דף הבית אינטרנט והחיים ברשת רשתות חברתיות מבוא לשיווק ברשתות חברתיות
מבוא לשיווק ברשתות חברתיות
Click4Web 19/10/10 |  צפיות: 3374

מספיק להפעיל את ההיגיון הבריא כדי להבין את הכוח של השיווק ברשתותהחברתיות. יצא לכם פעם להתייעץ עם חבר איזה רכב לקנות או איפה הכי כדאילקנות את הטלוויזיה הזאת? ועל מי הייתם סומכים יותר, על אותו החבר או עלהפרסומת הזאת שטוחנים בלי הפסקה בשבועיים האחרונים בטלוויזיה? כאן בדיוקטמון הכוח של הרשתות החברתיות.

חברות רבות שזיהו את הפוטנציאל מיהרו לפתוח פרופילים ברשתות החברתיותהמובילות אך מניתוח השוק נראה שרבות מהן מאבדות את הדרך הנכונה להצלחהמקוונת ברשתות החברתיות.

חשוב מאוד לפני שניגשים לפתוח את הפרופילים לשבת ולבנות את האסטרטגיההנכונה עבור בית העסק. לרוץ ולפתוח פרופילים עסקיים בפייסבוק, לינקדיןוטוויטר זה לא מספיק ויש לדעת מראש מה אנחנו מנשים להשיג מהמהלך השיווקי.האם אנחנו מסתפקים בחשיפה למותג שלנו או שאנחנו רוצים להשיג גם פניותולקוחות מהפרופיל שלנו? אלו דברים שצריך לתכנן היטב לפני שניגשים לעבודהבפועל.

בשיטוט ברשתות החברתיות אפשר לראות עסקים ועצמאיים שמריצים קמפייניםברשתות החברתיות בצורה מעולה אך יותר מדך אפשר לראות עסקים שיורים לעצמםברגל.

שיווק ויראלי לא נכון יכול לגרום נזק רב ודוגמאות לא חסר. כבר שמענו עלחברות שהריצו מבצע כזה או אחר ובסופו של דבר לא חילקו את הפרסים או שינו אתתנאי המבצע בצורה לא הוגנת תוך כדי שהקמפיין רץ והתוצאות לא איחרו לבוא.הקיר בפייסבוק התמלא בדבריי נאצה. יש שיגידו שאין פרסום רע, במקרה הזה אפשרלהתווכח על זה...

הדרך הנכונה היא לפנות למומחים לשיווק ויראלי ברשתות חברתיות. חברות בניית אתרי אינטרנט יידעו להקים אפליקציות לפייסבוק ואף להקים עמודים מותאמים אישית וממותגיםברוח בית העסק. יחד עם החברות המתמחות תוכלו לבנות את האסטרטגיה המנצחתלבניית ערוץ שיווקי יעיל במיוחד דרך הרשתות החברתיות.

על ידי שימוש מושכל ונבון בכלים המוצעים לכם ברשתות החברתיות תוכלולהגיד לקהל של אלפי ועשרות אלפי גולשים חדשים שיחשפו לבית העסק שלכם אולשירות או המוצר שאותו אתם מציעים. עם זאת ניתן בקלות והזכרנו את זה קודם,לגרום לנזקים ולכן מומלץ מאוד לכל הפחות להתייעץ עם מומחים לשיווק ברשתותחברתיות ולא להסתמך רק על החוש העסקי שלכם גם אם הוא קיים.

חשוב להבין שההשקעה בשיווק ברשתות חברתיות היא זניחה לעומת התוצאותשעשויות להתקבל על ידה. את כל הנתונים ניתן למדוד וזה אולי אחד היתרונותהגדולים. אחר כך ניתן להשוות מול המטרות שהוגדרו בתחילת הדרך ולקבל אתהתמונה המלאה על אחוזי הצלחת המסע השיווקי ברשתות החברתיות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Click4Web

מאמר זה פורסם על ידי קליק 4 ווב - בניית אתרי אינטרנט העוסקת באפיון, עיצוב אתרי אינטרנט,קידום אתרים ופיתוח מערכות אינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת Click4Web
 
היתרון הגדול של דף נחיתה עבור העסק שלך
דף נחיתה הוא דף שמיועד לקבל תנועה מקמפיינים שונים וכל תפקידו הוא להתמקד במכירת מוצר אחד בלבד. לדף נחיתה מסוג כזה יש מספר יתרונות כמו צפי של קהל יעד מסוים, דבר שמאפשר למקד את דף הנחיתה בצורה מוכוונת עבור קהל היעד.

יש תקן חדש – בניית אתרי אינטרנט ב-HTML5
הוא כבר, כאן אבל עדיין לא באופן רשמי. HTML5 נכנסת לשימוש לאט לאט ואפשר כבר לראות ברחבי הרשת לא מעט אתרי אינטרנט שנבנים על פי התקן החדש שנמצא בשלבי תקינה מתקדמים.

דגשים חשובים בנושא בניית דף נחיתה
בניית דף נחיתה היא כלי שימושי ביותר עבור מפרסמים ברשת. הוא משמש לקידום מוצר או שירות ספציפי ומהווה יעד לתנועה המגיעה מפרסום של מודעות טקסט ממומנות או באנרים כשמטרתו היא בדרך כלל איסוף פרטים. דף נחיתה מוצלח הוא דף בו אחוז גבוה של משתמשים מבצעים את המטרה שלשמו הוא נועד.

מהו מיתוג באינטרנט?
מיתוג באינטרנט - מאמר זה עוסק בנושא מיתוג באינטרנט ומציג את הנקודות החשובות שאליהם יש לשים לב כשניגשים לבצע עבודות מיתוג ברשת. איך להיזהר ואיך לעבוד נכון, מה אפשר לעשות לבד ומה כדאי להשאיר למומחים לעשות.

בניית אתרי אינטרנט בחינם – כן או לא
אם פעם נדרשתם להשקיע כסף רב כדי לשכור חברה שתבנה עבורכם אתר אינטרנט הרי שכיום בעידן האינטרנט יכול כל אחד לבנות לעצמו בקלות אתר אינטרנט על ידי גופים שונים שנותנים פלטפורמה להקמת אתר אינטרנט בחינם.

טכנולוגיות בניית אתרי אינטרנט
בשוק ישנן טכנולוגיות רבות, שונות ומגוונות לבניית אתרי אינטרנט. כל הטכנולוגיות יודעות לעשות בסופו של דבר את אותם הדברים, בצורה כזו או אחרת. לכל טכנולוגיה יש את היתרונות שלה ואת החסרונות שלה. אותן טכנולוגיות משתנות ומתחדשות כל הזמן וכמעט מידי יום יוצא שדרוג לגרסאות חדשות.

בניית אתרי אינטרנט מוכוונות רווחים
אתרי אינטרנט לעולם יוקמו לשם מטרה מסויימת. יש אתרים שיוקמו לטובת הצגה של העסק, יש אתרי אינטרנט שמטרתם היא לספק תמיכה טכנית במוצר כזה או אחר ויש גם הרבה מאוד אתרי אינטרנט שנבנים על מנת לספק רווחים ממכירה של שירותים או מוצרים.

בניית אתרי אינטרנט – כיצד?
ההחלטה באיזו חברה לבחור היא אולי ההחלטה הקשה והחשובה ביותר ויש לה השפעה על כל התהליך של בניית האתר. חשוב לבחור נכון. המאמר הבא מסביר כיצד.

בניית אתרי אינטרנט מותאמים למנועי חיפוש
מאמר זה ייתן לכם להבין איך לבחון את ההצעות שאתם מקבלים מחברות בניית האתרים שלכם בכל הקשור להתאמתם למנועי החיפוש וככה תוכלו להימנע מנזקים עבור המותג ואתר האינטרנט שלכם.

בניית אתרי אינטרנט בחינם – כן או לא
אם פעם נדרשתם להשקיע כסף רב כדי לשכור חברה שתבנה עבורכם אתר אינטרנט הרי שכיום בעידן האינטרנט יכול כל אחד לבנות לעצמו בקלות אתר אינטרנט על ידי גופים שונים שנותנים פלטפורמה להקמת אתר אינטרנט בחינם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI