דף הבית קניות וצרכנות ביקורות מוצרים טבעת אירוסין משובצת יהלומים,טבעת אירוסין יהלום,טבעת אירוסין מחיר–יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים מה חנויות תכשיטים לא מספרות לכם ???
טבעת אירוסין משובצת יהלומים,טבעת אירוסין יהלום,טבעת אירוסין מחיר–יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים מה חנויות תכשיטים לא מספרות לכם ???
יעקב פוגל 01/03/11 |  צפיות: 3483

טיפים לקניית טבעת אירוסין עם יהלומים – על די חבר בורסת היהלומים יהלומים בדרך כלל נתפסים כאבנים שקופות ונטולות צבע. אך בעוד שיהלומים לבנים הם היהלומים השכיחים ביותר, ניתן למצוא גם יהלומים צבעוניים שמקבלים את צבעם עקב חשיפה לחומרים או כימיקלים מסויימים במהלך תהליך היווצרותם. צבע הוא אחד.

אם יהלום נחשף לחנקן הוא יסגל לעצמו גוון צהבהב או חום.

ה- GIA מדרג את צבעם של היהלומים באמצעות אותיות אנגליות, ולפיו יהלומים שצבעם מדורג באותיות D,E או F עדיין נחשבים כחסרי צבע. דירוג של G עד J  יסווג את היהלום כ"כמעט חסר צבע" ואילו דירוג K,L ו- M ילמד על "גוון צהבהב חיוור". דירוג האותיות שבין N ל- R משמש לסווג יהלומים ב"גוון צהוב בהיר מאוד" והאותיות הנותרות משמשות לסיווג יהלומים בטווח שבין "צהוב בהיר" ל"צהוב בוהק", שבצבעיהם ניתן להבחין בקלות.

יהלומים צבעוניים בגוונים שאינם צהוב או חום ידועים בכינוי "יהלומים צבעוניים" (fancy colored diamonds) ואת צבעיהם מסווגים לפי מדרג שונה. יהלומים כחולים או אפורים נוצרים כתוצאה מחשיפת היהלום ליסוד האל-מתכתי בור (boron). יהלומים ירוקים – מהיהלומים הנדירים בעולם – מקבלים את צבעם מקרינה טבעית. ואילו עיוותים פלסטיים (שינויים בצורת היהלום, הנובעים מפגם במבנה הגבישי של האבן), הם הגורמים לצבעם של יהלומים ורודים ואדומים וגם לחלק מהיהלומים החומים.

מעריכי יהלומים לרוב אינם יכולים לקבוע את סיווג הצבע המדויק של יהלום באמצעות בחינה שלו מחלקו העליון, בד"כ הם יבחנו את צבעה של האבן לאחר שיהפכו את היהלום על ראשו ויביטו עליו בתוך מיכל צבוע לבן. לאחר שנקבע בוודאות צבעו הבסיסי של היהלום, ניתן לאבן גם דירוג המתייחס לגווני המשנה שלה ועוצמתם, לדוגמא: "צבע צהוב בוהק" או "כחול עמוק-ירוק".

גורמים הקובעים את דרגת הניקיון של היהלום:

גודל הפגם: ככל שהפגם גדול יותר יהיה הדבר חמור יותר. זכור, יש לבדוק את הפגמים בהגדלה של פי 10.

מספר הפגמים: ככל שיגדל מספרם של הפגמים המצויים באבן כך יפחת ניקיונה.

סוג הפגם: עלינו להתחשב בסוג הפגם –לבן או שחור-סדק או בקע

מיקום הפגמים: ככל שהפגם במרכז הוא בולט יותר ולפיכך דרגת הניקיון נמוכה יותר. פגם המצוי קרוב לקוטר, נראה פחות בולט וכן ניתן להסתירו כולו או מקצתו בזמן השיבוץ.

ברק הפגם: ככל שהפגם מבריק יותר הוא בולט יותר ויובחן ביתר קלות..

צבע הפגם: פגם כהה יראה מהר יותר מפגם בהיר.

סימולים לניקיון היהלום

F/IF  VVS1  VVS2  VS1  VS2  SI1  SI2  SI3  I1  I2  I3

F – FLAWLESS

יהלום נקי מפגמים. אבן שבהגדלה של פי 10 לא נמצא שום פגם פנימי או חיצוני.

IF – INTERNALLY FLAWLESS

ללא פגמים פנימיים. זו אבן שבהגדלה של פי 10 לא נראה בה שום פגם פנימי. על פי הגדרתה בהחלט יתכנו קיומם של פגמים חיצוניים כגון שריטות, שפשופים, פאה טבעית, נטייה

VVS1

אבן בעלת פגמים זעירים שקשה מאוד מאוד לראותם לאדם מיומן בהגדלה של פי 10.

עננים חלשים, שאריות ליטוש וכו'. ברוב המקרים נראים דרך הביתן או קטנים ושטחיים במידה שניתן לסלקם בצחצוח קל.

VVS2

אבן בעלת פגמים שקשה מאוד לראותם בהגדלה של פי 10.

VS1

אבן בעלת פגמים שקשה לראותם.

גבישים קטנים, סדקים קטנים, או עננים הינם בין המאפיינים.

VS2

אבן בעלת פגמים שכבר לא קשה לראותם בהגדלה של פי 10. זאת משם שהם רבים יותר, בולטים, מבריקים, מצויים במרכז וכו'.

SI1 SI2 SI3

אלו הן אבנים שהם שכמות הפגמים שבהן וגודלם היא כזו שהם נראים בקלות יחסית בהגדלה של פי 10. אבנים מסדרת SI2 בד"כ ניתן להבחין בפגם כאשר אנו מסתכלים על האבן בעין, ללא הגדלה, מכיוון הביתן. SI3 היא דרגת ניקיון שאינה קיימת לפי סקלת ה- .GIA היא "נולדה" בעקבות דרישות השוק לדרגת ביניים שבין SI2 ל I1 אלו אבנים המציינות דרגת ניקיון נמוכה מ SI2 הווה אומר I1 אשר אינן נראות בעין המתבונן מלמעלה.

I1

אבנים מסדרת I1 הינן אבנים בעלות פגמים בולטים וברורים למדרג מיומן בהגדלה של פי 10 לעיתים ניתן להבחין בפגמים גם בעין בלתי מזוינת כאשר מסתכלים על האבן במבט מהכתר.

I2 I3

הינם קטגוריות דומות לאבנים מסדרת I1 רק שכמות הפגמים, גודלם ורמת הסיכון שהם מהווים לקיומה של האבן גדולה ורבה יותר.

טיפים לקניית טבעת אירוסין עם יהלומים – על די חבר בורסת היהלומים

מאחר ומחיר טבעת האירוסין משובצת יהלומים נגזר בעיקר (85%) ממחיר היהלומים הרי שלמחיר היהלום או היהלומים בטבעת האירוסין יש משמעות קריטית בקביעת מחיר טבעת האירוסין.

טבעת אירוסין קלאסית מורכבת מטבעת זהב (לבן, צהוב, ורוד) ומיהלום. מחיר טבעת נע בממוצע בין 100 – 200 $ (תלוי במשקל הזהב ובאיכותו) שאר הסכום שאנו משלמים למוכר מורכב ממחיר היהלום המשובץ בטבעת האירוסין, ממע"מ ומרווח של המוכר. לפיכך אנו חייבים להקפיד הקפדה יתרה שהיהלום הנמכר לנו בטבעת האירוסין שווה את מחירו.

  • חשוב מאוד לקנות יהלומים או טבעת אירוסין ממקור מוּכר. המקור יכול להיות רשת חנויות מוכרות או קנייה בבורסת היהלומים. אין ספק שלקנייה בבורסת היהלומים יש ערך מוסף מבחינת אמינות. חשוב לוודא שהיהלום בטבעת האירוסין אינו יהלום סינטטי או יהלום שעבר טיפול השבחה HPHT או קידוח לייזר. כל הטיפולים הנ"ל מפחיתים את ערכו של היהלום בטבעת האירוסין ב- 50% עד 70%. ישנם בשוק חיקויים ליהלום כמו זירקוניה אולם הבעיה העיקרית כיום בשוק היהלומים הם היהלומים הסינטטיים – מעשה ידי אדם. יהלומים אלו הם יהלומים לכל דבר ויש להם אותן תכונות כמו ליהלום אמיתי כולל בצבעים ובניקיונות. ההבדל הוא שהיהלומים הסינטטיים שווים 70% פחות מיהלום אמיתי. לרוע המזל לא ניתן להבחין בעין רגילה בהבדלים ורק מעבדה גמולוגית מובילה יכולה להבחין בהבדל בעזרת מכשור מיוחד ולציין בתעודה שהיא מנפיקה שהיהלום הינו סינטטי. אי-לכך יש להקפיד על קבלת תעודה גמולוגית ממעבדה מובילה עם ציון שהיהלום בטבעת האירוסין טבעי ולא מטופל או סינטטי.

חשוב לקבל תעודה גמולוגית בקניית  טבעת אירוסין או כל תכשיט יהלומים.

המעבדות המובילות בעולם הן: G.I.A (מכון גמולוגי אמריקאי).

                                    H.R.D      (מכון גמולוגי בלגי).

במידה ומציעים לכם תעודות שלא מהמכונים האלו יש להתייחס בצורה שונה לדירוג התעודה ומובן שיהלומים שנושאים תעודת אחרות שווים פחות. אנו ממליצים להשתדל לא לסמוך על תעודות שונות מתעודות אלו בקנית טבעת אירוסין.

כעת משיש לנו תעודה גמולוגית ליהלום חשוב מאוד שהיהלום הנמצא בטבעת האירוסין או בתכשיט יתאים לתעודה. לצורך זה יש להתייעץ עם מומחה חיצוני, רצוי עם חבר בורסת היהלומים כדי לוודא התאמה בין הצבע, הגודל והניקיון הרשומים בתעודה ליהלום בפועל. לא אחת קורה שהמשקל של היהלום מתאים למשקל בתעודה אולם הצבע והניקיון שונים לחלוטין.לצורך קביעת זהות בין יהלום לתעודה הגמולוגית שלו יש לבחון את היהלום מחוץ לטבעת. כאשר היהלום משובץ "השיניים" בשיבוץ מסתירות פגמים המופיעים בצידיי היהלום כך שהיהלום נראה מלמעלה נקי ולאמיתו של דבר הוא אינו נקי.

איכות היהלום ומחירו נקבעים ע"י 4 קריטריונים:

צבע. (COLOR)

ניקיון ובהירות. (CLARITY)

איכות ליטוש. (CUT)

משקל בקראט. (CARAT)

צבע: ככל שהאבן לבנה יותר מחירה גבוה יותר. יש 23 דרגות צבעD-Z. הדעה הרווחת היא לקנות צבע F- G שהוא עדיין לבן ופחות יקר. חשוב מאוד שיהלום יהיה כמה שיותר לבן (במסגרת התקציב הנתון) אי-לכך לפעמים עדיף לעלות בצבע ולרדת בניקיון.

ניקיון ובהירות: ככל שהיהלום נקי יותר הוא יקר יותר.

     אלו  הצבעים  המומלציםG-F 

IF – I3יש 10 דרגות ניקיון :   

     זו רמת הניקיון המומלצתVS1-VS2

ברמה זו הפגמים הם בלתי נראים לעין – ניתן לראותם רק בהגדלה פי 10 שזו ההגדלה המקובלת ביהלומים. אבנים עם פגמים שחורים שווים פחות מפגמים לבנים. יש לשים לב אם הפגם משקף את התעודה, כלומר אם הפגם הוא אכן לפי הקריטריונים או שהוא נוטה להיות פגם יותר נמוך.

 ליטוש: הליטוש באבן מאפשר החזרה של קרני אור הנותנים את הברק ליהלום. ככל שהליטוש טוב יותר החזר האור ביהלום טוב יותר והאבן נראית יותר יפה.

בליטוש אנו מבחינים בסוגי ליטוש שונים.

אנו ממליצים רק על ליטוש Excellent

או לכל הפחות ליטוש Very good  

בשום פנים לא לקנות Good ובטח לא Fair.

יש להקפיד שיהיו בתעודה או  Excellent x 3 

                                   או very good x 3  

או שילוב של Excellent ו very good-

משקל: משקל היהלום הוא קראט = 1/5 גרם.

1 קראט = 100 נקודות.

1/2 קראט = 50 נקודות.

הדעה הרווחת היא לחפש אבנים במשקל 0.99 קראט או 0.49 קראט וזאת על-מנת לשלם פחות מ- 1 קראט או פחות מ- 1/2 קראט. עלות האבן אינה רק פונקציה של משקל, אלא, בכל גודל יש קפיצה במחיר בנוסף למשקל. בפועל קשה עד בלתי אפשרי למצוא 0.99 קראט מאחר ועדיף לזייף את הליטוש (לעשות ליטוש פחות יפה) ולהביא את האבן למשקל של 1.00 קראט. בתיאוריה זה נכון – בפועל כמעט בלתי אפשרי למצוא 0.99 או 1.49 או 1.99 קראט, כך שאל תחפשו מה שאין. מה גם שאם כבר מצאתם משקל כזה, נדרשה מכם פרמיה מאוד גבוהה שספק אם זה יהיה כדאי. כמו-כן בהרבה ארצות אפשר להכניס לטבעות אבנים של 0.99 ולרשום 1 קראט כך שכולם יודעים את זה וקשה למצוא גדלים אלו בשוּק.

לאחר שבדקנו את היהלום יש לבדוק מהן אפשרויות ההחזרה של היהלום או טבעת הארוסין. בדרך-כלל בקניית אבן קטנה מתחת לקראט אין בעיה בהחזרה אולם במידה וקונים אבן גדולה ויקרה, לא תמיד ניתן להחזיר את האבן. אי-לכך רצוי לבדוק מראש את מדיניות ההחזרה                               . מה חנויות התכשיטים לא מספרות לכם?

חדשות לבקרים מתפרסמים מדריכים וטיפים ,איך לקנות יהלומים, טבעות אירוסין ,ותכשיטים. ברצוננו לגעת הפעם במספר נקודות החשובות לא פחות מהתכשיט או ,טבעת היהלום עצמה והצרכן לא מודע להן בשל העובדה שנוח למוכר להסתירם.

1.     שמירת הערך העתידי של התכשיט או טבעת היהלום

מאחר והקונה רוכש זהב או יהלומים, טבעי הדבר שכל אחד ירצה שהיהלום שקנה ישמור על ערכו בעתיד. הנושא חשוב בעיקר, בטבעות אירוסין. הרעיון שטבעת אירוסין לא מחליפים עבר מהעולם. המגמה היום היא לשדרג בעתיד את היהלום בטבעת האירוסין או את כל הטבעת עצמה.

מאחר ותקציבם של הזוגות הצעירים מוגבל לפני החתונה, טבעי הדבר שקונים יהלום קטן יותר לשיבוץ בטבעת כדי לעמוד בתקציב. כל עוד הגברת צעירה,אין שום פסול באבן קטנה המתאימה לגיל צעיר. ככל שמתקדמים בגיל נראית טבעת האירוסין עם היהלום הקטן חסרת פרופורציה ולעיתים קצת מצחיקה (אישה בת 35 עונדת טבעת עם יהלום של 1/3 קראט המתאים לילדה בת 20). אי לכך המגמה כיום היא להחליף את היהלום  ליהלום גדול יותר. כאשר משדרגים את היהלום ליהלום גדול יותר בד"כ מקבלים זיכוי על היהלום הקטן ומשלימים את ההפרש למחיר היהלום הגדול יותר. כאן טמונה בעיה.

מאחר והיהלום הקטן פחות מסחרי רצוי שאיכותו של היהלום הקטן תהיה מעולה אחרת או שלא ייקחו אותו כזיכוי או שיציעו לכם זיכוי של 1/3 או 1/4 ממה ששילמתם עבורו. אי לכך אנו ממליצים לא להתפשר ולקנות אך ורק יהלום עם תעודה של G.I.A (המכון הגמולוגי האמריקני המוביל בעולם). כמו-כן לא להתפשר על העבודה והליטוש של היהלום ולקנות יהלום שציון העבודה, הסימטריה והצחצוח שלו היא Excellent (3 ציונים של Excellent) כמו כן יש לדאוג שהיהלום יהיה ללא פלואורצנסיה (NONE). רצוי ללכת על צבע לבן G עד D ובניקיון של VS2 ומעלה.

אבן מסוג זה, ללא קשר לגודלה, תשמור על ערכה לאורך זמן וכל סוחר יהלומים ישמח לקנות אותה מכם בניגוד לאבנים אחרות המאבדות ממחירן מיד לאחר שיצאתם מחנות התכשיטים.

כעקרון הגודל הממוצע של היהלום הנרכש בטבעת האירוסין הוא 1/2 קראט והוא גם הגודל המינימלי שאינו דורש שדרוג בעתיד. כל גודל מתחת ל- 1/2 קראט הינו גודל שבוודאות יידרש לשדרוג עתידי. אי לכך אנו מציעים להשתדל ללכת על גודל של יהלום לא פחות מ-1/2 קראט כדי לצמצם אפשרות לשדרוג עתידי. בעקרון יהלומים קטנים מ-10 נקודות (0.1 קראט) משמשים לקישוט וכמעט ואין להם ערך עתידי.

2.    מקום הרכישה של יהלום ומדיניות ההחזרה

חשוב מאוד לרכוש את היהלום או טבעת האירוסין במקום אמין. כיום מגיעות לבורסת היהלומים הרבה תלונות על חוסר גילוי נאות לקונים מצד חנויות התכשיטים בכל מה שקשור לטיב האבן ולתיעוד שלה.

רוב בעלי חנויות התכשיטים אינם חברי בורסת היהלומים. גם חנויות תכשיטים הנמצאות בתוך בנייני הבורסה לא מעידות על כך שבעליהן הם חברי בורסה.

אני ממליץ לשאול את בעל חנות התכשיטים האם הוא חבר בבורסת היהלומים ולבקש ממנו להציג את תג החבר (תג לבן עם פס כחול רחב ותמונה עם כתובית "חבר בורסה") עצם הקנייה מחבר בורסה תבטיח לכם קנייה הוגנת. מאחר וכל חברי הבורסה כפופים לתקנון מאוד מחמיר אף אחד לא ייקח סיכון למכור לכם יהלום לא טבעי או לא נכון ולהסתכן בתביעה עד כדי הרחקה מהבורסה. אי לכך, ההמלצה היא לקנות אך ורק מחברי בורסה. טבעי שחבר בורסה ייתן לכם זיכוי גבוה יותר על יהלום אותו אתם רוצים למכור לצורך שידרוג מאחר ויש לו אפשרות טובה ורחבה למכור את היהלום באולם המסחר לעומת בעל חנות תכשיטים שלוקח מרווח ביטחון גדול בקניית היהלום חזרה מאחר ואין לו אפשרות להיכנס ישירות לאולם המסחר .פועל יוצא מכך הוא שאתם מקבלים סכום נמוך יותר עבור היהלום שאתם רוצים למכור לו לצורך שדרוג.

מדיניות החזרה:

לפי תקנות משרד המסחר והתעשייה החל מה- 1/1/11 לא ניתן לקבל החזר כספי על תכשיטים מעל 3000 ₪. במקרה הטוב אפשר לקבל זיכוי . במידה והזמנתם הזמנה מיוחדת בעיצוב של תכשיט גם זיכוי לא ניתן לקבל.

אי לכך יש לבדוק היטב את מדיניות החברה או חנות התכשיטים. על-אף האמור לעיל, אנו ממליצים לפני הסגירה על הקנייה להתנות את הקנייה בכך שניתן יהיה להחזיר את הטבעת והיהלום תוך 7 ימי עבודה ולקבל זיכוי כספי מלא. חובה לכתוב את זה על החשבונית וחובה לסגור את זה לפני התשלום והחלטת הקנייה.

תרגיל נפוץ מצד בעלי החנויות כדי להימנע מהחזר כספי או זיכוי הוא לטעון שהטבעת או התכשיט הוזמן בהזמנה מיוחדת או עיצוב מיוחד. אי לכך, סכמו מראש שעל החשבונית יהיה רשום שמדובר בתכשיט או טבעת שסופקה מהמלאי הרגיל ושזו לא הזמנה או עיצוב מיוחדים. דבר זה ימנע ויכוחים עתידיים במידה ותרצו להחזיר את הטבעת או התכשיט.

בד"כ אם מדובר ביהלומים עד 1/2 קראט לא אמורה להיות בעיה בהחזר במידה והאבן נקנית מחבר בורסה.

ביהלומים גדולים מ- 1/2 קראט יכולה להיווצר בעיה בהחזר מאחר ולפי כללי המסחר בבורסת היהלומים לא ניתן להחזיר יהלומים אחרי קנייה בשום מצב ובשום מקרה כך שאם הסוחר רכש יהלום גדול עבורכם ואתם תחזירו אותו הרי שהוא תקוע עם האבן ללא יכולת להחזיר אותה לסוחר היהלומים ממנו נקנתה האבן. אי לכך צריך לסכם מראש ובכתב את תנאי ההחזר לכל יהלום או תכשיט.

לסיכום:

לקנות תכשיט יהלומים או טבעת אירוסין במחיר הנכון אינו דבר קל.

אנו ממליצים להתייעץ עם מומחה בכל הקשור לקניית יהלומים או טבעת אירוסין.

מאחלים לכם מזל-טוב ובהצלחה.

יעקב פוגל – חבר בורסת היהלומים -  מכירה יבוא ויצוא של יהלומים תכשיטים טבעות אירוסין       יעוץ  חינם

טל.      0543978160      03-6130028

[email protected]

לטיפים נוספים נא להיכנס לאתרנו:

WWW.FOGEL-DIAMONDS.CO.IL


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעקב פוגל

יעקב פוגל – חבר בורסת היהלומים -  מכירה יבוא ויצוא של יהלומים תכשיטים טבעות אירוסין       יעוץ  חינם

טל.      0543978160      03-6130028

[email protected]

WWW.FOGEL-DIAMONDS.CO.IL



 


מאמרים נוספים מאת יעקב פוגל
 
טבעת אירוסין ,מחיר|טבעת אירוסין ,יהלום|תכשיטים טבעת יהלום| מה לא מספרים לכם?
13/10/12 | הכרויות
קניית יהלומים , טבעת אירוסין, באיטרנט – זהירות ! ! ! לא מומלץ – ממה להזהר אין מוצר שכל כך קל בו "לעבוד בעיניים" על לקוחות כמו - יהלומים ותכשיטים במדריך זה ריכזתי את רוב הטיפים והטריקים שיעזרו לכם בקנייה-מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים טבעת אירוסין מחיר|טבעת אירוסין הבורסה|טבעת אירוסין זהב צהוב|מה לא מספרים לכם איך בוחרים טבעת אירוסין|איך לבחור טבעת אירוסין|טבעת אירוסין זולה| מה לא מספרים לכם

איך לבחור לקנות ,טבעת אירוסין|איפה לקנות ,טבעת אירוסין|איך בוחרים ,טבעת אירוסין| מה לא מספרים לכם?
קניית יהלומים , טבעת אירוסין, באיטרנט – זהירות ! ! ! לא מומלץ – ממה להזהר אין מוצר שכל כך קל בו "לעבוד בעיניים" על לקוחות כמו - יהלומים ותכשיטים במדריך זה ריכזתי את רוב הטיפים והטריקים שיעזרו לכם בקנייה-מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים טבעת אירוסין מחיר|טבעת אירוסין הבורסה|טבעת אירוסין זהב צהוב|מה לא מספרים לכם איך בוחרים טבעת אירוסין|איך לבחור טבעת אירוסין|טבעת אירוסין זולה| מה לא מספרים לכם

איך בוחרים טבעת אירוסין|איך לבחור טבעת אירוסין|טבעת אירוסין זולה| מה לא מספרים לכם
קניית יהלומים , טבעת אירוסין, באיטרנט – זהירות ! ! ! לא מומלץ – ממה להזהר אין מוצר שכל כך קל בו "לעבוד בעיניים" על לקוחות כמו - יהלומים ותכשיטים במדריך זה ריכזתי את רוב הטיפים והטריקים שיעזרו לכם בקנייה-מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים טבעת אירוסין מחיר|טבעת אירוסין הבורסה|טבעת אירוסין זהב צהוב|מה לא מספרים לכם איך בוחרים טבעת אירוסין|איך לבחור טבעת אירוסין|טבעת אירוסין זולה| מה לא מספרים לכם

איך בוחרים טבעת אירוסין|איך לבחור טבעת אירוסין|טבעת אירוסין זולה| מה לא מספרים לכם
13/10/12 | קניות
קניית יהלומים , טבעת אירוסין, באיטרנט – זהירות ! ! ! לא מומלץ – ממה להזהר אין מוצר שכל כך קל בו "לעבוד בעיניים" על לקוחות כמו - יהלומים ותכשיטים במדריך זה ריכזתי את רוב הטיפים והטריקים שיעזרו לכם בקנייה-מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים טבעת אירוסין מחיר|טבעת אירוסין הבורסה|טבעת אירוסין זהב צהוב|מה לא מספרים לכם

איך לקנות תכשיטים, טבעות אירוסין ,יהלומים ,טבעות יהלום,תכשיטי יהלומים,- מה חנויות תכשיטים לא מספרות לכם ??? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים
טבעות יהלומים|טבעות אירוסין|טבעת יהלום לאירוסין|תכשיטים| מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים קניית יהלומים באיטרנט – זהירות ! ! ! לא מומלץ – ממה להזהר אין מוצר שכל כך קל בו "לעבוד בעיניים" על לקוחות כמו - יהלומים ותכשיטים במדריך זה ריכזתי את רוב הטיפים והטריקים שיעזרו לכם בקנייה

בכמה כסף לקנות טבעת אירוסין|טבעת אירוסין בורסה|טבעת יהלום זהב צהב| מה לא מספרים לכם?
קניית יהלומים באיטרנט – זהירות ! ! ! לא מומלץ – ממה להזהר אין מוצר שכל כך קל בו "לעבוד בעיניים" על לקוחות כמו - יהלומים ותכשיטים במדריך זה ריכזתי את רוב הטיפים והטריקים שיעזרו לכם בקנייה-מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים

טבעת אירוסין מחיר|טבעת אירוסין יהלום|תכשיטים טבעת יהלום| מה לא מספרים לכם?
26/05/12 | אופנה
קניית יהלומים באיטרנט – זהירות ! ! ! לא מומלץ – ממה להזהר אין מוצר שכל כך קל בו "לעבוד בעיניים" על לקוחות כמו - יהלומים ותכשיטים במדריך זה ריכזתי את רוב הטיפים והטריקים שיעזרו לכם בקנייה-מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים

איך לבחור טבעת אירוסין|איפה לקנות טבעת אירוסין|איך בוחרים טבעת אירוסין| מה לא מספרים לכם?
26/05/12 | חתונות
קניית יהלומים באיטרנט – זהירות ! ! ! לא מומלץ – ממה להזהר אין מוצר שכל כך קל בו "לעבוד בעיניים" על לקוחות כמו - יהלומים ותכשיטים במדריך זה ריכזתי את רוב הטיפים והטריקים שיעזרו לכם בקנייה-מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים

טבעת אירוסין מחירים|טבעת אירוסין זהב צהב|טבעת אירוסין יהלום|טבעת אירוסין מחיר מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים
אין ספק שלקנייה בבורסת היהלומים יש ערך מוסף מבחינת אמינות. חשוב לוודא שהיהלום או תכשיט היהלום אינו יהלום סינטטי או יהלום שעבר טיפול השבחה HPHT או קידוח לייזר. כל הטיפולים הנ"ל מפחיתים את ערכו של היהלום ב- 50% עד 70%. ישנם בשוק חיקויים ליהלום כמו זירקוניה אולם הקנייה העיקרית כיום בשוק היהלומים הם היהלומים הסינטטיים – מעשה ידי אדם. יהלומים אלו הם יהלומים לכל דבר ויש להם אותן תכונות כמו ליהלום אמיתי כולל בצבעים ובניקיונות

איך לבחור טבעת אירוסין|איפה לקנות טבעת אירוסין|איך בוחרים טבעת אירוסין מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים
11/02/12 | נישואין
טבעת אירוסין איננה "מוצר נוסף" אותו אנו קונים לפיכך יש צורך להקדיש לו תשומת לב מיוחדת. בכתבה זו אנסה לסתור מספר הנחות המופיעות לעיתים קרובות באתרי האינטרנט.לסיכום: לא מומלץ ולא ניתן למי שאין לו רישיון עיסוק ביהלומים להזמין יהלומים לא משובצים באתרי אינטרנט בחו"ל ולהביאם לישראל. לא מומלץ להזמין תכשיטים באתרי אינטרנט בחו"ל ולהביאם לישראל בגלל מכס ומע"מ המוטלים עליהם. וככלל: לא מומלץ להזמין יהלומים ותכשיטים באינטרנט לא בארץ ולא בחו"ל – תכשיטים ויהלומים צריך לבדוק ולראות פיזית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI