דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה מטפלים רפואה משלימה
מטפלים רפואה משלימה
LoadSEO - קידום אתרים 13/03/11 |  צפיות: 2740

מטפלים רפואה משלימה – מקצוע לחיים בריאים

ימודי רפואה אלטרנטיבית הפכו בשנים האחרונות למבוקשים ביותר, בעקבות הצורך ההולך וגובר בגיוס מטפלים לרפואה המשלימה במסגרות טיפוליות שונות, כגון קופות החולים, דיור מוגן, מסגרות חינוך ועוד.

עקב הביקוש ההולך וגובר עבור מטפלים לרפואה משלימה, החלו לקום בישראל בתי ספר שונים של לימודי רפואה אלטרנטיבית המכשירים מטפלים לרפואה משלימה בשיטות הטיפול ובזרמים השונים. כמו בכל תחום שהינו חדש יחסית, עולות שאלות שונות, כמו, מה מאפיין שיטות בהן עוסקים מטפלים רפואה משלימה, אלו שיקולים ניתן ורצוי להפעיל כשבוחרים מטפלים רפואה משלימה, ועוד. נעשה סקירה קצרה על נושא מטפלים רפואה משלימה בארץ, וכן נמליץ על שיטת טיפול ייחודית בשם תטא הילינג.

מטפלים רפואה משלימה – שיטות טיפול

הרפואה המשלימה מורכבת ממגוון זרמים ושיטות טיפול, כאשר המשותף לכולן הוא היותן טבעיות ומונחות על ידי האמונה, כי לגוף ישנה יכולת ריפוי משל עצמו. מטפלים רפואה משלימה עוסקים ברפואה הוליסטית, קרי, תפיסה שהגוף, הרוח והנפש הם שלם אחד, וריפוי נוצר כאשר יש איזון בין שלושתם. החינוך המשותף לשיטות הטיפול השונות הוא הדאגה לרווחתו של המטופל, כאשר מטפלים רפואה משלימה לומדים להעניק זמן ותשומת לב ייחודית למטופלים שלהם.

להלן מספר דוגמאות לשיטות טיפול של רפואה משלימה:

  • רפואה סינית עתיקה – שיטת טיפול בת אלפי שנים. מטפלים ברפואה משלימה המתמחים בשיטת טיפול זו יטפלו באמצעות גישת תזונה סינית, דיקור סיני, צמחי מרפא סיניים ועוד.
  • נטורופתיה – מטפלים ברפואה משלימה בזרם זה מספקים לגוף את כל התנאים להם הגוף זקוק על מנת לרפא את עצמו – בעיקר באמצעות תזונה מאוזנת ותוספי מזון, ולעתים דרך ניקוי גופני באמצעים שונים
  • רפלקסולוגיה – טיפול באמצעות כפות הרגליים. מטפלים ברפואה משלימה המוסמכים כרפלקסולוגים מסייעים לגוף להגיע לאיזון ולרפא את עצמו באמצעות לחיצות בנקודות מסוימות בכף הרגל, המשקפות את אברי הגוף השונים ואף את מצבו הנפשי של המטופל.
  • הילינג – ריפוי באמצעות הזרמת אנרגיה לאיזון הגוף והנפש. מטפלים רפואה משלימה בתחום זה נקראים הילרים.

מטפלים רפואה משלימה – מדוע פתאום נוצר הביקוש?

מדינת ישראל בראשית דרכה היתה מדינה סוציאלית. מוסדות נתנו שירותים אחידים לאזרחים, מביטוח לאומי, ועד קופות החולים וההסתדרות. מרבית האזרחים פנו לנותן השירות הקרוב בלי להקדיש לכך מחשבה כלשהי. הנחת המוצא היתה שהמוסדות עושים את המוטל עליהם ודואגים לרווחת התושבים.

כבר לפני שנות דור התנפצה אשליה זו אל מול המציאות. בתחום הרפואי החלו לפעול שני כוחות סינרגים – חולים שמו לב שהטיפול שהם מקבלים אינו הטוב ביותר שיש, לא פעם מתוך שיקולים כספיים של קופות החולים והמדינה, ורופאים, מצדם, הרגישו ששכרם נמוך מדי ביחס לשירות שהם נותנים. הם החלו להציע את שרותיהם באופן פרטי, ואנשים שמחו לקנות את השרות.

מרגע שנוצר הפתח לרפואה פרטית, והציבור הפך לצרכן יוזם ובוחן, הנץ גם הרצון למציאת חלופות לרפואה המערבית. מטפלים ברפואה משלימה החלו להציע טיפולים חדשים. הממסד הרפואי וגם הציבור קבלו אותם בחשדנות, אלא שההצלחות שחוללו, משכו עוד ועוד אנשים להעמיק בתחום ולהפוך בעצמם מטפלים רפואה משלימה וכמובן לצרוך את שרותיהם של מטפלים רפואה משלימה.

מומחים בעלי שם עולמי הגיעו ארצה, בתחילה בטפטוף, מאוחר יותר כמו מבול של ממש, והתחילו ללמד ולהכשיר מטפלים רפואה משלימה בארץ. חלקם הפכו בעצמם למורים אשר עם השנים צברו נסיון רב, ודור חדש של תלמידים הולך וצומח כאן בארץ.

מטפלים רפואה משלימה – איך בוחרים?

שיטות הטיפול ברפואה משלימה מגוונות מאד ונותנות מענה לקשת רחבה של בעיות. יש מטפלים רפואה משלימה בעלי נסיון רב, ואחרים שרק סיימו את לימודיהם. איך יודעים לאיזה טיפול ללכת? לאיזה מטפל?

החשיבה המערבית מלמדת אותנו שאיכות והצלחת בעלי מקצוע באופן כללי וגם מטפלים רפואה משלימה באופן ספציפי, נקבעת בעיקר על ידי כמות הידע והנסיון העומדים לרשותם. אלא שבאופן מפתיע, בתחום הרפואה המשלימה, פעמים רבות אדם בתחילת דרכו יכול להביא לתוצאות מופלאות כמו של קולגה מנוסה.

טיפול ברפואה משלימה - איך זה ייתכן?

טוהר הכוונות של המטפל ונקיון לבבו, הם בעלי ערך כמעט שווה לידע ולנסיון העומדים לרשות מטפלים ותיקים לרפואה משלימה. מטופל שמרגיש שהמטפל שלו מחויב בכל לבו להצלחת הטיפול, שיש למטפל שלו עניין אישי בו, יהיה פתוח הרבה יותר להירפא. ובכלל, כאשר מטופל מרגיש נוח עם מטפלים רפואה אלטרנטיבית, ולמעשה גם עם רופאים קונבנציונליים, זה משפר מאד את סיכויי ההחלמה שלו.

לפיכך, אולי אחת הדרכים מהבטוחות ביותר לבחירת מטפלים רפואה משלימה, היא שיחה פשוטה עם אדם ששמעתם משהו אודותיו. תנו לעצמכם קצת זמן להתרשם האם אתם חשים חיבור לאותו אדם, האם הלב שלכם נותן בו אמון, או שמא יש רתיעה מסוימת. אם קיימת רתיעה – הקשיבו ללבבכם. בדקו עם עצמכם למה אתם חשים התנגדות. אולי מטפל זה אינו מדויק לכם.

מטפלים רפואה משלימה שניתן לסמוך עליהם הם כאלה שיאמרו לכם אם אינם מצליחים לעזור. הם לא יהססו להתייעץ עם קולגה בשעת הצורך, או להודות בטעות אם היא קרתה. מטפלים רפואה משלימה הוגנים יימנעו מלהבטיח דברים שאינם תלויים בהם. אנשים אלו גם יתמידו לטפל בעצמם כדי להבטיח את המשך התפתחותם ובריאותם.

יש מטפלים רפואה משלימה מצוינים בכל תחום. לכל אחד אופי מיוחד משלו ההופך אותו מתאים יותר או פחות לצרכים שלכם. כשתבינו שמרבית האנשים הם אנשים טובים שיכולים לעזור לכם, תגיעו ביתר קלות למטפל הנכון עבורכם. וגם אז – הפעילו שיקול דעת. עקבו אחר הטיפול באמצעים אובייקטיביים מדידים כמו בדיקות רפואיות קונבנציונליות או מדדים רגשיים מוחשיים כמו שינויים במצב רוחכם, ברמת הבטחון העצמי ועוד.

מטפלים רפואה משלימה – איך מטפלים באמצעות תטא הילינג?

אחת משיטות הרפואה המשלימה התופסות תאוצה בארץ ובעולם היא תטא הילינג. מטפלי תטא הילינג עוברים הכשרה קצרה יחסית. כבר אחרי קורס מטפלים האורך שלושה ימים הם מוסמכים כמטפלים ברמת היסוד, ויכולים לחולל נסים קטנים כגדולים.

דוגמא קצרה - אישה נכנסה לקומה. היא עברה ניתוח חירום על ידי מנתח בכיר. הוא עשה ככל יכולתו, ולמרות זאת בישר למשפחה שאפסו סיכויי החלמתה ושהוא ממליץ להם להיערך להיפרד ממנה. אחיה למד את הקורס יסוד מתוך קורס תטא הילינג זמן קצר לפני כן, וגייס את היכולות החדשות שרכש יחד עם קולגות נוספים כדי להחזיר את אחותו לחיים. תוך ימים ספורים היא החלה להגיב לסביבתה ומצבה השתפר מיום ליום!

טיפול תטא הילינג נעשה בשיחה, במהלכה מזמנים ריפוי באמצעות אנרגיה של אהבה קוסמית. מטפלים רפואה משלימה רבים מאמצים את תטא הילינג ככלי עזר כדי להביא לאופטימום את הטיפולים שהם נותנים. מטפלים רפואה משלימה רבים בוחרים את תטאהילינג ככלי ראשי לטפל בעצמם, אחרי שחוו את הדיוק הרב של תטא הילינג.

כשבוחרים מטפל תטא הילינג ניתן לעשות זאת לפי רמת ההכשרה שלו, לפי קרבתו הגיאוגראפית אליכם, או פשוט לפי התמונה שלו. כמו בכל בחירה של מטפלים רפואה משלימה - הלב שלכם כבר יידע מה נכון לכם.

אנו ממליצים לכם לבדוק מטפלת ומורה אחת מסוימת - נגה בן ישראל, מאסטר בתטא הילינג שלמדה ישירות ממייסדת השיטה עצמה, ויאנה סטייבל. נגה מלמדת את כל הקורסים בשיטת תטא הילינג ומכשירה מטפלים רפואה משלימה בשיטה זו. הקורסים בהנחייתה הם ברמה הגבוהה ביותר, ומקנים חוויה מיוחדת למשתתפים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 LoadSEO - קידום אתרים

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט.לפרטים התקשרו למספר:  08-6466820 או פנו אלינו בכתובת המייל: [email protected]



 


מאמרים נוספים מאת LoadSEO - קידום אתרים
 
עלות דק סינטטי
31/07/12 | גינון
העלות של דק סינטטי משתלמת בדר כ יותר מאשר הדק הרגיל שלעיתים יקר יותר פי 2 דק סינטטי הוא בעל מראה טבעי המחזיק שנים רבות ואינו מצריך תחזוקה מיוחדת

מחיר דק סינטטי
31/07/12 | גינון
המחיר של דק סינטטי הוא זול יותר מדק רגיל ועשוי חומרים מיוחדים הנחשבים לעמידים מאוד המחיר של הדק עשוי להשתנות בהתאם לסוג ואיכות החומר

התקנת דק סינטטי
31/07/12 | גינון
התקנת דק סינטטי חשוב שתעשה ע י חברה מובילה בתחום התקנת דק סינטטי ע י איש מקצוע תעשה את כל ההבדל ובכך תאפשר לכם להינות מגינה יפהפיה ובעלת מראה טבעי

היתרון של דק סינטטי
31/07/12 | גינון
היתרון של דק סינטטי על פני דק טבעי מתייחס בעיקר לחומר ממנו הדק הסינטטי עשוי דק סינטטי עמיד מפני נזקי מזג האוויר, מזיקים, צבעו אינו דוהה ומאפשר תחזוקה קלה

סוגי דשא סינטטי
31/07/12 | גינון
ישנם שני סוגי דשא סינטטי המאפשרים לכם ליהנות מדשא איכותי, לאורך זמן רב ובמראה נהדר סוגי הדשא הסינטטי הם דשא סינטטי ללא מילוי ודשא סינטטי עם מילוי

סרט הנצחה
30/07/12 | צילום
סרט הנצחה הוא סרט המספר סיפור אישי ומיוחד באופן אינטימי ואישי סרט הנצחה תמיד ילווה את הדורות הבאים ויספר את סיפורכם בכל עת

חיים שכאלה
30/07/12 | צילום
חיים שכאלה הוא סרטון המספר את הסיפור של המשפחה שלכם וכולל תחקירים מקדימים, איסוף חומרים, צילום אנשים שרלוונטים לסיפור ועוד צרו קשר לפרטים נוספים

תהליך הפקת סרט זיכרון
30/07/12 | צילום
תהליך הפקת סרט זיכרון לרוב מתחלק לתחקיר טרם יצירת הסרט, בניית התסריט בדר כ בעזרת המשפחה, צילומים בעזרת אנשי צוות נוספים ועריכה שבה מרכיבים את החלקים

כמה עולה דשא סינטטי
12/06/12 | גינון
עלותו של דשא סינטטי כמובן תלויה בגודל הדשא והשימוש שלשמו הוא מותקן, סוג הדשא עם מילוי או בלי מילוי , מיקום הדשא פרטי או ציבורי ועוד

שטיחי דשא סינטטי
12/06/12 | גינון
שטיחי דשא סינטטי הפכו לאחרונה לפופולרים יותר גם בסקטור הפרטי וגם בציבורי ניתן למצוא דשא סינטטי בגינות פרטיות, גנים ציבוריים, מגרשים גדולים ועוד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI