דף הבית בידור ופנאי צילום אף פעם לא מאוחר להתחיל לצלם
אף פעם לא מאוחר להתחיל לצלם
קידום אתרים - SEO Israel 26/09/10 |  צפיות: 2774

אתם יושבים עם בת הזוג שלכם מול השקיעה, מפסיקים לרגע לדבר, צופים בשמש הכתומה צונחת לה לאטה אל מעבר לרקיע. בטיול שלכם בהודו אתם נתקלים במאמין הינדואיסטי זקן עם ראסטות אפורות שהולך על הידיים. הילד שלכם צועד את הצעדים הראשונים שלו במטבח הבית שלכם בתל אביב. תודה לאלוהים שהמציא מצלמות.

עם מצלמה ביד, תוכלו להנציח את הרגעים האלה וכל רגע נדיר אחר בחייכם. אותה שנייה שבאה והולכת לבלי שוב תעלה אבק בארכיון הזיכרונות הישנים ללא תמונה. זהו ארכיון בוגדני, שכמעט הכל בו נמחק בסוף. אתם צריכים משהו שיישאר איתכם לעד. תמונות.

ים של מצלמות

האמת היא שלא צריך לשכנע איש בחשיבות של מצלמות בחיי היום יום של כולנו. עולם התקשורת כבר גילה מזמן שתמונה אחת שווה אלף מילים. אירועים בלתי נשכחים בהיסטוריה שלנו הפכו לכאלה פשוט משום שהיה שם את הצלם הנכון במקום הנכון.

אבל השאלה האמיתית היא לא 'מצלמות בעד ונגד', אלא באיזו מצלמה לבחור. יש כל כך הרבה יצרנים שהופכים את מלאכת הבחירה לקשה ביותר. הרשימה ארוכה: מצלמות קנון, מצלמות אולימפוס, מצלמות ניקון, מצלמות פוג'י ועוד רבות וטובות. וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על מצלמות וידאו, שהן זן שונה לחלוטין.

הקדמה כבר כאן

אין ספק שכאשר מדברים על מצלמות מתכוונים לסוג הנפוץ ביותר - מצלמות דיגיטליות. השימוש בפילם עבר מן העולם, מלבד במקרים בודדים של צלמים מקצועיים. למצלמות דיגיטליות יש אינספור יתרונות על האחים האנלוגיים הקשישים. היתרון המשמעותי ביותר הוא כמובן התוצאה המיידית והאפשרות לתקן או למחוק בקלות תוצאות לא טובות.

קשה כבר לזכור את הימים בהם נאלצנו לחכות לסוף הטיול בשביל לראות תמונות שצילמנו, כשמעבדי המצלמות היו איטיים, הממשק היה מיושן והמערכות היו כולן אנלוגיות. כיום, יש מעבדים עוצמתיים שמפיקים תמונות במהירות הבזק ובאיכות חסרת פשרות, מסכי מגע קלים לתפעול ובגודל של שבעה ס"מ ומעלה והמערכות של המצלמות הן פאר היצירה.

הכל נמצא היום בתוך הטלפון הסלולארי

אנו חיים בעידן בו השאיפה היא לאחד את כל המכשירים למכשיר אחד. כך נוכל גם לדבר בטלפון, גם לשלוח הודעות, גם לבדוק את חשבונות המייל שלנו, גם לגלוש באינטרנט, גם לשמוע מוזיקה, גם להתמצא ב-GPS, גם לצפות בטלוויזיה, גם לשמוע רדיו, גם לקרוא עיתונים וספרים, גם לצלם תמונות סטילס וגם להסריט סרטוני וידאו – והכל מאותו המכשיר.

אבל כל מי שיש לו טלפון חכם חווה שיחות שהתנתקו או הודעות שנשלחו אליו ונעלמו בחלל הסלולארי ומעולם לא הגיעו ליעדן. בקיצור, יש מחיר לאריזת כל הטכנולוגיות האלה בחבילה אחת. והמחיר הוא האיכות.

מצלמות שהן רק מצלמות

כשאנחנו קונים מכשירים כאלו, אנחנו מקבלים נוחות ומוכנים לשם כך להתפשר על האיכות. ויש נושאים שבהם צריך לשמור על ההפרדה המסורתית בין מכשיר למכשיר. מי שמעוניין להפיק תמונות באיכות מעולה שיישמרו לעד ולא רק תוצרים קטנים ומפוקסלים שבקושי מתאימים לתמונת פספורט, בוודאי מחזיק בבית מצלמה דיגיטלית ברמה גבוהה.

הרי כל בר דעת מבין שהשוואה בין מצלמה המשולבת בתוך טלפון נייד לבין מצלמה אמיתית היא כמו להשוות בין טלסקופ ביתי לטלסקופ חללי של נאס"א. ברור לכולם שהמצלמות בטלפונים הסלולאריים הן עוד 'בונוס' שאנחנו מקבלים יחד עם המכשיר וכמה איכותיות שיהיו, הן לא יחליפו מצלמות אמיתיות ומקצועיות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI