דף הבית נשים נשים - אחר פארמה אסתטיקה - פילינג מסדרת מטריקוטן
פארמה אסתטיקה - פילינג מסדרת מטריקוטן
פארמה אסתטיקה 26/01/11 |  צפיות: 3633

קרם הפילינג המקצועי של חברת הקוסמטיקה הידועה, פארמה אסתטיקה  - מטריקוטן פילינג מורכב מחוברים מזינים ורפואיים לעור הפנים. שימוש בניקוי פילינג נועד לבצע מספר של דברים. פילינג נועד לחדש ולשקם עור פגום, עור בעל כתמים או פצעים, עור שמנוני, וכן, עור הנזקק לריענון. כדי להתאים את תוכנית פילינג המתאימה לעורך ממוצרי פארמה אסתטיקה עלייך להכיר כי קיימים 3 סוגי פילינג לעור הפנים : פילינג עמוק, פילינג בינוני, ופילינג עדין.

בתהליך הפילינג הבריא של פארמה אסתטיקה נמרחים חומרים על עור הפנים בידי קוסמטיקאית רפואית ומקצועית, החומרים הינם גורמים לקילופו של העור. מטרתו של הקילוף הוא להצמיח שכברת אפידרמיס חדשה ובריאה יותר, שכבה אשר נרקמה מתאים עור חדשים ורעננים.

פילינג עלול לגרום להופעתם של כמה תופעות לוואי, העור עלול להיות אדמומי לאחר הטיפול ובמצב רגיש. בשל הניקוי העמוק, נקבוביות העור נפתחות ולכן קיימת רגישות יתרה להיחשפות לקרני שמש. כמו אדמומיות, עלולים להיווצר כתמי פיגמנט קלים כהים או בהירים על העור, זוהי תופעה הנקראת היפו פיגמנטציה כאשר זו תופעת לוואי ולא כתם קשה. עור הפנים לאחר הפילינג עלול להפריש נוזלים או שומן להתנפח מעט או לפתח דלקת ופצעים. אין מה להיבהל מן הופעתם של התופעות, כל עוד הטיפול מבוקר ונתמך בידי איש המקצוע המתאים לכך. כל התופעות כמובן מותאמות לסוג הפילינג בו בחרת.

כזמן מה לאחר הפילינג מתחיל העור להתעורר ולהתחדש. שכבת האפידרמיס העליונה של עור הפנים מתחילה להרבות את תאיה, התאים מתפתחים בצורה נורמאלית ומייצרים קולגן טבעי וכן כלי דם. למעשה בתהליך זה, העור נבנה מחדש.

לאחר פילינג מומלץ ביותר למרוח קרם הזנה של פארמה אסתטיקה – מסדרת מטריקוטן, הקרם מכיל ויטמינים ותמציות צמחיות מרגיעות ומאזנות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 פארמה אסתטיקה


 


מאמרים נוספים מאת פארמה אסתטיקה
 
פארמה אסתטיקה – עור צעיר ורענן בעזרת מוצרי סדרת Wrinkle Therapy
פריצת הדרך המדעית בסדרת Wrinkle Therapy של פארמה אסתטיקה מעניקה כיום את התשובה האמינה והיעילה ביותר לבעיות שרבים נתקלים בהן - הזדקנות העור והופעת קמטים, אובדן מיצוק ותחושת הגמישות של העור. הסדרה משלבת מרכיבי מולקולות חדשות של ביופפטידים אשר הפכו את המוצרים למתקדמים ואף יעילים - לאחר שההשפעות החיוביות שלהן כבר נבדקו במחקרים דרמטולוגיים.

פארמה אסתטיקה ומוצריה המונעים קמטים סביב העיניים
Eye Conture Cream מבית פארמה אסתטיקה הוא קרם קוסמטי המיועד לגברים ולנשים אשר עברו ניתוחים כירורגיים או פלסטיים למתיחת עור באזור העיניים. העייפות ואיבוד האנרגיות שבני אדם צוברים לאורך השנים ניכרת במיוחד באזור הזה שמסביב לעיניים, ולכן קיימת חשיבות רבה לטפל בו.

פארמה אסתטיקה טיפול בקמטים בעזרת תכשירי "Wrinkle Therapy"
החדשנות והקדמה המלווה את המוצרים של חברת פארמה אסתטיקה מתבטאת בתכשירים לטיפול בקמטים - תכשירים אלו נחשבים לפריצת דרך מדעית בתחום הקוסמטיקה, ומדובר למעשה בתשובה הטובה ביותר של המדע נגד הזדקנות, הופעת קמטים, ואובדן מיצוק העור.

פארמה אסתטיקה מסבירה - למה נוצרים סימני מתיחה וכיצד מטפלים בהם?
סימני מתיחה הם תופעה שכיחה בעור של בני האדם, ולצד השכיחות של התופעה קיימות גם אפשרויות טיפול מגוונות במסגרת התכשירים של חברת פארמה אסתטיקה. תיאוריה אחת על הסיבה להיווצרות של הסימנים הללו טוענת שעור מתוח אשר נמתח מעבר ליכולת שלו גורם לסימנים הללו להופעה - במצב שכזה הגוף מנסה לעבות ולחזק את סיבי הקולגן, מה שגורם להופעה של צלקות קוויות המוכרות יותר בשם "סימני מתיחה".

פארמה אסתטיקה - מהי הנוסחה לשמירה על עור הפנים?
פארמה אסתטיקה היא הנציגה הישראלית של חברת Mattioli באיטליה, והיא משווקת טיפולים ייחודים לעור הפנים העושים שימוש בטכנולוגיה החדשנית של העמיתה מאיטליה.

Eye Conture Cream מבית פארמה אסתטיקה
חברת פארמה אסתטיקה הפיקה, בין מגוון מוצריה האיכותיים, את הקרם – איי קונטור קרם. זהו קרם מהפכני המסייע להעלמת קמטים סביב העיניים ולמתיחת העור.

פארמה אסתטיקה - חדשנות בטיפולי עור
חברת פארמה אסתטיקה הצליחה לייצר סדרה דרמו קוסמטית של מוצרים שקיבלו את הכינוי – פורצי דרך מדעיים בתחום האנטי אייג'ינג. טיפול בקמטים ובהזדקנות העור איננו מובן מאליו, ולא כל מוצרי המדף המיובאים מצליחים להשיג איזו תועלת ממשית. על מנת ליהנות מתוצאות אפקטיביות, פארמה אסתטיקה פיתחה פורמולות ייחודית עם חומרים פעילים שאכן עובדים על העור. סדרת המוצרים הנלחמים בהזדקנות העור מהווה את התשובה המדעית והאמינה ביותר.

פארמה אסתטיקה מציגה: פריצת דרך עם מוצרי מטריקוטן
חברת פארמה אסתטיקה פרצה אל שוק מוצרי דרמו קוסמטיקה באמצעות סדרת מטריקוטן הייחודית, סדרת מוצרים אשר מהווה פריצת דרך מדעית בתחום טיפוח ושיקום העור. על מנת לפתור את בעיית הזדקנות העור, את הופעת הקמטים, ואת אובדן מיצוק העור באופן יעיל. תכשירי סדרת מטריקוטן מבית פארמה אסתטיקה פועלים על מנת להילחם בהתבגרותו של העור, לשקם עור פגום, וכן לשמר את המראה הרענן והזוהר של העור.

סדרת מוצרי מטריקוטן של פארמה אסתטיקה
נוסף על מוצרי פארמה אסתטיקה הייחודיים, בסדרת מוצרי הטיפול והשיקום לעור מטריקוטן, מצויים קרמים מצוינים לטיפול בעור סביב העיניים ולטיפול בסימני המתיחה. פארמה אסתטיקה השיקה את סדרת מטריקוטן על מנת להביא אל תחום הדרמו קוסמטיקה סיוע רפואי איכותי. באמצעותם של פורמולות אקסקלוסיביות שפותחו במיוחד במעבדות פארמה אסתטיקה, ניכר כי המוצרים בסדרת מטריקוטן אשר מורכבים מחומרים פעילים אכן מוכיחים תוצאות מרשימות ובעלות אפקט חיובי לשיקום העור

פארמה אסתטיקה - סדרת Wrinkle Therapy
סדרת מוצרי Wrinkle Therapy מבית היוצר – פארמה אסתטיקה הועילו רבות בתחום האנטי אייג'. על מנת לטפל בשלבי התבגרותו של העור, פותחו נוסחאות בלעדיות בעזרתו של המדע והמחקר. בתהליך ההזדקנות העור הופך רפוי ולעיתים רבות גם מקומט. בכדי לשוות מראה מתוח וגמיש לעור, מוטב לטפח את העור, ובפרט את עור הפנים כדי לשמור עליו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI