דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל טיסות לחו"ל לפי עונות השנה
טיסות לחו"ל לפי עונות השנה
קידום אתרים - SEO Israel 02/02/11 |  צפיות: 3936

מי מאיתנו לא חולם בהקיץ מפעם בפעם על טיסות לחו"ל? כשאנחנו בעבודה או בלימודים, בפקקים או עם הילדים, כמעט כולם מפנטזים על עלייה למטוס והמראה מבעד לעננים, מעבר לים, אל עבר החופשה הנחשקת...

השאלה הראשונה, כמובן, היא לאן לטוס, כשהתשובה תלויה לא מעט בתקופה בה אתם בוחרים לנפוש או במילים אחרות: באיזו עונה. אנו הישראלים כידוע אוהבים למצוא דילים טובים או טיסות זולות ולשם כך עלינו לשקול לצאת לחופשה דווקא בעונת החורף.

טיסות לחו"ל בחורף

לא סוד הוא כי מחירי טיסות לחו"ל בחורף או בסתיו יעלו לכם הרבה פחות מאשר בקיץ, וההפרש במחירים מגיע לפעמים עד כדי עשרות אחוזים. תוכלו לנצל את פער המחירים לחופשה ארוכה יותר בחורף, באותו מחיר של חופשה קצרה בקיץ.

יתרונות נוספים של נופש בעונת החורף:

  • אתרי הנופש והתיירות לא עמוסים באלפי משפחות והתורים בכל מקום קצרים יותר
  • קל יותר להשיג טיסה במועד שמתאים לכם, חדרים פנויים במלון אותו רציתם ומקומות במסעדות בהן חשקתם לסעוד
  • אפשר להמתין עם הזמנת החופשה עד לרגע האחרון
  • אין לחץ ותורים בנתב"ג וגם הדיוטי פרי עומד כמעט אך ורק לרשותכם

טיסות לחו"ל בקיץ

אם בכל זאת אתם מעדיפים דווקא טיסות לחו"ל בקיץ, מומלץ לערוך השוואת מחירים טובה ולהתכונן מבעוד מועד, שמא לא יישארו כרטיסים במועד שרציתם. אם זמנכם בידכם ואינכם מוגבלים לתאריך מסוים, ניתן להמר ולהמתין למחירי הרגע האחרון. עם זאת, יש לקחת בחשבון שתיאלצו להתפשר על היעד ואפילו להישאר בארץ.

מי שמעוניין בטיסות זולות בקיץ, מומלץ שידחה את החופשה לתחילת ספטמבר, בין סיום חופשת הקיץ לתחילת עונת החגים. אז עדיין ניתן ליהנות משמש חמימה (לא מדי) וגם ממחירים נמוכים משמעותית. לחלופין, מי שיכול לטוס באביב, רגע לפני עונת השיא, ייהנה אף הוא ממחירים נוחים וממזג אוויר נעים מאוד ברוב היעדים.

אז לאן טסים?

טיסות לאנגליה או לצרפת, לספרד או לבולגריה, לקפריסין או למלטה ואולי בכלל למזרח או לדרום אמריקה? בהנחה שאופציית הקלאבים בטורקיה יורדת לפחות זמנית ממפת התיירות, הרי שאם בחרתם טיסות לחו"ל בחורף, חשוב לוודא שיש מה לעשות והיכן לבלות ביעד בו בחרתם. באירופה חשוב לוודא שהמקומות המעניינים והאטרקטיביים פתוחים, מאחר וישנם מקומות שפתוחים רק בקיץ, כמו ארמון בקינגהאם ובניין הפרלמנט בלונדון.

אם בחרתם לטוס בחורף למזרח הרחוק או לדרום אמריקה, מזג האוויר יחסית נוח וניתן ליהנות מטיול תרמילאים נפלא. באירופה ישנן מדינות קרות וגשומות מאוד בעונת החורף ורצוי לתכנן את החופשה מראש ולסמן אתרי ביקור מקוּרים כמו מוזיאונים, ארמונות, גלריות וקניונים. יחד עם זאת, גם באירופה ניתן למצוא מדינות לא גשומות מדי אפילו בשיא החורף.

היכן נלון בחו"ל?

אם בחרתם טיסות לחו"ל בחורף, מומלץ לא להתפשר על מקום הלינה. מלונות בחו"ל , הוסטלים, אכסניות, צימר ולינה בטבע הם כמובן האופציה הזולה יותר, אך לא מתאימה למזג האוויר. מומלץ לא לחסוך בסעיף זה וללון בבתי מלון, אשר כאמור גם כך זולים יותר בחורף.

מעט יוצאת דופן היא אנגליה. מלונות בלונדון היא עניין לא זול ומומלץ לבחון אפשרות של השכרת דירה קטנה, במיוחד אם אתם מתכננים חופשה משפחתית עם ילדים. בכל מקרה, אם בוחרים טיסות לחו"ל בחורף או בקיץ, אל תשכחו להצטייד בביטוח נסיעות מתאים, בחיסונים במידת הצורך וכמובן בהרבה מצב רוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI