דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה השכרת רכב בארץ – היום אפשר גם בליסינג
השכרת רכב בארץ – היום אפשר גם בליסינג
קידום אתרים - SEO Israel 22/02/11 |  צפיות: 2975

אם בעבר בסוכנויות השכרת רכב היה בעיקר ביקוש למכוניות פרטיות או משפחתיות, היום יש דרישה מוגברת לרכב שכור מהסוג המסחרי. ניתן למצוא היום מבחר גדול של כלי רכב מסחריים בסוכנויות השכרת רכב. לא רק בעלי עסקים מבקשים לשכור מכונית כזו, אלא גם אנשים פרטיים שרוצים להעביר ציוד בקנה מידה גדול, ולא רוצים להיעזר בחברת הובלות.

פיתרון פופולארי – ליסינג דרך חברות השכרת רכב

חברות גדולות אשר אינן מעוניינות להחזיק בצי מכוניות משל עצמן בגלל הנטל הכספי הכבד וההתעסקות הרבה בתחזוקה שלהן, מצאו בשיטת ליסינג פתרון מצוין לסוגיה זו. כך הן יכולות להשתמש בשלל כלי רכב מסחריים ולהישאר בראש שקט.

חברות רבות במשק הישראלי התרשמו ששיטת הליסינג יכולה לחסוך להן הרבה כסף מבחינת החזקת רכב והעסקת כוח אדם. במקום רשימה ארוכה של אנשים שיהיו אחראיים על צי כל הרכב, חברות רבות בחרו בליסינג, שיטה שמציעה להן הרבה יתרונות.

כיצד זה פועל? לדוגמה, חברת תקשורת גדולה פונה לסוכנות השכרת רכב המעניקה שירותי ליסינג ומזמינה אצלה את כמות המכוניות הדרושה לה. על כל מכונית שמועברת לחברת התקשורת, מועבר תשלום ראשוני, כשיתר התשלום מחולק לתשלומים. התשלומים הם חודשיים ונקבעים מראש על ידי שני הצדדים, לתקופה של שלוש שנים בדרך כלל.

למי שייכות המכוניות בגמר התשלום?

בליסינג, התשלום החודשי כולל את מחיר המכוניות ואת התשלום עבור חברת הליסינג, תמורת ביצוע העסקה והשירותים השונים שמגיעים לרוכש. כשמסתיימת תקופת התשלומים - שלוש שנים כזכור - החברה המזמינה יכולה להחליט אם היא משלימה את קניית המכוניות או שהיא מחזירה אותן לחברת הליסינג.

סוגים שונים של ליסינג

ישנן היום שתי שיטות נפוצות לליסינג עבור חברות:

  • · הליסינג המימוני – הלקוח הוא שמתחזק את המכונית בעצמו, מכל בחינה שהיא
  • · הליסינג התפעולי – התשלום החודשי גבוה יותר משום שמלבד הרכב, החברה אחראית על תשלום ההוצאות השוטפות של המכונית, כמו אחזקה ותשלום ביטוחים.

השכרת רכב או קנייה?

הלבטים המלווים קניית רכב תמיד גדולים, גם עבור מי שכבר ביצע את המהלך בעבר, אך ההחלטה כאן יכולה להיות מאוד קלה. כל אחד יודע מה התקציב שלו, כמה הוא יכול להשקיע בקניית רכב, וזה לא משנה אם מדובר ברכב ראשון או בהחלפת הרכב הקיים.

מי שמאוד רוצה להתקדם לרכב חדש, אך אין באפשרותו לממן קניית רכב בסדר גודל של עשרות אלפי שקלים בבת אחת, בידיו שתי אפשרויות: אחת היא לקחת הלוואה מהבנק ולשלם החזרים חודשיים גבוהים למימון ההלוואה. השנייה היא השכרת רכב באמצעות סוכנות השכרה מקצועית, שבמרבית הפעמים תוכל גם להציע ליסינג איכותי.

אם בחרת בליסינג – הרכב שלך באותו הרגע

החכרת רכב דרך ליסינג היא תהליך פשוט למדי: אתה נכנס לסוכנות השכרת רכב מסחרי מתאימה, בוחר את הדגם שאתה רוצה וחותם על העסקה. לאחר שעברת על כל הפרטים והסכמת להם, המפתחות כבר שלך.

כיום סוכנויות השכרה רבות מציעות ליסינג לכלי רכב מכל סוג, משום שהם הבינו עד כמה יש לתחום הזה פוטנציאל וביקוש אדירים. ובכלל, כשלאדם יש באותו מקום שתי אפשרויות יעילות כל כך – השכרת רכב בתל אביב וליסינג – הוא כלל לא צריך להתעסק עם קניית רכב. בשתי הדרכים הללו, הכל יהיה פשוט הרבה יותר עבורו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI