות. ותמיד חיפשתי להצדיק את הדעות האחרות ולא הקשבתי לקולי הפנימי שקרא לי להקשיב לו. הייתי רגיל להאמין באנשים יותר מאשר בעצמי.

לא משנה הסיבות, החיים מלמדים אחרת. גיליתי שלא צריך לסובב את הגלגל אחורה, כי כל דבר הוא לפי ההבנה של אותו הרגע ובאותו הרגע עשיתי את הטוב ביותר. גיליתי כמו כן, שהטעויות הן חלק מהדרך אל המטרה, והטעות היא מורה דרך גדול לאדם, שכן היא מגלה לו שהוא לא בחר בדרך הנכונה והוא יכול להחליף דרך, לשנות כיוון ולהמשיך ליעד דרך דרכים אחרות וטובות יותר.

הבנתי שרק הבנה של צעד אחר צעד ע"י האני האמיתי שלי תוביל אותי ליעד בבטחה, וכל הבנה טובה, בזכות טעויות לומדים דבר מה ומתפתחים בדרך. הטעויות הן דרך להתפתחות. אדם טועה ולומד מהדרך ומחפש את הדרך שתוביל אותו למטרה.

אבל דבר אחד נוסף שכחתי והוא לחוות את הדברים, כל הזמן אמרתי לעצמי שאשיג את המטרה הזו והזו אהיה שמח, שאשיג את המטרה הזו והזו אהיה שמח. ואז אשיג את המטרה הבאה ואהיה שמח. זה לא מתכון לשמחה זה מתכון בדוק לעצבות. כי כמה מטרות שאשיג לא אהיה מאושר.

ואמרתי לעצמי, ידע, זה הפתרון, אבל הפתרון הגדול יותר בא לא אחרי הרבה זמן והוא התחליף האידאלי לחמור נושא ספרים או חמור גרם והוא נקרא לימוד הדברים מתוך הבנה מעמיקה.

ההבנה המעמיקה החליפה את הידע הריקני, ועם זה המשכתי. התחלתי להבין שהטעויות הן טובות אבל אמרתי לעצמי אני רוצה להימנע מטעויות כמה שיותר, אבל גם זה לא היה מדוייק. כי בעצם ע"י כך גרמתי לעצמי סבל סתמי, חששתי מטעויות ולמרות שידעתי שהן מלמדות עדיין היה לי קונפליקט איתן שיש טוב יותר ושיש טוב פחות ובוודאי שלא רציתי להיות בטוב פחות. ולכן, כאשר עלו לי על נקודה ש"לא באה לי בטוב" התחלתי לסבול מהדברים ולא להינות מהדברים. וכאשר משהו שלא רציתי שיקרה קרה, הייתי כועס ורק חיכיתי לרגע ש"אגמול" לאותו הרגע הזה.

עם הזמן הבנתי שזו לא הדרך, ובזכות הטעויות לומדים וגם הטעויות עצמן טוב שהן קיימות כי הן האינדיקציה שלי לזמן אמת, ואני לא חי על ידע תאורטי ואני חי על ידע מעשי. ולכן, טעות מראה שלא בחרתי את הדרך הנכונה לעשות את הדברים. ולכן, אבחר דרך אחרת. אבל עד שהמטרה מתגשמת אני בינתיים מחכה בציפייה ולא נהנה.

אז כאן התפתחה המודעות שלי, שאני יכול לחשוב על דברים אחרת שהכל טוב באותה מידה, שכל מה שאדם עושה הוא יכול להינות ממנו ואין שום סיבה בעולם שיצטער עליו כל עוד הדבר שעשה לא מזיק. אז יש מטרה ויש את הדרך אל המטרה. ואפשר להינות בדרך אל המטרה, ולקחת את החיים כמו משחק.

כמו שבמשחק משחקים ומגדירים מטרה והיא לנצח, אבל גם אם מפסידים במשחק זה רק משחק והמטרה הסופית היא להינות מהמשחק. כך גם בחיים, אדם קובע לעצמו מטרות כדי להינות מהמשחק, כדי שתהיה לו הנאה מירבית מהמשחק ע"י הגדרת המטרה. אבל, גם אם הוא לא משיג את המטרה הוא יכול להמשיך לחפש את המטרה או אם ירצה להחליף מטרה באפשרותו לעשות כן, ואם הוא רוצה לדבוק במטרה עד הסוף כפי שאני בוחר הרי שגם זה ניתן. ואם דרך אחת לא הצליחה ואפילו לא דרך 1,000 אז אולי בדרך 10,001 הפתרון נמצא שם, כי תמיד יש סיכוי ותמיד יש תקווה. אבל זה לא באמת משנה מה המטרה.

הדבר המשנה ביותר הוא להינות מהדרך אל המטרה, להינות מכל רגע, כפי שרציתי ברצונותי הכמוסים תמיד, להינות מהדרך אל המטרה, להינות מכל "נופי הדרך" החיים הם הדרך, והדברים שעוברים אותם הם "הנופים" ואדם רואה כל יום נופים חדשים. וכל יום יש אתגרים חדשים ודברים חדשים שלא היו קודם. כל יום שונה מקודמו ואפילו כל רגע הוא שונה לגמרי מקודמו. צמחים גודלים גם אם לא רואים את זה בין רגע.

האדם אם הוא מסתכל על הטווח הקרוב הוא לא רואה שינוי מיידי אבל בטווח הרחוק אם הוא מסתכל לאן הוא התקדם זה אומר הכל. כל צעד חשוב להתקדמות בחיים. מסע של 1,000 ק"מ לא עושים בצעד אחד. אבל כל צעד חשוב למטרה. ויותר חשובה הדרך אל המטרה.

אדם הולך במסע ארוך הוא רואה נהרות, נחלים, מדבריות, נופים מרתקים, מכיר מקומות חדשים וכו'. ודרך המסע הארוך הזה היעד שלו להגיע למקום X אז, אם הוא רוצה לטייל, אז הוא יכול להינות מהדרך אל היעד. הוא יכול להכיל את הנופים היפים, וכל האתרים בהם הוא מבקר ואת החוויות, ואז הוא נהנה מהמסע מאוד יותר מהיעד למקום X. כי כאשר האדם חווה את הדברים בצורה טובה ביותר הוא הכי נהנה.

כך אדם בחיים יכול לטייל מרגע לרגע, מאירוע לאירוע, מהדרכים בחיים, להינות מכל רגע. זה אומר לחוות את הכל כטוב באותה מידה, וכל החיים הם כמו משחק. אדם יוצר לעצמו מטרות כדי להינות מהדרך אל המטרה, וע"מ לחוות את האושר הגדול ביותר, הוא נהנה מכל הדרכים ונהנה וחווה את הדברים באופן הטוב ביותר.

והרעיון הוא לחוות את הדרך באופן ממשי, ולא באופן תיאורטי. כי כאשר אדם חווה את הדברים כשאשיג את הדבר הזה והזה אהיה מאושר, אז עד המטרה לא יהיה מאושר, ובעצם האדם כך פוגע באיכות חייו וחי ממטרה למטרה. והאדם שוכח את הדבר האמיתי עבורו הוא רוצה לחיות את חייו האמיתיים ודוחק אותו לקרן זווית.

כי כאשר האדם חי את חייו באופן ממשי וכבר הכל טוב לו עכשיו, אז הוא חי את חייו בלעשות טוב יותר מאשר הכל טוב.

ואדם כזה נהנה מכל הדברים בחיים, כי כל דבר משפר את המיומנויות בחייו. ואדם מצד אחד מגדיר את הדברים רק לצורך ההנאה המירבית של המשחק כמו להגדיר מטרות, אבל זאת למרות שהוא יודע שהכל טוב באותה מידה מצד אחר. אבל מכאן הוא מפסיק להגדיר וזה הזמן להינות מהדברים לזרום וליסוע הלאה. ומתוך הבנה שהכל טוב באותה מידה האדם זורם עם החיים ונוסע הלאה, ואז הוא נהנה מהדברים.

נשאלת השאלה, מתי להגדיר ומתי להפסיק להגדיר? יש להגדיר את מה שלצורך המשחק, כדי להפיק הנאה מירבית. אבל, בשאר הדברים אין שום צורך להגדיר, כאשר האדם מבין שההגדרות הן לצורך המשחק בלבד, והכל טוב באותה מידה, הוא מפסיק להגדיר כי הוא יודע ע"י ההבנה שהכל טוב, שאפשר לזרום עם הדברים וההחלטה להגדיר היא בהתאם לאותה ההבנה של אותו הרגע. כי הכל טוב באותה מידה.

וכאשר האדם מבין שהכל טוב באותה מידה וזורם עם החיים ונוסע הלאה ולא נתקע בזוטות, ע"י זה החיים שלו זורמים וכייף לו אתם. והוא מסתכל על התכלית הסופית ובהתאם לכך הוא יודע איך לחשוב על הדברים נכון ולהחליט בכל רגע נתון דברים בבהירות גדולה יותר. הוא חושב אם הדבר הזה ירחיק אותי מהתכלית הסופית אעשה דבר אחר, ולכן אחפש דבר שיקרב אותי לתכלית הסופית. וכל הדברים הנ"ל באים לו מהפנימיות האמיתית שלו, ולכן האדם חווה שמחה אמיתית ע"י שהוא אמיתי עם עצמו.

ואז הוא מתחבר לתודעה הנצחית שלו אשר מתחברת למציאות האינסופית ואז הוא חווה את הטוב האינסופי המובטח לו בכל רגע המחולק באינסוף רגעים. שכולם נמצאים מעל הזמן.

והאדם ממלא את עצמו ואחרים בעזרה לזולת לעזור מתי שאפשר, כמה שיותר עזרה תעזור גם לו וגם לאחרים בכל אופן, העזרה בלא לחשוב על קבלת התמורה נותנת את הסיפוק הטוב ביותר ואת ההנאה השלמה ביותר. ככל שאדם מעביר ידע מאצלו לאחרים, ועזרה בכל דבר שהוא יכול, כך הסיפוק גדל והלמידה נעשית אצלו שונה לגמרי, באיכות והבנה ובכמות המידע.

ולרגל השנה החדשה אני מאחל לנו, שכל משאלות לבנו תתגשמנה לטובה, שתמיד נבין שהכל לטובתנו, שהכל יהיה טוב אצל כולנו באותה מידה. ותמיד יהיו מטרות ודרך יפה להינות מהן.

ידע - Yeda.EIP.co.il | מרצה הרצאות ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד מרצה הרצאות על יכולת הכלה, קונפליקטים, מטרות, הסוד, רצון ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI