דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר לבחור יין אדום בתוך חנות יינות
לבחור יין אדום בתוך חנות יינות
alonbb90 16/03/11 |  צפיות: 3229

היין האדום בשנים האחרונות הוא פופולארי יותר מהיין הלבן בארץ, ותוכלו למצוא בתוך חנות יינות מבחר גדול של יינות אדומים. בניגוד ליין הלבן, הענבים של היין האדום מופרדים מקליפתם רק אחרי התסיסה, וטעמו עשיר וחזק יותר. סוג הענבים משפיע על הטעם ועל הארומה של היין, וההבחנה בין סוגי הענבים השונים היא חשובה. קשה למצוא בארץ יין אדום טוב וזול (שעולה פחות מחמישים שקלים), גם אם מדובר על חנות יינות בעלת מגוון יינות גדולות. אם אתם מעוניינים ביין זול, עדיף לבחור יין לבן.

מתי מתאים לשתות יין אדום?

הבחירה בין יין אדום ליין לבן קשורה כמובן גם לטעם אישי, ואם אתם מארחים בביתכם מומלץ להגיש גם יין אדום וגם יין לבן. למרות זאת, הבחירה של היין קשורה גם לסוג האוכל שלידו אתם רוצים להגיש את היין, וזה הדבר שיעזור לכם להכריע עם איזה יין לקנות מתוך המבחר של חנות יינות. יין אדום מתאים לצד מנות בשר, בעיקר בשר בקר, ומנות קדירה כבדות יחסית. הוא מתאים גם לצד קינוחים כבדים, ובמיוחד קינוחים המכילים שוקולד, לדוגמא מוס שוקולד.

איזה יין אדום לקנות?

חנות יינות תחזיק מגוון גדול של יינות אדומים, וכדי לשקול היטב ולא לקנות יין בחופזה. המטרה היא להתאים את חוזק טעמו של היין לטעם ולכבדות של האוכל, בכדי שהם לא יאפילו זה על זה. לצד מנות בשר קלות יחסית, מומלץ להגיש יין אדום צעיר, ולצד מנות בשר כבדות יותר, כמו סטייק או כאשר עושים ברביקיו, מומלץ להגיש יינות בעלות טעם עשיר, כמו קברנה סביניון ופינו-נואר. היעזרו במוכר של חנות יינות בכדי להתייעץ ולבחור את היין המתאים ביותר.

לעוד מידע מעננין על עולם היין וחנויות יין איכותיות גלשו לאתר שלנו יין ועוד

http://www.wine4all.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 alonbb90


 


מאמרים נוספים מאת alonbb90
 
לבחור יין אדום בתוך חנות יינות
לבחור יין אדום בתוך חנות יינות - כל המידע שרצים לדעת על ייןו אדום ועוד מידע נוסף על חנויות יין בארץ ישראל ומידע על יקבים של יינות איכותיים

הגדלת איבר המין - כל מה שרציתם לדעת
מידע על הגדלת איבר המין , השיטות והפיתרונות ומהו המוצר אנדרו פינס
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI