דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים קידום אתרים אורגני מול פרסום ממומן
קידום אתרים אורגני מול פרסום ממומן
שגיב 28/01/11 |  צפיות: 4313

בעידן המודרני בו קידום אתרים אורגני הוא מילה מורכבת אשר משמעותה יותרממרדף אחר מילות מפתח והיא הפכה למעשה לפרסום אתרים מודרני באינטרנט ואלמול התחרות הגוברת וגם נוכח העובדה שלא כולם יכולים לככב במילת הפתח הרצויהבעמוד הראשון קיימות שיטות פרסום נוספות אשר נועדו לספק מענה מהיר ולהפנותגולשים חדשים אל אתרים אשר מציעים שירות או מוצר.

רגע לפני שנוכל להשוות בין שתי שיטות הפרדות העכשוויות דהיינו קידוםאתרים אורגני ופרסום ממומן בגוגל, פייסבוק או כל ענק אינטרנט אחר אשר מציעפרסום לפי קליק או לפי כמות חשיפות עלינו להבין יותר לעומק מהו קידום אתריםאורגני ומהו פרסום ממומן.

קידום אתרים אורגני
המילה אורגני משמעותה כמובן טבעי וזאת למרות שזה לא באמת טבעי אלא בפשטותלא ממומן כלומר לא מבוסס מודעות עליהם משלם בעל האתר. קידום אתרים אורגניעל ידי שיפור החשיבות של האתר הדובר אותו מבקשים לקדם על פי פרמטרים שוניםכך שמנועי חיפוש יחשיבו אותו לרלוונטי יותר ואיכותי יותר עבור מחרוזותחיפוש מסוייימות כלומר מילות חיפוש מסויימות וכך יחזיר אותו במיקומיםגבוהים יותר בתוצאות החיפוש הטבעיות כלומר לא אלו אשר מוצגות לרוב בצד והןבתשלום.

התשלום היחידי עבור קידום אתרים אורגני הוא למקדם האתרים בזמן שהוא מבצעמסע קידום אתרים בעבור האתר שלכם. אני חייב להודות שזמן זה לא מוגבל כיווןשקידום אתרים הפך להיות הרבה יותר ממרדף אחר מיקום של מילת מפתח מסויימתוהוא כיום פרסום באינטרנט על כל היבטיו.

בנוסף יסכים פעמים רבות מקדם האתרים לנהל בעבורם מסע פרסום ממומן ללאתוספת תשלום כחלק מקידום האתר שלכם ולמעשה כל מה מועיל לידום האתר שלכםכלול לרוב בהסכם ביניכם ואם לא נסו מקם אחרים אשר יסכים לכלול זאת

קידום אתרים ממומן ppc
תוכניות פרסום ממומנות עובדות באחת משתי שיטות עיקריות. האחת היא תשלום עלכל קליק והשנייה היא תשלום על פי כמות החשיפות לומר כמות הפעמים שבה ראותאת המודעה שלכם. קחו לוגמא את גוגל... גוגל מציע תוכנית פרסום אשר נקראתגוגל אדוורדס. גוגל אדוורדס מאפשרת לכם ליצור מודעות פרסומיות אשר מוצגותלצד או מעל תוצאות החיפוש הטבעיות.

מודעות אלו מוצגות ברוטציה בין כל המפרסמים וכל קליק עולה בהתאם למילתמפתח שבחרתם. עבור רבים מאיתנו כל העניין של לבחור מילות מפתח למסעות פרסוםבגוגל אדוורדס קצת הזוי אסביר.

מילת מפתח היא מילה אותה מקלידים גולשים רבים כאשר הם מחפשים משהו. אםלצורך הדוגמאות אני זקוק לשירותי הובלות בתל אביב קרוב לוודאי שאקליד בגוגלאת המילה ״הובלות״ (כמובן ללא המרכאות) או אולי ״הובלות בתל אביב״ מילהזאת נקראת מילת מפתח.

כאשר תרצו להקים מסע פרסום בגוגל תתבקשו לבחור מילות מפתח כאלו אשרהקלדה שלהן במנוע החיפוש של גוגל יוביל להופעת המודעה שלכם. לכן דרך אגבחשוב לעשות מחקר מילות מפתח מעמיק.

היחוד של מסע הפרסום בגוגל הוא העובדה שאתרים רבים ברשת מציגים אתהמודעות של גוגל באתר שלהם ולכן אתם זוכים לחשיפה מקסימלית. בנוסף תוכלוליצור מסע פרסום ממומן בפייסבוק וגם בוואלה ומגה אתרים אחרים.

אז... באיזו תוכנית פרסום כדאי לבחור?
האמת היא שכמו כמעט כול דבר בחיים גם כאן שלוב של השניים יניב לכם אתהתוצאות הטובות ביותר. בעוד שמסע קידום אתרים אורגני יקדם את האתר שלכםבטווח הארוך ויבנה לכם קהל לקוחות ואמינות ברשת האינטרנט מסע פרסום בגוגליוביל תנועה מיידית של גולשים חדשים / לקוחות חדשים אל האתר שלכם.

אני מקווה שמצאתם מאמר זה מועיל ומעניין וכי הבנתם קצת יותר את החשיבות של מסע קידום אתרים בגוגל להצלחת האתר שלכם כלומר העסק שלכם באינטרנט.

המון בהצלחה
שגיב seo


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שגיב

שגיב SEO ~ קידום אתרים, פרסום בגוגל, בניית אתרים שמנועי חיפוש אוהבים ועוד!



 


מאמרים נוספים מאת שגיב
 
מילוי לשיער דליל – מתאים גם לגברים וגם לנשים
התקרחות היא תופעה נפוצה ביותר אצל גברים, אך לעיתים היא מתרחשת גם אצל נשים. מדובר בתופעה אשר גורמת אי נוחות ואנשים רבים מחפשים פתרון עבורה. מדי פעם אנו שומעים על קמפיין להצמחת שיער, מניעת התקרחות וכדומה. העובדה היא שלא ניתן להלחם בהתקרחות, אך בהחלט ניתן לשפר את מראה השיער באמצעים שונים.

מאלף כלבים מקצועי - חברו של הכלב
09/04/12 | חיות מחמד
כלבים הם חיה מדהימה. הם יודעים להעניק הרבה אהבה וחיבה. כאשר אנחנו מאמצים כלב למשפחה שלנו אנחנו מכניסים רבה שמחה ואור לבית. לפעמים לכלב קשה להסתגל לחיים בתוך הבית והוא משתולל ועושה לנו הרבה בעיות. במקרים שבהם הכלב שלנו מתפרע חשוב שנזכור שהוא צריך מסגרת וסמכות. כאשר קשה לנו להעניק לכלב שלנו את הסמכות הנדרשת מומלץ שנפנה למאלף כלבים.

חברת סיעוד- הבחירה הנכונה עבורכם
אנשים רבים נמצאים במצב בו מישהו מיקיריהם נזקק לטיפול סיעודי. לרוב מדובר בהורים קשישים, אשר תפקודיהם מוגבלים, ובשל כך מתגייסים בני המשפחה לעזרת היקרים להם...

איך לשפר את חיי האהבה שלכם בקלות?
איך להחזיר עטרה ליושנה? איך לחזור להיות אותו הזוג שהיינו פעם? במאמר זה תגלו!

הובלת דירות בתל אביב
11/07/11 | מעבר דירה
רגע אחרי שאני מבין שאני עומד לעבור דירה יוצאת לי באופן אוטומטי אנחה של איזה עצבים... ממש אין לי כוח לעבור דירה ובכול זאת, ממש לא מזמן (3 חודשים) עברתי דירה אל דירה שממש פנטזתי עליה בלב תל אביב ברחוב הפופולארי רוטשילד!

טבעות אירוסין, תכשיטי יוקרה - ואתם!
24/03/11 | נישואין
במאמר זה נדבר על מגוון של נושאים - טבעות אירוסין, תכשיטי יוקרה ועוד

קידום אתרים אורגני מול פרסום ממומן
בעידן המודרני בו קידום אתרי אורגני הוא מילה מורכבת אשר משמעותה יותר ממרדף אחר מילות מפתח והיא הפכה למעשה לפרסום אתרים מודרני באינטרנט ואל מול התחרות הגוברת וגם נוכח העובדה שלא כולם יכולים לככב במילת הפתח הרצויה בעמוד הראשון קיימות שיטות פרסום נוספות

הובלת עסקים
גם בתי עסק זקוקים להובלות, באינטרנט אפשר למצוא חברת הובלות המתמחית בתחום ההובלות העסקיות על ידי הקלקת המילים "הובלת עסקים", שם תמצאו מגוון אתרים העוסקים בתחומי ההובלות של בתי עסק.

טבעות אירוסין- מעגל ההצלחה
אוקיי, החלטת להתחתן, מה נגיד ומה נדבר? מזל טוב! עכשיו רק נותר לבחור את טבער האירוסין וטבעת הנישואין המושלמות. קרא, תחכים ובחר בחוכמה!

ייעוץ זוגי משפרים את חיי הזוגיות שלכם
ייעוץ זוגי יכול לשפר את חיי הזוגיות שלכם ולקחת אותם בחזרה לימים עברו... במאמר זה נשוחח מעט על הנושא
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI