דף הבית תחבורה ורכב רכב יונדאי אקסנט חוות דעת
יונדאי אקסנט חוות דעת
קידום אתרים - SEO Israel 21/09/10 |  צפיות: 4009

יונדאי אקסנט היא מכונית משפחתית קומפקטית מבית יונדאי מוטורס הדרום קוריאנית, שהחלה להימכר בארץ בשנת 1995 וזכתה להצלחה בקרב הקהל הישראלי. לאחרונה החל להימכר הדגם המחליף שלה, יונדאי i20.

יונדאי אקסנט - בין משפחתית למכונית קטנה

דגם באקסנט הוא לא בדיוק מכונית משפחתית. הוא קטן ופחות מרווח מרוב המכוניות המשפחתיות הנפוצות, אבל גדול יותר ממכוניות קטנות וכולל מספיק מקום לארבעה מבוגרים. עם זאת, היא עדיין יקרה יותר מכלי רכב קטנים אחרים.

מנוע גדול ורועש

יונדאי אקסנט מציעה נפח מנוע של 1.6 ליטר בדגמים החדשים, בניגוד ל-1.4 בכלי הרכב הקודמים. הדבר הופך את המכונית למהירה יחסית, מאיצה ל-100 קמ"ש תוך 12 שניות ומגיעה למהירות של 176 קמ"ש. המנוע שקט בנסיעה רגילה, אך בזמן מאמץ הופך לרועש מאוד - עד 70 דציבלים. בדגמים משנת 2007 ואילך נמכרות מכוניות הפועלות על בנזין בעלות גיר אוטומטי עם ארבעה הילוכים.

צריכת הדלק של המכונית סבירה - 14.3 קילומטר לליטר על פי היצרן. יש לזכור שנתון זה נבדק בתנאי מעבדה ולכן הוא נכון תיאורטית, אך הממוצע המשוקלל בפועל עומד על 12.12 קילומטר לליטר. צריכת הדלק בעיר היא 10.5 ק"מ לליטר ובדרכים בין עירוניות היא עולה ל-18.2 קילומטרים. למרות זאת, מיכל הדלק הקטן יחסית ומכיל רק 45 ליטר.

יונדאי אקסנט שומרת על הסביבה

יונדאי אקסנט קיבלה ציון ירוק בין חמש לשש. הציון הירוק הוא ציון שניתן לרכב לפי כמות החומרים המזהמים שהוא פולט, בסקאלה הנעה בין אחד - זיהום אוויר מועט - ל-15, המזהם ביותר. רכבים מזהמים פחות מקבלים הקלה במס, ולכן הציון הירוק יחסוך לכם 9,250 ש"ח. כמו כן, המכונית עומדת בתקן יורו 4 המחמיר משנת 2007.

טווחי המחירים של יונדאי אקסנט

אם במחירים עסקינן, ניתן לקנות כיום רכב חדש משנת 2007 והלאה, בעלי נפח מנוע 1.6 או 1.4 ליטר בסביבות 108 אלף ₪ - זול יותר מרוב המכוניות המשפחתיות האחרות. ניתן כמובן למצוא רכבים מיד שנייה במחירים נמוכים בהרבה, כשהמחירים עשויים לרדת עד לכמעט חצי מהמחיר. ככל שעולים במספר הקילומטרים המחיר צונח ועשוי להגיע עד מחירים מצחיקים, מתחת ל-10,000 ש"ח.

עיצוב משעמם - אך מספק

היונדאי אקסנט לא ניחנה בעיצוב מדהים. הפרופורציות די מוזרות - היא צרה וגבוהה, מה שמקנה לה מראה קצת דחוס. עם זאת, בדרך כלל לא נצפה ליותר ממכונית משפחתית ממוצעת. עיצוב הפנים גם הוא לא מרשים במיוחד ומורכב ברובו מפלסטיק פשוט. איכות ההרכבה לא גבוהה, אך העיצוב נקי ונוח לשימוש. למכונית תא מטען גדול ומרווח שמספיק בהחלט לצרכים של משפחה ממוצעת.

בטיחות ביונדאי אקסנט? קיימת, אך לא נבדקה

חיסרון משמעותי שעלול להרתיע רבים מלרכוש את המכונית הזו הוא העובדה שהיא לא נבדקה במבחן ריסוק פומבי. לכן, לא ניתן לדעת בוודאות את רמת הבטיחות שלה. למרות זאת, היא כוללת 6 כריות אוויר ומערכת ABS (Antilock Brake System), המבטלת את נעילת הגלגלים בעת בלימת חירום.

בשורה התחתונה, יונדאי אקסנט מסתמנת כפתרון מצוין עבור משפחות קטנות. לרכב זה יש את כל היתרונות עבור קהל היעד הזה - מחיר נוח, צריכת דלק לא גבוהה וגודל מתאים. החיסרון היחיד הוא העובדה שהדגם הזה לא נבדק במבחן ריסוק. אבל אם התרשמתם מהנתונים הטכניים, כדאי לכם לשקול להשתדרג אל יונדאי אקסנט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI