דף הבית אינטרנט והחיים ברשת תכניות שותפים אסטרטגיות שיווק
אסטרטגיות שיווק
LoadSEO - קידום אתרים 14/03/11 |  צפיות: 3227

אסטרטגיות שיווק – תוכנית שותפים של לייבסיטי

תוכנית השותפים של לייבסיטי היא בין תוכניות השותפים המשתלמות ברשת – תוכנית שותפים זו מציעה עמלות מהגבוהות שניתן למצוא, תוך פרסום מוצר איכותי בעל דרישה נרחבת בשוק. מי שמתחיל לעבוד בתוכניות שותפים מוצא את עצמו לעיתים במצב בו הוא אינו יודע כיצד להתחיל: ישנם מגוון דרכי הפצה שונות ברשת, ולא תמיד ברור כיצד ניתן למנף את האפשרויות הרבות הגלומות באינטרנט להפצה של מוצר.

בעת פתיחת החשבון, השותף מקבל באופן מיידי קישור מיוחד אשר דרכו הוא יכול להתחיל לצבור עמלות. בנוסף לכך, החשבון מציע חומרי פרסום מוכנים, כדי להקל על תחילת העבודה: באנרים, חומר גרפי ועוד.
במאמר זה נסקור חלק מהדרכים האפשריות לפרסום ושיווק המוצר וכיצד ניתן להפיץ את הקישור המיוחד באופן אופטימלי. כל שותף חופשי לבחור אילו מהאפשרויות השונות מתאימות לו באופן אישי. באופן טבעי, לכל שותף יתאימו דרכי פעולה שונות על בסיס האופי שלו והפעילות הקיימת שלו ברשת, כך שבמסגרת מאמר זה ננסה גם לתת מספר טיפים לגבי מינוף הנוכחות הקיימת ברשת לטובת הפקת רווחים באמצעות תוכנית שותפים.

חשוב לציין כי בכל מקרה יש להקפיד ולהתנהל בדרכים לגיטימיות בלבד, תוך שימור על תדמית המוצר והחברה – הרי פרסום באמצעים שאינם כשרים ימזער גם את סיכויי הרווח של השותף.

אסטרטגיות שיווק – הפצת תוכנית השותפים דרך אתר האינטרנט שלך

במידה והשותף מנהל אתר אינטרנט קיים – ניתן לפרסם את הקישור באתר במסגרת המלצה. אם האתר בנוי על פלטפורמת בניית אתרים של לייבסיטי – מה טוב: ניתן להציב טקסט בתחתית האתר או בצידו ולהמליץ על פלטפורמה זו. לדוגמא: "אתר זה נבנה על גבי מערכת בניית האתרים של לייבסיטי. מעוניין לפתוח אתר גם כן? לחץ כאן". באופן זה, אם אתר השותף מצליח להרשים את הגולש, השותף יכול לקבל על כך תגמול כספי משמעותי!
במידה והאתר לא נבנה על פלטפורמה זו, עדיין ניתן להמליץ על המוצר על סמך בדיקה או היכרות. לדוגמא, באתר שמהווה בלוג בנושאים טכנולוגיים, ייעוץ תעסוקתי, סיוע בפתיחת עסק, עבודה מהבית וכדומה – ניתן להמליץ על המערכת כמערכת נוחה לבניית אתר ללא ידע טכני – לפרסם קישור, וליהנות מהרווחים.
אתרים רבים מפרסמים מוצרים על סמך התנסות אישית או שימוש פרקטי לציבור הקוראים.

אסטרטגיות שיווק – הפצה על סמך קשרים אישיים למעגל החברים הקרוב

לחלקנו, באופן טבעי, יש נוכחות ברשת המבוססת על היכרות אישית עם אנשים. לחלקנו מדובר ברשימת חברים נרחבת בפייסבוק, עבור אחרים – רשימת אנשי קשר על בסיס היכרות עסקית או רשימת אנשי קשר בתוכנת המסרים המיידיים.
כולנו כבר יודעים כי המלצה ממכר משמעותה רבה יותר מפרסום ברשת – שיטת פרסום שלמה הקרויה "מפה לאוזן" (WoM) מתבססת על רעיון זה. העיקרון המרכזי הוא שהמלצה בין מכרים, על סמך היכרות אישית, היא חזקה יותר מפרסום רגיל, ובהכרח תהא רלוונטית יותר.
בהקשר של תוכנית שותפים, במידה והשותף מכיר אנשים שיכולים להזדקק לשירותי בניית אתר או לשירותים מקיפים לאתר – ניתן להמליץ על מוצרי לייבסיטי ולצרף את הקישור המיוחד. אם פעם היינו אומרים "ותגיד שאני שלחתי אותך", היום מבקשים ללחוץ על קישור השותף.

אסטרטגיות שיווק – הפצה דרך קהילות ופורומים

כחלק מהנוכחות הוירטואלית של רובנו, חלקנו הגדול לוקח חלק בקהילות ופורומים שונים ברשת. בין אם מדובר בפורום חברים על בסיס היכרות מוקדמת (פורום לחברים מהמילואים, לדוגמא) או פורום מקצועי שנותן מענה לגולשים מזדמנים בנושאים טכניים – לגולשים רבים יש מוניטין חיובי וגושפנקא מקצועית. עבור אנשים כאלה – רשת שותפים מהווה הזדמנות לרווח רב ומתן אפשרות ממשית לחברי הקהילה לתגמל את הכותב על ההשקעה הרבה שלו.
מכיוון שבעצם ממליצים על מוצר, התגמול של השותף נעשה על ידי החברה ולא המשתמש שקיבל את ההמלצה. מצד שני, המומלץ משלם על המוצר אותו חיפש ומוצא למעשה את מבוקשו. זהו מצב שבו כולם מורווחים, ולמקבל ההמלצה לא יפריע לעבור דרך קישור מסוים ולתגמל את הממליץ, מלפנות לחברה ישירות.
בהקשר זה, קיימים ברשת עשרות פורומים העוסקים בבניית אתרים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט, עיצוב אתרים, ייעוץ עסקי, עבודה מהבית, ניהול עסק וכיוצא בזה: המלצה טובה תתגמל גם את הממליץ וגם את המומלץ.

אסטרטגיות שיווק – הפצה ללקוחות תוך מכירת מוצרים

ישנם בעלי מקצוע רבים בשוק הנותנים כבר מענה לצרכים שונים בתחום האינטרנט. לדוגמא: מעצבי אתרים ומקדמי אתרים רבים שמוכרים שירות משלים הקשור לעולם האינטרנט, מנהלי מותג וכיוצא בזה. בעלי מקצוע אלו יכולים לעשות רווח ממשי רב מתוכנית השותפים של לייבסיטי, שכן מדובר במוצר שקל להמליץ עליו והוא כבר קרוב לתחום הפעילות שלהם. לקוח התעניין בעיצוב אתר? ניתן לשלוח לו המלצה על מערכת ניהול התוכן של לייבסיטי ולהמליץ עליה כבעל מקצוע – אם הלקוח ישתכנע, בעל המקצוע יזכה בתגמול נוסף מעבר לעסקה שלו עם הלקוח. אלו הם מצבים בהם קל להמליץ על מוצר, ורובנו כבר היינו במצב כזה, הן מהצד הממליץ והן כמקבל ההמלצה. על רעיון זה מתבססת שיטת המכירה של "מוצרים נוספים בקופה" בסופרמרקטים, תרופות ספציפיות עליהן ממליץ הרופא או תוסף לדלק שעליו ממליץ המתדלק בתחנת הדלק – במידה וכבר הצלחנו לבסס מערכת יחסים של מוכר-קונה, קל להמליץ על מוצר נוסף לטובת עוד פוטנציאל לרווח. ההבדל הוא שבמקרה של תוכנית שותפים, הלקוח לא מרגיש שמנסים למכור לו עוד מוצר – מכיוון שהוא לא משלם סכום נוסף לבעל המקצוע, אלא השותף מרוויח בדרך עקיפה שאינה מהלקוח ישירות.

אסטרטגיות שיווק – פרסום ברשת

לאלו מהקוראים אשר יש להם ניסיון בפרסום ברשת, דרך שיווק זו תקרוץ במיוחד. שיווק ופרסום ממומן באינטרנט הוא תחום חזק מאוד הצובר תאוצה רבה בשנים האחרונות, עקב היותו רלוונטי, ממוקד ומדוייק – ניתן לקבוע למי תוצג ההודעה, מתי, לאיזה חתך דמוגרפי וכן הלאה. בנוסף, פרסום ברשת משתלם יותר לרוב מכיוון שהתשלום מתבצע על סמך פעולה בלבד – כלומר אין חיוב על חשיפה אלא על פעולה, לפחות ברשתות הפרסום הגדולות דוגמת AdWords.
נכון, בדרך זו נדרשת השקעה כלכלית (אם כי, גם זמן שווה לכסף) – אך חשבו לשנייה על החזר ההשקעה (ROI): השותף המפרסם ישלם רק על לחיצות – כלומר, מי שכבר התעניין במודעה – ולכן הסבירות לכך שאותו לוחץ ירכוש גדל משמעותית. מתוך כך, התגמול שהשותף יקבל מרכישת החבילה מכסה את עלויות הפרסום ואף חורג מהן, גם בתחזית הפאסימית ביותר. לכן, קמפיין פרסום שמנוהל בצורה נכונה ואופטימלית יביא איתו רווחים משמעותיים מאוד, שכן על אף ההוצאה – ההכנסות גדלות עקב רלוונטיות הפרסום.

לסיכום, ניתן לציין כי ישנן דרכים רבות לפרסם את קישור השותף ולהרוויח כסף. אנו ממליצים שכל שותף יבחר לעצמו את הדרכים בהן הוא שולט במידה הרבה ביותר וימנף את הכישרון הטבעי וההשקעה הקיימת בתחומים השונים לטובת הפקת רווחים.
נצלו את מעמדכם ברשת לטובת הגדלת ההכנסה הפאסיבית ותוכלו להרוויח אלפי ועשרות אלפי שקלים בכל חודש – תוכנית השותפים של לייבסיטי תסייע למנף נוכחות וירטואלית לכסף ממשי!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 LoadSEO - קידום אתרים

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט.לפרטים התקשרו למספר:  08-6466820 או פנו אלינו בכתובת המייל: [email protected]



 


מאמרים נוספים מאת LoadSEO - קידום אתרים
 
עלות דק סינטטי
31/07/12 | גינון
העלות של דק סינטטי משתלמת בדר כ יותר מאשר הדק הרגיל שלעיתים יקר יותר פי 2 דק סינטטי הוא בעל מראה טבעי המחזיק שנים רבות ואינו מצריך תחזוקה מיוחדת

מחיר דק סינטטי
31/07/12 | גינון
המחיר של דק סינטטי הוא זול יותר מדק רגיל ועשוי חומרים מיוחדים הנחשבים לעמידים מאוד המחיר של הדק עשוי להשתנות בהתאם לסוג ואיכות החומר

התקנת דק סינטטי
31/07/12 | גינון
התקנת דק סינטטי חשוב שתעשה ע י חברה מובילה בתחום התקנת דק סינטטי ע י איש מקצוע תעשה את כל ההבדל ובכך תאפשר לכם להינות מגינה יפהפיה ובעלת מראה טבעי

היתרון של דק סינטטי
31/07/12 | גינון
היתרון של דק סינטטי על פני דק טבעי מתייחס בעיקר לחומר ממנו הדק הסינטטי עשוי דק סינטטי עמיד מפני נזקי מזג האוויר, מזיקים, צבעו אינו דוהה ומאפשר תחזוקה קלה

סוגי דשא סינטטי
31/07/12 | גינון
ישנם שני סוגי דשא סינטטי המאפשרים לכם ליהנות מדשא איכותי, לאורך זמן רב ובמראה נהדר סוגי הדשא הסינטטי הם דשא סינטטי ללא מילוי ודשא סינטטי עם מילוי

סרט הנצחה
30/07/12 | צילום
סרט הנצחה הוא סרט המספר סיפור אישי ומיוחד באופן אינטימי ואישי סרט הנצחה תמיד ילווה את הדורות הבאים ויספר את סיפורכם בכל עת

חיים שכאלה
30/07/12 | צילום
חיים שכאלה הוא סרטון המספר את הסיפור של המשפחה שלכם וכולל תחקירים מקדימים, איסוף חומרים, צילום אנשים שרלוונטים לסיפור ועוד צרו קשר לפרטים נוספים

תהליך הפקת סרט זיכרון
30/07/12 | צילום
תהליך הפקת סרט זיכרון לרוב מתחלק לתחקיר טרם יצירת הסרט, בניית התסריט בדר כ בעזרת המשפחה, צילומים בעזרת אנשי צוות נוספים ועריכה שבה מרכיבים את החלקים

כמה עולה דשא סינטטי
12/06/12 | גינון
עלותו של דשא סינטטי כמובן תלויה בגודל הדשא והשימוש שלשמו הוא מותקן, סוג הדשא עם מילוי או בלי מילוי , מיקום הדשא פרטי או ציבורי ועוד

שטיחי דשא סינטטי
12/06/12 | גינון
שטיחי דשא סינטטי הפכו לאחרונה לפופולרים יותר גם בסקטור הפרטי וגם בציבורי ניתן למצוא דשא סינטטי בגינות פרטיות, גנים ציבוריים, מגרשים גדולים ועוד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI