דף הבית רוחניות רוחניות - אחר גוף נפש, כאב גופני, התמודדות עם כאב, כאבים בגוף, בעיות בריאות, בעיה נפשית, אושר, רבי נחמן מברסלב 3
גוף נפש, כאב גופני, התמודדות עם כאב, כאבים בגוף, בעיות בריאות, בעיה נפשית, אושר, רבי נחמן מברסלב 3
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 18/12/10 |  צפיות: 2876
גוף נפש, כאב גופני, התמודדות עם כאב, כאבים בגוף, בעיות בריאות, בעיה נפשית, אושר, רבי נחמן מברסלב, אלוהים - 3

אליעד: אם אתה יכול לשנות אז אין שאלה בכלל, הרעיון הוא יותר מזה שגם כאשר אתה יכול לשנות, אתה תשנה מתוך בחירה ולא מתוך שרע לך. אלוהים משנה מסיבותיו שלו, הוא משנה את היד שלי למשל מפה לשם אבל הוא לא משנה בגלל שרע לו, בן אדם שרע לו משנה, למה משנה? כי רע לו, אבל זאת לא השלמות, אתה צריך לשנות מתוך מקום שטוב לך. גם אלוהים משנה אבל זה אחרי שטוב לו. המציאות מתהווה מתוך האחדות למרות שיש שינוי, אבל בבסיס יש אחדות. זאת אומרת שאין שום סיבה שיהיה או לא יהיה עולם, ואף על פי כן יש לנו עולם. יש לנו במציאות של הזמן שינויים שזה בעצם מבטא תכליתיות, מטרה, להגיע לאיזה שהוא מקום, אחרת לא היה שינוי, אבל מצד אלוהים אין לו באמת מטרה, אין לו צריך או לא צריך, יש פה שני תהליכים בו זמנית, מה שאני רוצה להגיד שאם אתה מצליח להזדהות עם התודעה הראשונה אז אתה גם חווה כמוה את המציאות, כאשר אתה עושה פעולה זה לא בגלל שרע לי כאן ואני רוצה לשנות, אלא שניהם טובים לי ובכל זאת אני רוצה לשנות. אצל אלוהים הכול אחד ובכל זאת הוא משנה. זה לא עניין שבו אני אומר שאני אוהב את הכול, זה לא עובד.

שאלה: הבנתי בהרצאה ומהספר שלך שהאדם צריך לאהוב את הטוב וגם את הרע כמכלול המציאות ואז כפועל יוצא אתה תאהב כל דבר.

אליעד: ואז נשאלת השאלה איך? ואז אני עונה לך שאם תבין את המציאות, תאהב אותה, מה זאת אומרת? אם תבין את הסיבה ואת כל התהליכים

שאלה: אבל עדיין זה לא מביא אותי לאהבה

אליעד: השאלה היא האם אתה חווה את זה? אם מישהו זורק עליך אבן, האם אתה מבין שאלוהים זורק עליך אבן?

שאלה: נניח שכן.

אליעד: לא נניח, טוב, אם נניח שכן וזה יהיה לך 24 שעות ביממה, ואם תבין שכשאתה אומר אני רוצה, זה אלוהים שרוצה, אז תגיע להבנה שאתה בעצם רוצה את כל המציאות, ואז נפתרות לך כל הבעיות.

שאלה: אני יכול לשאול למה רציתי שיזרקו עלי אבן?

אליעד: אתה צריך להבין למה דברים קורים, אז קודם כל תגיע להבנה שזרקו עליך אבן לא בגלל שמישהו שונא אותך, אלא בגלל שעכשיו אלוהים רוצה שיזרקו עליך אבן.

שאלה: או קי

אליעד: אתה מרגיש את זה?

שאלה: כן

אליעד: עכשיו מישהו מקלל אותך ונותן לך מכה, לא אכפת לך? אתה אומר זה אלוהים רצה? אתה באמת מרגיש את זה?

שאלה: אני שואל למה זה קרה, למה אלוהים או העצמי הגבוה שלי זימן לי את החוויה הזאת. מה יש לי ללמוד מזה.

אליעד: אבל מבחינתך שאתה רוצה משהו, האם יש לך בחירה חופשית?

שאלה: לא

אליעד: לשום דבר, האם הגעת לתכלית?

שאלה: הגעתי לידי הבנה שמהות גבוהה מנחה אותי ובוחרת בשבילי, יש לי איזו שהיא תחושה שאני בחרתי, אבל ברמה המהותית משהו יותר גבוה עשה את הבחירה.

אליעד: למשל כשאתה מדבר על המנורה למעלה האם אתה חווה שאתה והמנורה אחד? האם אתה אומר זה מנורה וזה אדם - הם דברים שונים? מה אתה חווה, הפרדה או אותו הדבר?

שאלה: יש איזה מכנה משותף

אליעד: לא, מה אתה חווה? כשאתה עכשיו מדבר על עצמך, אתה חווה משהו, האם שכשאתה תדבר על משהו אחר תחווה אותו הדבר? דוגמא למשל אתה מדבר על הכסא, אתה חווה כסא, אתה מדבר על השולחן אתה חווה שולחן, נכון? כסא ושולחן זה אותו הדבר, אבל כשאתה מדבר על עצמך, נגיד מישהו יחתוך את הכסא, תגיד תראו חותכים את הכסא, עכשיו מישהו יחתוך אותך, ואתה תגיד עכשיו חותכים אותי, האם תרגיש אותו הדבר?

שאלה: לא

אליעד: למה לא, הרי זה אותו הדבר?

שאלה: כי יש עדיין הפרדה

אליעד: כי אתה לא ממש חווה את זה.

שאלה: אי אפשר

אליעד: אתה החלטת שאי אפשר, איך אתה יודע שאי אפשר? קודם כל אל תגיד אי אפשר

שאלה: אני אשאל אותך, האם אתה אומר שכן אפשר?

אליעד: כן

שאלה: אתה אומר שיש אנשים שהם במצב הזה?

אליעד: כן

שאלה: אם יש שני אנשים, האם תוכל להגיד שזה במצב הזה והשני לא במצב הזה?

אליעד: רק אם הם ידברו. רק אם הם יפתחו את הפה ויסבירו משהו, אני אוכל לדעת. אין אפשרות לדעת, יכול להיות שאתה אולי באת להתעלל בי, אני אומר לך דוגרי, אני יכול לבוא להרצאה של מישהו, לשאול אותו שאלות בנאליות, ואני יודעת את התשובות וכו'. אי אפשר לדעת זה הכול פונקציה של שכל, זה לא עניין חיצוני.

תראה גם אני אם יחתכו את השולחן או אותי יהיה אצלי הבדל.

שאלה: אז הגעת לזה או לא?

אליעד: התכוונתי שכרגע יהיה הבדל, ואני אסביר לך, הנושא פשוט, בעולם הפרקטי שלנו אם הייתי בתודעה הזאת לא הייתי בא להרצאה היום, כי אם באמת הייתי חווה שהכול אחד, לא הייתי מדבר איתך עכשיו, אין רצון, אין תודעה, אני לא אוכל ולא שותה, אין כלום. העניין הוא שיש כמה פרספקטיבות, יש את הפרספקטיבה הפנימית והפרספקטיבה החיצונית, אותו דבר לגבי הנושא של אלוהים, כשאני אומר שיש שני אלוהים, ואם מישהו שמע את זה באתר, אני יסביר למה אני מתכוון, שני אלוהים הכוונה שיש תפיסות שונות של אלוהים, זאת הכוונה. אם זה מעניין מישהו, אז רבי נחמו אמר שבעולם הבא יחזרו בתשובה אלו שתפסו את אלוהים בצורה מעוותת בעולם הזה. מה הכוונה? ומי שרוצה קבלה יש שכינה פנימית ושכינה חיצונית, הכוונה שכלפי חוץ אלוהים מתגלה אלינו כישות שמשנה דברים כל הזמן, הוא בורא עולם, כל הזמן מחליף את המצבים בתוך העולם וכו', אבל בתוכו אין אצלו שינוי. עכשיו כרגע אצל אלוהים אין שינוי ויש שינוי זה באותו רגע, בו נחליף את המילה אלוהים לחדר למצבים, כרגע המקום הזה כולו למרות שהוא נפרד, הצד הזה נפרד מהצד השני ומחר נפרד מאתמול, אף על פי כרגע הם בו זמנית גם ישות אחת. מה זאת אומרת? מבחינה פיסיקלית, בואו נבדוק, מהו כסא - אטומים, נבדוק פנימה, פנימה, פנימה, אלקטרונים וכו' בסוף נגיע למסקנה שכל דבר עשוי ממקום ומזמן, ובסופו של דבר נגיע להבנה שהמקום והזמן עשויים מאין מקום וזמן, לפני המפץ הגדול. לפני בריאת העולם לא היה כלום, נכון? ממה נהיה הכול? מכלום, מה זה אומר? שזה עשוי מכלום

שאלה: זאת אנרגיה דחוסה.

אליעד: לא אכפת לי, מבחינתי היא ללא מקום וללא זמן, נכון? לפני ההתהוות של העולם לא היה מקום וזמן, מסכימים על הנושא הזה? אם אנחנו טוענים שהמקום והזמן מתהווים, זה אומר שהם מתהווים מאין מקום וזמן. מה זה אומר פרקטית, זה אומר שכרגע המציאות שלנו עשויה מאין מקום וזמן שבעברים קוראים לזה כלום. מה אני רוצה להגיד בעצם, שיש כמה פרספקטיבות, יש את הפרספקטיבה החיצונית והפרספקטיבה הפנימית. הפרספקטיבה הפנימית היא הכול אחד, אין שום שינוי, אין הבדל בין לפני הבריאה ואחרי הבריאה, ובפרספקטיבה החיצונית יש שינויים, לכן ברמה הפרקטית ביום יום, האדם כן חי בעולם של שינויים, הוא אוכל שותה וכו' אבל ברמה הפנימית אין הבדל בין מקום וזמן, ליש ואין וכו'.

שאלה: אמרת שאם היו מנסרים את השולחן או אותך היית חווה את זה אחרת.

אליעד: אני כרגע שתיתי, אם שתיתי זה אומר שאני חווה הבדל בין צמא ללא צמא, יש ההבדל, אף על פי כן יש שני פרספקטיבות, יש את הרובד של השינויים וברובד הפנימי בתוך תוך תוך תוכי אין אצלי הבדל ביניהם, בין לפני אחרי, לשם לפה, לטוב לרע, בדיוק כמו אצל אלוהים או במציאות, שמצד האמת אין הבדל ובכול זאת הוא בורא ויוצר ומשנה.

שאלה: אז אם עכשיו אתה נפצע, אתה הולך לבית חולים?

אליעד: ברור

שאלה: אבל גם אומר שזה קורה ולא קורה?

אליעד: בנוסף אין הבדל בין קורה ללא קורה

שאלה: מה אגיד לך?

אליעד: זה נשמע לך מדע בדיוני. אבל השאלה היא, מה היא האמת? אם באמת תתבונני במציאות את תגלי שמצד האמת כל הדברים מתרחשים וגם לא מתרחשים, אני יחזור איתך לדוגמא של החלום. את עכשיו ישנה וחולמת חלום, ובחלום קורים מלא התרחשויות, עכשיו אנחנו מסתכלים עליך כשאת חולמת, האם ההתרחשויות באמת מתרחשות?

שאלה: כן

אליעד: לא, פה, פה באמת בחדר, האם הם מתרחשות באמת?

שאלה: לא

אליעד: אז הם מתרחשות או לא מתרחשות? גם וגם, הם בתוך החלום מתרחשות ובחוץ הם לא מתרחשות

שאלה: במימד אחר

אליעד: אבל הם גם מתרחשות, וגם לא מתרחשות. הרעיון הוא שמצד אלוהים אין הבדל.

שאלה: מבחינתך הם לא מתרחשות?

אליעד: מבחינת האמת

שאלה: למשל עכשיו אני חושבת מחשבה, היא קיימת במציאות.

אליעד: היא קיימת וגם לא קיימת בו זמנית, אם אני מדמיין פיל הוא קיים ולא קיים בו זמנית

שאלה: היא קיימת

אליעד: האם היא קיימת כמו השולחן הזה? כולכם רואים את השולחן הזה. המחשבה קיימת בדרגה אחרת.

שאלה: קיימת בדרגה אחרת זה לא, לא קיימת.

אליעד: אני אסביר לך למה אמרתי את זה, כי מבחינת הפרספקטיבה הגדולה ביותר זה בכלל לא קיים.

שאלה: יש לי עכשיו מחשבה בראש, אתה אומר שהיא גם קיימת וגם לא קיימת...

אליעד: אני אסביר לך את מה ששאלת, את אומרת למה אתה אומר שזה לא קיים, תגיד שזה קיים בדרגה אחרת. למשל את חולמת חלום, יש כאן כמה מצבים, דבר אחד הוא קיים התוך החלום שלך, דבר שני מבחינת החדר שלנו זה קיים פחות, זה קיים אבל אנחנו לא רואים את זה, ומצד התודעה הראשונה זה לא קיים בכלל. אני אתן לך דוגמא, את מכירה את המושג שנקרא חלום בתוך חלום בתוך חלום בתוך חלום, אדם חולם וכשהוא מתעורר הוא רואה שהוא בתוך חלום ואחר שוב הוא רואה שהוא בתוך חלום, עכשיו אנחנו צריכים להסכים שככול שהחלום פנימי יותר כך הוא פחות אמיתי.

לחולם זה ממש אמיתי, אבל פחות אמיתי מהצד שלנו, זה חלום ולא מציאות, יש הבדל בין חלום למציאות?

שאלה: כן, אבל זה קיים וזה קיים

אליעד: אני לא מתווכח איתך, אז את שואלת למה אני קורא לזה לא קיים

שאלה: תגיד קיים ברמה אחרת

אליעד: אני אסביר לך למה אני קורא לזה לא קיים, מה הכוונה במושג לא קיים, לא קיים פירושו שכל הדברים קיימים כישות אחת, זה נקרא לא קיים, לא שזה לא קיים, זה קיים כישות אחת. אם ניקח את הכוס והכסא ואותך ואת כל הדברים ונכניס אותם לתוך נקודה אחת, האם הם קיימים? כן, וגם לא, הם קיימים, ניקח את הקוסמוס כולו ונדחס אותו לנקודה אחת, ונסתכל על זה, יש שם שולחן? כן, באמת יש שם שולחן? לא, זה גם וגם.

מה את חושבת שהיה פעם המפץ הגדול?

שאלה: כן

אליעד: יופי, לפני המפץ הגדול היה השולחן הזה?

שאלה: כנראה שבפוטנציה

אליעד: אז היה פוטנציאל, בסדר? ומה היה לפני הפוטנציאל, זאת הכוונה שלי שזה קיים כפוטנציאל. אם היינו עכשיו לפני המפץ הגדול והיינו מסתכלים סביבנו, האם היינו יכולים להגיד פה השולחן? לא, כי עדיין אין מקום, אין זמן. זאת הכוונה לא קיים, הכוונה לא קיים כישויות נפרדות.

האם הבנת למה הכוונה לא קיים, אפילו אם לא קיים כרגע אבל הפוטנציאל שלו תמיד קיים. הכוונה לא קיים כישות נפרדת, זה קיים כישות אחת.

תסתכלי, יש לך שכל ואת רואה כרגע כסא, ואת חווה כסא, יש לך חושים שרואים כסא, והשכל שלך רואה כסא, אותו שכל בדיוק מהיכן הוא מקבל את המידע, התודעה שלך חווה כסא, כי המידע נכנס דרך החושים, השכל מנתח את החושים וחווה והתודעה חווה את הכסא. עכשיו השכל שלך יכול להסתכל לעוד מקום הוא יכול להסתכל על הכסא אבל יכול להסתכל על הדברים מפרספקטיבה נוספת, מפרספקטיבה של לפני הבריאה, הפרספקטיבה של המהות של הדברים, או קי?

אני אסביר שוב, זה כמו שיעור בסינית למי שלא מכיר את הנושאים האלו, אבל צריך להסביר זאת, הדבר האחרון שמעניין אותי בחיי היום יום זה הנושאים האלו, זה לא מעניין אבל צריך לעבור את זה, לדוגמא לימוד אנגלית, אחרי שתלמד אנגלית, תדע אנגלית אבל בתחילה עליך ללמוד אנגלית ולהבין את המושגים, צריך לדעת את כללי המשחק ואחרי לא תצטרך להתעסק איתם.

יש פה כסא, יש פה דברים שונים, מה זה כסא? ממה עשוי הכסא? עשוי מחומר ועץ, ואני זה תודעה וזה חומר וזה מדבר, בסוף התהליך מגיעים להבנה שהכול מתהווה מדבר אחד, מה זה הדבר? ואיך זה קשור להכול אחד? מה הדבר הבסיסי ביותר בקיום שלנו, מקום וזמן. המקום זה ימינה שמאלה וכו' והזמן אתמול היום מחר וכו'. ממה עשוי הזמן? ממה עשוי מימד המקום? לפי כל התיאוריות אז הזמן והמקום עשויים מישות אחת שהיא לא זמן ולא מקום.

שאני אומר לא זמן ולא מקום איך זה נראה לא מקום ולא זמן, תדמיינו שניקח את כל הקוסמוס ונלחץ אותו לנקודה, תיקחו את כל רצף האירועים, תדחסו אותם לנקודה, תקבלו נקודה אחת ואחר כך תמחקו אותה, זה נקרא כלום. זאת אומרת שכרגע זה עשוי מכלום, השכל שלך מקבל מידע דרך החושים שיש פה כסא ופה כוס וכו' וכו' שיש ישויות נפרדות. אבל השכל שלך אם הוא מתבונן לתוך המציאות הוא גם יכול לקבל מידע נוסף ולחוות את האחדות. יש לך שתי חוויות בו זמנית. ואת גם חווה את האחד, אין טעם שתגידי הצלחתי או לא הצלחתי כי אין שום הבדל ביניהם, גם האירועים בכלל לא קורים, ובו זמנית הם גם קורים, וזה באמת ככה.

שאלה: זאת אומרת שהנפרדות היא אשליה?

אליעד: לא, יש כאן פרספקטיבה שיש גם נפרדות וגם אחדות.

שאלה: איך ניתן להגיע לזה?

אליעד: על ידי חקירה מתמדת, זה עניין של הבנה, לא ביום אחד מגיעים לזה, זה תהליכים. קודם כל צריך לרצות להנות יותר, איך נהנה יותר, אתה בסופו של דבר מבין שזה לא משנה מה קורה לך, אלא מה שחשוב זה איך אתה חווה את מה שקורה לך. אתה מגיע להבנה זאת מאוד מהר, אתה מבין שמה שחשוב זה מה אתה חווה.

המאמר מאת מאמן אימון אישי + ייעוץ אליעד - www.EIP.co.il | ייעוץ אישי מרצה הרצאות

הכנס לאתר ותהנה מעוד ייעוץ אישי בנושא בעיות, מחלות, לשאול שאלות, לאהוב, המפץ הגדול ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI