דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה יתרונות של השכרת רכב
יתרונות של השכרת רכב
קידום אתרים - SEO Israel 18/01/11 |  צפיות: 2756

בעבר, השכרת רכב נועדה בעיקר לאירועים מיוחדים וחשובים, כמו חתונות או פגישות עסקיות במקום מרוחק. הילד שלכם מתחתן ואתם רוצים שהוא יגיע ברכב מפואר לאולם? מאיפה תשיגו מכונית אמריקאית מפוארת עם גג נפתח, נוצצת וחדישה? נכון, רק מסוכנות של השכרת רכב, בה מבחר עשיר ומגוון של מכוניות חדישות ומפוארות.

נכון, גם היום משכירים רכב לאירועים מיוחדים, אך לא רק. ישראלים רבים מכירים בעובדה שהשכרת רכב אינה מותרות, אלא לפעמים אפילו כורח של המציאות. לדוגמא, אם יש לכם רכב אחד בבית ואתם חייבים רכב נוסף למספר ימים. הרי לא תלכו לקנות רכב נוסף, נכון? היכנסו אל סוכנות השכרה ובחרו מתוך הקטלוג המוצע את הדגם הרצוי.

השכרת רכב בחו"ל

גם עבור ישראלים הנוסעים לחו"ל, השכרת רכב הפכה לנוהל שגרתי. חלפו הימים שהיינו נוסעיםלחו"ל, אם בטיולים מאורגנים או בטיול שארגנו בעצמנו והיינו נעזרים בתחבורה ציבורית בלבד. למדנו ליהנות מהיתרונות של השכרת רכב גם כשאנחנו בחוץ לארץ. ויש להשכרת רכב כזו יתרונות רבים.

הצורך של השכרת רכב בחו"ל קיים בעיקר במדינות בהן המרחקים בין עיר לעיר מאוד גדולים, כמו ארה"ב או אוסטרליה. יש גם ישראלים שמרגישים מספיק בטוחים בהתמצאותם בכבישי אירופה, ולכן הם משכירים רכב שילווה אותם במעבר ממדינה אחת למדינה אחרת באיחוד האירופאי פתוח הגבולות.

ליסינג – דרך נוספת להשכיר רכב

בשנים האחרונות סוכנויות מכירת רכב רבות מציעות לבעלי חברות גדולות פתרונות ליסינג. במקום לקנות צי של כלי רכב מסוכנויות לייבוא רכב, בעלי חברות גדולות מעדיפים לסגור על עסקאות ליסינג עם חברות להשכרת רכב.

היתרון בכלי רכב שמגויסים בעסקות ליסינג טמון בכך שבעלי החברה מקבלים לידיהם מכוניות חדישות ומתקדמות. פרט לכך, בעלי החברה יכולים תמורת עסקת טרייד אין לקבל מכוניות אפילו עוד יותר חדישות – וכל זה במחיר נמוך יחסית לקניית מכונית מהניילונים.

האם לקנות רכב מיד שנייה?

אחת לכמה שנים אתם נקלעים לדילמה הקבועה: קניית רכב חדש או רכב מיד שנייה? אתם בודקים במוספי העיתונים, באתרים שונים, עוברים באיטיות ליד מכוניות עם מודעות למכירה, וראשכם נתון רק לנושא אחד: החלפת הרכב שלכם. לאחר כמה ימים ארוכים של התלבטות אתם מחליטים שאתם הולכים על קניית רכב מיד שנייה ואז מתחיל החיפוש הרציני.

מי שמנוסה בנושא של החלפת רכב ונכווה בכמה ניסיונות כואבים במיוחד, יודע שמוכֵר המכונית לא תמיד יקפיד על אמירת האמת, אם לגבי הקילומטרז' של הרכב או לגבי פגיעה בשאסי. וכך, בנוסף לכמה מאות שקלים שבזבזת על בדיקתו של רכב פגום, מצטרפת גם עוגמת נפש על זה שעדיין לא מצאת את הרכב הרצוי.

למכונית שמגיעה מחברת השכרת רכב יש תיעוד

בסופו של דבר, רבים מגיעים להחלטה מושכלת של קניית רכב מסוכנות להשכרת רכב.

חברות השכרת רכב יכולות להציע מגוון אפשרויות לאלו המעוניינים להחליף את רכבם לדגם חדיש ומשוכלל. חברות אלו מחזיקות בדרך כלל מבחר גדול ומגוון של מכוניות איכותיות ושמורות היטב.

אין וויכוח על ההבדל הניכר בין הטיפול שרכב מקבל בחברת השכרת רכב לבין הטיפול שאדם רגיל יכול להרשות לעצמו כשהוא מטפל במכונית הפרטית שלו. כשאתם קונים רכב מחברת השכרת רכב בישראל אתם יודעים - ואף יכולים לבדוק זאת בעצמכם - שהרכב טופל במוסך מורשה, ואין לכם חשש שמישהו מסתיר מכם פרט חשוב כזה או אחר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI