דף הבית קניות וצרכנות צרכנות מחליק שיער מקצועי
מחליק שיער מקצועי
קידום אתרים - SEO Israel 02/12/10 |  צפיות: 2663

פעם הייתן משותקות מפחד מהתופעה המוכרת במחוזותינו כ"יום שיער רע". הייתן הולכות לישון בלילה ולא יודעות איך השיער ייראה בבוקר. כיום, התקופה הזו נראית כאילו הייתה בשחור-לבן, על גבי מסך טלוויזיה של 14 אינץ'. אין ספק שזה נחמד שאת חיה במאה ה-21, ושביכולתך להציל את שיערך מהקרזול השנוא בזכות מחליק שיער מקצועי.

עד לאחרונה לא הייתה אפשרות אחרת להחליק שיער חוץ מאשר אצל ספר מקצועי, אולם כיום ההתפתחויות הטכנולוגיות והמודעות ההולכת וגוברת לאסתטיקה יצרו מציאות שמאפשרת לכן לשפר את מראה השיער שלכן גם באופן עצמאי וזול, ומבלי לצאת מהבית.

מחליק שיער מקצועי - לשירותך

אז מה אפשר לעשות עם מחליק שיער מקצועי? כמעט כל מה שתרצו: אתן יכולות לעשות גלים רכים יותר או פחות, לעשות תלתלים מושלמים, ליצור נפח ועוד. ישנם כמה וכמה שימושים יצירתיים למכשיר וניתן לעצב את השיער בכל מיני סגנונות. הכי חשוב – לא משנה באיזה סגנון עיצוב תבחרו, עם מחליק שיער טוב השיער יוותר תמיד רך, בריא ומבריק.

כללי השימוש במחליקי שיער

אסור להשתמש במחליק שיער מקצועי על שיער רטוב, אלא אם כן היצרן ציין במפורש שהדבר בטיחותי. לפני שמתחילים להשתמש במכשיר, אין לשכוח כלל חשוב של מחליקים לשיער: אין לכוון את הטמפרטורה למאתיים מעלות, למרות שהדבר אפשרי טכנית. חימום לכ-180 מעלות בלבד יספיק בהחלט ואפשר לומר בוודאות שלא ייגרם שום נזק לשיערך.

הסוד שמאחורי הפעולה של מחליק שיער מקצועי

מחליק שיער מקצועי בנוי בצורה של מלקחיים. על קצוות המלקחיים מורכבים שני לוחות חימום. כל שצריך לעשות בשביל להחליק שיער הוא לאסוף את כל קצותיו (כאמור, לא לשכוח לייבש אותו!), לקחת את המחליק ולהצמידו קרוב עד כמה שאפשר לקרקפת. לאחר מכן יש להחליק אותו באיטיות כלפי מטה.

ההחלקה האיטית הזו, בשילוב עם החום אשר נפלט מהלוחות של המחליק, היא מה שמחליק את קווצת השיער. אחרי שתעברו על כל שיער הראש, מקצה עד קצה, המלאכה תהיה מושלמת והשיער שלכן יהיה מושלם. ממש כמו שהייתן רגילות לראות לפני שנים רק במספרות המקצועיות ביותר.

האם מחליק שיער יכול להזיק?

כמו בכל האמצעים המלאכותיים לשיפור השיער, קיימת גם כאן שאלה של בטיחות. יש מי שמפחדות מהנזק שעלול להיגרם לשיער. בנות רבות חוששות משריפת שיער שעלולה להיגרם להן עקב שימוש בלתי מבוקר במחליקי השיער למיניהם. אולם במקרה של מחליק שיער מקצועי ובמידה שנעשה בו שימוש ראוי על פי ההוראות - חששות אלו אינם מוצדקים.

אם תשתמשו במכשיר בצורה מבוקרת ומחושבת, בהתאם לסוג השיער שלכן, לא תהיה כל בעיה. מחליק שיער מקצועי מבטיח ששיערך יישאר בריא לאורך זמן, גם אם תעשי בו שימוש יומיומי. קחו לדוגמה מחליקי שיער קרמיים: הלוחות שלהם מפזרים את החום בצורה שוויונית, מה שמונע התחממות יתר נקודתית. וזהו מחליק שיער מומלץ ביותר.

כיצד לבחור מחליק שיער מקצועי?

מחליק שיער מקצועי נמכר בחנויות המתמחות בציוד מקצועי למספרות ולפעמים גם במספרות עצמן. כמו שמעצבי שיער לא יחפשו את הציוד המקצועי שלהם בחנויות חשמל רגילות, אלא רק אצל סוכנים מורשים המספקים ציוד מקצועי למספרות, כך גם אתן רוצות לקנות אצל מי שמבין באמת. לכן, מומלץ לחפש בחנויות מיוחדות למכירת ציוד למספרות. רק כך תוכלי למצוא מחליק שיער אמין ואיכותי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI