דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל למה כדאי לבחור דווקא טיול מאורגן לתאילנד?
למה כדאי לבחור דווקא טיול מאורגן לתאילנד?
קידום אתרים - SEO Israel 03/02/11 |  צפיות: 2390

אפשר לחלק את המטיילים בעולם לשתי קטגוריות – אלו שעושים זאת עצמאית ואלו שבוחרים בטיול מאורגן. טיול מאורגן ניתן למצוא כיום בקלות באחת מחֵברות הטיולים הרבות וקיימת תחרות פעילה בשוק. טיול מאורגן לתאילנד, לדוגמא, הוא אחד הטיולים הפופולאריים שניתן למצוא כיום בתחום.

איך הסתדרנו לפני שנולד הטיול המאורגן?

בתקופה בה חברות טיולים מאורגנים היו עוד בחיתוליהן, אדם אשר היה חפץ בטיול היהי נאלץ לתכנן אותו לבד. נשמע פשוט? לא ולא. יש לקחת בחשבון גורמים רבים בתכנון הטיול:

  • מקומות לינה
  • אתרים
  • מקומות בילוי ונופש
  • אוכל
  • ויזה
  • כרטיס טיסה

בכל מקום, אתר או חברת תעופה יש אפשרויות רבות, וצריך לבחון את כולן תוך השוואה מתמדת. אין ספק שמדובר בתהליך ארוך, ולעתים מייאש.

טיול מאורגן, נעים להכיר

חברות המספקות טיולים מאורגנים קמו כדי להקל על חיי המטייל המתוסכל. כעת, כל מה שצריך לעשות הוא רק לבחור עם איזו חברה לנסוע. את שאר התכנונים היא כבר תעשה. שוק הטיולים המאורגנים מאוד מפותח, מה שמבטיח שהחברות יעשו הכל כדי שהטיול שלהן יהיה הטוב ביותר. תוכלו לנסוע לחופשה בראש שקט, וליהנות מאווירה חברתית פורה.

טיול מאורגן לתאילנד - ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות

אחד היעדים הפופולאריים בשנים האחרונות הוא תאילנד, מדינה אקזוטית בעלת אנשים מרתקים, אוכל משובח ואתרי נופש מהמדהימים בעולם. ניתן למצוא בה ניגודיות מקסימה בין קידמה מערבית לבין תרבות עתיקת יומין. כך גם לגבי טיול מאורגן לתאילנד.

במקרים רבים, מטיילים שרוצים לחוות את המזרח הרחוק נוטים לבחור דווקא טיול מאורגן לסין. לא רבים יודעים כי בשל המגוון העצום שתאילנד מציעה, יוכל כל תייר למצוא בה את הנאתו, והצעות רבות של טיול מאורגן לתאילנד קיימות בשוק.

טיול מאורגן לתאילנד: בטוח ומשתלם

מעבר לפלוסים הרבים של טיול מאורגן בפני עצמו, טיול מאורגן לתאילנד טומן בתוכו יתרונות נוספים: הוא מונע מכם ליפול אל מלכודות תיירים ולהסתחרר מהמגוון הרחב שתאילנד מציעה. בנוסף, מדריכים מנוסים ייקחו אתכם לכמה שיותר מקומות, גם כאלו שאינם מתויירים בדרך כלל, על מנת שתחוו את תאילנד על כל רבדיה.

איך בוחרים חברת טיול מאורגן וממה חשוב להיזהר?

אל תקלו ראש בבחירת החברה. בחנו כל פרט ופרט בחבילת הטיול המוצעת. שאלו את עצמכם: "מה אני מחפש?", "מה אני רוצה לחוות?". הקדישו מספיק זמן על מנת להשוות בין ההצעות השונות ואף התייעצו עם אנשים שכבר עשו זאת.

שימו לב לשני דברים:

  • מחיר – המטייל הפוטנציאלי יחליט לרוב להירשם לטיול זול, אבל בפועל הוא לא יציע את מלוא האטרקציות. בררו האם החבילה כוללת גם כניסה לכל האתרים והאם תצטרכו לשלם על חוויות נוספות בנפרד
  • אופן הניסוח-"נעבור דרך האתר" בהחלט אינו זהה ל"נבקר באתר". בררו האם הטיול כולל ביקור מלא באתרים, דהיינו עצירה, הסבר וכניסה לאתר

טיול מאורגן לתאילנד - מחירון

שימו לב: רבים בוחנים כדאיות של טיול על פי חישוב הממוצע היומי. אולם בכך אנו למעשה מתעלמים מגורמים רבים כמו טיסות, רמת המלונות וזמן ההדרכה, שמעלים את הממוצע היומי ובסופו של יום תורמים להעלאת איכות הטיול. טווח המחירים של טיולים מאורגים לתאילנד נע בין 2,000 ל-3,000 דולרים לאדם, כאשר אורכו נע בממוצע בין 10 ל-15 ימים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI