דף הבית קניות וצרכנות צרכנות מכונות קפה – הכל מתאים לבית או לעסק שלך
מכונות קפה – הכל מתאים לבית או לעסק שלך
קידום אתרים - SEO Israel 21/12/10 |  צפיות: 2465

עד היום אתה זוכר באת בית הקפה בו שתית את האספרסו המושלם. מאז, עוד לא מצאת משקה שהשתווה לחוויה הזו. כי קפה טוב הוא קפה לתמיד. תשמח לשמוע שיש דרך פשוטה להשגת איכות כזו מידי יום: מכונת קפה מקצועית. היום, מכונות קפה מציעות איכות מדהימה, שלא נופלת משום בית קפה באשר הוא.

מכונות קפה מכל גזע, דת ומין

לא צריך ללמד אותך שבעבר הלא רחוק היית יכול למצוא מכונת קפה אך ורק מאחורי המוכר במסעדות או בבתי קפה. היום זה ממש לא כך. כל בית פרטי או עסק שרוצה להרגיש בעניינים רוכש לו אחת כזו.

היום מכונות קפה מגיעות בשלל סוגים. ישנן מכונות ידניות, אוטומטיות, חצי אוטומטיות ואפילו סופר אוטומטיות – הכל לטובת המשתמש והעדפותיו האישיות. גם העיצוב לא נעדר מהמכונות הללו, כשהיצרניות שואפות ליצור מכונת קפה שתהיה יותר ממקום להכין בו קפה – הן עמלות על מכונות קפה שיהוו תוספת חשובה לחדר בו הן נמצאות.

ההבדלים בין מכונת קפה ביתית לכזו המיועדת לעסק

באופן כללי, מכונת קפה ביתית עושה בדיוק מה שעושה מכונת קפה לעסק: מכינה קפה. בשני הסוגים תוכלו למצוא את כל השיטות, מהידנית ועד הסופר אוטומטית ושני הסוגים מציעים עיצובים מרשימים. אז איזה הבדל יש ביניהם?

ההבדל הגדול ביותר בין שני הסוגים הוא בקצב הכנת הקפה. מכונות קפה מציגות, בין שלל היכולות, גם נתון חשוב מאוד במקרים מסוימים – ההספק היומי או במילים אחרות: כמה כוסות קפה היא מסוגלת לייצר ביום. הרי כל כוס דורשת זמן הכנה ולכל מכונת קפה יש את שיטת העבודה והקצב שלה.

לכן, כשאתם מחפשים מכונת קפה לעסק, חשוב שתשאלו – לאחר שביררתם שהיא מייצרת קפה בשיטה המתאימה לכם – מהו קצב הכנת הקפה שלה. אם אתם מייעדים את המכונה לעסק קטן, שמעסיק עשרה עובדים פחות או יותר, תזדקקו למכונה שמכינה עד 25 כוסות ליום. עסק גדול, של כמה עשרות עובדים, ידרוש יותר מ-50 כוסות ביום.

לעסק שלך עדיף מכונת קפה אוטומטית

רמת ה'אוטומטיוּת' של המכונה מסמלת למעשה עד כמה מעורב המשתמש בתהליך הכנתהקפה. למשל, האם הוא זה שטוחן את הפולים, מקציף את החלב, קובע את רמת המים והטמפרטורה – או שאת הכל עושה המכונה. המכונות הסופר אוטומטיות מבצעות למעשה את כל התהליך, כשהידניות דורשות מעורבות מלאה של המשתמש.

הסוג הידני דורש הבנה לא מעטה בענייני הקפה וגם יהיה בדרך כלל ממושך ומלכלך יותר. לכן, מכונת קפה לעסק צריכה להיות כמה שיותר אוטומטית. לעובדים אין זמן וחשק להתעסק עם ייצור הקפה בזמן העבודה וגם למעסיקים בזבוז הזמן הזה לא יעשה טוב. לכן, מוטב להזמין מכונת קפה שתעשה את הרוב – או הכל – עבור העובד.

מכונות קפה ביתיות מאפשרות לך 'להתפרע' יותר

בניגוד למכונות המשרדיות, במכונת הקפה הביתית שלך תוכל להשקיע. אם תמיד חלמת להיות בריסטה (מכין קפה מקצועי), להקציף את החלב בעצמך ולהיראות כמו המוכרים בבתי הקפה – זו ההזדמנות שלך.

מכונות קפה לא עולות היום הרבה מידי. תוכל למצוא בקלות כאלו שעולות סביב האלף שקלים ולא יותר. אם האהבה שלך לקפה היא חסרת גבולות, אל תתאפק וסדר לעצמך מכונת קפה ?לוואצה מושקעת, כזו שתסב לך הנאה אמיתית בתהליך ההכנה ותספק לך בסיומו את הקפה עליו דברנו בהתחלה – כזה שלא תשכח לעולם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI