דף הבית רפואה ובריאות נשירת שיער טיפול בנשירת שיער על ידי מילוי שיער
טיפול בנשירת שיער על ידי מילוי שיער
eyeweb - בניית אתרים לעסקים 03/02/11 |  צפיות: 3829

טיפול בנשירת שיער על ידי מילוי שיער
נשירת שיער הינה תופעה פופולאריות, בעיקר בקרב הגברים, אך גם נשים סובלות ממנה. מדובר בתופעה שיכולה לנבוע מגורמים רבים, כגון גנטיקה, מחלות זיהומיות, מחסור בויטמינים כתוצאה מתזונה לקויה, תוספות שיער שהונחו בצורה לא מקצועית ו/או לאורך זמן, מזג האוויר ועוד.

בכל גורם ניתן לטפל בצורה אחרת ולכן יש צורך לאבחן את גורם הנשירה מבעד מועד. למשל, טיפול במחסור בויטמינים ניתן להתחיל רק לאחר מעבר על בדיקות דם שניתנות על ידי רופא המשפחה. כנ"ל גם במקרה של נשירת שיער הנגרמת מבעיות גנטיקה.

טיפול בנשירת שיער על ידי מילוי
אם כן, הטיפול כרוך בבדיקה מקיפה של גורם הנשירה ולאחר מכן ניתן להתחיל בטיפול. באם מדובר בגנטיקה, קיימים שני פתרונות – השתלת שיער או מילוי שיער. השתלת שיער הינו תהליך יקר שאינו מתאים לכל אדם ולכן הפתרון היעיל ביותר ואף האמין ביותר הוא מילוי שיער.
באמצעות מילוי שיער, ניתן ליצור מראה שופע לראש עם שיער דליל. במקרה של מילוי שיער, אין חשש מחומרים כימיים שאינם מומלצים לגוף והטיפול באמצעותו אינו כואב ולא יוצר שינוי דרסטי.

מילוי שיער – כיצד מבצעים את הטיפול?
הסובלים משיער דליל כתוצאה מבעיות גנטיקה, מחלות וגורמים אחרים, יכולים לטפל בבעיה באמצעות מילוי שיער. התהליך פשוט למדי ונעשה על ידי הדבקה, ובשמו המקצועי נקרא תוספות שיער. למעשה, מעצב השעיר מבצע הדבקה של קצוות השיער המלאכותי לשיער הטבעי של הלקוח או הלקוחה. כמובן שלפני תחילת הטיפול מתאימים את צבע השיער על מנת שלא יראו בשינוי.

מילוי שיער – למי לפנות?
אם אתם מעוניינים בטיפול באמצעות מילוי שיער, רצוי שתפנו לגורמים מקצועיים. את התהליך ניתן לעבור כיום במספרות רבות, אך חשוב לברר שבאותה מספרה יודעים לעשות עבודה מקצועית – להתאים את צבע השיער, להדביק כמו שצריך את קצוות השיער ולספק שירות מעולה. למרות שלא מדובר בתהליך חודרני או כואב, עדיין רבים מהאנשים הסובלים משיער דליל נוטים להתבייש במצבם, ולכן צריך לפנות למעצב שיער שמצד אחד יודע את עבודת המילוי, ומצד שני אכפתי, רגיש ועדין למטופל.

לסיכום, נשירת שיער נגרמת כתוצאה מגורמים רבים, שיש לאבחן אותם כאשר הנשירה הופכת למסיבית או מתרחשת לאורך זמן. קיימים טיפולים רבים לטיפול בנשירת שיער, כאשר אחד מהם הוא מילוי שיער באמצעות תוספות שיער. יש לבצע את תהליך המילוי אצל מעצב שיער מקצועי, בעל ניסיון במילוי שיער ותוספות שיער ולא אצל כל אחד ואחד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 eyeweb - בניית אתרים לעסקים

מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb? 
אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט.
בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב!
נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך.
משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו.
כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך. 
אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת. אתר אינטרנט: www.eyeweb.co.il



 


מאמרים נוספים מאת eyeweb - בניית אתרים לעסקים
 
פרסום באינטרנט לעסקים קטנים
אם בעבר הרחוק , עסקים קטנים רבים לא יכלו אפילו לחשוב להתמודד מול חברות ותאגידי ענק בשוק הפרסום, הרי שהיום, באמצעות האינטרנט, הם בהחלט יכולים לעשות זאת ובהצלחה מרובה.

לא רק בים – זיפות גגות
לפעמים השיטות הישנות והמסורתיות הן השיטות הטובות ביותר שלנו לעשות דברים. זיפות גגות היא אחת הדוגמאות. בדיקות שגרתיות של הגג וזיפות מדי מספר שנים יבטיחו לכם גג אטום ככל שניתן.

הכן גגך לקיץ – הלבנת גגות
בדיוק כמו שאנחנו מכינים את מכוניותינו לחורף ואת גופנו לקיץ – כך גם את גגותינו לקיץ כדאי שנכין, לקראת הקיץ והשרב הגדול שאנחנו בתור ישראלים ותיקים יודעים, שלא יחוס עלינו ושלא יחסוך מאתנו כמויות אדירות של שמש וקרינה.

הסרת שיער בשיטות שונות – מה עדיף?
כל אחד ואחת מעדיפים את השיטה שלהם להסרת שיער - בקיץ, בחורף ובעונות שביניהן. חשוב להחליט על שיטה שתהיה לכם גם נוחה, גם יעילה וגם, אם אפשר, כמה שפחות כואבת. איזו דרך אתם מעדיפים? מהם היתרונות והחסרונות של כל דרך?

תקנון מצוי מול תקנון מוסכם לבית משותף
התקנון המצוי הוא תקנון אשר מחייב כל בעל דירה בבית משותף, בין אם הוא מודע לקיומו של התקנון ובין אם לאו. תפקידו של התקנון המצוי – להגן על כל הצדדים הנוגעים בסוגיות מסוימות, בנוגע לרכוש הפרטי ולרכוש המשותף.

חיילים משוחררים – מה עכשיו?
התקופה של להיות חיילים משוחררים היא תקופה מעולה וכיפית, ויש תחושת שחרור גדולה מאוד, במיוחד אחרי כל כך הרבה שנים של לימודים ותיכון וצבא – פתאום אתם באמת חופשיים. אבל יחד עם החופש הזה גם מגיע המון בלבול. יופי, אתם חופשיים ומאושרים, אבל.... מה עושים עכשיו?

5 סגולות של שמן זית כתית מעולה
שמן זית באיכות טובה טומן בחובו גם הרבה מאוד סגולות בריאותיות שוודאי תשמחו לדעת שאתם מקבלים אותן באריזה אחת יחד עם הצבע, הריח והטעם הנפלא הזה של שמן זית כתית מעולה, הנה חמש מהן לפניכם

חיילים משוחררים – רוצים ללמוד להיות בעלי מקצוע?
חיילים משוחררים רבים פונים ללימודי תעודה שמכשירים אותם להיות בעלי מקצוע בכל מיני תחומים, מתוך הבנה שהרבה פעמים לא צריך ללמוד המון שנים באוניברסיטה כדי להצליח בחיים. לפעמים לימודי תעודה במקצוע שיש לו ביקוש רב בשוק יכולה לקדם חיילים משוחררים בפרק זמן קצר יותר, למקומות רחוקים יותר. זו יכולה להיות נקודת התחלה מצוינת

השוואה בין שטות להסרת שיער
אם יכולנו להסתובב בקיץ הישראלי כמו אדם וחווה, היינו עושים את זה בכיף. אבל זהו, שאנחנו לא יכולים... ולכן אנחנו מנסים ללבוש את המינימום שאפשר. ובשביל ללבוש את המינימום שאפשר, מה לעשות, אנחנו צריכים לדאוג שנהיה חלקים ונוכל ללכת בהרגשה טובה ונעימה. מה גם שאת 'הפרוות'... אנחנו מעדיפים להשאיר לחורף.

7 מחשבות על בחירת בעלי מקצוע
כאשר בוחרים בעל מקצוע יש הרבה שיקולים. זה נשמע אולי מוגזם, כאילו – מה כבר יכול להיות? אבל האמת היא שיש לא מעט פרמטרים ודברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שבחורים בעל מקצוע. אז מה הם? הנה לפניכם 7 מחשבות שריכזנו עבורכם בנוגע לבחירת בעלי מקצוע, ממה ששמענו ומהניסיון האישי שלנו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI