דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר מילאנו בירת האופנה
מילאנו בירת האופנה
דני גל 28/11/10 |  צפיות: 2894

מילאנו, בירת חבל לומברדיה שבצפון איטליה נחשבת לבירת התעשייה והכלכלה האיטלקית וכמובן, בירת האופנה של איטליה. בעיר מילאנו ישנם מבנים הסטורים מרשימים המושכים אליהם תיירים מכל העולם. העיר ידועה בחיי הלילה המשובחים שלה, המסעדות, אירועי תרבות, גלריות מודרניות וכמובן היצע הקניות הרחב. מילאנו היא גן עדן למעצבים. תמצאו כאן שפע גלריות לעיצוב, חנויות רהיטים מעוצבים, בנייה מרשימה, בתי המעצבים הידועים, את החנויות הכי יפות, הפריטים הכי טרנדיים.

מילאנו מציעה למבקרים שלל אירועי תרבות, מוזיאונים, תיאטרון, אופרה, מוזיקה קלאסית, חיי לילה סוערים, שופינג, מבנים ארכיטקטוניים מרשימים, קתדרלות עתיקות וארוחות גורמה מהמטבח האיטלקי המשובח. מי שמגיע בטיסה למילאנו יוכל לצאת ממנה לטיולים בכל רחבי איטליה, בזכות היותה מרכז תחבורתי גדול. קל להגיע ממנה ליעדים כמו ונציה, פירנצה, ורנה  ואגם גארדה באיטליה, למדינות קרובות כמו צרפת, שווייץ ולהרי האלפים. בקיצור, נופש במילאנו הוא נופש קלאסי במלוא מובן המילה. מי שמגיע לחופשת סקי באיטליה כדי ליהנות מאתרי הסקי האיכותיים בדולומיטים. חופשת סקי בדולומיטים משלבת מסלולים מגוונים, אווירה חמה פעילויות שונות ומגוונות.

מי שמגיע בטיסה למילאנו יוכל לבלות בה מספר ימים לפני שיצא למסלולי הגלישה. ישנן טיסות מישראל למילאנו כל השנה. ניתן להשיג דילים למילאנו בשילוב סקי באיטליה. נמל התעופה של מילאנו נקרא "מלפנסה" ומצוי ליד העיר וורזה צפונית מערבית למילאנו.

אטרקציות במילאנו:

הקתדרלה המרכזית של מילאנו - Duomo הדואומו הוא אחד המונומנטים המרתקים שתוכלו לבקר בהם. זוהי כנסייה גותית אדירת מימדים מלכותית, שנחשבת לאחת המפוארות בכל איטליה.

בית האופרה לה סקאלה (Teatro alla Scala) אם אתם שוחרי תרבות אל תפספסו ערב של אופרה איטלקית, הופעת מחול, תיאטרון, או ביקור במוזיאון התיאטרון של בית האופרה המפורסם ביותר בעולם.

מצודת קסטלו ספורצסקו (Castelo Sforzesco) ופארק Sempione אם אתם אוהבים מבנים עתיקים- אל תחמיצו ביקור במצודה המדהימה שקיימת כבר 500 שנה, ועוצבה על ידי ליאונרדו דה- וינצ'י בכבודו ובעצמו. בעבר התגוררו בה שליטי המחוז וכיום היא מהווה את מקום משכנם של כמה מהמוזיאונים המשמעותיים באירופה.

מוזיאון המדע והטכנולוגיה על שם ליאנורדו דה-וינצ`י הוא אתר מעניין ששווה לבקר בו. הוא מציג את ההיסטוריה של המדע באמצעים טכנולוגיים, לצד דגמים שנבנו בהתאמה לשרטוטים של ליאונרדו דה וינצ'י.

הסעודה האחרונה של דה וינצ`י - הסעודה האחרונה היא יצירתו העוצרת נשימה של ליאונרדו דה וינצ'י, שנחשבת לאחת מיצירות האמנות היוקרתיות והפופולאריות בעולם. מדובר באחת מגולות הכותרת שלא כדאי להחמיץ במהלך חופשה במילאנו. היא נמצאת במנזר הדומיניקני שליד כנסיית Santa Maria delle Grazie שנמצאת ברחוב Corso Magenta.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דני גל

בתי מלון, חופשות, נופש וטיסות בארץ ובעולם



 


מאמרים נוספים מאת דני גל
 
תאילנד – הוצאה קטנה, תמורה גדולה
אנחנו הישראלים ידועים בחיבה שלנו לדיל טוב ומשתלם. אין סיפוק גדול יותר עבורנו מלקבל תמורה גדולה מההוצאה, וכשאנחנו נופשים, אנחנו אוהבים לקבל פינוקים כיד המלך תמורת כמה שפחות שקלים.

טורינו הציורית
עיר ציורית השופעת קסם אירופאי, השוכנת על גדת נהר הפו, המהווה מרכז תרבותי רווי אירועי תרבות, אטרקציות וחיי לילה תוססים.

מילאנו בירת האופנה
חגיגה של אופנה, מבנים ארכיטקטוניים מרשימים, אירועי תרבות, ארוחות גורמה, חיי לילה סואנים וכל מה שיכולתם לבקש בעבור חופשה קסומה.

סקי בדולומיטים בין ירוק ללבן
הרי הדולומיטים הם יעד פופולארי ומבוקש המעניקים חווית גלישה איכותית ומקצועית. המפגש בין הרים שחורים המכוסים לבן לבין הטבע הפראי הירוק מסביב הופך את היעד רלוונטי לכל עונה ולכל מטייל.

באילת חם גם בחורף
22/11/10 | בתי מלון
אילת הינה עיר נופש ידועה, מהבולטות ביותר במדינת ישראל. ניתן למצוא בה הכל מהכל עבור כל נופש, בכל גיל ובכל זמן. מחופשה שקטה ועד לנופש רווי אטרקציות ופעילויות.

באנסקו ובורובץ מכוסות לבן
10/11/10 | אטרקציות
באנסקו ובורובץ, אתרי הסקי המפורסמים והאיכותיים הנמצאים דרומית לסופיה, עיר הבירה של בולגריה מעניקים אוירה פסטורלית אותנטית.

סופיה בזהב
תרבות עתיקה בתוך מרכז מערבי תוסס. אווירה אירופאית קסומה, רחובות מוזהבים, אוכל מסורתי, מקומות בילוי ומקומות היסטוריים קסומים.

ים המלח – כמה נמוך, ככה גבוה
02/11/10 | בתי מלון
בנקודה הנמוכה ביותר בעולם, נמצא אחד מבין שבעת פלאי תבל, בעל סגולות בריאותיות וקרני שמש רפואיות, אשר מוקף במקומות היסטוריים בעלי חשיבות עצומה.

סנוובורד באנדורה, בין הרים ונהרות
סנוובורד באנדורה אל מול נופים מושלגים עוצרי נשימה, בין נהרות ועמקים, הינה חוויה מושלמת בעלת ניחוח מערפל חושים וטעם של עוד.

הו ברצלונה, ברצלונה
העיר ברצלונה מציעה שפע של הנאות בעלות נינוח קלאסי, בשילוב של מזג אויר ים תיכוני ומראות עוצרי נשימה. העיר הינה מהיפות והמתויירות ביותר באירופה. ארכיטקטורה יפהפייה, תרבות מקומית מקסימה ואינסוף של אטרקציות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI