דף הבית רוחניות רוחניות - אחר כעס, למה אתה כועס, חלום עצמי, מי מנהל את הרצון שלך, לא לכעוס על הכעס, להכיל את הרע, להתאחד עם אלוהים
כעס, למה אתה כועס, חלום עצמי, מי מנהל את הרצון שלך, לא לכעוס על הכעס, להכיל את הרע, להתאחד עם אלוהים
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 23/02/11 |  צפיות: 3193
כעס, למה אתה כועס, חלום עצמי, מי מנהל את הרצון שלך, לא לכעוס על הכעס, להכיל את הרע, להתאחד עם אלוהים

אליעד: הבעיה היא לא בזה שאת כועסת, הבעיה היא בזה שאת לא רוצה לכעוס. אם היית רוצה את הכעס, אז לא הייתה לך בעיה, נכון? כאשר את משחקת, יש כעס בתוכך שאת רוצה לנצח, אבל את לא סובלת בגלל הכעס הזה, כי הכעס הזה גורם לך לשחק, לרצות לנצח וליהנות מהמשחק. אבל במשחק את בוחרת את הרצון, את חווה אני בוחרת לרצות לנצח במשחק. ולכן למרות שיש כעס, את לא סובלת, כי את בחרת את הכעס והמשחק.

כשאת יושבת מולי, את מתכוונת לגוף ומקסימום לתודעה. עכשיו התודעה והגוף שלך זה חלק ממשהו גדול יותר. עכשיו את לא שולטת בכול מה שקורה סביבך, את חווה חוויה של עבד, את חווה שמכריחים אותך לקום בבוקר, לאכול, לעבוד וכו', והחוויה הזאת מדכדכת.

עכשיו, לא רק שאת לא בוחרת מה שקורה סביבך, את גם לא בוחרת את מה שקורה בתוכך. זה נכון בגלל שאת מזדהה עם הגוף והתודעה, אבל אם היית יותר חכמה, היית מבינה שאת זה לא רק הגוף והתודעה, אלא את המציאות. כשהיית הולכת ברחוב ורואה מישהו הולך, היית מבינה שאת מזיזה אותו. רק שתביני שיש צורת חשיבה מסוימת, שבה הכול כרצונך תמיד.

אם תביני את זה, תמיד יהיה לך טוב, ואם לא תביני, לא משנה איך תסובבי את זה, תמיד תרגישי חסר.

אין אדם שהוא בלי כעס, אפילו אדם שאוכל, הוא כועס על זה שהוא רעב. אפילו שאני מזיז את היד, זה בגלל שלא היה לי טוב וכעסתי, ולכן הזזתי אותה. האדם לא מרוצה מהמציאות ולכן הוא כועס, ולכן הוא משנה דברים.

ההבנה היא שאת המציאות, שאצלה הכול מושלם, הכול אחד. ואת המציאות, שבוחרת לצמצם את עצמך, ואת היא זאת בוחרת, שהצורה הזאת תכעס. בהתחלה זה מתחיל שטוב לך, כי הכול אחד, ואחר את מצמצמת את עצמך לגוף שלך, ובוחרת מה שקורה לך. אז אם היית חווה זאת, אז היית מבינה שהכול כרצונך.

עכשיו, אין אפשרות להתחמק מהכעס לגמרי, כל זמן שאת קיימת, תמיד את רוצה משהו. להגיד אני רוצה לחיות זה גם סוג של כעס, למה? כי אני לא רוצה למות. לכן אין שיטה שתעבוד נגד הכעס.

מה פירוש לא לכעוס? שאת מסוגלת להכיל בתוכך כעס אין סופי. את מגיעה למצב שאת יכולה לכעוס בכעס הכי גדול בעולם, ושיהיה לך טוב עם זה. זה נקרא שאין לך בעיה של כעס.

אם את רוצה להתמודד עם הכעס, הדרך היחידה זה, שאת תכילי את הדבר הכי רע בעולם. תדמייני את הדבר הכי רע בעולם בתוכך, וטוב לך עם זה. זה נקרא להיות נקייה מהכעס לגמרי. אם תחווי שאת רוצה את הדבר הכי רע, אז את האדם הכי חופשי בעולם, כי אי אפשר לאיים עליך. את חווה שאת הראשון, שנמצא מחוץ לדברים. כי אם לא, אז את תמיד תפחדי ממשהו, ותמיד יהיה לך רע ממשהו אחר. אני מביא לך פתרון לכול הבעיות.

שאלה: מה זה להכיל?

אליעד: מצד אחד את מאוד כועסת, אך מצד שני את מכילה את זה, וזה טוב. מצד אחד את מרגישה מאוד רע, אך מצד שני את מרגישה עם זה מאוד טוב.

כרגע את מבינה שאם אני רוצה ויש לי אז טוב לי, ואם אני רוצה ואין לי, אז רע לי, או הפוך. אבל אני מדבר על משהו אחר. אבל תזכרי שרק את מרגישה רע, למציאות לא רע. לא משנה כמה רע לך, המציאות רוצה את זה.

למציאות אין יותר או פחות טוב. היא לא יכולה להגיד שזה יותר טוב מזה, למה? כי היא עושה את שניהם. והיא יכולה גם לשנות, אף אחד לא מגביל אותה. המציאות מכילה את הכול. מה הכוונה להכיל? שהיא חווה את הכול בצורה שווה.

יש דבר אחד שממנו הכול יוצא - יש קיר, יש אליעד, יש שולחן, יש רגשות, ויש הרבה דברים, אבל אין הבדל בין כל הדברים האלה. אין הבדל בין קיר לכעס, שניהם באים מאותו מקום. מצד המציאות אין הבדל בין קיר, לכסא, לבן אדם, ולתחושה של בן אדם. זה הכול צורות שונות. למעשה זה תחושות שונות.

להכיל הכוונה שאת מעבר לדברים. את יוצאת מהגוף, יוצאת מהתודעה של עצמך, יוצאת מהעולם, נמצאת בשום מקום, ומשם את אומרת אני מכילה את הכול. הכול עבורי אותו הדבר, זה סוג של השתוות. את למעשה יוצאת מכול ההגדרות של הטוב והרע, את לא מבדילה בין יש רעש לאין רעש, את לא מבדילה בין זה שאת במונית או בספארי.

במצב שלך עכשיו, את עושה הפרדה בין רעש ללא רעש, עכשיו את לא רוצה את הצורה של הרעש. אבל אם עכשיו היית מחוץ למקום, אז לא הייתה לך שום בעיה.

אני לא אומר לך לרצות את הרעש, כי אם תרצי את הרעש, תרצי את הרעב, ואז תמותי. אני אומר לך, תרצי את זה שאת רוצה לכעוס על הבחורה בגלל שהיא עושה רעש. אבל את תשאלי, למה שאני ארצה להרגיש רע? אז אני אומר לך, תדעי לך שזה את מבחירה חופשית, בוחרת לרצות להרגיש רע.

את עכשיו נוסעת במונית, והבחורה מרעישה. אם היית חווה שהמציאות עכשיו גורמת לי להיות קיימת, המציאות גורמת לי לרצות שהיא לא תרעיש, המציאות גורמת לה להרעיש, המציאות גורמת שאת תשמעי אותה - אם היית חווה את זה תמיד, היית נעלמת במירכאות, והיית נהפכת למציאות.

אם תתבונני בזה מספיק ותראי אנשים זזים, תביני משהו מזיז את האנשים. וכשאת רואה קיר עומד, את מבינה שיש מישהו שעושה שהקיר יעמוד. כשאת מסתכלת על העולם, את רואה שיש מישהו שעושה שהעולם יהיה קיים.

כשאת אומרת שאת רואה שמישהו מזיז את האנשים, למעשה אין אנשים, אין פה שום ישות, חוץ מהישות הראשונה. זה לא כמו תיאטרון בובות, שמישהו מזיז את הבובות. האמת היא שזה שמזיז את הבובות והבובות עצמם זה אותו אחד.

בתיאטרון בובות, אם זה שמפעיל את הבובות, יפסיק להפעיל אותן, הבובות ימשיכו להיות קיימות, אבל במציאות הצורות לא יכולות להיות קיימות ללא ההוויה.

למשל את עוצמת את העיניים ומדמיינת פיל, האם הפיל קיים? הוא קיים, אבל הוא את. את לא רק מזיזה את הפיל, את גם הפיל. כשאת רואה את האנשים, זה לא רק שמישהו מזיז אותם בחוטים, אלא זה מישהו שמהווה אותם, שמקיים אותם. עכשיו שאת רואה חדר, יש משהו שעושה את החדר הזה עכשיו. ואם תחווי את זה, את תיעלמי, ואז תהפכי לראשון.

למשל את מדמיינת פיל, והפיל אומר אני, מי אומר אני?

שאלה: אני.

אליעד: הפיל שאומר אני, האם הוא יודע שמישהו גורם לו להיות קיים ואומר אני דרכו? לא. הוא מבחינתו חושב שהוא עושה את כל הדברים, אבל את היא זאת שאומרת, אני, דרך הפיל.

עכשיו את היא כמו אותו פיל. כי אותו אחד, עשה את זה כל כך משכנע, שאת בטוחה שאת היא זאת שעושה את כל הדברים.

אבל גם כאשר את חולמת חלום, זה מאה אחוז אמיתי לך. אין לך שום אפשרות לדעת שאולי עכשיו את לא בתוך חלום. אולי את כרגע בתוך חלום?

שאלה: אולי.

אליעד: אז בואי נבדוק.

שאלה: כאשר אני חולמת, אני מרגישה שזה ממש אמיתי, אז אולי גם זה חלום, כלפי מישהו אחר?

אליעד: מה שחשוב שתביני שהראשון, הוא את. איך חווים? על ידי שמבינים. אם היית חווה זאת, לא באמת היית כועסת. את הרי בחלום של עצמך, ולכן אין על מה לכעוס?

שאלה: אבל עדיין בתוך החלום, אני קיימת.

אליעד: אבל זה האני הגבוה.

תדמייני שאת הולכת ברחוב, ופוגעת בעמוד ומקבלת מכה, האם את כועסת על הדמיון שלך? לא. את הרי עושה זאת, לכן את לא כועסת. מה שאני בא להגיד, שאם את חווה שאת הראשון, אז הכול זה בהתאם לרצון שלך. זה נקרא פיתרון שנעשה על ידי הבנה. את לא אמורה לשנות כלום, אלא אם את רוצה. גם אחרי שתביני זאת יהיו לך שאלות, אבל את קרובה לסיום.

יש מציאות שהיא עושה בכול. את המציאות שעושה הכול. אם היה לך מספיק רע, אז היית מאוד רוצה להבין זאת, והיית נזכרת שאת עושה הכול.

שאלה: איך אני בודקת, שאני זה המציאות שעושה הכול?

אליעד: אם זה לא את, אז מי זה כן? בואי תנסי לתת לי הסבר שזה לא את.

למשל כשאת במונית, יש רעש. אז מי זה שאחראי שיש רעש במונית? מי אחראי שאת כועסת בגלל הרעש?

שאלה: אני מבינה שהמציאות אחראית על הכול. איך זה עוזר שאני רואה עצמי בתוך חלום?

אליעד: אם את בתוך חלום, ואת הולכת עכשיו, ורואה שמישהו מדבר איתך, האם את מבינה ששניכם זה את? בתוך החלום כל מה שאת רואה, זה את, כי את היא זאת שחולמת את החלום. לכן זה יכול לתת לך הבנה על המציאות, שכול מה שאת רואה, זה את, האני הגבוה.

עכשיו, כאשר משהו מכעיס אותך, אל תנסי למצוא סיבות, למה משהו מכעיס אותך, תנסי לראות שאת מתנגדת למה שקורה, תנסי להסתכל פנימה. למה יש מישהו שלא רוצה את המציאות? במקום לראות שהיא מציקה לך, תבדקי, מדוע אני לא רוצה את הרעש שלה? למעשה את מציקה לעצמך.

אותך לימדו שכאשר יש בעיה, פותרים אותה על ידי זה שמשנים אותה, למשל, יש כאב ראש, לוקחים כדור נגד כאב ראש, ונעלם הכאב ראש. אף אחד לא גילה לך שכאשר יש לך כאב ראש, זה בגללך. אם יש לך כאב ראש, את יכולה לקחת כדור, אבל בתוכך תביני, שהבעיה לא שם, אלא הבעיה היא שאת לא רוצה את הכאב ראש.

כאשר את כועסת על הבחורה, ראשית את צריכה להבין שכול מה שאת חושבת עליה, זה את. קודם כל עליך להבין מי פה אשם. והאשם זה את. את אומרת שהיא פושעת, אבל זה לא נכון, את היא הפושעת. קודם תדעי מי האשם, קודם תביני היכן הבעיה פה? למעשה הבחורה בסדר גמור, את היא שמרעישה לעצמך את הראש.

את צריכה להבין שאת היא האחראית. אף אחד לא אחראי לצרות שלך מלבדך. אם זאבים עכשיו טורפים אותך, רק את אחראית לסבל שלך בגלל הזאבים. תביני שמי שאחראי זה את. לאן זה מוביל? קודם תביני שאת השורש של המצב. רק את האחראית אם טוב לך או רע לך.

אם עכשיו זכית בלוטו וטוב לך, תדעי שזה בכלל לא קשור ללוטו, זה קשור בך, שאת רוצה לזכות בלוטו ולכן טוב לך.

למה זה יוביל? זה יוביל לשאלה המתבקשת, אם אני אחראית לזה, אז למה אני לא תמיד שמחה, כאילו זכיתי בלוטו? למה שאני לא אשמח אם הבחורה מרעישה? אז תשאלי, אבל מי אחראי לרצון שלי? ואם תשאלי את זה, את תראי שזה לא בשליטתך, זה בעצם המציאות עושה. ואז זה יבטל לך את החוויה של הבחירה. ואחר אם תביני את זה יותר, את תיעלמי, לא תהיי קיימת, ואז תהפכי למציאות, ותראה שהכול אחד.

שאלה: בעבודה אני מנסה לעשות זאת, אבל הכעס משתלט עלי.

אליעד: קשה לאדם להרגיש שהוא אשם, ולכן הוא מנסה לגלגל את הכעס על אחרים. אם למשל היית במדבר והיית כועסת, היית מאשימה את עצמך, כי אין לך את מי להאשים. אבל כאשר את נמצאת עם אנשים, עולה לך כעס ואת מוציאה אותו על אחרים. לכן כאשר את כועסת את אומרת שאחרים גם אשמים בכעס שלך, ולא רק את. אבל האמת היא שרק את אחראית לכעס שלך, ולכן עליך לקחת אחריות על החיים שלך.

את צריכה להיות בטוחה בזה, שאת היא האחראית למה שקורה לך, אם לא תהיי בטוחה בזה לא תוכלי להתקדם.

אם לא היית יודעת שאת קיימת, הייתה בעיה? לא. אז מי גורם לכך שתדעי שאת קיימת? המציאות. שאת אומרת, אני ואני, האם את מבינה שאת היא המציאות?

אם היית מבינה שיש מציאות שעושה אותי, וגורמת לרצון שלי, אז אני לא שונה, מפיל בתוך חלום. למשל את מדמיינת פיל בתוך חלום, והפיל אומר שהוא רוצה. מי הוא הפיל? זה את. מה שהפיל רוצה? זה גם הרצון שלך. האם האני של הפיל בשליטתו? לא. האם הפיל אחראי? לא. כל הפיל הגדול הזה, עם כל מה שהוא חושב שהוא יכול לעשות. בשנייה את יכולה להעלים אותו, אם תחשבי על תפוח.

אם למשל הוא חושב שהוא עשה ועשה, וכול הזיכרונות שלו, למעשה את היא זאת שמכניסה לו לראש שהוא עשה, את היא זאת שמכניסה לו את הזיכרון, ובשנייה את יכולה למחוק לו את הזיכרון, וכך להעלים אותו.

גם את ככה, האם את בוחרת איך את תראי? לא. האם את בוחרת איך המציאות סביבך תראה? לא. מה את בוחרת? שום דבר. אבל את אומרת, אני זוכרת שאתמול עשיתי כך וכך, אבל המציאות יכולה בשנייה למחוק לך את הזיכרון, ואז את לא זוכרת כלום, בשנייה את הופכת למשהו אחר.

כמו שאת לא מוטרדת מזה שהפיל נעלם, כך אף אחד לא יהיה מוטרד מזה שאת תיעלמי, אם המציאות תימחק לך את הזיכרון. מישהו עכשיו חושב אותך, מישהו מקרין אותך.

שאלה: אני חשבתי שאני אפסיק לכעוס, ומה אם כל הרגשות של דיכאון, דכדוך?

אליעד: מה רע בזה?

שאלה: הייתה לי צפייה שזה יעלם?

אליעד: עצם הצפייה זה הרע. תביני, אם תצליחי להעלים את זה, את מאוד תסבלי, כי תפחדי שזה יחזור אליך. ודבר נוסף, את לא יכולה להעלים את זה לגמרי, כי אפילו כשאת אוכלת זה כעס. אם לא תרגישי כלום, את לא תרגישי שאת קיימת. עצם זה שאת קיימת, זאת כבר בעיה, כי את מזדהה עם משהו שהוא לא אין סופי. כשאת אומרת אני קיימת, זה להגיד, אני לא שאר הדברים. אז זאת גם בעיה. אבל אני רוצה להביא אותך למצב, שאת תהיי קיימת וגם לא קיימת בו זמנית. כשימאס לך את תכבי את המנגנון ותגידי, לא בא לי להיות קיימת. ברוב הזמן תהיי כאן בעולם, אבל בתוכך תהיי גם לא קיימת בו זמנית.

שאלה: חשבתי שצריך לקחת את כל הדברים הרעים ולשים אותם בפח אשפה.

אליעד: לא, אם אנחנו מכבים את הרע, אנחנו מכבים גם את הטוב במירכאות. לכבות את התחושות הרעות, זה אומר לכבות גם את התחושות הטובות. אם את לא מפחדת למות ברעב, זה אומר שאת לא תיהני לאכול. חלק מזה שאת נהנית מאוכל זה בגלל שאת לא רוצה למות ברעב, ולכן את נהנית מהאכילה. אם מכבים את הסבל, אז מכבים את כל התחושות. אם מכבים את הכעס, אז כבר אין יותר אושר.

כשאני אומר לרצות את הרע, הכוונה היא שלא אם תהיי רעבה, את תרצי להיות רעבה, כי אז לא תאכלי. לרצות את הרע, זה לא שאם צועקים אליך, את רוצה שיצעקו אליך. לרצות את הרע זה, שאם צועקים עליך, את אומרת, שאת רוצה את זה שלא יצעקו עלי.

צועקים עלי - אני לא רוצה שיצעקו עלי - אני רוצה את זה שאני לא רוצה שיצעקו עלי.

כשאנשים אומרים, תאהב את הרע, מתכוונים שאם כואבת לך הבטן תאהב את זה, אבל זה סתם. אני לא אומר לך שתאהבי את זה שכואבת לך הבטן, אני אומר, שתאהבי את זה שאת רעה לעצמך, שאת אומרת שאת לא רוצה שתכאב לך הבטן.

אם את אומרת, שתמיד את רוצה את מה שאת רוצה, אז תמיד רע לך. למה? כי את רוצה, רק את מה שאת רוצה. יש צורה שהיא מה שאני רוצה, ויש צורה שהיא מה שאני לא רוצה, כשאת אומרת אני רוצה את זה ולא את זה, את סובלת.

כשאת אומרת, אני רוצה רק להיות בשמחה ולא בדיכאון, בזה עשית לעצמך רע. כשאתה אומר, אני רוצה להרגיש טוב, למעשה אתה עושה לעצמך רע. מעכשיו גם הרגשת הטוב וגם הרגשת הרע - טובים לך.

תביני, יש פה שתי תודעות בו זמנית. האחת תודעת הגוף שרוצה את זה ולא רוצה את זה. והשנייה האני הגבוה שרוצה הכול. אם האני הגוף יהיה מחובר לאני הגבוה, יהיה בסדר. זה עדיין יפריע לאני הקטן, אבל תלוי איפה תהיי יותר.

את כרגע בתוכך גם אלוהים וגם מי שאת, אבל כשאת אומרת אני, את מתכוונת לגוף, את לא מתכוונת למציאות לאחד לאלוהים, אבל האמת היא שאת גם אלוהים. עכשיו את שניהם, אבל את כרגע בוחרת להיות הגוף ולא אלוהים.

שאלה: אבל איך זה יקל עלי?

אליעד: עליך זה לא יקל, כי את עדיין רוצה את זה ולא את זה. אבל את תהיי גם פה וגם שם. למשל צובטים אותך, אז אומרת על תצבוט אותי, כי אני זה הגוף. אבל אם תדעי שאת גם אלוהים, אז את כאלוהים, תרצי להיות קיימת ותרצי שיצבטו את הגוף שלי. הגוף עדיין רע לו, אבל את כשאת אומרת אני, את לא חווה את הגוף, את חווה משהו אחר.

שאלה: איך אני יוצאת החוצה?

אליעד: על ידי שאלות, תשאלי מי אני? למה אני רוצה? מה קורה איתי? וכשזה יהיה ברור לך בשכל, אז תרגישי זאת בחוויה.

בואי ניקח דוגמא, מישהי עשתה רעש, ואת הרגשת רע. אם היית רוצה שהיא תעשה רעש, האם היה לך רע? לא. ואם לא אכפת לך, האם זה היה עושה לך רע? לא. זאת אומרת שהרע נוצר מזה שאת לא רצית. האם זה שהיא כועסת, האם זה מחייב את זה שאת תכעסי? לא. זה אומר שזאת לא הסיבה. האם יש אפשרות תיאורטית שהיא תצעק ואת תרגישי טוב? כן. לכן זאת לא הסיבה שאת מרגישה רע. זאת סיבה אבל לא הסיבה האמיתית. ואנו מחפשים את הסיבה האמיתית. אז מדוע הרגשת רע? בגלל שלא רצית את המצב.

עכשיו, האם יש משהו שמחייב שלא תרצי את המצב? ואולי יש אפשרות שכן תרצי את המצב? יש מציאות שבה את לא רוצה את המצב, האם המציאות שאת לא רוצה בה, האם זה מחויב שאת לא תרצי אותה, או שיש רק אפשרות שיש מציאות שאת לא תרצי אותה. האם זה מחויב שלא תרצי את זה שהבחורה צעקה? לא.

אז למה לא רצית? היא עכשיו צועקת ואת לא רוצה, למה? מאיפה בא הרצון שלא רוצה שתרצי רעש? או שזה ממך או שזה לא ממך? אם זה ממך, אז אין בעיה, כי את בוחרת את הרצון. רע לך בגלל שאת לא מודעת שאת יוצרת את המצב.

תשימי לך שכול מה שאנחנו עושים, זה רק להבין, מה קורה פה. ובסוף שתביני, את תגלי שאין כל בעיה.

אז למה את לא רוצה שהיא תצעק? מה גורם לכך שיום אחד את רוצה ככה ויום שני משהו אחר? את אמורה להבין מה היא האמת. כל התחושות שלך תלויות בכוח אחד שאחראי לרצון שלך. דבר אחד שאחראי לכול מה שקורה לך, ולא תלוי בכלל במה שאת עושה. הרצון, זה למעשה כל מה שקורה בחיים שלך. אז למעשה, אם המנגנון של הרצון גורם לך לרצות את המציאות אז טוב לך, ואם הוא מחליט שלא תרצי את המציאות, אז את סובלת. זה בכלל לא משנה מה את עושה ולא משנה מה יש לך. הטוב והרע שלך תלויים בכוח הרצון.

אז בואי נבין מי האחראי, באם את רוצה או לא רוצה. אז השאלה היא, למה את לא רוצה את המצב? במה תלוי הרצון שלך? את חייבת להבין למה את סובלת. מי אחראי לרצונות שלך?

שאלה: אני מבינה שיש משהו שגורם לכול לקרות. יש משהו שמפעיל אותי.

אליעד: יש כוח שגורם לכול לקרות. עכשיו צריך לחזק את ההבנה הזאת אצלך לרמת החוויה. למשל, את שומעת שמישהו צועק, אז את מבינה שמישהו גורם לו לצעוק, ומישהו גורם לך לשמוע את הצעקות ולהרגיש מה שאת מרגישה.

כשאת רואה עלה נופל, את לא כל כך שמה לב, אבל כאשר את נופלת, את אומרת אני נפלתי, אבל האם יש הבדל בין העלה לבינך? אין כל הבדל. זה הכול עניין של שכל. שניכם נופלים בגלל שהמציאות רצתה שתיפלו.

את צריכה להביא את עצמך, לחוויה שתבוא מהבנה, שכשהבחורה צועקת, את זוכרת שהיא צועקת בגלל שאלוהים רוצה שהיא תצעק. ואת לא רוצה שהיא תצעק, בגלל שאלוהים רוצה שאת לא תרצי שהיא תצעק. קודם תכירי בכך שאלוהים קיים. תכירי בכך שיש משהו שעושה הכול, יש אחד שמחבר את הכול.

כשאת הולכת לחדר שלך, זה בגלל שאלוהים עושה, שאת זוכרת עכשיו, ששם החדר שלך. גם הזיכרונות שלך, גם אותם אלוהים עושה. כל מה שאת יודעת, על מה שהיה ומה שיהיה זה נוצר בכול רגע. מי שמפעיל הכול, מפעיל גם את הזיכרון.

זה שעושה הכול, יוצר גם את המקום והזמן, ואת מה שיש בתוכם. את צריכה להגיע למצב שבו את תחווי את זה, איך? על ידי שאלות. ותתחילי לחשוב על זה. ואז זה יגרום לך להיעלם.

את חלק מהמציאות, אבל גם על החלק שלך, המציאות אחראית שתהיי קיימת. כמו היד שהיא חלק מהגוף, אבל היא גם הגוף. כך שאת גם המציאות.

אז כאשר את אומרת אני, למעשה המציאות אומרת אני. אני זה המציאות. וכאשר תגידי אני, תתכווני למציאות. ובסוף בסוף תביני שאת כל המציאות. ואז הכול יהיה כרצונך.

למשל יש תאונה, ורע לך מזה שיש תאונה, אבל את רוצה את זה, שרע לך מזה שיש תאונה. אז יש בעיה לאני הקטן, אבל לך אין בעיה, כי את יודעת שאת המציאות.

את סובלת מפיצול אישיות, וכשאת אומרת המציאות, את מתכוונת למישהו אחר, אבל המציאות זה לא מישהו אחר, זה את. ולכן כל מה שקורה, זה הכול הרצון שלך.

שימי לב, האני המצומצם לא רוצה את התאונה, המציאות רוצה את התאונה, אבל את שאת באמצע, אם שכשאת אומרת אני, את מתכוונת לשניהם, אז את חווה את האחד לפי העיניים של השני, את חווה את האני המצומצם דרך העיניים של האני הגבוה. ואז הכול זה כרצונך, בהנחה שתחווי שאת זה המציאות.

המאמר מאת מאמן אימון אישי + ייעוץ אליעד - www.EIP.co.il | מאמן אימון אישי מרצה הרצאות

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי בנושא הסוד, בחירה חופשית, ישות, השתוות, לשאול שאלות ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI