דף הבית עבודה וקריירה משאבי אנוש דרושים ביוטק
דרושים ביוטק
קידום אתרים - SEO Israel 17/02/11 |  צפיות: 3545

בשנים האחרונות התפתח תחום חדש של מחקר שנקרא ביוטכנולוגיה. תחום זה עוקב אחר תהליכי חיים לטובת ייצור מוצרי תעשייה, רפואה וחקלאות. את התאוצה שצבר התחום בשנים האחרונות ניתן לראות היטב – מתוך מאות מודעות דרושים ביוטק הוא ענף מוביל.

דוגמאות לשימוש בביוטכנולוגיה ניתן למצוא בתהליכי תסיסה ליצירת תרופות מצד אחד, ותוספי מזון מצד שני, ייצור נוגדנים להכנת תרופות, וחקירת התנהגות התאים כדי להרכיב חיסונים. התחום מועיל גם לאיכות הסביבה, כשנבדקות אפשרויות לניצול פסולת של בני אדם לשימושים אחרים.

התפתחות התחום מובילה ליותר מודעות דרושים ביוטק

הפיתוח המואץ שעובר התחום בשנים אלה, שתורמת לו רבות העלייה במודעות לאיכות הסביבה, גורם לחברות רבות לחפש מומחים בתחום. אבל מה כולל המושג דרושים ביוטק? התחום מגוון ביותר - לוח דרושים ביוטק מקבץ מקצועות מסוגים שונים לחלוטין.

לעבודה בענף הביוטק נדרשים מדענים, מהנדסים, כימאים, פיזיקאים, רופאים, רוקחים וכדומה, שעוסקים בחלק המחקרי של התחום. אבל מעבר לכך, קיימים גם מנהלים שמגיעים לתחום בעקבות יכולות הניהול שלהם בלבד, ולא מתוך קשר לתחום עצמו.

דרוש תועמלן? מי?

אז מי זה תועמלן ?

בין מודעות דרושים ביוטק, תמצאו את המקצוע הזה, שכנראה לא מוכר לרבים מאיתנו. הוא גורם חשוב ביותר בהצלחת חברות העוסקות בביוטכנולוגיה. לא בגלל שהתועמלנים הם חוקרים שמגלים חידושים בתחום - תועמלנים מתפקדים בדומה לאנשי מכירות, אך במקרה זה, הלקוח הוא לא אנחנו - אלא חברות.

בדיוק כפי שאנשי מכירות מנסים לשכנע אותנו לקנות מוצרים כלשהם, התועמלנים שעובדים בחברות הביוטכנולוגיה, מציגים את החידושים של החברה אותה הם מייצגים בפני מנהלי חברות תרופות, תעשייה וחקלאות, ומציעים להם לרכוש את הטכנולוגיות החדשות שפותחו.

חלק עיקרי במערך השיווק

מתקדמת ככל שתהיה, הביוטכנולוגיה לא תוכל להתקדם לשום מקום ללא עבודתם של התועמלנים. העסקאות שנרקמות בזכותם משיגות את המימון להמשך המחקר בענף, מימון שמאפשר גילויים נוספים וחדישים יותר, ומציג ביקוש נוסף למודעות דרושים ביוטק.

חברות השמה - פועלות גם עבור דרושים ביוטק

כמו בכל תחום אחר, גם בתחום הזה פועלות חברות השמה. חברות השמה פועלות כמו חברות כח אדם, אבל בתחומים שונים ביניהם גם הייטק וכן - ביוטכנולוגיה. היתרון בחברות אלה הוא שאתם לא צריכים לחפש אחר חברות ביוטק ומשרות בעצמכם ולהיות עוד שֵם בערימת קורות חיים.

אימייל אחד עם קורות החיים שלכם לחברת השמה - והם ידעו לאן לשלוח אתכם. על קורות החיים שלכם יעברו אנשים שתפקידם הוא למצוא לאן בדיוק אתם תתאימו, ולשבץ אתכם לתפקידים המתאימים. כך, הסיכוי שהעבודה תתאים לכם גדול יותר. גם אם במודעות דרושים ביוטק הוא שם נפוץ, החיפוש עלול להיות ארוך וחברת ההשמה תעזור לקצר אותו.

דואגים לך בכל שלב

חברות השמה אמונות על תחום משאבי אנוש. החברות מלוות אתכם החל משלב כתיבת קורות החיים בטיפים ועצות לגבי מה ואיך לכתוב, דרך עצות להצלחה בראיון העבודה, וכלה במשא ומתן על השכר. ככל שאתם תמצאו עבודה מתאימה מהר יותר - כך עבודתה של חברת ההשמה היתה טובה יותר.

תחום הביוטק הוא נושא מרתק בין אם אתם עוסקים בתחום המדעי שלו ובין אם לאו. ניתן להשתלב בתחום מתוך תפקידים רבים שאולי כלל לא קשורים לביוטכנולוגיה. מתוך אלפי מודעות דרושים ביוטק תופס נפח משמעותי, ואנשים רבים רוצים להיות חלק מהענף המבוקש ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI