דף הבית רוחניות רוחניות - אחר גוף נפש, כאב גופני, התמודדות עם כאב, כאבים בגוף, בעיות בריאות, בעיה נפשית, אושר, רבי נחמן מברסלב 4
גוף נפש, כאב גופני, התמודדות עם כאב, כאבים בגוף, בעיות בריאות, בעיה נפשית, אושר, רבי נחמן מברסלב 4
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 18/12/10 |  צפיות: 2609
גוף נפש, כאב גופני, התמודדות עם כאב, כאבים בגוף, בעיות בריאות, בעיה נפשית, אושר, רבי נחמן מברסלב, אלוהים - 4

שאלה: אפשר להשתגע מזה?

אליעד: זה לא מיד, בהתחלה הלכתי עם דעות שצריך לאהוב את מה שיש, וחשיבה חיובית, ויישמתי אותם וזה עבד לי, ואז גיליתי שאני רוצה יותר טוב, וגיליתי שאני לא מצליח לעשות את זה 24 שעות ביממה בלי הפסקה, אתה יכול לאהוב את מה שיש אבל אתה לא באמת אוהב את מה שיש, אם רע לך האם אתה רוצה שיהיה לך רע? ואז הבנתי שאני חייב להבין את מנגנון הרצון, הבנתי שהכול בסופו של דבר סובב סביב הרצון, ככול שאני רוצה את המציאות - יותר טוב, ככול שאני רוצה פחות ככה - יותר רע, אמרתי שאני צריך לפצח את הרצון, מה פשר הרצון? אמרתי לעצמי אם אתה חכם כל כך גדול ומכיר את כל התיאוריות ויודע בדיוק איך להיות מאושר, אז למה אתה לא מאושר, ואז חשבתי אני חייב להבין מה קורה כאן. בשלב ראשון הבנתי שאני בכלל לא בוחר, שרק חשבתי שאני בוחר, אחר הבנתי שיש משהו ששולט בי ברצון, אמרתי יש מישהו שמתעלל בי, שולט בי, ואז התחלתי להתבונן, מהו רצון, מי הוא האני, האם אני זה המחשבה שלי, האם המחשבה חושבת אותי, אולי אני בתוך חלום של עצמי, אולי אני זה העולם, חשבתי את כל האפשרויות הקיימות, בסוף התהליך הבנתי שיש רק דבר אחד שעושה את התודעה שלי, בהתחלה זה היה הרצון, אחר הבנתי שהרצון הוא לא שלי, ואז הבנתי שהכול קורה דרכי, ואחר הבנתי שזה לא דרכי אפילו, מי זה דרכי, מה אני? הכול קורה, יש התרחשויות שאחדים מהם זה אני, אני רוצה, או לא רוצה, זה כואב לי וכו'. במצב כזה כאילו מתבטלת לך התודעה, הכוונה שמתבטלת לך ההגדרה של החוויה של אני אליעד רוצה, יש מציאות שיש אליעד, יש הרבה דברים ואחד מהם זה גם אליעד, ואז לדוגמא הייתי יותר בחוויה של שאם יחתכו אותי או את השולחן זה אותו דבר, כי כל כולי התבוננתי בדברים, עם כל הראש שלי הייתי בנושא הזה. ומפה לשם ומשם לפה אחרי תקופה מסוימת כשאדם מתבונן בזה הישות שלו נעלמת, זה נקרא ענווה, אין אני וענווה יכולים לגור בכפיפה, ויש ישות אחת שמנהלת את הכול, ואז פתאום אתה מגלה שאתה בתוך חלום, שבעצם אתה בתוך חלום, חולמים אותך, ואז מה שקורה לך אחר כך שהתודעה שלך, אומרת שבעצם אני זה מי שחולם את החלום, אז כאן כל הסיפור משתנה לך, זה הכול עניין של התבוננות, זה תהליך שקורה לך, ואז אתה נמצא באשליה שמנהלים אותך, אבל למעשה אתה גם רוצה את זה. למעשה זה הרבה חוויות שאתה עובר בדרך. ואז אתה אומר אני רוצה את זה, אבל למה שארצה את זה, הקטע הוא שכמו שבן אדם שואל את עצמו למה אני רוצה את מה שאני רוצה, כאשר הוא יגיע להבנה שהוא זה אלוהים, הוא גם ישאל את עצמו מדוע אני רוצה את מה שאני רוצה, אבל הוא לא ישאל על אלוהים למה הוא רוצה, אלא ישאל למה אני רוצה ויתכוון לאלוהים. הוא ישאל למה אלוהים רוצה בגוף ראשון. זאת בכלל הבנה וחוויה אחרת לגמרי, ואז אתה מגלה דרך התבוננות זו מה בכלל מניע את אלוהים, ואז אתה מגלה שיש לך את המחוץ למקום והזמן, שזה בכלל אחד, שהמציאות והאמת זה הכול אחד, וברגע שסיימת להבין את זה, זה מתחיל לעבוד.

שאלה: האם התוצאה היא הרגשת אושר?

אליעד: אני יכול להגיד לך שבדרך הייתי הרבה יותר מאושר מהיום. כאילו בהגדרה. היום ברור שאני יותר מאושר מאתמול, כשאתה מסתובב בכדור הארץ בלי להבין מה אתה רוצה מעצמך, ופתאום אתה מתחיל להבין, רגע, יש כאן משהו אחר, כמו שהבחור כאן דבר שבעולם הבא יש השגות אלוהיות, מה זה אומר, שאתה חווה את האלוהות, מבין את רצונו, מה הוא רצה, למה הוא רוצה דרכי, אתה מבין את כול התהליכים, מה שנקרא כאילו מהו עולם האמת, אתה מתחיל לראות מהי האמת, אז בהתחלה זה מאוד כיף לך, למה זה כיף לך, זה כמו בן אדם עני שזוכה בלוטו, אז הוא מאוד שמח, אבל אחר כך אתה מתרגל שטוב לך, לכן היום אני פחות שמח ממקודם, אבל אני מעדיף את המצב היום.

שאלה: שמעתי את ההרצאה על הקבצנים, ודווקא הבן אדם הכי מסכן יש לו את העצה הכי טובה לתת לך.

אליעד: נכון, בעצם מה אתה שואל?

שאלה: האם יש לך התנגדות לזה?

אליעד: אני אסביר למה הוא מתכוון, רבי נחמן היה בחור מאוד חכם

שאלה: אתה תמיד מצטט אותו.

אליעד: הוא היחיד שאני מצטט אותו, למרות שהוא אמר בדיוק ההיפך ממני, הוא היחיד שאני יודע שהוא מסכים איתי. יש סיפור של רבי נחמן שנקרא שבעת הקבצנים, מעשה בשבעה קבצנים בספר סיפורי מעשיות, ושם רבי נחמן מדבר על התפיסה של הזמן ושל המקום, יש באתר פירוש של הסיפור, רבי נחמן אומר שהאדם דומה לילד שהלך לאיבוד ביער, הוא לא יודע מי הוא, חיות טורפות אותו, אז מי שמציל אותו זה בעצם קבצן, מה הכוונה קבצן? מישהו זקן, מה הסיפור בקבצנים, אותו קבצן שהציל את הילדים ביער, היה עיוור, חרש, כבד פה, ללא ידיים, ללא רגליים, צוואר עקום ועם גיבנת, אתה אומר זה תחתית המין האנושי, בו נגאל אותו מיסוריו, והוא גם קבצן שמקבץ נדבות, ובכלל הם גם חשבו שהוא לא מבין אותם, למעשה הוא הציל אותם. מה זה אומר, ואני הסברתי שם מה הנושא של הקבצנים, וכל הסיפור זה שהקבצן אומר לילדים אני ייתן לכם את החיים הטובים שלי, כי כולם סובלים ולי טוב, לי טוב מבפנים, ואפילו העשירים מסכימים שיש לי חיים הכי טובים, למעשה רבי נחמן מנפץ את הקונספט של מה זה חיים טובים. עכשיו, לדוגמא הוא אומר שהקבצן החירש אמר, שכולם אף פעם לא טוב להם כי תמיד חסר להם, גם כאשר מישהו אומר קניתי רכב חדש, הוא מתכוון שהיה חסר לו ולכן קנה, למשל מישהו אומר, אני התחתנתי, הוא אומר שהיה בודד וסבל ולכן התחתן והוא לא לבד עכשיו, אף אחד באמת לא נהנה מהדברים כפי שהם, כולם מחפשים סיבות להנאה, אבל הקבצן החירש אמר שהוא חי חיים טובים שאין בהם שום חסרון. כי לי טוב לא בגלל שיש לי, אלא בגלל שלא חסר לי, זה משהו אחר, זה העדר הרצון, אני לא חווה נפרדות לכן טוב לי, אין התנגדות ביני לבין המציאות.

הקבצנים האלה נחשבו לנחותים, מה זה אומר, שכאשר אני מסביר משהו מסוים לדוגמא, האדם ששומע לפי הפרוטוקול אם אתם רוצים לדעת, ההגדרה של משוגע במילון זה מה שאני אומר, כאילו אם נצטרך להגדיר מהו חכם ומה משוגע, בשפה האנושית, אז אני נכנס לרובריקת המשוגעים, למה נכנס לרובריקת המשוגע, כי הם נוגדים את ההיגיון הבסיסי, ההיגיון הבסיסי אומר שזה נפרד וזהו, ואני אומר שזה גם נפרד וגם אחד בו זמנית, זה גם כאן וגם לא כאן, אני כאילו לוקח את הקצה האחרון של השכל, השכל אומר לך שזה שתיים ואני אומר אחד, כי גם המשוגעים בבית משוגעים עדיין מסכימים שזה חדר, ושזה כדור הארץ, יש להם עדיין הסכמה בסיסית, אבל אני כאילו שולל את כל מה שהשכל אומר, הכול. מה אני רוצה להגיד, שכאשר האדם שומע את ההבנה שלי, אני כביכול נחשב לגביו לקבצן בלי ידיים, בלי רגליים וכו' וכו', למה? כי ההבנה שלי כאילו מנטרלת לך את המרוץ של החיים, מנטרלת לך את הרצון, אבל מה שרבי נחמן בא ללמד אותך שתדע לך שדווקא ההבנה הזאת היא זאת שתגאל אותך, זה הרעיון. כלפי חוץ אתה מזלזל, אתה אומר, הוא לא מבין מה קורה פה, הוא עיוור, הוא לא שומע, הוא כנראה לא ראה עולם, הוא לא הולך לטייל, הוא לא עושה שום דבר, אבל רבי נחמן אומר הקבצן הזה שלא שומע, הוא חי חיים טובים, אם תיצמד להבנה שלו תחיה חיים טובים כמוהו.

שאלה: גם בספר שיחות עם אלוהים הוא כותב שאת החוכמה הגדולה ביותר תקבל מפשוטי העם ולא מהמסטר.

אליעד: יכול להיות, אני לא רוצה להשוות.

שאלה: מה ההבדל בין הגוף לנשמה?

אליעד: מה את רוצה לדעת עליהם?

שאלה: האם הם נפרדים?

אליעד: מהי נשמה? נשמה פירושו הכוח שמניע את הדבר, נגיד שהבורסה עולה ויורדת, גם לזה יש נשמה, השכל שמניע את התהליך הוא הנשמה של התהליך, הוא זה שמחייה את התהליך. עכשיו יש הרבה נשמות בעולם, יש הרבה תהליכים, ולכל תהליך יש משהו שמחייה אותו, אבל יש גם דבר שנקרא נשמה כללית, הנשמה של העולם, העולם כולו הוא הגוף של אלוהים, לאלוהים גם יש גוף, הגוף של אלוהים זה העולם. ויש נשמה ראשית, ואם את שואלת שאלות למשל מה הסיבה? מה המהות? מה מהווה אותו? מה דוחף אותו? מה היה לפניו? מה מאלץ אותו להיות כפי שהוא? אז את מגיעה לנשמה הראשונה. את שואלת למשל למה הוא מדבר? כי יש לו תודעה, למה לקיר אין תודעה? למה אנחנו חושבים שאין לו תודעה? כי הוא לא עושה כלום, אנחנו עושים והוא לא לכן לנו יש נשמה, לקיר אין נשמה בגלל שהוא לא עושה, למעשה איך הגענו להתגלות הנשמה של האדם, איך אנו יודעים שלאדם יש נשמה? בגלל ששאלנו, מה הוא עושה, נכון? מה מניע את האדם? הנשמה, למה הוא זוכר? בגלל הנשמה, אז אם אתה מתבונן על כל העולם בסוף אתה מגלה את הנשמה של העולם, זה בעצם הכוח הראשון, הסיבה הראשונה, האלוהים.

זה מתחבר למה שדברנו קודם על מחויב המציאות ואפשרי המציאות, מבחינת האמת אף אחד בעולם לא יכול להתחייב לך שמשהו ישרוד, שום דבר, לא רק שאתה לא יכול להתחייב שאתה תחיה אחרי המוות.

שאלה: האם יש חיים אחרי המוות?

אליעד: לא רק שאני לא מתחייב לך שתחיה אחרי המוות, גם אני לא יכול להבטיח לך שתחיה בעוד שנייה, כי התודעה שלך יכולה להיעלם, לא הגוף שלך, אלא התודעה שלך, הישות שאומרת אני, יכולה להיעלם בעוד שנייה, ואף אל פי כן אתה לא יכול להיעלם, למה אתה לא יכול להיעלם? נניח שאתה בתוך חלום, ותעלם, האם אתה באמת נעלם? לא נעלם, אתה בסך הכול מתחבר לתודעה אחרת, אם אתה בתוך חלום ומישהו הפסיק לחלום את החלום, האם אתה נעלם? מה קורה לאנשים כאשר הם חולמים חלום ומתעוררים? מה קרה לאנשים שבתוך החלום, מתו? הם לא ממש נעלמו, הם התחברו אליך, האם זה מפריע למישהו שהם נעלמו? לא, אתה לא יכול להיעלם, אתה רק יכול להחליף מצב, אתה לא יכול להיעלם, אתה יכול להיות יש, אתה יכול להיות כלום, בתודעה כזאת או אחרת, אבל אתה לא יכול להיעלם, כי מה שקיים קיים, זה רק משתנה. לכן מה שרבי נחמן אמר שרק מי שבתודעה של האלוהים, רק הוא חי לנצח. מה זה אומר, שהוא מבין שהוא חי לנצח, אתה לא יכול לפחד. כמו שמישהו פעם שאל אותי, מה אתה לא רוצה ילדים? אתה לא רוצה להתרבות? אמרתי לו אני לא יכול להתרבות, למה בן אדם מצד האמת בתודעה גדולה לא יכול להתרבות? כי הגודל שלך הוא אין סופי, זה אני, זה אני, זה אני, כל מה שקיים זה אני, אז איפה אני אתרבה, אני בגודל אינסופי אז איך אני יכול להתרבות. אני לא יכול למות, לא יכול להיעלם, לא כלום. בתוך הצמצום אתה יכול להגיד אני רוצה, אבל בהבנה הפנימית איך תוכל להתרבות?

שאלה: אמרת שעכשיו אתה כן חווה את הנפרדות, אז מה אתה חווה עכשיו, אמרת שאתה היית יותר מאושר מאשר עכשיו, אני רוצה לדעת מה אתה חווה עכשיו לאחר שסיימת את הדרך.

אליעד: אני אסביר לך, יש תת מודע ויש מודע, למשל בן אדם שרוצה לשתות קולה, מה הוא באמת רוצה? הוא רוצה באמת לשתות, אבל בלבוש החיצוני הוא רוצה לשתות קולה, וקולה קרה, בו זמנית הוא רוצה לשתות קולה קרה, לשתות קולה, וגם לשתות, וגם רוצה לא להיות צמא, זה כאילו יש הרבה דרגות חוויה, עכשיו, בחוויה החיצונית אני כמוך, כמעט כמוך, טוב, רע, בן אדם רגיל, קצת שונה אבל רגיל בעיקרון, ההבדל היחיד הוא שאצלי החוויה הפנימית יותר חזקה, זה הכול, מה יש בחוויה הפנימית.? את שואלת אם זה טוב או רע, שמחה או עצב, אני אסביר לך, תדמייני הכי שמחה בעולם, נשמע לך ממש טוב, נכון? תדמייני הכי עצב בעולם, נשמע לך הכי רע שבעולם, נכון? תדמייני את שניהם בבת אחת, זה מה שאני חווה. נכון שלא הבנת?

שאלה: נכון שלא הבנתי אותך.

אליעד: גם להבין שאת לא מבינה, זה גם נקרא הבנה.

שאלה: התשובה שלך שאתה חווה אושר עילאי עם עצב, אז לא ברור לי מדוע אני צריכה להגיע לשם.

אליעד: אל תגיעי לשם, את לא מבינה מה זה בכלל.

תחשבי לרגע על אלוהים, הוא כרגע עושה כסא, עושה עולם, מה זה אומר שהוא ממש רוצה שיהיה פה כסא, אם הוא לא היה רוצה שיהיה פה קיר לא היה פה קיר, נכון? בו ננסה לחשוב מה אלוהים רצה לפני שהוא עשה את העולם, מה הוא רצה?

שאלה: שיהיה עולם

אליעד: לא, שאלתי שנייה לפני שהוא רצה לברוא עולם

שאלה: היה כלום

אליעד: יפה, יש מושג שנקרא " רצון אין סוף" מה זאת אומרת, רצון לא מוגדר, יש לך רצון שהוא לא מוגדר, אתה רוצה דבר לא מוגדר, אין לך הגדרת רצון, רצון בלתי מוגדר, כאילו ללא זהות ללא הגדרה, ללא גבול, זה נקרא אחדות, לפני הטוב והרע

רבי נחמן בסיפור אמר שצריך להגיד שזה טוב, כי איך אפשר להשתמש במילה אחרת, אבל מצד האמת זה הרבה יותר מטוב, אני ביום יום לא חווה את זה כל כך כי אני רגיל לזה, אבל כאשר אני נתקל בבעיות אני כאילו מבין כמה טוב לי, אבל אני לא באמת חווה כמה טוב לי, כי זה רגיל, אתה חי ברגיל, אתה לא מתלהב מזה שטוב לך, אבל כאשר אני רואה את הבית משוגעים, אני רואה איפה אני, אז אני חווה כאילו התרוממות רוח, כי אני כאילו רואה את הקונטרסט.

שאלה: כל אחד שרואה מישהו סובל יראה שהוא מרגיש יותר טוב.

אליעד: אבל אני חווה את זה בקצה של האין סבל, אבל אני אסביר לך שוב, מדובר פה על חוויה שכל מה שאת רוצה זה אותה, אני יוכיח לך. את אמרת אולי אני לא רוצה להגיע אליה, נכון? אני עכשיו רוצה לגלות לך סוד, את יודעת מה את באמת רוצה, את יודעת למה באת לפה, למה באת לפה? כי יש משהו שגרם לך לבוא לפה, את יודעת מה באמת את רוצה, את רוצה לחוות את החוויה הזאת. תוכיח? אני יוכיח לך, אם עכשיו תשבי עם עצמך ותעצמי את העיניים, ותדמייני את עצמך חווה כל חוויה שהיא את תראי שאת לא חווה שביעות רצון, תדמייני את עצמך הכי שמחה, תראי שחסר לך משהו, תבדקי, לא משנה איזה חוויה נחווה מהכי עצוב להכי שמח, כל מקום שלא נשים אותך בסקלה, תמיד תהיה שם אי שביעות רצון, מה האינדיקציה של מרוצה או לא, נבדוק האם את רוצה יותר טוב או לא, האם את מפחדת שיהיה לך פחות טוב או לא, אם את לא רוצה לאבד את הטוב שלך, זה גם נקרא שאת לא מספיק שבעת רצון

המאמר מאת מאמן אימון אישי + ייעוץ אליעד - www.EIP.co.il | מאמן אימון אישי מרצה הרצאות

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי על לאהוב, דמיון, ייעוץ / עצות, הגוף / גוף האדם, חיים ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI