דף הבית בידור ופנאי צילום היסטוריה קצרה של מצלמות דיגיטליות
היסטוריה קצרה של מצלמות דיגיטליות
קידום אתרים - SEO Israel 29/08/10 |  צפיות: 2773

מצלמות דיגיטליות הן וודאי מהחפצים החשובים והמועילים ביותר, שרצוי שיהיו בכל בית. רוב האנשים אוהבים לתעד, אז אם כבר לתעד- לפחות שיהיה באיכות טובה ובקלות. כי בנינו, נכון שאין אין חגיגה בלי בלי עוגה, אך מה כל זה שווה אם אי אפשר להנציח את זה?

אחת ההנאות שלכם - ואינכם חייבים להיות צלמים מקצועיים כדי לעשות זאת - היא לצלם או לעשות פוזות למצלמה כשמצלמים אתכם. זה ברור, וקיים אצל כל אחד מאיתנו. זו תחושה מהנה ונוסטלגית להביט באלבום תמונות, להיזכר במסיבות, בטיולים או סתם בתמונות של הילדים כשהיו קטנים.

הרקע להולדתן של מצלמות דיגיטליות

עד לפני זמן לא רב, כולם עדיין השתמשו במצלמות הרגילות והישנות, מצלמות הפילם. אך עם הזמן תוכניות, פרויקטים ומחקרים הביאו למוצר חדש, שכלל איכויות משוכללות ויכולות של שידור מידע בסטנדרטים גבוהים יותר. שיטות חדשות אלו הולידו מצלמות דיגיטליות, אשר עברו תהליכים והתפתחויות שגרמו להשבחת התמונות המתקבלות באופן משמעותי.

אט אט חדרה הטכנולוגיה המתפתחת הזאת גם אל העם. תחילה זה כמובן יצר הדים של קדמה וחדשנות, אך היום מצלמות כאלו כל כך נפוצות ושכיחות עד שזה מגיע בווריאציות שונות ואפילו קיים לא רק במצלמות אלא אפילו בטלפון הנייד שלכם.

ההבדל בין מצלמות דיגיטליות למצלמות רגילות

ההבדל הגדול ביותר הוא כמובן הסוף לסרטי הצילום, הפילם. במקומם יש חיישן שקולט את התמונה ושומר אותה בזיכרונו. הבדל נוסף הקיים בתוך מצלמות דיגיטליות טמון באופן שבו המצלמה קולטת את מה שנגלה לה מבעד לעדשה; העצמים הדוממים והחיים שתרצו לצלם יתקבלו במצלמה הדיגיטלית בתמונה נקייה ובצבעים חדים ויפים יותר ממצלמה רגילה.

למה דווקא מצלמה דיגיטלית?

תמיד ישנם אנשים שנוח להם עם הישן, המוכר והטוב. אם אתם חלק מהם- המעבר לטכנולוגיה מתקדמת אינו מאיים כפי שאתם אולי נוטים לחשוב. המצלמה הדיגיטלית היא מכשיר ידידותי למשתמש שלא חייב להכיל פונקציות רבות ומסובכות. הכול עניין של התאמת המצלמה אליכם.

התאמת המצלמה לצלם

מצלמות דיגיטליות מופיעות באין ספור דגמים, גדלים, צבעים ופונקציות, אך לא כל מצלמה מתאימה לכל צלם. אדם שמשתמש הרבה במצלמה יעדיף כמובן כזו עם שכלולים, לחצנים המשנים את גודל התמונה, צבע וכדומה. אדם שרוצה את המצלמה לצילומים משפחתיים יעדיף מצלמה פשוטה יותר ולא מסובכת. בין המצלמות הקיימות תמצאו:

  • מצלמות סלולאריות- קיימות כמעט בכל מכשירי הטלפון הסלולאריים
  • מצלמות כיס- קומפקטיות, בגודל כרטיס ביקור ואינן מכילות פונקציות רבות
  • מצלמות סופר זום- משוכללות יותר מהקודמות, עם מסך, עדשה ורזולוציה איכותיים
  • מצלמות DSLR- הטובות והמשוכללות ביותר כיום, למקצוענים וחובבי צילום רציניים
המצלמות הפופולאריות

בעבר היו חברות ספציפיות שייצרו מצלמות, אך היום גם חברות רבות העוסקות באלקטרוניקה וטכנולוגיה לא נשארו מאחור, נכנסו לתחום והחלו לפתח גם הן מצלמות דיגיטליות. ביניהן תמצאו: מצלמות דיגיטליות קנון, מצלמות דיגיטליות סוני, מצלמות דיגיטליות ניקון, מצלמות דיגיטליות פנסוניק ועוד רבות וטובות.

איך בוחרים מצלמות דיגיטליות?

כאמור- ראשית עליכם להגדיר את הצרכים שלכם ומה תרצו מהמצלמה. לאחר מכן התייחסו למאפיינים כגון: יצרן ידוע וטוב, שייתן לכם אחריות ושירות גם לאחר הקניה, גודל כרטיס הזיכרון, רזולוציה גבוהה וגם גודל מתאים ונוח לכם. מעבר לכך- פונקציות נוספות אשר מצלמות דיגיטליות מכילות כמו צילות וידיאו או אפקטים יהוו כמובן יתרון נוסף. סיי צ'יז!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI