דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים בניית אתרים לעסקים
בניית אתרים לעסקים
יפית מוגמי 01/03/11 |  צפיות: 2896

בניית אתרים לעסקים

עסקים רבים משיקים אתר אינטרנט עוד בטרם הפתיחה הרשמית של העסק. 80 מיליון מאתרי האינטרנט בעולם שייכים לעסקים שונים: קטנים, גדולים, עסקיים או התנדבותיים. נתונים מראים כי בעוד חמש אנשים לכל אדם פרטי יהיה אתר אינטרנט משלו, בנוסף לאתר העסק. מהי בניית אתר? במה זה כרוך ואיך עושים זאת? בניית אתר לעסקים נעשית על ידי אדם פרטי או על ידי איש מקצוע ותכליתה, בעיקר, קידום העסק, הגדלת החשיפה והרחבת ציבור הצרכנים. בניית האתר יכולה להיעשות על ידי תוכנה פשוטה ולשרת כל עסק, כל אדם וכל חברה.

סוגי אתרים

בניית אתר אינטרנט, בין אם מדובר בארגון, בעסק או באדם פרטי, יכולה להיעשות במגוון דרכים. הדבר החשוב ביותר הוא להבין מהי המטרה העיקרית. נהוג לחלק את האתרים למספר סוגים: אתרי מידע, אתרי שיתוף מידע, אתרים מסחריים ואתרים שיווקיים. מבחינה טכנית, בניית האתרים נעשית בצורה דומה, תוך הפרדה שבין תוכן סטטי שנבנה בטכנולוגיית תכנות הנקראת HTML, לבין תוכן דינמי - אינטראקטיבי הנבנה בטכנולוגיית FLASH. חברות רבות מציעות שירותי בניית אתרים ומספקות את השירות בחינם תמורת שטחי פרסום בדף האינטרנט. מקים האתר יכול לבחור האם לאפשר שיתוף מידע, יצירת קשר, חשיפה למוצרים, כתיבת חוות דעת, רכישה מקוונת, עדכון עצמי ועוד ועוד.

בניית אתר לעסקים קטנים

רבים חושבים שבניית אתר אינטרנט היא פרויקט מסובך הכרוך בהשקעה גדולה ויקרה. חברות עסקיות שעוסקות בהקמת אתרים מציעות לבעלי עסקים קטנים בניית אתרים מותאמים לצרכיהם. אתרים אלה נבנים לרוב בהתאמה אישית לפי צרכיו של בעל העסק הקטן, וניתנת לו ההרשאה להוסיף, לתקן ולעדכן את התכנים בעצמו ללא ידע טכנולוגי מעמיק. לרוב באתרים לעסקים קטנים בולטת האפשרות ליצור קשר ישיר עם החברה, למלא טפסי הרשמה ולהתעדכן במשובים ובפניות. החשיבה שעומדת מאחורי זה היא שמירה על קשר עם כל לקוח ולקוח שחשיבותו גדולה כשהעסק קטן.

בניית אתר תדמיתי

רשת האינטרנט הפכה לכלי חשוב ומרכזי בקידום עסקים ובתפקודם. בשנים האחרונות החליף דף האינטרנט את כרטיס הביקור של העסק, והפך נפוץ מאוד. אתר תדמיתי הוא דף מקוון המציג את העסק על כל תחומיו. הגולש באתר תדמיתי נחשף למידע אודות העסק, תחומי המומחיות, קהל הלקוחות, מגוון השירותים ודרכי ההתקשרות. המטרה בבניית אתר תדמיתי היא להציג לגולש המתעניין את העסק ולאפשר לו חשיפה למוצרים ולשירותים ביתר נוחות, מכל מחשב ובכל מקום בעולם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יפית מוגמי


 


מאמרים נוספים מאת יפית מוגמי
 
בניית אתרים לעסקים
עסקים רבים משיקים אתר אינטרנט עוד בטרם הפתיחה הרשמית של העסק. 80 מיליון מאתרי האינטרנט בעולם שייכים לעסקים שונים: קטנים, גדולים, עסקיים או התנדבותיים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI