דף הבית תחבורה ורכב רכב טויוטה פריוס או הונדה אינסייט - השוואת רכבים
טויוטה פריוס או הונדה אינסייט - השוואת רכבים
קידום אתרים - SEO Israel 21/02/11 |  צפיות: 3440

טויוטה פריוס והונדה אינסייט הם שתי מכוניות היברידיות. מכוניות אלו מאופיינות בצריכת דלק נמוכה ומוכַרות כידידותיות לסביבה. מדובר בשני רכבים מצוינים שהוכיחו את עצמם, לכן אדם שמתלבט בין שניהם זקוק למדריך קצר כדי להבין מה הם מציעים.

כמה מילים על טויוטה פריוס

טויטה פריוס היא מכונית מוצלחת מאוד, שאף מוגדרת כמצוינת על ידי מבקרי רכב רבים. התכונה החיובית ביותר שלה היא החיסכון בדלק: למרות שמדובר על רכב גדול צריכת הדלק נמוכה להפליא בזכות המערכת ההיברידית.

הדגם החדש של הפריוס מעוצב בסגנון מודרני, אך החיסרון הבולט שלה הוא המחיר. המכונית נחשבת למכונית יוקרתית, כאשר בפועל היא מתיימרת להיות מכונית משפחתית רגילה – סתירה שעלולה להרתיע קונים רבים.

כמה מילים על הונדה אינסייט

הונדה אינסייט היא מכונית היברידית בין הזולות בשוק, יחסית לגודלה. צריכת הדלק של המכונית גם היא נמוכה מאוד ומהווה יתרון גדול. החסרונות של מכונית זו הם הבינוניות במרווח ובנוחות שלה ורמת הביצועים שנחשבת נמוכה.

פריוס מול אינסייט - השוואת רכבים

כאשר רוצים לערוך השוואת רכבים אובייקטיבית, צריך להתייחס קודם כל לנתוני היצרן, ובשלב השני לנתונים אמיתיים שנבדקו בשטח. הנתון הראשון ואולי המעניין ביותר הוא צריכת הדלק, על פי נתוני היצרנים:

  • טויוטה פריוס:
  • צריכת דלק בנסיעה עירונית - 25.6 ק"מ לליטר
    צריכת דלק בנסיעה בין עירונית - 27 ק"מ לליטר
  • הונדה אינסייט:
  • צריכת דלק בנסיעה עירונית - 20.5 ק"מ לליטר
    צריכת דלק בנסיעה בין עירונית - 24.1 ק"מ לליטר

על פי נתונים אלה, שני הרכבים חסכוניים מאוד בצריכת הדלק שלהם, אך בכל זאת הדגם של טויוטה עדיף לפי נתון זה. חשוב לזכור כי הנתונים האמיתיים של צריכת הדלק תמיד נמוכים יותר מאשר נתוני היצרן, וכך הצריכה של טויוטה פריוס בנסיעה עירונית היא20.01 ק"מ לליטר. הונדה אינסייט מציגה באותה נסיעה צריכה של 18.63 ק"מ לליטר.

נתונים נוספים

נתון נוסף שיש לקחת בחשבון הוא המהירות המקסימאלית של כל דגם. הדגם של טויוטה יכול להגיע ל-180 קמ"ש, הדגם של הונדה ל-184 קמ"ש. בכל מקרה, לא תמצאו בארץ אוטוסטראדה המתאימה למהירויות אלו, כך שכאן לא תהיה לכם בעיה.

כל בעל משפחה יודע כי עניין לא פחות חשוב הוא גודל תא המטען. רכב יכול להיות מושלם, אך אם אין לו מקום לקחת את תיקי הילדים, את הטיטולים ואת האביזרים לים, הוא לא יהיה שימושי למשפחות. נפח תא המטען של הטויוטה פריוס הוא 445 ליטר. נפח תא המטען של ההונדה אינסייט נע בין 400 ל-580 ליטר. הגודל המתאים תלוי בעיקר בכם כמובן.

ומה המחיר של שני הרכבים?

ההונדה אינסייט משווקת בשני דגמים. הדגם הבסיסי נקרא קומפורט והוא עולה 129,999 ₪. הדגם המתקדם יותר נקרא אלגנס והוא עולה 139,999 ₪. טויוטה פריוס עולה 152,000 ₪, וזה הבדל מחירים לא קטן בכלל.

מה כדאי?

אין ספק שהדגם של טויוטה הוא יותר מוצלח, מבחינת העיצוב, הנוחיות וצריכת הדלק, אך יחד עם זאת הוא יקר יחסית. הדגם של הונדה הוא לא רכב רע. גם הוא חסכוני בצריכת הדלק והוא עולה כמה עשרות אלפי שקלים פחות, אך מבחינת נוחיות ועיצוב פנים הוא בינוני. בכל מקרה, את ההחלטה הסופית רק אתם יכולים לקבוע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI