דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה ליסינג תפעולי - כל אחד יכול
ליסינג תפעולי - כל אחד יכול
קידום אתרים - SEO Israel 18/01/11 |  צפיות: 2668

בעולם מודרני מבוסס נוחיות, כל אחד רוצה לקבל כמה שיותר שירותים. ליסינג תפעולי הוא ענף שצמח במימדים גדולים מאוד בשנים האחרונות. בדומה לכל דבר מצליח אחר, גם הליסינג התפעולי משך את העין.

אמנם, לאחרונה החליטה מדינת ישראל לעלות את שיעור המיסים שישלם עובד אשר מקבל רכב חברה, לרוב דרך ליסינג תפעולי או השכרת רכב . אך בזכות הנוחיות והכדאיות של השיטה, גם העלאת שיעור המס לא תצליח למגר את התופעה.

לא לחברות בלבד

ליסינג הוא תחום המזוהה בדרך כלל עם חברות. הענקת רכב מליסינג לעובדי החברה היא דרך מצוינת לצ'פר אותם ולשדרג את תנאי ההעסקה שלהם. זהו פתרון טוב גם לחברות שצריכות להחזיק בכמות מכוניות מסוימת ואין להן את היכולת הכלכלית או הלוגיסטית לעשות זאת בצורה עצמאית.

אבל, בשנים האחרונות ליסינג תפעולי הוא תחום שמעניין גם אנשים פרטיים. חברות הליסינג גילו שיש למוצר שלהן פוטנציאל אדיר להפוך ללהיט בשוק הפרטי והחלו לשווק אותו בצורה אגרסיבית יותר. העלאת המסים המתוכננת צפויה לגרום לכך שחברות הליסינג ייכנסו עוד יותר לתוך השוק הפרטי.

היתרון הגדול ביותר של שיטת הליסינג הוא שכל אחד יכול לקנות רכב חדש. מכירת רכב דרך ליסינג מתבצעת בצורה של השכרת רכב: הלקוח משלם בדרך כלל מקדמה קטנה ואחר כך כל חודש הוא מוסיף סכום ידוע מראש. בסוף תקופת ההשכרה המסוכמת, עומדת בפני הלקוח האפשרות לבחור בין רכישת הרכב או שדרוג לרכב חדש יותר.

סוגי ליסינג תפעולי

סוגי הליסינג משתנים בין עסקה לעסקה. יש ליסינג תפעולי פשוט, בו המשלם מקבל את הרכב בתמורה לסכום החודשי ותו לא. חוץ מהעסקה הפשוטה יש עסקאות ליסינג הכוללות שירותים שמספקת חברת הליסינג, וביניהם:

  • ביטוח רכב
  • אגרות רישוי
  • טיפולים תקופתיים
  • החלפת צמיגים
  • שירותי גרירה
  • רכב חלופי

מחיר הליסינג

מחיר הליסינג תלוי בסוג העסקה ובסוג הרכב. בכל מקרה, הוא מבוסס על מחיר המחירון של דגם הרכב הרצוי. אם מחַשבים את ההוצאות הכרוכות באחזקת רכב לעומת מחירי הליסינג היום, עשויים לגלות שהפערים לא גבוהים במיוחד. בנוסף, למי שלא מבין גדול במכאניקה של האוטו, קניית רכב דרך ליסינג יכולה להשתלם במיוחד.

החברה הישראלית רגילה לבעלות על מוצרים, בשונה ממדינות אחרות. אך מי שיצליח להתגבר על דחף הבעלות, עשוי להרוויח הרבה גם בכל הקשור לאוטו. לא לכולם יש את היכולת לקנות אוטו חדש, אך דרך ליסינג תפעולי כל אחד יכול. להחליף רכב כל שלוש שנים זה חלום בשביל רוב האנשים. עם ליסינג תפעולי, החלום הזה יכול להפוך למציאות.

הכסף מתפנה לטובת עניינים כספיים אחרים

גם חברות ואנשים פרטיים אשר יש להם סכום כסף פנוי לקניית רכב, צריכים לשקול את אפשרות הליסינג בכובד ראש. קניית רכב דורשת הרבה כסף, שיכול להיות ממומש לצרכים אחרים או להשקעות שיניבו רווחים. במקום להוציא את כל הכסף הפנוי על רכב, אפשר לשמור אותו קרוב לכיס ולשלם על הרכב בתשלומים נוחים.

בפעם הבאה שאתם חושבים על האפשרות של קניית רכב, קחו בחשבון שמעבר לדרכים הרגילות שכולנו מכירים, יש אפשרויות נוספות לבצע את הרכישה. דרכים אלו לפעמים נוחות, זולות או משתלמות יותר מהדרך הסטנדרטית. ליסינג תפעולי הוא אחת מהאפשרויות הללו, והוא אולי המהלך המשתלם ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI