דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל מלונות בפריז
מלונות בפריז
קידום אתרים - SEO Israel 03/04/11 |  צפיות: 3153

פריז, בירת צרפת, היא העיר התיירותית ביותר בעולם ויעד ראשון לישראלים שרוצים לטייל ביבשת אירופה. מלונות בפריז קיימים בשפע ובכל טווחי המחירים. לילה במלון יעלה החל מ-25 אירו ובקלות יכול להגיע ל-100 אירו ואף יותר.

שלוש חברות תעופה מפעילות טיסות לפריז מישראל: אל-על, ארקיעואייר-פראנס. בממוצע הטיסה אורכת כארבע וחצי שעות והנחיתה היא באחד משנישדות תעופה שעל יד פריז: אורלי ודה גול. משדות התעופה לעיר עצמה, הנסיעהאורכת בדרך כלל כשעה.

לבחור מלונות בצורה חכמה

כשבוחרים מלונות בחו"ל ובפרט בפריז, חשוב קודם כל לאפיין מה רוצים מהמלון: מה רמת החדר והאם מהשחשוב הוא מקום לישון או מקום לנוח ולבלות בו? הסטנדרט של מלונות בפריז הואחדרים קטנים יחסית.

בין אם תשתכנו במלון שני כוכבים, ובין אם ארבעה כוכבים: החדרים קטניםולא מכילים יותר מהדברים הבסיסים הנחוצים. מצד שני, לא תמצאו במלונות הללוחדרים שאין בהם שירותים ומקלחת בתוך החדר - כך שלפחות במדד הזה הצרפתיםיוצאים בסדר.

איזו חופשה מצפה לך?

רוב התיירים שבאים לפריז לא עושים זאת במטרה לנוח. הם באים לראות כמהשיותר ולחוות כמה שיותר. רוב היום עובר בשוטטות, צילומים ונסיעות. ציינומלונות שמציעים בין שני כוכבים לארבעה, כיוון שזה טווח הדירוג של מלונות בפריז וחשוב שתדעו זאת.

מלון של כוכב אחד אין בנמצא ואם אתם בכל זאת מחפשים להוזיל עלויות -כדאי לבדוק אופציה של אכסניות נוער עם חדרים משותפים. מהצד השני, מלונותחמישה כוכבים גם כן נדירים בעיר והמחירים שלהם מאוד יקרים.

העלויות של מלונות בפריז

כמו בכל העולם, ככל שמיקום המלון הפריזאי טוב יותר, כך הוא יקר יותר.יחד עם זאת, ניתן למצוא מלונות ישנים שנהנים ממיקום טוב אך גם מרמת שירותנמוכה, ועל כן מציעים מחיר סביר. מלונות בפריז מציעים בדרך כלל ארוחת בוקרדלה יחסית למה שהישראלים רגילים.

תשכחו מארוחות בופה מפוארות, שלל גבינות וטבח שמכין אומלטים על-פיבחירה. הסטנדרט הפריזאי הוא מגש אישי עם קפה, מאפה, יוגורט, ריבה ואולי -אם המלון משקיע באורחיו - גם דגני בוקר וחלב.

מלונות פריזאיים במיקום מרוחק

מיקום של מלון בפרוורי פריז לאו דווקא יהיה רע. מלונות בפריז שממוקמיםרחוק ממרכזי התיירות מציעים חוויה אחרת, אמיתית יותר, על כל הקסם שבכך.תוכלו למצוא גם שלל מסעדות, בתי קפה וגינות יפיפיות רחוק ממרכז העיר שלאיפלו באיכותן מאלו שבמרכז.

על המרחק ממרכזי התיירות אפשר להתגבר בקלות באמצעות מערכת התחבורה הענפהשל העיר, ובראשה המטרו. המטרו, הרכבת התחתית של פריז, מכסה את כולה ומציעההגעה נוחה וזולה (וגם המהירה ביותר, עד כמה שאפשר - אחרי הכל פריז ענקית)למרכז העיר ולמרכזי התיירות העיקריים.

מלונות בפריז בעונת הקיץ

צרפת כבר סבלה מגלי חום עזים בחודשי הקיץ. אם אתם מתכננים חופשה בחודשיםאלו, שימו לב: ברוב חדרי המלונות בפריז אין מיזוג אוויר אלא רק צלעותחימום. כדאי לבדוק את הטמפרטורה המתכוננת לכם והאם למלון יש מענה לקירורהחדר.

מצד שני, תמצאו שמחירי טיסות לפריז יורדים בעונת הקיץ - הסיבה לכך היא התחרות הגוברת בין חברות התעופה. אם תחפשו דילים של טיסות יחד עם מלונות בפריז, תבטיחו לעצמכם מחיר שווה לכל נפש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI