דף הבית קניות וצרכנות רהיטים רהוט גינה מאפיטונג
רהוט גינה מאפיטונג
קפיטול 23/01/11 |  צפיות: 3325

בשוק המוצרים של רהוט גינה כגון שולחן גינה וכיסאות שונים קיימים מוצרים רבים שנחשבים למומלצים בכל הקשור לעמידות בתנאי רטיבות ושמש. רהיטי גן ומרפסת מאפיטונג, סוג ייחודי של עץ, הם דוגמה טובה למוצר שמומלץ בכל הקשור לעמידות שלו. הייחודיות של רהיטים גן מחומר זה נוצרת בגלל התהליך הממושך שעובר גזע העץ עד לייצור של רהוט גינה ממנו.

רהיטי גן ומרפסת מעץ האפיטונג מיובאים מוייטנאם, ונחשבים לאחד מסוגי העץ המיוחדים ביותר בעולם המתאימים אל רהוט גינה. לאחר כריתת העץ הוא נכנס לתהליך המכונה "אמפרגנציה", שמעניק לו את העמידות הרבה – צפיפות החומר גבוהה ב25% מצפיפות העץ מסוג דיקט. אל החומר מוחדרים חומרי חיטוי שונים ולאחר מכן הוא עובר ייבוש ממושך המעניק לו את העמידות הרבה.

בזכות העמידות הרבה, האפיטונג הפך לחומר מבוקש בתעשיית הייצור של כלי שייט ואוניות ברחבי העולם. בסיום תהליך החיטוי והייבוש עובר העץ אל בתי החרושת המייצרים רהיטים גן מעץ האפיטונג. למרות העמידות הרבה, שולחן גינה וכל רהיטים גן אחר מעץ זה דורש תחזוקה שוטפת אחת למספר חודשים – מומלץ למשוח רהוט גינה בשמן מיוחד אחת למספר חודשים. את השמן המיוחד ניתן לרכוש בחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

נהוג למשוח שולחן גינה מאפיטונג וכל עץ אחר בגלל החשיפה של רהיטי גן ומרפסת לשמש. הקרניים שלה מייבשות את העץ מה שגורם לשינוי בגוון של רהוט גינה – לכן, מומלץ לנגב את הרהיט עם בד כותנה אחת למספר חודשים.

כמו כן, קיימת האפשרות לצבוע את העץ בצבעים שאוטמים אותו ומונעים את התייבשות רהיטי גן ומרפסת מעץ, מה שמוריד את רמת התחזוקה של הרהיטים למינמלית. יחד עם זאת, הצבעים שאוטמים את הרהיט לא מעניקים לו את המראה הטבעי שלו, כך שכדי לשמור על המראה של העץ במצב הטבעי שלו כדאי להשקיע ולמשוח את העץ בשמן מיוחד אחד למספר חודשים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קפיטול


 


מאמרים נוספים מאת קפיטול
 
ריהוט גן למרפסת פתוחה
06/02/11 | רהיטים
בעת הקנייה של ריהוט גן למרפסת פתוחה, ללא פרגולה או מכסה מתאים, יש לשים דגש רב לחומרים שמהם מיוצר רהוט גן. למרות שהמראה החיצוני של רהיטי גן ומרפסת הוא חשוב כדי להשרות אווירה נעימה, קנייה לא נכונה של רהוט גינה תוך התבססות על המראה החיצוני בלבד עשויה לגרום לאכזבה – קיימים מוצרי ריהוט גן, כגון כאלה העשויים מראטן סינטטי, אשר נחשבים יפים אולם לא עמידים בתנאי מזג האוויר.

רהוט גינה מאפיטונג
23/01/11 | רהיטים
בשוק המוצרים של רהוט גינה כגון שולחן גינה וכיסאות שונים קיימים מוצרים רבים שנחשבים למומלצים בכל הקשור לעמידות בתנאי רטיבות ושמש. רהיטי גן ומרפסת מאפיטונג, סוג ייחודי של עץ, הם דוגמה טובה למוצר שמומלץ בכל הקשור לעמידות שלו. הייחודיות של רהיטים גן מחומר זה נוצרת בגלל התהליך הממושך שעובר גזע העץ עד לייצור של רהוט גינה ממנו.

דגשים לבחירת רהוט גינה
17/01/11 | רהיטים
אנחנו רוצים רהוט גינה אידיאלי לגינה שלנו. כזה שיהיה עמיד בתנאי מזג האוויר, רהיטי גן ומרפסת שיחזיקו מעמד לאורך זמן רב, אולם גם אם מדובר במוצר פעוט כגון שולחן גינה – שיהיה יפה לעין ככל האפשר. לכן, עם הקנייה של רהיטים גן לבית שלנו, קיימים מספר דגשים שמומלץ לשים לב אליהם בטרם הקנייה – על מנת להבטיח שנקנה רהוט גינה אידיאלי לבית.

רהוט גן ועיצוב החצר או המרפסת
31/08/10 | ריהוט
בשנים האחרונות גינת הבית או המרפסת בבית נתפסים כחלקים בלתי נפרדים מעיצוב הבית. עד לפני זמן לא רב האפשריות לריהוט גן היו מוגבלות יחסית והסתכמו בכמה כיסאות פלסטיק חיוורים ונטולי אופי. כיום קיים מגוון רחב של רהוט לגינה בעיצובים וסגנונות שונים כך שכל אחד יכול למצוא את סוג הריהוט אליו הוא מתחבר.

ריהוט גן מעץ – מדריך למתחילים
23/08/10 | ריהוט
ריהוט גן מאפשר לכם להפוך את הגן שלכם למקום שבו גם אתם וגם האורחים שלכם יכולים לחוות חוויה אחרת ושונה. לכן, בבואכם לבחור ריהוט עבור הגן שלכם יש לשים לב כי זהו ריהוט גן איכותי – לשם כך כדאי להתעכב על שאלות של איכות, ייצור ותחזוק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI