דף הבית רוחניות מדיטציה שימוש במטוטלת לאבחון וחיזוי
שימוש במטוטלת לאבחון וחיזוי
יעקב סמלסון 13/05/08 |  צפיות: 4174

המטוטלת הינה עצם הקשור לחוט והמוחזק בין הבוהן לבין האצבע השנייה, כאשר תנועתו מציינת אנרגיות חיוביות או שליליות. המטוטלת משמשת למדידתם של שדות אנרגיה שונים, הן באדם והן במקורות חיצוניים, היא נחשבת לרגישה ולמדויקת ביותר מכל מכשירי הניחוש, ויתרונותיה העיקריים הינם גודלה ונידותה.

 

מה שמתרחש בתהליך של המטוטלת הוא פשוט, השרירים של האצבעות שלנו, שנמצאים מעבר ליכולת השליטה שלנו, מגיבים לשאלה שהתשובה שלה נמצאת בתוך המבנה התאי שלנו. כאשר אנחנו מנסים להחזיק את אצבעותינו ללא תנועה, השרירים נעים כדי להעביר לנו מסר – תנועה לתשובה חיובית ותנועה שונה לתשובה שלילית. זו האינטליגנציה המולדת שמנסה לעקוף את האיטלקט שלנו באמצעות השרירים – וזה עובד.

 

אין זו המטוטלת בעצמה אשר נותנת את האינפורמציה, זוהי האינטליגנציה הפנימית הגבוהה אשר יוצרת קשר באמצעות מערכת העצבים והשרירים, אשר נותנת את הסיגנלים. המטוטלת רק משמשת כמגבר וכמתרגם של הסיגנלים, אשר מתקבלים בתת ההכרה ומעבירה אותם אל ההכרה.

 

מטוטלות יכולות להיות מיוצרות מכל חומר כמעט. זה יכול להיות: עץ, מתכת, זכוכית, בקאליט, פלסטיק, אמבר, מתכות יקרות וכן אבני חן כקריסטל, אמטיסט, קווארץ ועוד.

לגבי צורתם של המטוטלות. הן בדרך כלל עגולות, או צילינריות, או כדוריות, או בצורה של סיגר. הכי חשוב שהמטוטלת תהיה סימטרית. ורצוי שהצורה תהיה כמה שיותר מוארכת

 

השתמשו במטוטלת, אם תרצו, כדי לגלות מה קורה בגופכם, מה הדבר הטוב ביותר עבורכם, לאיזה סוג מזון אתם אלרגיים, איזה מקצוע כדאי ללמוד, איזה מבין הצעות העבודה לקבל ועוד. הגוף שלכם יודע מה טוב בשבילכם אבל המחשבה הרציונאלית חוסמת מאותה אינפורמציה להגיע אליכם – שימוש במטוטלת הינו כלי פשוט, יעיל ואפקטיבי לעקוף את הצנזורה של המחשבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעקב סמלסון

ספירטואל - לאנשים שרוצים לשפר את חייהם

www.spirtoal.com  [email protected]

טל: 054:2562601



 


מאמרים נוספים מאת יעקב סמלסון
 
שימוש במטוטלת לאבחון וחיזוי
13/05/08 | מדיטציה
השתמשו במטוטלת, אם תרצו, כדי לגלות מה קורה בגופכם, מה הדבר הטוב ביותר עבורכם, לאיזה סוג מזון אתם אלרגיים, איזה מקצוע כדאי ללמוד, איזה מבין הצעות העבודה לקבל ועוד

בין ביואנרגיה ומשלימים אנרגטיים
המערכת האנרגטית המקיפה את האדם היא הקובעת את מידת בריאותו, מידת חיוניותו, הזדקנותו, תפקודו הכימי והפיזיולוגי, וכתוצאה מכך את תפקודו הרגשי, הנפשי והמנטלי.
לכל אדם ישנו משלים או משלימה אנרגטיים והקשר בין המשלימים הוא גורלי.
הטיפול בביואנרגיה נעשה ללא מגע יד אדם. הוא בטוח לחלוטין ואינו כולל אי נעימויות כלשהן למטופל, ואפילו ניתן לבצעו מרחוק.


שחזור גלגולים לתיקון הקארמה
כמה פעמים שאלתם את עצמכם מדוע אנו מפחדים לטוס / לנהוג / לשחות / לעלות על בניין גבוה?
מאיפה מגיעים אותם פחדים שניסיון חיינו אינו מספיק כדי לפתח אותם?
כולנו נשמות! אשר מתגלגלות פעם אחר פעם לגוף פיזי על מנת לחוות חוויות, ללמוד, להתפתח ולסגור שיעורים ומעגלים קודמים.
טכניקת הקארמה תרפיה מספקת הרבה יותר מסתם סקרנות למי היינו ואיך ואיפה חיינו בפעמים קודמות, זוהי שיטה רבת עוצמה אשר מאפשרת לאלה מכם שרוצים בכך, להושיט יד אל תוך הקערה ולהוציא את החלק הטוב ביותר מכל אחד מהגלגולים הללו וליישם חיינו

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI