דף הבית תיירות ונופש שייט שייט בברצלונה
שייט בברצלונה
הדני 17/01/11 |  צפיות: 3760

ברצלונה, בירת מחוז קטלוניה, נחשבת לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה ואולי אף בעולם בכלל. ביקור בעיר המפורסמת מתאפשר דרך שייט של הפלגות נופש החולפות באזור הים התיכון, ובדרך לברצלונה עוברות ביעדים נוספים ברחבי איטליה ויוון. הגיוון הרב שמסלולי קרוזים באזור מציעים הפכו הפלגות באזור לאופציה אהובה על נופשים מרחבי העולם.

העונה האידיאלית ביותר עבור שייט של הפלגות נופש בברצלונה מתקיים בין החודשים יוני עד אוקטובר, בעוד שבמהלך חודש מאי וכן נובמבר ניתן למצוא חבילות של קרוזים במחירים אטרקטיביים.

במהלך השנים התפרסמה ברצלונה בזכות חיי התרבות שלה. ביקור בעיר במסגרת הפלגות המתקיימות בים התיכון יכולות לכלול ביקור בשניים מהמוזיאונים המפורסמים ביותר באירופה, המוקדשים לאדריכל הנועז אנטוני גאודי, ולאוסף הציורים הגדול ביותר בעולם של הצייר המפורסם פיקאסו. לאחר הביקור במוזיאון, מומלץ להמשיך שייט של הפלגות נופש בעיר בביקור ב"שוק בוקריה", בו נמכרים מדי יום מוצרים טריים האופייניים לברצלונה. רגע לפני שמסלולי קרוזים ממשיכים ליעד הבא, מומלץ לסגור את הלילה בטעימה מחיי הלילה המפורסמים של ברצלונה, ולהתנסות בריקודי הפלמנקו המסורתיים.

רבים מאיתנו מבקרים בערי אירופה עבור קניות של בגדים ומתנות. במהלך שייט של הפלגות נופש בברצלונה מומלץ לבקר בשדרות הרמבלה, הנחשבת לאחד מהסמלים המפורסמים של העיר. לכל אורך השדרה הארוכה, שאורכה קילומטר שלם, נוכחות מסעדות רבות ובתי קפה וכן לאורך השדרה מתקיימים מדי יום מופעי רחוב שונים. כמו כן, במהלך הפלגות באזור ניתן לערוך טיולי שופינג סוערים במגוון החנויות שנמצאות לאורך השדרה.

פארק גואל, שתוכנן ע"י יליד קטלוניה אנטוני גאודי, נחשב לאחת מהפנינים היפות ביותר של ברצלונה. נופשים רובים המטיילים בעיר במסגרת הפלגות או קרוזים באזור נוהגים לבקר בפארק ולהתרשם מאוסף היצירות של גאודי, לערוך פיקניק בגינות היפות של הפארק, וכן להצטלם לצידו של אחד מסמלי העיר – לטאת המוזאיקה המפורסמת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הדני


 


מאמרים נוספים מאת הדני
 
הפלגות נופש בקריביים – החופשה המושלמת
10/06/11 | שייט
שייט בקריביים הוא הזדמנות מעולה לשלב בין הפלגות נופש מהנות לטיול במדינות מרתקות. התרבות הייחודית לאזור הקריבי מושכת תיירים רבים המגיעים למדינות האזור מדי שנה

קרוזים באיטליה - ביקור בארץ המגף
11/05/11 | שייט
למרות ששמה הולך לפניה בזכות המטבח האיטלקי העשיר, איטליה טומנת בחובה דברים נוספים ורבים. ארץ המגף מעניקה חוויה מושלמת של חופשה במסגרת הפלגות נופש של שייט קרוזים, ולתיירים המגיעים למדינה ניתנת האפשרות לבחור בין בילויים במוזיאונים, שיטוט ברחובות או בפיאצות, טעימה מ"דג'לטו" – גלידות איטלקיות משובחות, ועוד.

חבילות נופש באירופה - טעימה מהיבשת האירופאית
10/04/11 | שייט
אירופה היא היבשת המתויירת ביותר בעולם, ומושכת אליה מיליוני תיירים מרחבי העולם. התפתחות ענף הספנות בשנים האחרונות מאפשר כיום לערוך הפלגות נופש של קרוזים החולשים על יעדים שונים במערב ובצפון אירופה, וכך ליהנות ממגוון תרבויות ואטרקציות שונות בתוך ימים ספורים של הפלגות.

הפלגות נופש בספרד - מברצלונה ועד מיורקה
29/03/11 | שייט
ספרד היא אחת מבירות הנופש של אירופה, ומדי שנה מגיעים אליה מיליוני תיירים דרך טיסות וכן הפלגות נופש של קרוזים החולשים על כל אזור הים התיכון. במהלך שייט בספרד ניתן לבקר בשתיים מהערים היפות ביתר במדינה – ברצלונה ומיורקה.

חופשות ברצלונה - מבוקריה ועד שדרות הרמבלה
03/03/11 | שייט
השילוב בין חיי תרבות ובילויים סוערים הפך הפלגות נופש בברצלונה למוצר שכיח ומבוקש במיוחד בשנים האחרונות. מעבר לשלל האטרקציות שיש לבירת מחוז קטלוניה להציע, הפלגות של קרוזים בברצלונה מתקיימות כחלק של הפלגה החולש על אזור הים התיכון – ועובר במדינות כגון ספרד ואיטליה.

הפלגות נופש בקאריביים
06/02/11 | שייט
החופשה הטובה ביותר היא זו שנוכל במהלכה לנוח ולצבור אנרגיות. הפלגות נופש בקאריביים מציעות טיול במדינות כמו ג'מייקה ואיי הבהאמאס, ובמהלך ימים ספורים של הפגה יוכלו הנופשים לטעום מחופים קסומים וים עשיר בדגים וחיות ים, ובכלל ליהנות מנופי טבע פראיים.

שייט בברצלונה
17/01/11 | שייט
ברצלונה, בירת מחוז קטלוניה, נחשבת לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה ואולי אף בעולם בכלל. ביקור בעיר המפורסמת מתאפשר דרך שייט של הפלגות נופש החולפות באזור הים התיכון, ובדרך לברצלונה עוברות ביעדים נוספים ברחבי איטליה ויוון. הגיוון הרב שמסלולי קרוזים באזור מציעים הפכו הפלגות באזור לאופציה אהובה על נופשים מרחבי העולם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI