דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הפרויקט הראשון בישראל לרישות תחנה מרכזית במסכי מידע דיגיטאליים משוכללים לנוסעים הושלם בתחנה המרכזית בנתניה באמצעות הטלוויזיות המקצועיות של סמסונג
הפרויקט הראשון בישראל לרישות תחנה מרכזית במסכי מידע דיגיטאליים משוכללים לנוסעים הושלם בתחנה המרכזית בנתניה באמצעות הטלוויזיות המקצועיות של סמסונג
ילון מדר 31/08/10 |  צפיות: 2701

בתחילת החודש נחנכה בנתניה התחנה המרכזית החדשה (משופצת) במעמד שר התחבורה, ישראל כץ וראש העיר, הגב' מרים פיירברג-איכר. התחנה המרכזית בנתניה היא התחנה הראשונה בישראל שמרושתת בצגי מידע טכנולוגיים של חברת סמסונג, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת חיון. היקף הפרויקט, שהושלם ע"י חברת ההפקות אולטופ,  נאמד במאות אלפי שקלים. זאת, במסגרת פרויקט רחב בהיקף של מיליוני שקלים שעתיד להגיע לתחנות מרכזיות נוספות בישראל.

התחנה המרכזית בנתניה צוידה בכ- 20 טלוויזיות מקצועיות (LFD) מתוצרת סמסונג שנועדו לתת מידע לנוסעים על קווי האוטובוסים ליעדים השונים. כיום, רוב התחנות המרכזיות בישראל אינן מרושתות במערכות טכנולוגיות למידע לנוסעים, דבר שהוא בהחלט מתבקש עקב השינויים התכופים של הזמנים והקווים. התחנה המרכזית בנתניה בחרה להיות החלוצה הטכנולוגית בישראל בשילוב צגי מידע דיגיטאליים משוכללים לנוסעים באמצעות הטלוויזיות המקצועיות של סמסונג.

שר התחבורה, ישראל כץ וראש העיר, מרים פיירברג-איכר התרשמו מהמסכים המשוכללים של סמסונג, שנשאו ברכה לרגל חנוכת התחנה, וקיבלו הסבר קצר מאת בוקי חיון, מנהל פיתוח עסקי בקבוצת חיון- נציגת סמסונג אודות המסכים וייעודם. לסיור הצטרפו גם דוד חנונו – מנהל המוצר של המסכים המקצועיים בקבוצת חיון וירון לב, מנהל מוצר IT בסמסונג ישראל.

הטלוויזיות המקצועיות נועדו לעדכן את הנתונים בכל רגע נתון וכך להעניק לנוסעים את המידע העדכני ביותר. בנוסף למידע השגרתי שניתן לנוסעים בתחנות השונות באמצעות שילוט או מסכים רגילים, ישנם פעמים שישנו עיכוב עם קו זה או אחר, שביתת נהגים ועוד סיטואציות כאלה או אחרות בלתי צפויות. המסכים של סמסונג שהותקנו בתחנה המרכזית בנתניה, ניחנו ביכולת שליטה מרחוק באמצעות מחשב שנמצא בתוכם ויעדכנו את הנוסעים באופן מיידי על השינויים. כך יימנע הצורך להמתין בתור הארוך לקבלת מידע בדלפקי המודיעין.

את קטגוריית ה- Large Format Display (LFD), שהפכה לדבר החם בעולם הפרסום הדיגיטאלי, החלה SAMSUNG לשווק בשנה האחרונה. במסכים אלה, ישנה זווית לצפייה מקסימאלית של 178 מעלות ובכל זווית שבה ממוקם המסך. אם התוכן ייראה טוב יותר במצב אנכי, כדוגמת הופן שבו מוצג המיד בתחנה המרכזית בנתניה, הפיכת המסך פשוטה ושינוי התמונה מתבצע מיידית. יש במסך איזון מושלם בין הניגודיות (1:10.000) לבהירות (700cd/m2), שמקנה הצגת שידור מושלם, גם בשטחים מוארים במיוחד.

בנוסף לכל יתרונותיו של המסך ניתן לבנות ממספר מסכים קיר וידאו קל ופשוט להרכבה- קיר וידאו של 16 מסכים ניתן לבנות תוך חצי שעה בלבד.

מסכי LFD של SAMSUNG נמכרים בגדלים: 23", 32", 40", 42", 46", 50", 52" 57", 63", 70" ו-82", המחולקים ל-3 טכנולוגיות- פלאזמה, LCD ו- LED. בכל המסכים רשת פנימית ושימוש בפונקצית ה-MDC (Multi-Display Control) לשליטה מרחוק בתצוגה ובהגדרות המסך באמצעות מחשב אחד. למסכים ישנם לוחות תצוגה ייחודים המאפשרים הורדת טמפרטורה ויכולת עבודה רציפה, ללא עמעום התאורה שמופיע במסכים שאינם מיועדים לשימוש זה לאחר שעות עבודה ארוכות. ניתן לשלב את המסכים בתצורת video wall, תוך אפשרות ליצירת צורות תצוגה שונות עד לגודל של 410".

במסכים, שבכל אחד מהם קיים מחשב פנימי ניתן למצוא שילוב טכנולוגיית DNIe) PRO) Digital Natural Life engine לתמונה חיה וחדה בממדים אלה, רזולוציית HD מלאה של 1920x1080, יחס ניגודיות דינאמי של 1:10.000, מהירות תגובה של 8ms, התקנה מודולארית, עצמאית ומהירה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ילון מדר


 


מאמרים נוספים מאת ילון מדר
 
קבוצת חיון, נציגת סמסונג, משיקה בישראל סדרת כונני גיבוי חיצוניים בעלי כניסת USB 3.0
28/02/11 | גאדג'טים
מדובר בכוננים חדשים בעלי קצב העברה מהיר ביותר בזכות ממשק USB 3.0 המאפשר העברת נתונים של עד 5 ג'יגה לשנייה. הפתרון בעל המהירות הגבוהה, אידיאלי במיוחד בתקופה זו שבה איכות הקבצים ומשקלם גדל בעקבות סרטים ומשחקים באיכות HD.

קבוצת חיון, נציגת סמסונג בישראל, יוצאת בשיתוף פעולה שיווקי עם ארגון "קלאב 50"
במסגרת המהלך, יינתנו הטבות ומחירים בלעדיים לחברי "קלאב 50 " על מגוון מוצרים מובילים המשווקים בישראל על ידי "קבוצת חיון" תוך חשיפת הפעילות בערוצי התקשורת של המועדון.

נציגת סמסונג משיקה בישראל כונן חיצוני חדש מהסדרה היוקרתית S2- בגודל 2.5" ובנפח של 1 טרה
הפתרון בעל הנפח גדול במיוחד ביחס לגודלו הפיזי של הכונן, אידיאלי במיוחד בתקופה זו שבה איכות הקבצים ומשקלם גדל בעקבות סרטים ומשחקים באיכות HD.

קבוצת חיון משיקה בישראל את מקרן התלת מימד הראשון של סמסונג
31/01/11 | גאדג'טים
למקרן טכנולוגיה חדשנית המאפשרת המרת שידור דו מימדי סטנדרטי לתלת מימד בזמן ההקרנה. המקרן נחשף לראשונה במסגרת מפגש מקצועי, שערכה לאחרונה קבוצת חיון, לכ 100 משווקים בנושא חידושים טכנולוגיים של סמסונג בעולם המולטימדיה.

סמסונג משיקה בישראל את סדרת הנטבוקים SHARK
מדובר בסדרה NF החדשה של סמסונג הכוללת 2 דגמים: NF210 ו- NF110. המחשבים נהנים, בין השאר, מעיצוב ייחודי הכולל ציפוי מבריק בגימור שנהב; סוללה המספקת זמן עבודה של מ 10.7 - 14 שעות; משקל נמוך במיוחד 1.35 ק"ג ומסך 10.1LED HD ".

סמסונג משיקה בישראל סדרת נוטבוקים חדשה עתירת ביצועים ויכולות עיבוד גרפיקה גבוהות
מדובר בסדרת RF510 של סמסונג, הנהנית, בין השאר, מעיצוב חדשני המאופיין בגימור יוקרתי, משטח קריסטלי וגימורים עגולים; מסך HD LED; מעבד Intel® Core™ i5; כרטיס גראפי Nvidia GeForce GT 330M, המציע יכולות עיבוד גרפיקה גבוהות ביותר; מערכת הפעלה Windows 7; חריץ USB 3.0 ו- Bluetooth 3.0 High Speed.

קבוצת חיון משיקה "מחשביזיה" בעלת טכנולוגיית LED הראשונה של SAMSUNG בישראל
01/12/10 | חומרה
מדובר בדגם ה- XL2370HD מסדרת ה- MFM HD\ TVשל סמסונג - מסך משולב מחשב וטלויזיה בגודל 23 אינץ' . המסך, בעל יתרון עצום של חיסכון במקום ומתאימים במיוחד לחדרי שינה וילדים שבהם בדרך כלל נמצא גם מחשב וגם טלויזיה.

סמסונג משיקה בישראל נוטבוק עם דם כחול
מדובר בדגם R590 היוקרתי של סמסונג, הנהנה, בין השאר, מעיצוב חדשני המאופיין בגימור איכותי בנגיעה של צבע כחול, משטח קריסטלי וגימורים עגולים; מקלדת ארגונומית מלאה; קישוריות מושלמת ומסך HD LED. בנוסף, ה- R590 מצויד במעבד Intel® Core™ i5, מערכת הפעלה Windows 7 ו- Bluetooth 3.0 High Speed.

סמסונג נותנת לכם את ההזדמנות לראות באמת 6:6
לראשונה בישראל, חשפה קבוצת חיון, נציגת סמסונג, את ה- Samsung SyncMaster MD230 - מיצג ייחודי ענק המורכב מ-6 מסכים בגודל 23 אינץ' מחוברים על גבי מעמד יחיד. המיצג המרהיב נחשף במסגרת אירוע הגיימינג התחרותי הגדול בישראל שהתקיים על ידי אתר המשחקים Vgamesבהוד השרון.

קבוצת חיון, נציגת סמסונג העניקה חסות GOLD לאליפות ישראל במשחקי מחשב של Vgames
גולת הכותרת של סמסונג בתחרות הגיימרים של Vgames היה ה- Samsung SyncMaster MD230 - מיצג ייחודי ענק המורכב מ-6 מסכים בגודל 23 אינץ' מחוברים על גבי מעמד יחיד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI