דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק באינטרנט בניית דף נחיתה, טיפים לסקרנים בנושא.
בניית דף נחיתה, טיפים לסקרנים בנושא.
נמרוד הורביץ 23/02/11 |  צפיות: 2792

המושג דף נחיתה הוא מושג שעם הזמן הולך ונשמע יותר ויותר ברשת האינטרנט, אך לרבים מאתנו כלל לא ברור מהו אותו דף ומה השימוש העיקרי שלו.

דף נחיתה הינו דף אשר מטרתו היא לקבל את הגולש בצורה האידיאלית לביצוע פעולה מסוימת. משמעות הדבר היא, כי עם ברצוני להביא גולש לנקודה מסוימת באתר, בשאיפה שזה יבצע פעולה/רכישה, הדרך הנכונה היא על-ידי דף נחיתה.

דפי הנחיתה התפתחו בעיקר עם התפתחות הפרסום הממומן בגוגל, בו מגיעים הגולשים דרך מודעות טקסט קטנות. אותם גולשים אשר צפו במודעות, צריכים לקבל מענה ברור ומיידי לצורך שלהם ובמידה וזה לא יקרה, יהיה הדבר בזבוז של כסף וזמן.

בניית דף נחיתה היא פעולה הדורשת מחשבה, איכות אותו הדף תשפיע על איכות המודעה המכווינה אליו. בכך יוכל המפרסם להרוויח כסף רב יותר בזכות שני דברים:

האחד, שיפור ההמרה(מכירות ביחס לכניסות לדף) תוביל להתקשרות גדולה יותר עם לקוחות. השני,שיפור ניכר בציון האיכות הניתן למודעה במערכת הפרסום הממומן של גוגל, שיפור זה יוביל ליכולת להיות מועדף על פני מתחרייך, אשר הציעו מחיר גבוה יותר עבור המודעה.

חשוב לזכור כי דף הנחיתה הינו דף שלא חייב להיות חלק אינטגראלי מהאתר שלך, למרות שקיימת עדיפות שיהיה קו מנחה בניהם. בניית דף נחיתה דורש את ההבנה כי על הדף להעביר מסר חד וברור אשר יניע את הגולש לפעולה הרצויה, רכישה, התקשרות או מילוי טופס כזה או אחר. את דף הנחיתה יש לעצב תוך דגש על הנקודה אליה אנו רוצים להביא את הגולש. לדוגמא, עם יש לנו טופס יצירת קשר, נעדיף למסגר טופס זה בצבע בולט(מומלץ בכתום). טופס זה ימוקם במקום מרכזי, במקום שלא דורש גלילה מצד הגולש, חשוב להתנסח בצורה ברורה ואף חשוב מכך להשתמש בפעלים אשר יניעו את הגולש, פעלים כגון "הרשם" או "התקדם".

בניית דף נחיתה לטובת קמפיין פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק הוא צעד הכרחי חשוב בתהליך של מיתוג באינטרנט, אך גם הוא צריך להיעשות בצורה מקצועית ככל האפשר, על מנת לחסוך כמה שיותר כסף בתהליך הפרסום הממומן שעלול להיות יקר ולא יעיל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נמרוד הורביץ

מיתוג באינטרנט



 


מאמרים נוספים מאת נמרוד הורביץ
 
סוגים שונים של עיצובים בגבס, לצרכים שונים בביתנו.
21/12/11 | שיפוצים
גבס הוא חומר מיוחד, חומר שנוח ביותר להשתמש בו וליצור ממנו המון דברים חדשניים עם עיצובים מקוריים, יש מאין. פעם גבס היה נראה לנו פשוט ולא עמיד כלל, היום אנחנו כבר יודעים שהתמונה השתנתה לחלוטין וכי גבס נחשב לחומר איכותי ללא כל צל של ספק.

פרגולות שונות ושימושים שונים, מבט על האופציות הקיימות כיום בשוק.
19/12/11 | שיפוצים
פרגולות הן פיתרון אידיאלי לגינה שלנו, הן בקלות הופכות את הגינה שלנו לחדר נוסף, מרחב גדול ויפה שאנו יכולים ליהנות ממנו ולהעביר שם חלקים גדולים מהיום שלנו, בימי שמש חמים היא מגינה עלינו מהשמש הקופחת ובימים קרים היא שומרת עלינו יבשים מן הגשם והרוחות.

משחק עם צל בעזרת פרגולות, כל מה שאתם חייבים לדעת בנושא.
18/12/11 | שיפוצים
צל הוא משהו שאנו למדים להעריך עם השנים, ככל שאנו בוגרים יותר אנו מודעים יותר ויותר לבעיות הכרוכות בכך שאין לנו צל כגון חשיפה מרובה לקרני השמש, כמו כן לשבת עם עיניים חצי עצומות בגלל עוצמתה של השמש זהו לא משהו שאנו נהנים ממנו בדרך כלל, לכן אם יש ברשותנו גינה ואנו רוצים לנצל אותה וליהנות ממנה, הדרך הפשוטה לעשות זאת היא על ידי התקנת פרגולה.

סוגים שונים של פרגולות, לכל גינה שתבחר.
גינה יפה היא גינה עם דשא ירוק וצמחייה פורחת, אבל גינה משמשת לעוד תפקידים, המטרה שלה לא רק להיות יפה ומטופחת, התפקיד הנוסף והלא פחות חשוב שלה הוא להיות חיונית, לשמש אותנו בכל זמן שנרצה להנות מהאוויר הצח, פרגולות הן התשובה לגינה כזאת.

השינוי המרענן של אותן עבודות גבס, האופציות בשוק השיפוצים והעיצוב.
17/10/11 | שיפוצים
אם חשבתם לאחרונה לבצע שיפוץ בביתכם או סתם נמאס לכם ממראה הסלון, סביר להניח שחשבתם שהדבר עלול להיות יקר והמחיר עלול להגיע עד למאה אלף שקלים. נכון, שיפוץ יכול להגיע למחיר שכזה, אך לא אם תבצעו אותו בצורה החכמה, בעזרת עבודות גבס.

שילוב של עבודות גבס בסלון, לצד עבודות אחרות בחלל הפנימי של הבית.
בזמן שתחום עיצוב הפנים מישראל מתפתח ומגלגל עשרות מיליוני דולרים בשנה, לצידו מתפתח תחום הגבס בקצב מסחרר, תחום הגבס ועיצוב הפנים המודרני משתלבים בצורה כה טוב ביחד, בגלל הצורך בבניה קלה שתינתן לשינוי בכלות, עם התפתחות אופנתית חדשה בתחום העיצוב. עבודות גבס בסלון הינן העבודות הבולטות ביותר בתחום זה.

התפתחותם של עיצובים בגבס בעשור האחרון, מבט דקורטיבי.
הסיבות לכך הם רבות ומגוונות ולא ניתן לשים את האצבע על כולן. דבר אחד בטוח וברור יותר מכל, שבית ישראלי שרוצה לעמוד באותו הקצב לא מסוגל לשבור את קירותיו כל מספר שנים ולכן עיצובים בגבס תפסו תאוצה בשנים האחרונות.

דקים, הבסיס למרפסת המושלמת, גם בתוך דירה.
17/08/11 | שיפוצים
גינה יפה ומושקעת היא גינה עם דק, אין שום צל של ספק לגבי זה, דק זוהי רצפת עץ שהופכת את הגינה שלנו לגינה היפה ביותר באזור, אפילו אם מדובר בגינה של בניין מגורים, התקנת דק היא הדרך לשדרג את הגינה שלנו בכמה רמות מעל כולם.

התקנת דשא סינטטי, כי מה שלא עושה הטבע, עושה מוצר בעל חיי קבע.
17/08/11 | שיפוצים
כשיש לנו גינה בביתנו הפרטי או אפילו בבניין המגורים שלנו אנו צריכים לחשוב על דרך בה הגינה תהיה יפה ומושקעת לכל אורך השנה, לפעמים קשה לדאוג לדשא אמיתי כיוון שהוא דורש תחזוקה מתמדת, הדרך לפתור בעיה זו היא על ידי הנחת דשא סינטטי.

התקנת פלזמה בצורה נכונה חשובה גם לביטחונכם האישי.
17/08/11 | שיפוצים
כשיש לנו בית חדש ואנו רוצים לרכוש רהיטים לסלון ביתנו, או כאשר אנו רוצים לחדש את סלון ביתנו הישן, אין כמו מסך פלזמה שיעשה את העבודה הזאת בצורה הטובה ביותר. מדובר במסך אסתטי ויפה, אשר ללא כל צל של ספק משדרג את סלון ביתנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI