דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה מכירת רכב לא חייבת להיות דבר מייאש
מכירת רכב לא חייבת להיות דבר מייאש
קידום אתרים - SEO Israel 22/02/11 |  צפיות: 2941

שוק המכוניות המשומשות של היום הוא לגמרי לא מה שהכרנו. היום השוק מתנהל ברובו על ידי חברות ליסינג, חברות השכרת רכב, סוחרי רכב וסוכנויות הטרייד-אין. כל אחד מהם מציע אלפי כלי רכב למכירה ותנאי מימון מפתים. לכן, מכירת רכב או קניית רכב בהחלט אינה חייבת להיות חוויה קשה ומייאשת.

קבעו מראש את המחיר אותו אתם דורשים

ראשית, הגדירו לעצמכם את המחיר אותו אתם רוצים בעבור הרכב שלכם. כיום אפשר לבדוק את מחירי הרכב המשומשים במספר דרכים:

  • המחירון המיתולוגי של לוי יצחק
  • לוחות אינטרנטיים כמו יד 2 או win win
  • דרך חברות הביטוח (שלרוב מתבססות על מחירון לוי יצחק)

לפני מכירת רכב כדאי לבצע בדיקה במוסך

לפני שמציעים רכב למכירה, כדאי לבקר במוסך ולדעת מראש את מצב המכונית. כך, אפשר להיות מוכנים היטב למכירה עצמה. במידה ויתגלו ליקויים לא משמעותיים, תוכלו לנסות ולדרוש מחיר מחירון, אך תמיד כדאי להשאיר מקום למיקוח.

במידה והבדיקה העלתה ליקויים יותר חמורים (בעיות מנוע, פחחות כדומה), ניתן לבקש הערכה לגבי תיקון הליקויים. לאחר שתקבלו מושג לגבי העלות הכוללת, תוכלו להחליט האם לעשות את התיקונים טרם הקנייה או למכור את הרכב תוך קיזוז עלויות התיקונים.

מכירת רכב במגרשי מכוניות

פתיחת השוק הכלכלי בארץ לשוק פתוח וחופשי, הביאה לפריחתם של מגרשי מכוניות בכל רחבי הארץ. מגרשים אלו מהווים את אחת הדרכים הפשוטות לענייני השכרת רכב. מגרשי המכוניות מאפשרים לכם למכור את הרכב הישן ולקנות רכב חדש תמורתו באותו המקום, בשיטה הידועה כעסקת טרייד אין.

קנייה או מכירת רכב בשיטת הליסינג

שיטת הליסינג הפרטי מאפשרת לכם לשדרג את הרכב הישן שלכם לחדש יותר, גם אם אין לכם כרגע את הסכום הדרוש לכך. ליסינג מאפשר לכל אחד לקבל את מפתחות הרכב מיד עם חתימת החוזה מול החברה.

בשיטה זו אתם מעבירים סכום שנקבע מראש ביניכם לבין חברת הליסינג, לתקופה של שלוש שנים. כך אתם נהנים מרכב חדש עליו תשלמו בתשלומים, כשבתום תקופת החכרת הרכב, הוא עובר במלואו לרשותכם – או שתוכלו לקבל אחד חדש ולהתחיל בליסינג נוסף.

פרסום מכירת רכב ברשת האינטרנט

מכירת רכב דרך האינטרנט הוכיחה עצמה כשיטה יעילה ואפקטיבית המגיעה לחלקים רחבים באוכלוסיה ובפרק זמן קצר במיוחד. שיטה זו מאפשרת לכם לפרסם את פרטי הרכב, להעלותם לרשת ולצרף למודעה תמונות עדכניות המעידות על מצבו.

לוחות האינטרנט לא מגבילים אתכם במילים ומאפשרים לכם להעביר מידע מפורט מאוד, הכולל יותר אינפורמציה לגבי הרכב שאותו אתם מעוניינים למכור. זאת בניגוד ללוחות העיתונים, שם עלות המודעה היא בהתאם למספר המילים שאתם מבקשים לפרסם.

מהו הסכם למכירת רכב?

הסכם למכירת רכב הוא למעשה חוזה לכל דבר ועניין, שבא להגן על שני הצדדים כמו בעת השכרת רכב מסחרי - הן על המוכר והן על הקונה. ההסכם שנחתם נועד לחייב ולהבטיח את אמינות המידע שנמסר על ידי שני הצדדים במעמד החתימה על החוזה.

היום כל אחד יכול להוריד מאתרי האינטרנט הסכם מכירה. ההסכם חייב לכלול מספר סעיפים מהותיים כמו:

  • מצבו של הרכב – הבטחה כי כל המידע והפרטים שנמסרו לגביו הם נכונים
  • בעלות על הרכב - הצהרה בדבר הרכב שאינו משועבד, או מעוקל
  • המחיר: בעת השכרת רכב בתל אביב יש להצהיר על המחיר במלואו, דרך התשלום ומועדו

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI