דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים איך בוחרים חברה לבניית אתר האינטרנט
איך בוחרים חברה לבניית אתר האינטרנט
Click4Web 06/09/10 |  צפיות: 2445

בעל עוסק או חברה שרוצה לבנות אתר אינטרנט, מתחבט פעמים רבות בשאלה אתמי כדאי לשכור לטובת המשימה? כמובן שניתן לבנות את אתר האינטרנט לבד, בדרךכלל הדבר לוקח זמן רב יותר מאשר הזמן שידרש לחברת מקצועית לבנות את האתרולכן בסופו של דבר זה לא משתלם (אלא אם הזמן שלך לא שווה כסף). השוק רוויבמגוון רחב של חברות בניית אתרי אינטרנט ופרילנסרים ומבין כל אותם חברות שמבטיחות עולם ומלואו צריך לבחור בסוף באופציה אחת.

אז איך בוחרים חברה אחת מתוך כל אותם האופציות? מה חשוב לדעת לפני ומהחשוב לבדוק? האם חברה גדולה עדיפה על פני חברה קטנה? האם אני יכול לקבל אתכל השירותים תחת קורת גג אחת? כמובן שלכל השאלות האלו אין תשובה חד משמעיתאבל כדאי בכל זאת לדעת מה מתאים יותר לצרכים שלך.

אחד הדברים שחשוב לבדוק ולשים עליו דגש הוא נושא הטכנולוגיה בה משתמשתהחברה אותה אתם בודקים. חברות בניית אתרי אינטרנט רבות משתמשות במערכותישנות ולא משנות אותם בהתאם לחידושים בשוק. התוצאה בדרך כלל היא מערכתצולעת שלא נמצאת בקו אחד עם השוק עצמו. ניתן כמובן לראות את זה באיכותהאתרים של אותה חברה מול חברות אחרות בשוק או מול אתרים דומים.עוד נושא שישלשים אליו לב הוא נושא מערכת ניהול התוכן של האתר. חברות רבות מציעותמערכות לניהול תוכן בתוצרת עצמית ויש כאלו המציעות מערכות ניהול תוכן בקודפתוח (חופשיות). חשוב לשים לב לכך שהמערכת מייצרת קוד נקי ותקין ולא מציפהאת עמודי האתר בקוד מנופח ומיותר. כמו כן רצוי לוודא שמערכת ניהול תוכןתהיה בנויה בצורה התואמת את מנועי החיפוש המובילים. אתם בטח רוצים להיותשם...

צפו באתרים שונים של החברה ובדקו האם אתם אוהבים את העיצוב של האתריםאותם הם בונים. בהרבה מאוד מקרים הסיבה הזו היא שגורמת לפסילת החברה אך אםנראה שהמערכת המוצעת טובה אך העיצובים פחות טובים תמיד אפשר לבדוק אתהאופציה לשילוב חברת עיצוב אתרי אינטרנט חיצונית שתעצב עבורכם אתר אינטרנטייחודי. כמו כן, מומלץ לפסול את האפוציה של שימוש בתבנית עיצוב מוכנה במידהואתם רוצים לשמור על ייחודיות אתר האינטרנט שלכם מול אתרים מתחרים.

חברה שמתעסקת גם תחום של קידום אתרים בגוגל ושיווק במנועי חיפוש יכולהלהוות יתרון נוסף. חברה שאין לה אפילו רקע בסיסי בקידום אתרים בדר"כ תבנהאת אתרי האינטרנט שלה בלי התחשבות בכלל במנועי החיפוש. חברה שעוסקת ביןהיתר בקידום אתרים תבנה בדרך כלל אתרים ידידותיים יותר למנועי החיפוש גם אםלא שילמתם על שירות של קידום אתרים בגוגל.

הדבר האחרון שחשוב מאוד לשים לב אליו הוא הסעיפים עליהם אתם חותמיםבחוזה ההתקשרות ביניכם לבין החברה. שימו לב שכל הפרטים ברורים לכם ושלאתגלו פתאום הפתעות. עברו טוב על כל הסעיפים ואם יש סעיפים שאינם ברורים לכם– תשאלו ואל תתביישו גם לבקש לשנות את הניסוח כדי שיהיה מובן ומוסכם עלשני הצדדים.

השתדלו לקבל יותר מהצעה אחת. בדרך כלל חברות שונות יציעו אפשרויותשונות. אל תתפתו לבחור דווקא בהצעה הנמוכה ביותר, יש מקרים בהם דווקא ההצעההנמוכה ביותר היא היקרה ביותר בפועל. קחו את כל הפרטים שברשותכם, בצעוהשוואה וקבלו החלטה שכולה ונבונה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Click4Web

מאמר זה פורסם על ידי קליק 4 ווב - בניית אתרי אינטרנט העוסקת באפיון, עיצוב אתרי אינטרנט,קידום אתרים ופיתוח מערכות אינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת Click4Web
 
היתרון הגדול של דף נחיתה עבור העסק שלך
דף נחיתה הוא דף שמיועד לקבל תנועה מקמפיינים שונים וכל תפקידו הוא להתמקד במכירת מוצר אחד בלבד. לדף נחיתה מסוג כזה יש מספר יתרונות כמו צפי של קהל יעד מסוים, דבר שמאפשר למקד את דף הנחיתה בצורה מוכוונת עבור קהל היעד.

יש תקן חדש – בניית אתרי אינטרנט ב-HTML5
הוא כבר, כאן אבל עדיין לא באופן רשמי. HTML5 נכנסת לשימוש לאט לאט ואפשר כבר לראות ברחבי הרשת לא מעט אתרי אינטרנט שנבנים על פי התקן החדש שנמצא בשלבי תקינה מתקדמים.

דגשים חשובים בנושא בניית דף נחיתה
בניית דף נחיתה היא כלי שימושי ביותר עבור מפרסמים ברשת. הוא משמש לקידום מוצר או שירות ספציפי ומהווה יעד לתנועה המגיעה מפרסום של מודעות טקסט ממומנות או באנרים כשמטרתו היא בדרך כלל איסוף פרטים. דף נחיתה מוצלח הוא דף בו אחוז גבוה של משתמשים מבצעים את המטרה שלשמו הוא נועד.

מהו מיתוג באינטרנט?
מיתוג באינטרנט - מאמר זה עוסק בנושא מיתוג באינטרנט ומציג את הנקודות החשובות שאליהם יש לשים לב כשניגשים לבצע עבודות מיתוג ברשת. איך להיזהר ואיך לעבוד נכון, מה אפשר לעשות לבד ומה כדאי להשאיר למומחים לעשות.

בניית אתרי אינטרנט בחינם – כן או לא
אם פעם נדרשתם להשקיע כסף רב כדי לשכור חברה שתבנה עבורכם אתר אינטרנט הרי שכיום בעידן האינטרנט יכול כל אחד לבנות לעצמו בקלות אתר אינטרנט על ידי גופים שונים שנותנים פלטפורמה להקמת אתר אינטרנט בחינם.

טכנולוגיות בניית אתרי אינטרנט
בשוק ישנן טכנולוגיות רבות, שונות ומגוונות לבניית אתרי אינטרנט. כל הטכנולוגיות יודעות לעשות בסופו של דבר את אותם הדברים, בצורה כזו או אחרת. לכל טכנולוגיה יש את היתרונות שלה ואת החסרונות שלה. אותן טכנולוגיות משתנות ומתחדשות כל הזמן וכמעט מידי יום יוצא שדרוג לגרסאות חדשות.

בניית אתרי אינטרנט מוכוונות רווחים
אתרי אינטרנט לעולם יוקמו לשם מטרה מסויימת. יש אתרים שיוקמו לטובת הצגה של העסק, יש אתרי אינטרנט שמטרתם היא לספק תמיכה טכנית במוצר כזה או אחר ויש גם הרבה מאוד אתרי אינטרנט שנבנים על מנת לספק רווחים ממכירה של שירותים או מוצרים.

בניית אתרי אינטרנט – כיצד?
ההחלטה באיזו חברה לבחור היא אולי ההחלטה הקשה והחשובה ביותר ויש לה השפעה על כל התהליך של בניית האתר. חשוב לבחור נכון. המאמר הבא מסביר כיצד.

בניית אתרי אינטרנט מותאמים למנועי חיפוש
מאמר זה ייתן לכם להבין איך לבחון את ההצעות שאתם מקבלים מחברות בניית האתרים שלכם בכל הקשור להתאמתם למנועי החיפוש וככה תוכלו להימנע מנזקים עבור המותג ואתר האינטרנט שלכם.

בניית אתרי אינטרנט בחינם – כן או לא
אם פעם נדרשתם להשקיע כסף רב כדי לשכור חברה שתבנה עבורכם אתר אינטרנט הרי שכיום בעידן האינטרנט יכול כל אחד לבנות לעצמו בקלות אתר אינטרנט על ידי גופים שונים שנותנים פלטפורמה להקמת אתר אינטרנט בחינם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI